Gewoon je baard laten staan? Doe ik ook. Dan schatten ze mij in als twintiger, zonder word ik ook ingeschat als 19-jarige.quote:Op maandag 24 september 2012 21:46 schreef Zneeser het volgende:
Pfft, bij mij vroegen ze op mijn 24ste nog om mijn legitimatie bewijs. En geloof me, ik zag er toen echt wel wat ouder uit dan 18.
En ik heb hetzelfde als BeamofLight, al ben ik wat jonger.
Over 10 jaar hoop je nog dat ze het doen
oh my...quote:oogmascara en oogpotloot
hmmm ja of je doet er je voordeel mee en je gaat op jacht naar leuke jonge blaadjes.quote:Op maandag 24 september 2012 21:49 schreef VacaLoca het volgende:
Ik word ook continue 5-6 jaar jonger geschat... ben 26.
Boos zal ik er niet om worden, maar het is wel vervelend aangezien ik vrijgezel ben en je er dan tegen aan loopt dat vrouwen niet snel vallen op iemand die zij (veel) jonger schatten dan zichzelf.
Daar lig ik beter bij in de markt merk ik ja, maar dan word je er weer op aangekeken vanwege leeftijdsverschil, naast dat ik ze kwa gedrag vaak zelf ook niet echt vind matchen. Beetje tussen wal en schip dus.quote:Op maandag 24 september 2012 21:51 schreef eengoeiebuur het volgende:
[..]
hmmm ja of je doet er je voordeel mee en je gaat op jacht naar leuke jonge blaadjes.
Zo is het maar net. Dat iemand zich daar druk om kan maken. Tuurlijk heeft het zijn nadelen, maar meer voordelen. Later heb je (hopelijk) genoeg tijd voor een uitgezakte huid, bierbuik, een kale hoofd en hangtieten. No worries.quote:Op maandag 24 september 2012 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zelf word ik altijd op m'n leeftijd geschat, of wat ouder (ligt er aan of ik me geschoren heb en hoe m'n haar zit).
Had vroeger wel z'n voordeeltjes, maar er jonger uit zien lijkt me meer voordelen hebben dan er ouder uit zien!
Ja maar nu heb ik er niets aan. Daarbij loop ik stage (en volg ik een studie) in een richting waarmee ik dus met volwassenen moet gaan werken psychische problemen en schulden etc. Dus er een beetje ouder uitzien is dan wel gewenst.. Of zou jij graag je lief en leed willen vertellen aan iemand die zonder makeup op 16 word geschat?quote:Op maandag 24 september 2012 21:41 schreef TBakkert het volgende:
wat maak dat uit? als je 40 bent, ben je blij dat je er jonger uitziet dan je in werkelijkheid bent
Wat is hier mis mee? Ik doe altijd maar een beetje op om er verzorgder uit te kunnen zienquote:Op maandag 24 september 2012 21:50 schreef eengoeiebuur het volgende:
[..]
oh my...
Serieus though, tel je zegeningen dat je jonger wordt geschat; dit gaat je later alleen maar voordeel opleveren.
dat maakt geen zak uit. Als jij het goede advies geeft, zullen ze dat(met misschien wat meer moeite door jouw geschatte leeftijd) opvolgenquote:Op maandag 24 september 2012 22:07 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik er niets aan. Daarbij loop ik stage (en volg ik een studie) in een richting waarmee ik dus met volwassenen moet gaan werken psychische problemen en schulden etc. Dus er een beetje ouder uitzien is dan wel gewenst.. Of zou jij graag je lief en leed willen vertellen aan iemand die zonder makeup op 16 word geschat?
Die mensen vertellen uiteindelijk hun lief en leed niet tegen je leeftijd, maar tegen een personen die ze vertrouwen en waarderen. Natuurlijk kan het zijn dat ze je in het begin misschien voor snotneus aanzien word maar zo heeft iedereen wat.quote:Op maandag 24 september 2012 22:07 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik er niets aan. Daarbij loop ik stage (en volg ik een studie) in een richting waarmee ik dus met volwassenen moet gaan werken psychische problemen en schulden etc. Dus er een beetje ouder uitzien is dan wel gewenst.. Of zou jij graag je lief en leed willen vertellen aan iemand die zonder makeup op 16 word geschat?
De hele OP staat bomvol met fouten overigens. Het is te hopen dat je naar je collega's niet op deze manier spelt als je ze mailt, kan ook een hoop doen in het al dan niet serieus genomen worden.quote:Op maandag 24 september 2012 22:28 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
De spelling van het woord potlood.
Nouja, je kunt jezelf hier zo ontzettend en heel erg druk over gaan maken waardoor je binnen aanzienlijke tijd er een stukje ouder uit komt te zien vanwege al je zorgen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:07 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 21:43 schreef Jellereppe het volgende:
Wees blij. Over 20 jaar praat je wel anders.
Elke dag onder de zonnebank en 2 pakjes sigaretten willen vast wel helpen om er ouder uit te zien.quote:Op maandag 24 september 2012 22:07 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
ja Wendy, laat gewoon je baard staan.quote:Op maandag 24 september 2012 21:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Gewoon je baard laten staan? Doe ik ook. Dan schatten ze mij in als twintiger, zonder word ik ook ingeschat als 19-jarige.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:41 schreef TBakkert het volgende:
wat maak dat uit? als je 40 bent, ben je blij dat je er jonger uitziet dan je in werkelijkheid bent
Als ik jou was zou ik er geen zorgen om maken, ik heb een zware zwak voor dames die er heel jong uitzien maar toch meerderjarig zijnquote:Op maandag 24 september 2012 21:40 schreef Elvenpath het volgende:
Laat ik om te beginnen mezelf eens omschrijven: een normaal postuur. Dat wil zeggen niet te dik, niet te dun, bruin haar en bruine ogen. Ik ben ongeveer 1.64 (uitgegroeid) en 21 jaar oud. Nu heb ik een vrij jong gezicht en schat iedereen me jonger dan dat ik daadwerkelijk ben.
Ik probeer altijd zo volwassen mogelijk over te komen. Ik houd me aan afspraken, ben altijd netjes op tijd, kleed me netjes en ben beleefd. Ik denk mee tijdens vergaderingen en probeer mezelf altijd te ontwikkelen. Ik ben dus absoluut niet het type dat denkt 'mwaa laat de wereld maar om mij draaien en als het morgen regend draai ik me om en meld ik me ziek'. Toch behandeld men me vaak nog als een kind.
Een voorbeeld: ik vroeg laatst op stage aan een collega een vraag. Deze vroeg hierop of ik zelf het antwoord niet kon opzoeken. Ik gaf hierop aan dat ik eigenlijk het antwoord zelf al wist maar even een second opinion wou. Toen zei ze 'ja kinderen van tegenwoordig denken niet meer zo snel zelf over een vraag na, ze willen meteen een snel antwoord'.
Nu kan ik tijdelijk vanwege mijn ogen geen oogmascara en oogpotloot dragen maar toch.. Ik word gewoon furieus als iemand mij te jong inschat. Dan moet ik mezelf altijd dwingen om rustig adem te halen.
Nu is mijn vraag: heeft iemand ander hier ook last van en hoe gaan jullie hiermee om?
Dit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:32 schreef Dauntl3ss het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat als je er wel ouder uit zou zien, je collega wel een andere rotopmerking had gemaakt.
Och meid wat een DRAAAAAMAAAAA!quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik wordt altijd ouder geschat, dat is pas irritant!
Tot je 40 bent en men denkt dat je binnenkort de pensioengerechtigde leeftijd hebt weten te behalen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:11 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik word altijd ouder ingeschat, dat heeft als man zijn voordelen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |