abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 september 2012 @ 14:26:10 #51
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_117232427
Het probleem zit hem denk ik in het 'proberen zo volwassen mogelijk over te komen'.
Wees jezelf, geniet van je leven en laat los dat het belangrijk is wat anderen van je denken.

Ik ben 25 en word ook nog regelmatig om mn ID gevraagd als ik sigaretten koop, so what?
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 25 september 2012 @ 20:07:49 #52
367167 Poepje-miauw
miauwww, rrrraauw!
pi_117246693
Ik word ook altijd jonger geschat. Ik ben 24 maar helaas lijk ik blijkbaar 20. Misschien gedraag ik me toch te jolig :D
Poepje miauw, kom eens gauw
bruin substantie lekker rauw
Eet ik snel lekker weg
en andere visjes hebben lekker pech!
pi_117247233
Wees blij, mannen die jonger lijken hebben het pas moeilijk, probeer dan maar eens een meisje van je eigen leeftijd te krijgen! Als ik me scheer heb ik een babyface en als ik me niet scheer ziet het er raar uit omdat ik nog geen volledige baard heb. Zit een beetje in de twilight zone. Ben 21 maar moet nog vaak mijn ID laten zien.
pi_117737452
quote:
11s.gif Op maandag 24 september 2012 21:40 schreef Elvenpath het volgende:
Laat ik om te beginnen mezelf eens omschrijven: een normaal postuur. Dat wil zeggen niet te dik, niet te dun, bruin haar en bruine ogen. Ik ben ongeveer 1.64 (uitgegroeid) en 21 jaar oud. Nu heb ik een vrij jong gezicht en schat iedereen me jonger dan dat ik daadwerkelijk ben.

Ik probeer altijd zo volwassen mogelijk over te komen. Ik houd me aan afspraken, ben altijd netjes op tijd, kleed me netjes en ben beleefd. Ik denk mee tijdens vergaderingen en probeer mezelf altijd te ontwikkelen. Ik ben dus absoluut niet het type dat denkt 'mwaa laat de wereld maar om mij draaien en als het morgen regend draai ik me om en meld ik me ziek'. Toch behandeld men me vaak nog als een kind.
Een voorbeeld: ik vroeg laatst op stage aan een collega een vraag. Deze vroeg hierop of ik zelf het antwoord niet kon opzoeken. Ik gaf hierop aan dat ik eigenlijk het antwoord zelf al wist maar even een second opinion wou. Toen zei ze 'ja kinderen van tegenwoordig denken niet meer zo snel zelf over een vraag na, ze willen meteen een snel antwoord'.

Nu kan ik tijdelijk vanwege mijn ogen geen oogmascara en oogpotloot dragen maar toch.. Ik word gewoon furieus als iemand mij te jong inschat. Dan moet ik mezelf altijd dwingen om rustig adem te halen.

Nu is mijn vraag: heeft iemand ander hier ook last van en hoe gaan jullie hiermee om?
Vaak zien mensen er jonger uit doordat ze kort zijn, dik of door de kleding (of een combo ervan).

Maar waar maak je je druk over, zie het probleem niet.
pi_117737620
Ja sorry, maar toen ik 26 was, mocht ik een stagiare begeleiden. Dat meisje was toen ook rond de 21. Ik heb haar ook behandeld als kind. Je bent stagiare zeg je.. Wat verwacht je nu werkelijk van de medewerkers daar? Dat ze je als voleerd collega zien? Impossible.. U = stagiare.
  maandag 8 oktober 2012 @ 17:03:39 #56
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117737627
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:17 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
Wees blij, mannen die jonger lijken hebben het pas moeilijk, probeer dan maar eens een meisje van je eigen leeftijd te krijgen! Als ik me scheer heb ik een babyface en als ik me niet scheer ziet het er raar uit omdat ik nog geen volledige baard heb. Zit een beetje in de twilight zone. Ben 21 maar moet nog vaak mijn ID laten zien.
Ik ben 28 en zie er serieus uit als 20 :') :') :') :') :') x 33
fucking sad haha :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_117739885
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef Michielos het volgende:

[..]

Is toch super, dan zul je vaak jaloerse reacties krijgen wanneer ze erachter komen :).
  maandag 8 oktober 2012 @ 17:56:45 #58
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117739947
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:55 schreef Hypertext het volgende:

[..]

Is toch super, dan zul je vaak jaloerse reacties krijgen wanneer ze erachter komen :).
nee... tis verschrikkelijk :') echt :D
pi_117740747
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:56 schreef Michielos het volgende:

[..]

nee... tis verschrikkelijk :') echt :D
LOL, have fun!

En het is bewezen dat mensen die er jonger als hun leeftijd uitzien doordat ze langere telomeren hebben. Scheelt toch wat jaartjes, iets van 5 jaar langer leven *O* .

Maar dan moet het wel echt genetisch zijn.
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:21:30 #60
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117740895
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:17 schreef Hypertext het volgende:

[..]

LOL, have fun!

En het is bewezen dat mensen die er jonger als hun leeftijd uitzien doordat ze langere telomeren hebben. Scheelt toch wat jaartjes, iets van 5 jaar langer leven *O* .

Maar dan moet het wel echt genetisch zijn.
Hele fammilie heeft daar "last" van. Maar ik vind het erg omdat ik 0.0 kans heb bij leeftijdsgenoten die mij altijd te jong vinden uit zien (niet mannelijk, eerder jongensachtig) :D
pi_117741011
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:21 schreef Michielos het volgende:

[..]

Hele fammilie heeft daar "last" van. Maar ik vind het erg omdat ik 0.0 kans heb bij leeftijdsgenoten die mij altijd te jong vinden uit zien (niet mannelijk, eerder jongensachtig) :D
Haha, herken het. Maar voor de toekomst alleen maar beter jongen. En mensen zijn jaloers of vinden het prachtig ;) .
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:29:07 #62
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117741138
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:25 schreef Hypertext het volgende:

[..]

Haha, herken het. Maar voor de toekomst alleen maar beter jongen. En mensen zijn jaloers of vinden het prachtig ;) .
nou blijkt niet uit mijn "gaming" resultaten, maar ik laat me verbazen _O_
pi_117741215
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:29 schreef Michielos het volgende:

[..]

nou blijkt niet uit mijn "gaming" resultaten, maar ik laat me verbazen _O_
LOL!
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:31:56 #64
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117741235
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:31 schreef Hypertext het volgende:

[..]

LOL!
:D :D
  maandag 8 oktober 2012 @ 19:04:23 #65
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_117742644
Ze schatten je 16, maar je bent geen 16. Je bent 21. Het lijkt of je dat laatste zelf een beetje vergeten bent.

Je gedraagt en kleed je keurig, je bent kundig. So what dat ze je jonger schatten! Je gedraagt je als iemand van je eigen leeftijd en dat mensen denken dat je jonger bent doordat je weinig make-up draagt dat zit waarschijnlijk hoofdzakelijk in je hoofd. Wees professioneel en als iemand een opmerking maakt over 'dat je er jonger uit ziet', dan zeg je: 'Dankjewel! Hopelijk is dat over 20 jaar nog steeds zo.'
Los het op met humor ipv zo te mokken.
(Un)masking for the greater good.
pi_117746957
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:04 schreef Natalie het volgende:
Ze schatten je 16, maar je bent geen 16. Je bent 21. Het lijkt of je dat laatste zelf een beetje vergeten bent.

Je gedraagt en kleed je keurig, je bent kundig. So what dat ze je jonger schatten! Je gedraagt je als iemand van je eigen leeftijd en dat mensen denken dat je jonger bent doordat je weinig make-up draagt dat zit waarschijnlijk hoofdzakelijk in je hoofd. Wees professioneel en als iemand een opmerking maakt over 'dat je er jonger uit ziet', dan zeg je: 'Dankjewel! Hopelijk is dat over 20 jaar nog steeds zo.'
Los het op met humor ipv zo te mokken.
^O^ Met je eens.

De TS adviseer ik om vanuit haarzelf te denken en niet van uit anderen.

Waarom zou je je zorgen maken om iets wat zoveel mensen zelf zouden willen krijgen ;).
pi_117748770
Ben 24 en word meestal 20 geschat. Vind het geniaal :D Niets beter als er jong uitzien!

Mensen die er jonger uit zien zijn meestal ook knap ;)
pi_117750729
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 14:26 schreef saaw het volgende:
Het probleem zit hem denk ik in het 'proberen zo volwassen mogelijk over te komen'.
Wees jezelf, geniet van je leven en laat los dat het belangrijk is wat anderen van je denken.

Ik ben 25 en word ook nog regelmatig om mn ID gevraagd als ik sigaretten koop, so what?
Flink blijven doorroken, dan wordt er straks gevraagd wanneer je met pensioen mag :+
BlaBlaBla
  maandag 8 oktober 2012 @ 22:27:10 #69
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117754872
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:53 schreef Desmosedici het volgende:
Ben 24 en word meestal 20 geschat. Vind het geniaal :D Niets beter als er jong uitzien!

Mensen die er jonger uit zien zijn meestal ook knap ;)
Dat kan ik onderstrepen ;)
pi_117803137
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef Michielos het volgende:

[..]

Toen ik 19 was kocht ik een 16+ computerspel en moest ik mijn ID laten zien, schijnbaar kon ik toen doorgaan voor 15. :') En ik ben weinig veranderd.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 10:44:30 #71
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_117806545
quote:
11s.gif Op maandag 24 september 2012 21:40 schreef Elvenpath het volgende:
Laat ik om te beginnen mezelf eens omschrijven: een normaal postuur. Dat wil zeggen niet te dik, niet te dun, bruin haar en bruine ogen. Ik ben ongeveer 1.64 (uitgegroeid) en 21 jaar oud. Nu heb ik een vrij jong gezicht en schat iedereen me jonger dan dat ik daadwerkelijk ben.

Ik probeer altijd zo volwassen mogelijk over te komen. Ik houd me aan afspraken, ben altijd netjes op tijd, kleed me netjes en ben beleefd. Ik denk mee tijdens vergaderingen en probeer mezelf altijd te ontwikkelen. Ik ben dus absoluut niet het type dat denkt 'mwaa laat de wereld maar om mij draaien en als het morgen regend draai ik me om en meld ik me ziek'. Toch behandeld men me vaak nog als een kind.
Een voorbeeld: ik vroeg laatst op stage aan een collega een vraag. Deze vroeg hierop of ik zelf het antwoord niet kon opzoeken. Ik gaf hierop aan dat ik eigenlijk het antwoord zelf al wist maar even een second opinion wou. Toen zei ze 'ja kinderen van tegenwoordig denken niet meer zo snel zelf over een vraag na, ze willen meteen een snel antwoord'.

Nu kan ik tijdelijk vanwege mijn ogen geen oogmascara en oogpotloot dragen maar toch.. Ik word gewoon furieus als iemand mij te jong inschat. Dan moet ik mezelf altijd dwingen om rustig adem te halen.

Nu is mijn vraag: heeft iemand ander hier ook last van en hoe gaan jullie hiermee om?
Tja, je probeert er als een volwassene uit te zien en over te komen maar je gedraagt je niet zo.... dan wil je dat wel eens krijgen hé 8)7
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:10:15 #72
300252 Rembrand21
Rembrandt Harmenszoon van Rijn
pi_117807237
Je bent toch geen 21 geworden om je hier nog druk over te maken. Laat gaan joh!
Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.
pi_117821752
Ik word op uiterlijk ook altijd jong ingeschat. Bijvoorbeeld een keer zo'n 7 jaar jonger toen ik me net glad had geschoren en me opeens moest legitimeren toen ik een fles whisky ging halen, de rode kop van het kassameisje na inspectie van m'n geboortedatum is dan wel priceless natuurlijk :P

Ik vind het wel best, zolang men mij er maar niet minder om respecteert in een professionele situatie (daar kan ik echt heel slecht tegen, als men dezelfde argumenten eerder aanneemt van iemand die er ouder uitziet).
pi_117822474
Mantelpakje, haar strak naar achteren in en staart en eventueel een bril opzetten als je die nog niet hebt, en daarover heen kijken. Wordt je meteen voor vol aangezien. Ik meen het serieus.
Kleren maken niet alleen de man, maar ook de vrouw.

Overigens heeft een en ander vaak ook nog te maken met neerhalen om zelf meer te lijken (seniorship, zeg maar), en daar moet je echt je schouders bij ophalen.
Maar als het om oprecht niet zien hoe oud je bent gaat, gewoon ouwelijker kleden.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_117832975
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:44 schreef Wandtegeltje het volgende:

[..]

Tja, je probeert er als een volwassene uit te zien en over te komen maar je gedraagt je niet zo.... dan wil je dat wel eens krijgen hé 8)7
Is ook zo, in jouw opzicht is het best irritant misschien. Maar je moet gewoon jezelf zijn en je niet te anders gedragen. Ik krijg ook weleens iemand die dan gelijk denkt dat ik iets niet weet :). Gewoon schijt aan hebben en erop af gaan, dat vinden mensen dan opeens super (niet altijd).

Bij mijn werk is het overigens minder van belang hoe oud je eruit ziet als bij jou werkzaamheden, maar ik begrijp het wel van je.

En als het echt door je genen komt dat je er zo jong uitziet (dus niet door lengte, kleding etc.) dan heb ik goed nieuws voor je haha. Zoek maar eens op over telomeren op het web :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')