quote:In ‘Wie Trouwt Mijn Zoon’ zijn vijf moeders op zoek naar een partner voor hun zoon, die nog steeds thuis woont. Een zoektocht naar ware liefde onder het toeziend oog van moeder. Die bemoeien zich echt overal mee! Zullen de moeders er in slagen om hun zoons het huis uit te werken? Welke vrouw zal hem het veilige nest zal doen verlaten? De zoektocht start in een bijzonder landhuis... Stampvol leuke meiden!
Vijf moeders nemen het heft in handen, ze zijn het zat dat hun zoon nog steeds thuis woont. Voor hun zonen zoeken ze de juiste vrouw én man.
Wie Trouwt Mijn Zoon is een 8-delige serie over vijf mannen, hun moeders en de ware liefde. De mannen staan er niet alleen voor in hun zoektocht naar de ware liefde. Hun moeders vervullen een belangrijke rol bij het selecteren van de juiste vrouw. De mannen worden aan tien potentiële schoondochters en -zonen voorgesteld, maar hij weet niet dat zijn moeder meekijkt en zo haar eigen voorkeuren heeft.
De moeders zijn op zoek naar een vrouw die voor hun zoon kan zorgen, de zonen zoeken een vrouw die de plek van hun moeder kan innemen. Maar zijn deze dames en heren wel goed genoeg? Legt de moeder zich neer bij de keuze van haar zoon of gaan ze er voor liggen?
Wie Trouwt Mijn Zoon gaat over de bijzondere band die moeder en zoon met elkaar hebben. Over hoe moeilijk het voor moeders kan zijn de navelstreng door te knippen. Maar ook voor de zoon is de onvoorwaardelijke liefde en de veilige thuishaven niet gemakkelijk op te geven.
http://zappen.blog.nl/sbs(...)wie-trouwt-mijn-zoonquote:SBS 6 aan de haal met RTL’s Wie Trouwt Mijn Zoon?
Het AD kan vandaag wederom een tv-transfer melden. Dit keer is het geen presentator maar een format dat van RTL 4 naar SBS 6 gaat. Wie Trouwt Mijn Zoon is in het nieuwe seizoen bij SBS 6 te zien, zoals deze blog dat gerucht vorige week al meldde. “RTL maakte geen gebruik van hun eerste recht op een nieuwe reeks. Gelukkig had SBS 6 interesse”, laat Eyeworks in de krant weten.
In Wie Trouwt Mijn Zoon? gaan vrijgezelle thuiswonende jongens op zoek naar een partner, terwijl moeder zich flink aanbemoeit tegen het dating-avontuur. De reeks, toen gepresenteerd door Robert ten Brink, trok vorig jaar wekelijks een slordige miljoen kijkers op de woensdagavond van RTL 4.
De transfer is toch opmerkelijk te noemen. SBS-topvrouw Georgette Schlick heeft niet eens zo heel lang geleden gezegd vooral een eigen gezicht aan SBS 6 te willen geven en niet te veel de concurrentie na te willen doen. Maar de aankoop van Wie Trouwt Mijn Zoon? spreekt dat tegen. Net zoals de makeover aan SBS Shownieuws (dat gaat een heel eind richting RTL Boulevard) of de comeback van Prijzenslag niet origineel lijken.
Wie Wie Trouwt Mijn Zoon? voor SBS gaat presenteren, is nog niet bekend. Tooske Ragas wellicht?
WTMZ was eerst om 21:30 maar villa morrero is toen zo laat geplaatst, lijkt me dat het dan populairder isquote:
Vraag der op date, ze is daar weggestemd, dit is je kans!quote:Op maandag 24 september 2012 21:29 schreef Paul het volgende:
Ze retweet me weer
https://twitter.com/TerrorGlitter
Ze bezat zich alleen maar danquote:Op maandag 24 september 2012 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vraag der op date, ze is daar weggestemd, dit is je kans!
Vrouwen die kwetsbaar zijn zijn makkelijker te scoren.
Bedankt!quote:
Volgens mij was dit populairder en hebben ze dat Villa Morero d'r achter gezet in de hoop dat er mensen blijven hangenquote:Op maandag 24 september 2012 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WTMZ was eerst om 21:30 maar villa morrero is toen zo laat geplaatst, lijkt me dat het dan populairder is
quote:Op maandag 24 september 2012 21:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij was dit populairder en hebben ze dat Villa Morero d'r achter gezet in de hoop dat er mensen blijven hangen
quote:Op maandag 24 september 2012 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook doen als ik met jou op date zou moeten
kan dat net als bij de andere topics niet naar Zoon?quote:
Jep.quote:Op maandag 24 september 2012 21:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij was dit populairder en hebben ze dat Villa Morero d'r achter gezet in de hoop dat er mensen blijven hangen
Jij bent exmod jij hebt vast die powers nog om dat alsnog te veranderenquote:Op maandag 24 september 2012 21:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
kan dat net als bij de andere topics niet naar Zoon?
Ik welquote:Edwin @Edwincuracao
Joop zal Jesper weer pushen dat donkere meisje weg te sturen! #wtmz joop is duidelijk geen kenner!
oke moment!quote:Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij bent exmod jij hebt vast die powers nog om dat alsnog te veranderen
Sowieso leuker om naar te kijken dan Boer zoekt Vrouwquote:Op maandag 24 september 2012 21:40 schreef LoveProfuzion het volgende:
Wat een heerlijk programma is het toch...was weer smullen.
Ja, dat was zo'n briljante opmerkingquote:
Nah, daarvoor is hij denk ik te close met Stephanie. Of die Leonie doet er nog een schep bovenop...quote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef Gia het volgende:
Toch gaat hij, denk ik, zijn moeder haar zin geven en voor Leonie kiezen.
Hij had veel lol op de kermis met Leonie. Als dat zijn ding is, lol maken, kermis, en niet van Stephanie, dan kan dat toch de doorslag geven om voor Leonie te kiezen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nah, daarvoor is hij denk ik te close met Stephanie. Of die Leonie doet er nog een schep bovenop...
Bij Leonie ook hoor. Maar dat komt dan meer omdat Monique dan haar plaats weer opeist en over beiden heen gaat lopen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij had veel lol op de kermis met Leonie. Als dat zijn ding is, lol maken, kermis, en niet van Stephanie, dan kan dat toch de doorslag geven om voor Leonie te kiezen.
Persoonlijk denk ik ook dat Leonie beter bij hem past. Stephanie sneeuwt hem net zo hard onder als zijn moeder. Dan komt ie van de regen in de drup.
Niet meer. Leonie is niet meer te vinden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:11 schreef Luxuria het volgende:
Ik denk dat hij uiteindelijk Leonie toch leuker vindt en voor haar kiest.
Die Stephanie vertrouw ik voor geen meter, ik zie haar steeds smiechtig lachen als Sebastiaan in de stress zit.
Daarbij zag ik dat Sebastiaan Leonie wel als vriend heeft op Facebook, maar Stephanie niet.
Niet dat dat perse wat wil zeggen, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand als Stephanie geen Facebook heeft.
Nee, ze ging er alleen maar naast liggenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:29 schreef utrecht1970 het volgende:
+ ook nog geen verhalen in de pers over zelfmoord van mama sebastiaan, dus in haar nopjes met keus zoon.
twitter:TerrorGlitter twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 01:42:28@paulinthedark Wat een leuk forum! hahaha ''Tetten'' reageer retweet
"TerrorGlitter"quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:31 schreef Paul het volgende:
Oh Daisy heeft het topic ontdekt![]()
twitter:TerrorGlitter twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 01:42:28@paulinthedark Wat een leuk forum! hahaha ''Tetten'' reageer retweet
hahaquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ze ging er alleen maar naast liggen
De hedendaagse jeugd is toch sowieso vrij intiem met vrienden en/of vriendinnen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:47 schreef Apotheose het volgende:
is ze van 2 kanten ofzo? Op haar tumblr spot ik veel uitdagende fotos van vrouwmenschen....
Ik ben bang dat je gelijk hebt. De klik (godver wat haat ik dat woord) moet nog doordringen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:50 schreef TheVulture het volgende:
Het zou mij ook niks verbazen als Sebastiaan toch voor Leonie kiest en niet voor Stephanie, de leefwerelden zijn wel heel verschillend.
Krijgt moeders toch nog haar zin, maar dan wel op een natuurlijke manier
die meiden hebben het altijd over een klikquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt. De klik (godver wat haat ik dat woord) moet nog doordringen.
Stephanie lijkt wel terug te komen voor de winst. Jammer voor Sebastiaan die er werkelijk iets in ziet. Maar het kan volgende week weer anders overkomen
Dat is ze alleen in vergelijking met die anderen die op Sebastiaan vielenquote:Op woensdag 26 september 2012 10:35 schreef Ziba het volgende:
Wat is dat trouwens met die mensen dat ze die Stefanie als één of andere Godin zien qua uiterlijk?
ik kon het zo 1 2 3 ook niet vinden... Dus ik lift ff met je verzoek meequote:Op woensdag 26 september 2012 11:42 schreef MichelWuyts het volgende:
Mensen deel eens die facebook pagina's van die deelnemers dan.
Die kon ik juist niet vinden en dat terwijl ik in dezelfde woonplaats woon!quote:Op woensdag 26 september 2012 12:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik kon het zo 1 2 3 ook niet vinden... Dus ik lift ff met je verzoek mee
Heb Jeffrey gevonden: https://www.facebook.com/jeffrey.hendrix.5
ik zou haar geven hoor !quote:Op woensdag 26 september 2012 10:35 schreef Ziba het volgende:
Wat is dat trouwens met die mensen dat ze die Stefanie als één of andere Godin zien qua uiterlijk?
hij had gereageerd op de opmerkingen op SBS paginaquote:Op woensdag 26 september 2012 12:35 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Die kon ik juist niet vinden en dat terwijl ik in dezelfde woonplaats woon!
Volgens mij wel ja, toen was het ook van RTL.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:35 schreef Apotheose het volgende:
presenteerde die eikel van een Robert ten Brink dit vorig seizoen ofzo?Vandaar dat ik het toen niet gevolgd heb. Wat een misbaksel vind ik dat toch...
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:35 schreef Ziba het volgende:
quote:
Ik wist niet of dat misschien te prive was voor fok. Daarom wel via pm gedeeld.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:42 schreef MichelWuyts het volgende:
Mensen deel eens die facebook pagina's van die deelnemers dan.
Hij heeft een broertje ergensquote:Op woensdag 26 september 2012 17:57 schreef Luxuria het volgende:
Heeft Sebastiaan eigenlijk broers of zussen?
Aha want ik zag een Tim en een Ruud tussen zijn vrienden staan, zal wss een van hen zijn.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Aha want ik zag een Tim en een Ruud tussen zijn vrienden staan, zal wss een van hen zijn.
Hij gaat trouwens op zichzelf wonen
En heeft hij je geaccepteerd?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:50 schreef Juicyhil het volgende:
Even een vriendschapsverzoek naar Sebastiaan gestuurd
Haar vind ik nou echt een mannelijke grote vrouw en een beetje lelijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:58 schreef ejiraM het volgende:
Grappig; Angelo is vrienden geworden met Liv van Jesper
quote:Angelo gaat naar Patrique's B-Day Party.
quote:
Bij die Mareille staat 'zus'.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef MaximusTG het volgende:
Dat kan dan toch ook net zo goed neven en nichten zijn?
quote:
Stephaniequote:
Jaja, maar er wordt gedaan alsof ze een Godin is. Maar komt inderdaad omdat die andere vrouwen draken zijn om te zien.quote:
Haha, en die Jesper is vrienden geworden met Jillquote:Op woensdag 26 september 2012 15:58 schreef ejiraM het volgende:
Grappig; Angelo is vrienden geworden met Liv van Jesper
Bijna obees jaquote:Op zondag 30 september 2012 21:09 schreef djkoelkast het volgende:
Ze is behoorlijk dik, ik zou haar zeker niet schenken.
Ze heeft een behoorlijke buik en die benen zijn ook niet bepaald slank te noemen, laat staan de kont.quote:
Ik word er misselijk van. Misschien moeten ze bij aanvang van het programma even waarschuwen voor schokkende beelden?quote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze heeft een behoorlijke buik en die benen zijn ook niet bepaald slank te noemen, laat staan de kont.
Ik zeg alleen maar dat ik haar niet zou schenken, maak er nou niet zo'n drama van, ze is gewoon vet, verder niks aan de hand.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:22 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik word er misselijk van. Misschien moeten ze bij aanvang van het programma even waarschuwen voor schokkende beelden?
Sowieso dat ik een klachtbrief naar SBS schrijf wanneer dat gedrocht in bikini verschijnt
quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:22 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik word er misselijk van. Misschien moeten ze bij aanvang van het programma even waarschuwen voor schokkende beelden?
Sowieso dat ik een klachtbrief naar SBS schrijf wanneer dat gedrocht in bikini verschijnt
Dan is er dus geen eliminatie vanavond?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
He? Nee toch. De laatste is toch dat ze gaan vertellen wie ze kiezen in een soort trouwzaal (tenminste dat was vorig jaar), of IS dat vanavond al?
Misschien kan hij stiekem iets door laten schemerenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef Juicyhil het volgende:
Anders laat ik het Sebastiaan even horen op Facebook hoor!
Neequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien kan hij stiekem iets door laten schemeren
Ik weet het alquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien kan hij stiekem iets door laten schemeren
Stephanie.quote:
Was de trouwzaal nu niet de eliminatie?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:28 schreef ejiraM het volgende:
Als ze hetzelfde concept volgen als vorig jaar zijn er nog 4 afleveringen geloof ik
- buitenland
- buitenland + eliminatie
- samenvatting so far![]()
- trouwzaal mama of liefje
Nee joh, grapjequote:
Is je geradenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee joh, grapjeIk weet het echt niet.
Wie ben jij?quote:
Vorige keer was het iig dat tweedequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Was de trouwzaal nu niet de eliminatie?Of was het de vraag of ze met de overgebleven dame willen 'trouwen' of dat ze voor mamma kiezen?
*mental image van Jesper die de ring aan zijn vader geeft*quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:37 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Vorige keer was het iig dat tweedeDat ze zo'n ring kregen en mochten kiezen of ze hem aan hun uitverkorene of hun moeder gaven
Laten we het hopenquote:
Tof wijfquote:
Nee, want dan is ze aan het spoilenquote:
Stephanie kan hem wel onder het juk van moeder halen, Leonie is te soft.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:35 schreef Ziba het volgende:
Het wordt Stephanie maar uiteindelijk dumpt zij hem (want saai en voegt niks toe) nadat ze hem een poosje heeft gedomineerd. Hij eindigt jankend bij zijn ma en mij regelt die boerse Leonie. Ze leven nog lang en gelukkig.
Die heeft nog geen zelfmoord gepleegd?quote:
quote:
Niet iedereen is zo bazig als ik.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:41 schreef Ziba het volgende:
Hahah nee zit op tekefoontyp snel. Ik zou nooit op zo'n nietszeggende man kunnen vallen, zelfs zijn stem is saai en kneuzerig.
Zou kunnen, al kan hij met Stephanie wel tot bloei komen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:44 schreef Ziba het volgende:
Ja roos, dat is waar maar denk dat zo'n Stephanie hem na een poosje wek saai gaat vinden.
Team Stephaniequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou kunnen, al kan hij met Stephanie wel tot bloei komen.
Ik denk dat er veel meer in die jongen zit, maar dat het heel diep weggestopt zit door het rare en dominante gedrag van moeders.
Moniquequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:03 schreef djkoelkast het volgende:
"Nou ik doe het voor jou hoor, voor mij hoeft het allemaal niet, ik vind het helemaal niet gezellig, ik weet niet welke idioot dit verzonnen heeft maar van mij had het niet gehoeven, ik ga er nu niks meer over zeggen, ik ga er wel naast liggen, dit is het laatste wat ik er over zeg maar ik doe dit voor jou hoor"
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:03 schreef djkoelkast het volgende:
"Nou ik doe het voor jou hoor, voor mij hoeft het allemaal niet, ik vind het helemaal niet gezellig, ik weet niet welke idioot dit verzonnen heeft maar van mij had het niet gehoeven, ik ga er nu niks meer over zeggen, ik ga er wel naast liggen, dit is het laatste wat ik er over zeg maar ik doe dit voor jou hoor"
Borreltje en snuifje er bij...quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
Lekker zwembad. En dames in bikini, hij ziet het wel zitten.
Dat waren nou net ook mijn gedachten.quote:
Prototypes weg zetten...quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Waarom krijgen zij zo'n luxe vakantie en moet sebastiaan in een tent?
Albertoquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:34 schreef bjanaan het volgende:
Wie betaalt dit soort stulpjes? SBS6 zelf?
Ik denk dat kosten vakantie voor eigen rekening waren.quote:
Ja nu begrijp ik waarom ze gaan kamperen, leuke televisiequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
Kamperen met deze moeder..dat wordt wat
Bij dat uitgebreide diner dan, respectloosquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
Echt he, die moeder, die kopnet een verwend kind.
Ja, zó van het klif afquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:38 schreef Verbal het volgende:
Waarom muziek van Dexter onder het stukje op de camping? Gaan er doden vallen?
V.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Sjesus die gek zou maar boven je zitten in dat hotel.
Dat wel ja..quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
verschillende bestemmingen à la, maar dit contrast is wel erg groot.
En een boks geeftquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
Wat een ongelofelijke aso, in zijn kruis grijpen voor zijn moeder en het erge is nog dat ze er om lacht
BOKS JONGUHquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
Wat een ongelofelijke aso, in zijn kruis grijpen voor zijn moeder en het erge is nog dat ze er om lacht
Zou zijn moeder ook de banga lijst voor Jeffrey bij houden?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:40 schreef MissJ het volgende:
wat is dezen? Hij maakt fapbewegingen en zegt vervoglens "boks jonge" tegen zijn moeder?
zal me nikks verbazenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou zijn moeder ook de banga lijst voor Jeffrey bij houden?
Beter is hij er nooit klaar voor, straks gaat hij zich voortplantenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:42 schreef mootie het volgende:
Jeffrey, wat een drama op pootjes.![]()
Duurt nog wel een jaar of 10 voor dat ding volwassen genoeg is voor een relatie.
ik vind joey wat gek. Beetje gay.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Deze twee vind ik nog vrij normaal. Joey en zijn moeder.
Ze bereidt zich alvast voor, straks gaat ze naast haar zoon liggen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:43 schreef mootie het volgende:
Monique ziet er ook zo ongezond uit, alsof ze uit het graf is opgestaan.
quote:
Die heeft even een avondje alleen met Dirk, daar wil je echt niet met de camera binnenlopen.quote:
Voor je het weet heeft de cameraman ook een momentje "ik weet niet hoe het gebeurd was"...quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:47 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Die heeft even een avondje alleen met Dirk, daar wil je echt niet met de camera binnenlopen.
Van welk lichaamsdeel of orgaan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:56 schreef mootie het volgende:
Lesley heeft ook niet echt vooraangestaan bij het uitdelen.
Nou dat laatste wisten we alquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaatttttttttt... op je 17 al kinderen, hij's gek.
Zag hem ff met 150MM staal in zn hand!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Gezellig zo een date: hier zijn veel doden gevallen.
BOKS JONGUH!quote:
Jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:00 schreef Mascleta het volgende:
Toch blijft Leonie wel het ideale meisje voor Sebastiaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |