Koffie in de windquote:
Ik ga niet luisteren, het origineel is me te dierbaar.quote:
Is ook zeker niet het beste van Rooie Rinus en P Daalemmerquote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga niet luisteren, het origineel is me te dierbaar.
Dat.quote:
Ook niet als vrije keus?quote:Op maandag 24 september 2012 20:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat.
Toch jammer dat je deze niet in je 90s playlist kan zetten, probeer er op dit moment eentje te maken. Best lastig...
Ah zo. Heh. Is maar goed ook, want deze moet je niet te vaak horen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat wel... maar dus niet standaard in de lijst.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Cee het volgende:
Mark Morrisson, die kwam ik ooit nog eens in een club in Londen tegen (hip klinkt dat he), net na z'n stun-gun-arrestatie. Ik zat rustig op een bankje en toen kwam hij voorbij gelopen. Vriendin en ik herkenden 'm en slaakten een klein gilletje en toen stopte hij, draaide hij zich naar ons om en wees hij naar ons zo van YO! En toen werden we bang.
Nou, Op De Camping van Ome Henk staat wél in de keuzelijst... en die moet je ook niet te vaak horen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:43 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Ah zo. Heh. Is maar goed ook, want deze moet je niet te vaak horen.
Zo één keer per 15 jaar is genoeg.
Wat doet die in Godsnaam in de lijst?quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, Op De Camping van Ome Henk staat wél in de keuzelijst... en die moet je ook niet te vaak horen.
Schande ja! Ik heb em handmatig maar gedaan, want die mag toch niet ontbreken!quote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Wat doet die in Godsnaam in de lijst?
Gaia van Valensia staat er ook niet in bijvoorbeeld
Ik wil Liquido-Narcotic nu wel eens horenquote:
Ik zag je in de balk op de webcamquote:Op maandag 24 september 2012 21:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik wil Liquido-Narcotic nu wel eens horen
Dat is nu echt een plaat waar zelfs ik helemaal op los gaquote:Op maandag 24 september 2012 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag je in de balk op de webcam!!
Maar dat is ook zo'n nummer wat ik wel gehoord heb.
Oh je bent niet de enige hoor, vele vloeren trillen bij dat nummerquote:Op maandag 24 september 2012 21:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is nu echt een plaat waar zelfs ik helemaal op los ga
Avond1quote:
Bij Pinkpop m'n voet letterlijk blauw gestampt op dat nummerquote:Op maandag 24 september 2012 21:28 schreef alors het volgende:
[..]
Oh je bent niet de enige hoor, vele vloeren trillen bij dat nummer
twitter:smeetrix twitterde op maandag 24-09-2012 om 21:28:42Oh HEERLIJK!!!! It's so hard op #3FM!!! Precies wat ik nodig had @michielveenstra
reageer retweet
quote:Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]twitter:smeetrix twitterde op maandag 24-09-2012 om 21:28:42Oh HEERLIJK!!!! It's so hard op #3FM!!! Precies wat ik nodig had @michielveenstra
reageer retweet
Coen is op vakantie...daar had ie kunnen zitten. had ie lekker van 16u tot 22u gezetenquote:Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef Sirolf het volgende:
Michiel wil deze week duidelijk voor geen GOUD missen... en als er iemand ziek wordt zal het me niets verbazen als hij meteen aanbied om in te vallen.
Hij doet elke plaat ook intens meequote:Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef Sirolf het volgende:
Michiel wil deze week duidelijk voor geen GOUD missen... en als er iemand ziek wordt zal het me niets verbazen als hij meteen aanbied om in te vallen.
Dan vrees ik dat 'ie ergens halverwege aan de beademing had gemoeten...quote:Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Coen is op vakantie...daar had ie kunnen zitten. had ie lekker van 16u tot 22u gezeten
... inclusief de Italiaanse nummers?quote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef alors het volgende:
Vanaf Binnen ging het mis bij Marco, alles daarvoor vind ik oprecht tof
Ik was vroeger een beetje verliefd op Marco Borsato, in z'n Soundmixshowtijd.quote:Op maandag 24 september 2012 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... inclusief de Italiaanse nummers?
Nee, die ken ik in niet maar Je hoeft niet naar huis vannacht, Ik leef niet meer voor jou, Vrij zijn, Margherita, De waarheid en ja zelfs Wereld zonder jou, lekker dramatisch meezingenquote:Op maandag 24 september 2012 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... inclusief de Italiaanse nummers?
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 24-09-2012 om 21:59:49@henkde_j wow, scherp! Die was echt per ongeluk! reageer retweet
quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef henkde_j het volgende:
"Zonder HAAR geen Skunk Anansi"twitter:michielveenstra twitterde op maandag 24-09-2012 om 21:59:49@henkde_j wow, scherp! Die was echt per ongeluk! reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef henkde_j het volgende:
"Zonder HAAR geen Skunk Anansi"twitter:michielveenstra twitterde op maandag 24-09-2012 om 21:59:49@henkde_j wow, scherp! Die was echt per ongeluk! reageer retweet
![]()
Niet haten op Roos want dan gaat Noesje krassenquote:Op maandag 24 september 2012 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja Roosmarijn, dit is Root Down - Beastie Boys.
Nu weet ik weer waarom ik niet meer naar 3v12Radio luister sinds Eric weg is.
Ik heb een hekel aan Roosmarijn. Al is beste clips een goed punt aanhalen. Weinig goede clips tegenwoordig inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2012 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet haten op Roos want dan gaat Noesje krassen
quote:Op maandag 24 september 2012 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja Roosmarijn, dit is Root Down - Beastie Boys.
Nu weet ik weer waarom ik niet meer naar 3v12Radio luister sinds Eric Rudyweg is.
Tis waquote:
Daar heb ik momenteel geen Roos-haters voor nodigquote:Op maandag 24 september 2012 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet haten op Roos want dan gaat Noesje krassen
Nee, echt niet! Hij klinkt ook wel alsof ik er met liefde een dorp voor om zou lopenquote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef Cee het volgende:
Niet, minthy?Ik werd altijd zo bang van die clip. Hij was zo boos.
Was redelijk duidelijk dat het niet zo was. Maar wel een beetje raar zo.quote:Op maandag 24 september 2012 22:50 schreef Cee het volgende:
Godver, ik schrok ineens van dat extra journaal, dacht dat het 'live' was.
Ja ik schrok ook even hoorquote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Cee het volgende:
Ik zat van alles tegelijk te doen joh, dan valt het me niet eens op.
extra journaal waarvoor...quote:Op maandag 24 september 2012 22:50 schreef Cee het volgende:
Godver, ik schrok ineens van dat extra journaal, dacht dat het 'live' was.
Roos gooide er ineens een fragment in van RTL Nieuws met een extra journaal, bleek het een fragment uit de '90s te zijn over de oorlog in Irak. Ik greep al naar m'n afstandsbediening om naar RTL4 te zappen.quote:
Haha jij faalde daar hardquote:Op maandag 24 september 2012 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Roos gooide er ineens een fragment in van RTL Nieuws met een extra journaal, bleek het een fragment uit de '90s te zijn over de oorlog in Irak. Ik greep al naar m'n afstandsbediening om naar RTL4 te zappen.
Als je maar wel die te korte rokjes blijft dragenquote:Op maandag 24 september 2012 22:56 schreef CindieY het volgende:
Ik word nog eens een heusche burgertrut. Tijd om te slapen
Die vind ik ook het lekkerst, kleffe cakequote:
doe maar een knakworst in bladerdeegquote:Op maandag 24 september 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Die vind ik ook het lekkerst, kleffe cake![]()
Helaas niet in huis, ik kan je wel een knakworst aanbieden?
Zeg, zo sjiek ben ik niet... Gewoon koud, uit het blikquote:Op maandag 24 september 2012 23:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doe maar een knakworst in bladerdeeg
Camping voerquote:Op maandag 24 september 2012 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, zo sjiek ben ik niet... Gewoon koud, uit het blik
quote:Op maandag 24 september 2012 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik momenteel geen Roos-haters voor nodig![]()
Takkeherrie!!!![]()
Nog nooit gehoord
ben heel benieuwd om welk nummer dit ging. kan het natuurlijk even opzoeken, maar misschien willen jullie wel even antwoorden? please? *puppy eyes doet*quote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef Cee het volgende:
Niet, minthy?Ik werd altijd zo bang van die clip. Hij was zo boos.
Geen idee, ik vestig mijn hoop op Ceequote:Op maandag 24 september 2012 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ben heel benieuwd om welk nummer dit ging. kan het natuurlijk even opzoeken, maar misschien willen jullie wel even antwoorden? please? *puppy eyes doet*
Koude smacquote:
Henry Rollins.quote:Op maandag 24 september 2012 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ben heel benieuwd om welk nummer dit ging. kan het natuurlijk even opzoeken, maar misschien willen jullie wel even antwoorden? please? *puppy eyes doet*
Dat spul vind ik oprecht lekkerquote:
Liar?quote:Op maandag 24 september 2012 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Henry Rollins.
Titel alweer vergeten.
Ja! Het leek op luierquote:Op maandag 24 september 2012 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Liar?
die is nog gecoverd door de Vliegende Panters
Alsof je een blik kattenvoer opentrektquote:Op maandag 24 september 2012 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat spul vind ik oprecht lekker![]()
![]()
Door de maccaroni, of in plakken opgebakken, of zomaar om te snaaien
Ik heb katten en krijg de lucht dus elke dag in m'n neus. Doe mij maar Smacquote:Op maandag 24 september 2012 23:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Alsof je een blik kattenvoer opentrekt
die plaat kan ik me nog vaag herinneren. tyfusherrie vond ik het toenquote:
en dan is het zover? dan heb je de grote 3-0 gehaald? alvast welkom bij de club waar ik al lid van benquote:
Hoewel lief, erken ik die reply nog even nietquote:Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan is het zover? dan heb je de grote 3-0 gehaald? alvast welkom bij de club waar ik al lid van ben
Jong, stel je niet aan. Er verandert niets, gewoon blijven ademhalenquote:
nja, er kan binnen nu en een half uur natuurlijk nog genoeg gebeuren waardoor je de 3-0 niet haalt.....of je zegt gewoon dat je voor de 2e keer 29 wordtquote:Op maandag 24 september 2012 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoewel lief, erken ik die reply nog even niet
Ik zie de slinger die met de dot-matrix printer was geprint nog hangen "Hoera Rolf is 10 jaar!!!"quote:Op maandag 24 september 2012 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Jong, stel je niet aan. Er verandert niets, gewoon blijven ademhalen
mijn moeder word al 11 jaar 49quote:Op maandag 24 september 2012 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, er kan binnen nu en een half uur natuurlijk nog genoeg gebeuren waardoor je de 3-0 niet haalt.....of je zegt gewoon dat je voor de 2e keer 29 wordt
hoi keesquote:Op maandag 24 september 2012 23:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
30 jaar dan kan je alvast een senoiorenpas aanvragen opa!
Tja, technologie is niet stil blijven staan... Misschien kunnen ze morgen een taart voor je laten teleporteren!quote:Op maandag 24 september 2012 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie de slinger die met de dot-matrix printer was geprint nog hangen "Hoera Rolf is 10 jaar!!!"
Noesje, het is voor jou al 75 jaar geleden, maar wat ging er door je heen toen jij er 3 decennia op had zittenquote:Op maandag 24 september 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, technologie is niet stil blijven staan... Misschien kunnen ze morgen een taart voor je laten teleporteren!
alleen als je hem uit mijn vlakke hand eet snuitjequote:Op maandag 24 september 2012 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoi kees
heb jij voor mij nog een suikerklontje gr gr karel
Zeg, ik kom hier voor een leucken afleidingetje, niet om afgefikt te worden op mijn bejaardenstatus...quote:Op maandag 24 september 2012 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Noesje, het is voor jou al 75 jaar geleden, maar wat ging er door je heen toen jij er 3 decennia op had zitten
Mists of pandariaquote:Op maandag 24 september 2012 23:30 schreef Evertjan het volgende:
blijf op tot 0,00 voor de launch van de nieuwe WoW expansion geek for life!!!
hey bejaardequote:Op maandag 24 september 2012 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mists of pandariaDaar draaien reclames voor in de bioscoop
Panda's ??WoW
Met zo'n vreselijk piepende naaldquote:Op maandag 24 september 2012 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie de slinger die met de dot-matrix printer was geprint nog hangen "Hoera Rolf is 10 jaar!!!"
hij draagt wel kleren uit de 90squote:Op maandag 24 september 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
sommige mensen moeten niet dansen....
http://now.3fm.nl/user/roos3fm/view/13867197
Nou een takkenherrie maakten die apparaten zeker ja.quote:Op maandag 24 september 2012 23:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Met zo'n vreselijk piepende naald
Opa verteltquote:Op maandag 24 september 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou een takkenherrie maakten die apparaten zeker ja.
doe maar nietquote:Op maandag 24 september 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Moeten we nu bij hem op schoot gaan zitten??
Mag ook niks meer...quote:
Schat jij mag jouw roomblanke ronde kadetten bij mij op schoot parkeren hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Moeten we nu bij hem op schoot gaan zitten??
Past u wel op uw broze botten meneer?quote:Op maandag 24 september 2012 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schat jij mag jij roomblanke ronde kadetten bij mij op schoot parkeren hoor.
Wel zonder auto erbij.
quote:
Dankjequote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
PINOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo
[ afbeelding ]
Voor jouw post
Is goed, dan kom ik wel lopendquote:Op maandag 24 september 2012 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schat jij mag jouw roomblanke ronde kadetten bij mij op schoot parkeren hoor.
Wel zonder auto erbij.
Ik heb zachte billen, dus dat komt helemaal goedquote:Op maandag 24 september 2012 23:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Past u wel op uw broze botten meneer?
En geen zware botten?quote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Is goed, dan kom ik wel lopend
[..]
Ik heb zachte billen, dus dat komt helemaal goed
JAAAAAAA, gefeliciteerd met je verjaardag, LUL!!quote:
* DaMook steen wegduwtquote:
Gerse shit jonguhquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:11 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Een mooie 90's Clip art taart!
Reken maar van Jazz!quote:
Wel weer wakker worden opa!quote:
Het is nog een haske jonge blom, leave wolfje alooooooonequote:
U bent zelf ouder?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is nog een haske jonge blom, leave wolfje alooooooone
Doe niet zo lelijk, galbakkerige graftak!! Ik spreek jou wel weer als je mijn respectabele leeftijd hebt bereiktquote:
Sorry mevrouw. Dat was een ongepaste vraagquote:
Geeft niks jong, ik doe niet lullig over dat soort pietluttighedenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Sorry mevrouw. Dat was een ongepaste vraag
Nog 2 weekjes en dan moet ik er ook aan gelovenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
Ergens jammer dat mijn laatste forumpost als 29 jarige een duitse kreet is
Voel je niks van. Uitschieten bij het scheren is pijnlijkerquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nog 2 weekjes en dan moet ik er ook aan geloven, geen twintiger meer
.
Goed om te weten mevrouwquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks jong, ik doe niet lullig over dat soort pietluttigheden
Zeg, doe es niet zo je best om de aandacht van je eigen leeftijd af te halenquote:
Haha, maar het klinkt zo, zo, zo andersquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Voel je niks van. Uitschieten bij het scheren is pijnlijker
Och, viel nog best mee...quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha, maar het klinkt zo, zo, zo anders.
Boven de 25 gaat het met dubbele snelheid, ik waarschuw maar vast...quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:21 schreef henkde_j het volgende:
Ik wordt over een dikke maand een kwart eeuw![]()
Wat zijn de laatste 10 jaar hard gegaan
Ik heb wel eens gehoord dat je door heroine gebruik niet oud wordt. Misschien een ideetje om jong te blijvenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Boven de 25 gaat het met dubbele snelheid, ik waarschuw maar vast...
crystal methquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat je door heroine gebruik niet oud wordt. Misschien een ideetje om jong te blijven
Ik zou willen dat ik dat weer kon zijn en blijvenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:21 schreef henkde_j het volgende:
Ik wordt over een dikke maand een kwart eeuw![]()
Wat zijn de laatste 10 jaar hard gegaan
Moet er niet aan denken!quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat weer kon zijn en blijven. Zo 20 tot 25 is oud genoeg
.
Ik had je een bericht gestuurd met dat je je bakkes moest houden...quote:
Wat zijn jullie toch lievvv samenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had je een bericht gestuurd met dat je je bakkes moest houden...
Rolf is me te oud helaas, anders had het best kunnen werken!quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch lievvv samen.
Zeg, loeder(tje) wil je billenkoek?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Rolf is me te oud helaas, anders had het best kunnen werken!
Ik ben lief inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch lievvv samen.
Ja halloooow, als je nou eerder op de avond met dat voorstel was gekomen!!11111!quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeg, loeder(tje) wil je billenkoek?
Prrrrr *kopjes geeft*quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben lief inderdaad
Noesje is een beetje kattig soms
Haha okquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
Zonder gekheid; vandaag was ik een kutwijf en de komende dagen/weken zal dat ook wel zo blijven. Zal m'n best doen om het niet hier door te laten sijpelen
Extended PMS?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
Zonder gekheid; vandaag was ik een kutwijf en de komende dagen/weken zal dat ook wel zo blijven. Zal m'n best doen om het niet hier door te laten sijpelen
Nee, daar heb ik geen last van gelukkigquote:
Rot opquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:42 schreef henkde_j het volgende:
Ah een senioren fight.
Tijd om te gaan.
Kunstgebit wel even in het water zetten het Wolf!
Helemaal geen fight, het is een soort van paringsritueelquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:42 schreef henkde_j het volgende:
Ah een senioren fight.
Tijd om te gaan.
Hehequote:Op dinsdag 25 september 2012 00:42 schreef henkde_j het volgende:
Ah een senioren fight.
Tijd om te gaan.
Hehe IN YOUR FACE!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe![]()
Maar ik ben over 2 weken net zo oud, dus geen hehe.
quote:
das best een fikse daling toch?quote:
De bekende Tour + OS dip. 3FM staat op dezelfde score als vorig jaar. Vraag wel wel af waarom Saai Radio het weer zo goed doet.quote:
ah ja, das wel logisch ja. en qua sky...misschien de zomer van Sky? misschien is dat wel het winnende concept!quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:10 schreef borisz het volgende:
[..]
De bekende Tour + OS dip. 3FM staat op dezelfde score als vorig jaar. Vraag wel wel af waarom Saai Radio het weer zo goed doet.
Want?quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:47 schreef alors het volgende:
Ik weet meteen weer waarom ik nooit Giel luister
Dat telefoongesprek bv zonet, die hilarische grapjes die er altijd in moeten worden geperst, gaat m.i. ten koste van de oprechte interesse voor zo iemand.quote:
Jammer dat Gerard Ekdom hem niet afkondigtquote:
Bejaardenseksquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Helemaal geen fight, het is een soort van paringsritueel
Slaap lekker![]()
quote:
Lach maar... Over een kleine 2 jaar spreek ik je wel eens weerquote:
Ik heb gister al gezegd dat ik dan keihard ga huilen, als ik 30 wordquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Lach maar... Over een kleine 2 jaar spreek ik je wel eens weer
Jong, het leven stopt dan echt nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb gister al gezegd dat ik dan keihard ga huilen, als ik 30 word
Dat zeg jijquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Jong, het leven stopt dan echt niet
Door al die flauwekul hier krijg ik het idee dat ik te oud bevonden word om mee te posten...quote:
Dat zou tijd wordenquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Door al die flauwekul hier krijg ik het idee dat ik te oud bevonden word om mee te posten...
Je mag ook gewoon gelijk zeggen dat je een hekel aan me hebtquote:
Ja sorry hoor, m'n relatie zit in de slop, ben zo brak als het maar zijn kan en ga vanavond naar Theo Maassenquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon gelijk zeggen dat je een hekel aan me hebt
Is het mis??quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, m'n relatie zit in de slop, ben zo brak als het maar zijn kan en ga vanavond naar Theo Maassen
[ afbeelding ]
Ik weet neit, kan ook aan m'n eigen twijfel en onzekerheid liggen... Maar ik heb het gevoel dat ze een beetje afstandelijker is geworden dan dat ze eerst was...quote:
Ja, das een kutgevoel... Denk dat de meeste mensen dat wel herkennen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet neit, kan ook aan m'n eigen twijfel en onzekerheid liggen... Maar ik heb het gevoel dat ze een beetje afstandelijker is geworden dan dat ze eerst was...
Misschien maak ik me zorgen om niks, maar ik heb een raar voorgevoel (en mijn ervaring is dat mijn voorgevoelens over het algemeen altijd kloppen...)
klopt en toen was m'n voorgevoel ook goed... alleen is't uiteindelijk wel goedgekomen door veel te praten en tijd erin te steken...quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, das een kutgevoel... Denk dat de meeste mensen dat wel herkennen.
Kan meevallen natuurlijk, je hebt al eens eerder zoiets gezegd
Ondanks dat ik altijd enorm zwartgallig ben op het gebied van relaties, denk ik dat het uiteindelijk met iedereen wel goed komt. Is het niet met een huidige vriend/vriendin, dan wel met een ander.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
klopt en toen was m'n voorgevoel ook goed... alleen is't uiteindelijk wel goedgekomen door veel te praten en tijd erin te steken...
Maar m'n eerste gevoel klopte...
Ik zie haar waarschijnlijk vrijdag weer, dus we merken het wel...
Oh daar ben ik ook wel van overtuigd hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ondanks dat ik altijd enorm zwartgallig ben op het gebied van relaties, denk ik dat het uiteindelijk met iedereen wel goed komt. Is het niet met een huidige vriend/vriendin, dan wel met een ander.
Zal voor je duimen!
(zelfs ondanks alles wat je richting m'n kop slingert)
Quotes uit de bijbel doe ik niks mee, hoe lang ken je me al?!quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ook wel van overtuigd hoorHeb alleen geen zin in dit gezeik
Wil gewoon ff gelukkig zijn
Anyways, dat is allemaal uit liefde
"Kastijdt wie je liefhebt" staat er in de bijbel
Ik ben ook absoluut geen fan van dat geschriftquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Quotes uit de bijbel doe ik niks mee, hoe lang ken je me al?!
Succesquote:
Moet ik het even voor u prakken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:04 schreef wolfrolf het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Moet ik het even voor u prakken?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Moet ik het even voor u prakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |