Koffie in de windquote:
Ik ga niet luisteren, het origineel is me te dierbaar.quote:
Is ook zeker niet het beste van Rooie Rinus en P Daalemmerquote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga niet luisteren, het origineel is me te dierbaar.
Dat.quote:
Ook niet als vrije keus?quote:Op maandag 24 september 2012 20:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat.
Toch jammer dat je deze niet in je 90s playlist kan zetten, probeer er op dit moment eentje te maken. Best lastig...
Ah zo. Heh. Is maar goed ook, want deze moet je niet te vaak horen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat wel... maar dus niet standaard in de lijst.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Cee het volgende:
Mark Morrisson, die kwam ik ooit nog eens in een club in Londen tegen (hip klinkt dat he), net na z'n stun-gun-arrestatie. Ik zat rustig op een bankje en toen kwam hij voorbij gelopen. Vriendin en ik herkenden 'm en slaakten een klein gilletje en toen stopte hij, draaide hij zich naar ons om en wees hij naar ons zo van YO! En toen werden we bang.
Nou, Op De Camping van Ome Henk staat wél in de keuzelijst... en die moet je ook niet te vaak horen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:43 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Ah zo. Heh. Is maar goed ook, want deze moet je niet te vaak horen.
Zo één keer per 15 jaar is genoeg.
Wat doet die in Godsnaam in de lijst?quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, Op De Camping van Ome Henk staat wél in de keuzelijst... en die moet je ook niet te vaak horen.
Schande ja! Ik heb em handmatig maar gedaan, want die mag toch niet ontbreken!quote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Wat doet die in Godsnaam in de lijst?
Gaia van Valensia staat er ook niet in bijvoorbeeld
Ik wil Liquido-Narcotic nu wel eens horenquote:
Ik zag je in de balk op de webcamquote:Op maandag 24 september 2012 21:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik wil Liquido-Narcotic nu wel eens horen
Dat is nu echt een plaat waar zelfs ik helemaal op los gaquote:Op maandag 24 september 2012 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag je in de balk op de webcam!!
Maar dat is ook zo'n nummer wat ik wel gehoord heb.
Oh je bent niet de enige hoor, vele vloeren trillen bij dat nummerquote:Op maandag 24 september 2012 21:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is nu echt een plaat waar zelfs ik helemaal op los ga
Avond1quote:
Bij Pinkpop m'n voet letterlijk blauw gestampt op dat nummerquote:Op maandag 24 september 2012 21:28 schreef alors het volgende:
[..]
Oh je bent niet de enige hoor, vele vloeren trillen bij dat nummer
twitter:smeetrix twitterde op maandag 24-09-2012 om 21:28:42Oh HEERLIJK!!!! It's so hard op #3FM!!! Precies wat ik nodig had @michielveenstra
reageer retweet
quote:Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]twitter:smeetrix twitterde op maandag 24-09-2012 om 21:28:42Oh HEERLIJK!!!! It's so hard op #3FM!!! Precies wat ik nodig had @michielveenstra
reageer retweet
Coen is op vakantie...daar had ie kunnen zitten. had ie lekker van 16u tot 22u gezetenquote:Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef Sirolf het volgende:
Michiel wil deze week duidelijk voor geen GOUD missen... en als er iemand ziek wordt zal het me niets verbazen als hij meteen aanbied om in te vallen.
Hij doet elke plaat ook intens meequote:Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef Sirolf het volgende:
Michiel wil deze week duidelijk voor geen GOUD missen... en als er iemand ziek wordt zal het me niets verbazen als hij meteen aanbied om in te vallen.
Dan vrees ik dat 'ie ergens halverwege aan de beademing had gemoeten...quote:Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Coen is op vakantie...daar had ie kunnen zitten. had ie lekker van 16u tot 22u gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |