Koffie in de windquote:
Ik ga niet luisteren, het origineel is me te dierbaar.quote:
Is ook zeker niet het beste van Rooie Rinus en P Daalemmerquote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga niet luisteren, het origineel is me te dierbaar.
Dat.quote:
Ook niet als vrije keus?quote:Op maandag 24 september 2012 20:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat.
Toch jammer dat je deze niet in je 90s playlist kan zetten, probeer er op dit moment eentje te maken. Best lastig...
Ah zo. Heh. Is maar goed ook, want deze moet je niet te vaak horen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat wel... maar dus niet standaard in de lijst.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Cee het volgende:
Mark Morrisson, die kwam ik ooit nog eens in een club in Londen tegen (hip klinkt dat he), net na z'n stun-gun-arrestatie. Ik zat rustig op een bankje en toen kwam hij voorbij gelopen. Vriendin en ik herkenden 'm en slaakten een klein gilletje en toen stopte hij, draaide hij zich naar ons om en wees hij naar ons zo van YO! En toen werden we bang.
Nou, Op De Camping van Ome Henk staat wél in de keuzelijst... en die moet je ook niet te vaak horen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:43 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Ah zo. Heh. Is maar goed ook, want deze moet je niet te vaak horen.
Zo één keer per 15 jaar is genoeg.
Wat doet die in Godsnaam in de lijst?quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, Op De Camping van Ome Henk staat wél in de keuzelijst... en die moet je ook niet te vaak horen.
Schande ja! Ik heb em handmatig maar gedaan, want die mag toch niet ontbreken!quote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Wat doet die in Godsnaam in de lijst?
Gaia van Valensia staat er ook niet in bijvoorbeeld
Ik wil Liquido-Narcotic nu wel eens horenquote:
Ik zag je in de balk op de webcamquote:Op maandag 24 september 2012 21:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik wil Liquido-Narcotic nu wel eens horen
Dat is nu echt een plaat waar zelfs ik helemaal op los gaquote:Op maandag 24 september 2012 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag je in de balk op de webcam!!
Maar dat is ook zo'n nummer wat ik wel gehoord heb.
Oh je bent niet de enige hoor, vele vloeren trillen bij dat nummerquote:Op maandag 24 september 2012 21:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is nu echt een plaat waar zelfs ik helemaal op los ga
Avond1quote:
Bij Pinkpop m'n voet letterlijk blauw gestampt op dat nummerquote:Op maandag 24 september 2012 21:28 schreef alors het volgende:
[..]
Oh je bent niet de enige hoor, vele vloeren trillen bij dat nummer
twitter:smeetrix twitterde op maandag 24-09-2012 om 21:28:42Oh HEERLIJK!!!! It's so hard op #3FM!!! Precies wat ik nodig had @michielveenstra
reageer retweet
quote:Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]twitter:smeetrix twitterde op maandag 24-09-2012 om 21:28:42Oh HEERLIJK!!!! It's so hard op #3FM!!! Precies wat ik nodig had @michielveenstra
reageer retweet
Coen is op vakantie...daar had ie kunnen zitten. had ie lekker van 16u tot 22u gezetenquote:Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef Sirolf het volgende:
Michiel wil deze week duidelijk voor geen GOUD missen... en als er iemand ziek wordt zal het me niets verbazen als hij meteen aanbied om in te vallen.
Hij doet elke plaat ook intens meequote:Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef Sirolf het volgende:
Michiel wil deze week duidelijk voor geen GOUD missen... en als er iemand ziek wordt zal het me niets verbazen als hij meteen aanbied om in te vallen.
Dan vrees ik dat 'ie ergens halverwege aan de beademing had gemoeten...quote:Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Coen is op vakantie...daar had ie kunnen zitten. had ie lekker van 16u tot 22u gezeten
... inclusief de Italiaanse nummers?quote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef alors het volgende:
Vanaf Binnen ging het mis bij Marco, alles daarvoor vind ik oprecht tof
Ik was vroeger een beetje verliefd op Marco Borsato, in z'n Soundmixshowtijd.quote:Op maandag 24 september 2012 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... inclusief de Italiaanse nummers?
Nee, die ken ik in niet maar Je hoeft niet naar huis vannacht, Ik leef niet meer voor jou, Vrij zijn, Margherita, De waarheid en ja zelfs Wereld zonder jou, lekker dramatisch meezingenquote:Op maandag 24 september 2012 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... inclusief de Italiaanse nummers?
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 24-09-2012 om 21:59:49@henkde_j wow, scherp! Die was echt per ongeluk! reageer retweet
quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef henkde_j het volgende:
"Zonder HAAR geen Skunk Anansi"twitter:michielveenstra twitterde op maandag 24-09-2012 om 21:59:49@henkde_j wow, scherp! Die was echt per ongeluk! reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef henkde_j het volgende:
"Zonder HAAR geen Skunk Anansi"twitter:michielveenstra twitterde op maandag 24-09-2012 om 21:59:49@henkde_j wow, scherp! Die was echt per ongeluk! reageer retweet
![]()
Niet haten op Roos want dan gaat Noesje krassenquote:Op maandag 24 september 2012 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja Roosmarijn, dit is Root Down - Beastie Boys.
Nu weet ik weer waarom ik niet meer naar 3v12Radio luister sinds Eric weg is.
Ik heb een hekel aan Roosmarijn. Al is beste clips een goed punt aanhalen. Weinig goede clips tegenwoordig inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2012 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet haten op Roos want dan gaat Noesje krassen
quote:Op maandag 24 september 2012 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja Roosmarijn, dit is Root Down - Beastie Boys.
Nu weet ik weer waarom ik niet meer naar 3v12Radio luister sinds Eric Rudyweg is.
Tis waquote:
Daar heb ik momenteel geen Roos-haters voor nodigquote:Op maandag 24 september 2012 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet haten op Roos want dan gaat Noesje krassen
Nee, echt niet! Hij klinkt ook wel alsof ik er met liefde een dorp voor om zou lopenquote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef Cee het volgende:
Niet, minthy?Ik werd altijd zo bang van die clip. Hij was zo boos.
Was redelijk duidelijk dat het niet zo was. Maar wel een beetje raar zo.quote:Op maandag 24 september 2012 22:50 schreef Cee het volgende:
Godver, ik schrok ineens van dat extra journaal, dacht dat het 'live' was.
Ja ik schrok ook even hoorquote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Cee het volgende:
Ik zat van alles tegelijk te doen joh, dan valt het me niet eens op.
extra journaal waarvoor...quote:Op maandag 24 september 2012 22:50 schreef Cee het volgende:
Godver, ik schrok ineens van dat extra journaal, dacht dat het 'live' was.
Roos gooide er ineens een fragment in van RTL Nieuws met een extra journaal, bleek het een fragment uit de '90s te zijn over de oorlog in Irak. Ik greep al naar m'n afstandsbediening om naar RTL4 te zappen.quote:
Haha jij faalde daar hardquote:Op maandag 24 september 2012 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Roos gooide er ineens een fragment in van RTL Nieuws met een extra journaal, bleek het een fragment uit de '90s te zijn over de oorlog in Irak. Ik greep al naar m'n afstandsbediening om naar RTL4 te zappen.
Als je maar wel die te korte rokjes blijft dragenquote:Op maandag 24 september 2012 22:56 schreef CindieY het volgende:
Ik word nog eens een heusche burgertrut. Tijd om te slapen
Die vind ik ook het lekkerst, kleffe cakequote:
doe maar een knakworst in bladerdeegquote:Op maandag 24 september 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Die vind ik ook het lekkerst, kleffe cake![]()
Helaas niet in huis, ik kan je wel een knakworst aanbieden?
Zeg, zo sjiek ben ik niet... Gewoon koud, uit het blikquote:Op maandag 24 september 2012 23:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doe maar een knakworst in bladerdeeg
Camping voerquote:Op maandag 24 september 2012 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, zo sjiek ben ik niet... Gewoon koud, uit het blik
quote:Op maandag 24 september 2012 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik momenteel geen Roos-haters voor nodig![]()
Takkeherrie!!!![]()
Nog nooit gehoord
ben heel benieuwd om welk nummer dit ging. kan het natuurlijk even opzoeken, maar misschien willen jullie wel even antwoorden? please? *puppy eyes doet*quote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef Cee het volgende:
Niet, minthy?Ik werd altijd zo bang van die clip. Hij was zo boos.
Geen idee, ik vestig mijn hoop op Ceequote:Op maandag 24 september 2012 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ben heel benieuwd om welk nummer dit ging. kan het natuurlijk even opzoeken, maar misschien willen jullie wel even antwoorden? please? *puppy eyes doet*
Koude smacquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |