Ach, we zijn allemaal amateurs.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:06 schreef Armageddon het volgende:
Cohen.
De grootste prutser van Nederland.
Je weet toch dat de beste stuurlui aan wal staan...quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Een onderzoek van 6 maandenWaarschijnlijk gaat het meer kosten dan de schade door de rellen
Hij heeft een half jaar nodig om te begrijpen hoe social media werken en nog een jaar om het onderzoek uit te voeren. Hoezo loopt de politiek altijd achter de feiten aan?quote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Laat die man nou eerst zijn werk eens doen voor je gaat oordelen.
De naam Cohen werkt nou eenmaal als een rode lap. Merkwaardig fenomeen, ik zou daar wel een onderzoek naar willen zienquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Beter 1 gedegen onderzoek dan een halfbakken onderzoek waaruit kansloze conclusies getrokken worden en waardoor toekomstige rellen niet voorkomen worden, waarna er weer een onderzoek gestart wordt en de kosten een veelvoud zijn van dat ene gedegen onderzoek.
Maar goed, iedereen denkt het beter te weten.
Idd. Een rode lap voor wezens met het IQ van een stier.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:11 schreef kingmob het volgende:
De naam Cohen werkt nou eenmaal als een rode lap. Merkwaardig fenomeen, ik zou daar wel een onderzoek naar willen zien
En dom tuig niet organiseren en opfokken via media-aandacht en allerlei gepraat over veiligheidsmaatregelen. Iedereen (media en bestuur) werkte ook wel erg soepel mee om er een knallende orgie van opgefokt pubertuig van te maken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:25 schreef stekelzwijn het volgende:
Onderzoek of niet.... er zijn tegen dom tuig maar twee doeltreffende maatregelen: laten opdraaien voor alle schade en hun foto's in de krant zetten met naam en adres.
Zelf ontkennen ze dat in alle toonaarden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dom tuig niet organiseren en opfokken via media-aandacht en allerlei gepraat over veiligheidsmaatregelen. Iedereen (media en politiek) werkte ook wel erg soepel mee om er een knallende orgie van opgefokt pubertuig van te maken.
Oh, is dat zo? Weet jij iets dat wij niet weten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hij heeft een half jaar nodig om te begrijpen hoe social media werken en nog een jaar om het onderzoek uit te voeren.
Het gaat hier om een betrekkelijk nieuw fenomeen waar in .nl nog geen ervaring mee was, en dan is het logisch dat daar nog geen beleid voor is. Ik vind het eerlijk gezegd niet zo vreemd dat je dan beleid gaat formuleren en daarbij behoefte hebt aan een analyse.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Typisch Nederland
Men gaat iets net liever een half jaar onderzoeken ipv snel en slagvaardig beleid te hebben
Er is in bv Duitsland genoeg ervaring mee, heerlijk hoe we ineens niet meer 1 europa zijn als dit soort dingen zich voordoet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het gaat hier om een betrekkelijk nieuw fenomeen waar in .nl nog geen ervaring mee was, en dan is het logisch dat daar nog geen beleid voor is. Ik vind het eerlijk gezegd niet zo vreemd dat je dan beleid gaat formuleren en daarbij behoefte hebt aan een analyse.
Is Cohen ambtenaar? Wat doet ie tegenwoordig dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:19 schreef RAVW het volgende:
Zo ie zo is dit hele topic al vreemd als ik er even tussen door mag .....
Ambtenaren en dan verwachten dat het snel gebeurd , en dat het geen geld verslinders zijn .......
De eerste moet nog geboren worden die snel is en geen geld kost ...
Daar zal vast nog wel een potje voor zijn. Geld zat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
De naam Cohen werkt nou eenmaal als een rode lap. Merkwaardig fenomeen, ik zou daar wel een onderzoek naar willen zien
niet wat jij niet weet, wel dingen die de politiek niet weet. (Anders komen ze niet met vragen als 'Wat is Facebook?' En Opsteltsen: "Wat is spam?")quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Weet jij iets dat wij niet weten?
Tja, en Mediamongolen als Matthijs van Nieuwkerk zit tot aan zijn oksel in dat soort types politieke issues op de vierkante millimeter uit te kauwen maar als het over technologie of wetenschap gaat snappen ze het allemaal nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
niet wat jij niet weet, wel dingen die de politiek niet weet. (Anders komen ze niet met vragen als 'Wat is Facebook?' En Opsteltsen: "Wat is spam?")
Ik heb inderdaad het idee dat ze in de politiek achter de feiten aanlopen. Nu komt er een onderzoek van 6 maanden. Ik kan je vertellen dat er tegen die tijd alweer talloze andere hypes en dergelijke zijn....
Gebrek aan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:57 schreef Gia het volgende:
Haha, Cohen en 'snel resultaat' kan ook niet in een zin.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Job Cohen leidt onderzoek naar rellen Haren
Dat vroeg ik me ook al af. Zou toch te achterhalen moeten zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja.
Zelfs de PvdA zet liever Wouter Bos in voor de formatie van de regering. Weet iemand zijn uurtarief voor dit klusje?
Job Cohen, thee en vrijheid van meningsuitingquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij zei een kopje thee te gaan drinken met de beheerder van een bibliotheek met boeken waarvan de inhoud niet iedereen beviel. Zijn criticasters zien kennelijk liever dat hij boeken verbiedt en bibliotheken sluit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |