Vaak zien mensen er jonger uit doordat ze kort zijn, dik of door de kleding (of een combo ervan).quote:Op maandag 24 september 2012 21:40 schreef Elvenpath het volgende:
Laat ik om te beginnen mezelf eens omschrijven: een normaal postuur. Dat wil zeggen niet te dik, niet te dun, bruin haar en bruine ogen. Ik ben ongeveer 1.64 (uitgegroeid) en 21 jaar oud. Nu heb ik een vrij jong gezicht en schat iedereen me jonger dan dat ik daadwerkelijk ben.
Ik probeer altijd zo volwassen mogelijk over te komen. Ik houd me aan afspraken, ben altijd netjes op tijd, kleed me netjes en ben beleefd. Ik denk mee tijdens vergaderingen en probeer mezelf altijd te ontwikkelen. Ik ben dus absoluut niet het type dat denkt 'mwaa laat de wereld maar om mij draaien en als het morgen regend draai ik me om en meld ik me ziek'. Toch behandeld men me vaak nog als een kind.
Een voorbeeld: ik vroeg laatst op stage aan een collega een vraag. Deze vroeg hierop of ik zelf het antwoord niet kon opzoeken. Ik gaf hierop aan dat ik eigenlijk het antwoord zelf al wist maar even een second opinion wou. Toen zei ze 'ja kinderen van tegenwoordig denken niet meer zo snel zelf over een vraag na, ze willen meteen een snel antwoord'.
Nu kan ik tijdelijk vanwege mijn ogen geen oogmascara en oogpotloot dragen maar toch.. Ik word gewoon furieus als iemand mij te jong inschat. Dan moet ik mezelf altijd dwingen om rustig adem te halen.
Nu is mijn vraag: heeft iemand ander hier ook last van en hoe gaan jullie hiermee om?
Ik ben 28 en zie er serieus uit als 20quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:17 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
Wees blij, mannen die jonger lijken hebben het pas moeilijk, probeer dan maar eens een meisje van je eigen leeftijd te krijgen! Als ik me scheer heb ik een babyface en als ik me niet scheer ziet het er raar uit omdat ik nog geen volledige baard heb. Zit een beetje in de twilight zone. Ben 21 maar moet nog vaak mijn ID laten zien.
Is toch super, dan zul je vaak jaloerse reacties krijgen wanneer ze erachter komenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben 28 en zie er serieus uit als 20![]()
![]()
![]()
![]()
x 33
fucking sad haha
nee... tis verschrikkelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:55 schreef Hypertext het volgende:
[..]
Is toch super, dan zul je vaak jaloerse reacties krijgen wanneer ze erachter komen.
LOL, have fun!quote:
Hele fammilie heeft daar "last" van. Maar ik vind het erg omdat ik 0.0 kans heb bij leeftijdsgenoten die mij altijd te jong vinden uit zien (niet mannelijk, eerder jongensachtig)quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:17 schreef Hypertext het volgende:
[..]
LOL, have fun!
En het is bewezen dat mensen die er jonger als hun leeftijd uitzien doordat ze langere telomeren hebben. Scheelt toch wat jaartjes, iets van 5 jaar langer leven.
Maar dan moet het wel echt genetisch zijn.
Haha, herken het. Maar voor de toekomst alleen maar beter jongen. En mensen zijn jaloers of vinden het prachtigquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hele fammilie heeft daar "last" van. Maar ik vind het erg omdat ik 0.0 kans heb bij leeftijdsgenoten die mij altijd te jong vinden uit zien (niet mannelijk, eerder jongensachtig)
nou blijkt niet uit mijn "gaming" resultaten, maar ik laat me verbazenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:25 schreef Hypertext het volgende:
[..]
Haha, herken het. Maar voor de toekomst alleen maar beter jongen. En mensen zijn jaloers of vinden het prachtig.
LOL!quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
nou blijkt niet uit mijn "gaming" resultaten, maar ik laat me verbazen
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:04 schreef Natalie het volgende:
Ze schatten je 16, maar je bent geen 16. Je bent 21. Het lijkt of je dat laatste zelf een beetje vergeten bent.
Je gedraagt en kleed je keurig, je bent kundig. So what dat ze je jonger schatten! Je gedraagt je als iemand van je eigen leeftijd en dat mensen denken dat je jonger bent doordat je weinig make-up draagt dat zit waarschijnlijk hoofdzakelijk in je hoofd. Wees professioneel en als iemand een opmerking maakt over 'dat je er jonger uit ziet', dan zeg je: 'Dankjewel! Hopelijk is dat over 20 jaar nog steeds zo.'
Los het op met humor ipv zo te mokken.
Flink blijven doorroken, dan wordt er straks gevraagd wanneer je met pensioen magquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:26 schreef saaw het volgende:
Het probleem zit hem denk ik in het 'proberen zo volwassen mogelijk over te komen'.
Wees jezelf, geniet van je leven en laat los dat het belangrijk is wat anderen van je denken.
Ik ben 25 en word ook nog regelmatig om mn ID gevraagd als ik sigaretten koop, so what?
Dat kan ik onderstrepenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:53 schreef Desmosedici het volgende:
Ben 24 en word meestal 20 geschat. Vind het geniaalNiets beter als er jong uitzien!
Mensen die er jonger uit zien zijn meestal ook knap![]()
Toen ik 19 was kocht ik een 16+ computerspel en moest ik mijn ID laten zien, schijnbaar kon ik toen doorgaan voor 15.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben 28 en zie er serieus uit als 20![]()
![]()
![]()
![]()
x 33
fucking sad haha
Tja, je probeert er als een volwassene uit te zien en over te komen maar je gedraagt je niet zo.... dan wil je dat wel eens krijgen héquote:Op maandag 24 september 2012 21:40 schreef Elvenpath het volgende:
Laat ik om te beginnen mezelf eens omschrijven: een normaal postuur. Dat wil zeggen niet te dik, niet te dun, bruin haar en bruine ogen. Ik ben ongeveer 1.64 (uitgegroeid) en 21 jaar oud. Nu heb ik een vrij jong gezicht en schat iedereen me jonger dan dat ik daadwerkelijk ben.
Ik probeer altijd zo volwassen mogelijk over te komen. Ik houd me aan afspraken, ben altijd netjes op tijd, kleed me netjes en ben beleefd. Ik denk mee tijdens vergaderingen en probeer mezelf altijd te ontwikkelen. Ik ben dus absoluut niet het type dat denkt 'mwaa laat de wereld maar om mij draaien en als het morgen regend draai ik me om en meld ik me ziek'. Toch behandeld men me vaak nog als een kind.
Een voorbeeld: ik vroeg laatst op stage aan een collega een vraag. Deze vroeg hierop of ik zelf het antwoord niet kon opzoeken. Ik gaf hierop aan dat ik eigenlijk het antwoord zelf al wist maar even een second opinion wou. Toen zei ze 'ja kinderen van tegenwoordig denken niet meer zo snel zelf over een vraag na, ze willen meteen een snel antwoord'.
Nu kan ik tijdelijk vanwege mijn ogen geen oogmascara en oogpotloot dragen maar toch.. Ik word gewoon furieus als iemand mij te jong inschat. Dan moet ik mezelf altijd dwingen om rustig adem te halen.
Nu is mijn vraag: heeft iemand ander hier ook last van en hoe gaan jullie hiermee om?
Is ook zo, in jouw opzicht is het best irritant misschien. Maar je moet gewoon jezelf zijn en je niet te anders gedragen. Ik krijg ook weleens iemand die dan gelijk denkt dat ik iets niet weetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:44 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Tja, je probeert er als een volwassene uit te zien en over te komen maar je gedraagt je niet zo.... dan wil je dat wel eens krijgen hé
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |