SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Mag ik meedoen met VPquote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef poker4lifee het volgende:
ah daar is de 11 jarige weer, nice.
@TOefjes, vergeet je VP niet he.
Ik?quote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef poker4lifee het volgende:
ah daar is de 11 jarige weer, nice.
@TOefjes, vergeet je VP niet he.
ongetwijfeld, een van de beste braziliaanse silver cb'squote:Op maandag 24 september 2012 20:17 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Zal deze ook nog gaan stijgen, staan er namelijk een paar van rond de 4K op en een paar voor de 8/9K
Ze slaan wel vaker nergens opquote:Op maandag 24 september 2012 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een kansloze TT's maak jij zeg.
Denk het niet 73 pace is voor een CB met FUT13 niet bijzonder meer.quote:Op maandag 24 september 2012 20:17 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Zal deze ook nog gaan stijgen, staan er namelijk een paar van rond de 4K op en een paar voor de 8/9K
jaquote:
tuurlijk, alleen geen idee nog wanneer we gaan spelen verder.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
ongetwijfeld, een van de beste braziliaanse silver cb's
hmm...quote:Op maandag 24 september 2012 20:18 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Denk het niet 73 pace is voor een CB met FUT13 niet bijzonder meer.
Waarom?quote:
Wowquote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef detennismaster het volgende:
Tim, Heb jij nog een picje van je Ivoorkust team van Fifa 11? Ik ging net even op Fifa 11 kijken voordat ik de game naar de GM ging brengen en ik zag de stats van Drogba. WTF. Hoe ziek!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit ligt gevoeligquote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef detennismaster het volgende:
Tim, Heb jij nog een picje van je Ivoorkust team van Fifa 11? Ik ging net even op Fifa 11 kijken voordat ik de game naar de GM ging brengen en ik zag de stats van Drogba. WTF. Hoe ziek!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeetjequote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef detennismaster het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 20:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die McSheffrey die ik voor 400 had verkocht snel voor 3.7k. Toen ik ging kijken wat een Forbes kost vond ik er 1 voor 1.3k in 4-1-2-1-2, dat is wel heel toevallig. Als ik alles wat ik heb gekocht ook verkoop heb ik misschien wel 70k
quote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef detennismaster het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Word je nog steeds random gematcht of zit er al een idee achter?quote:Op maandag 24 september 2012 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
11 gespeeld, 11 gewonnen
Wow netjesquote:
Shit zat allemaal in mijn vorige account. Hier zie je geen stats op en ik had de IF niet:quote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef detennismaster het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Speel alleen cups met dit team. Met mijn silvers kom ik wel steeds tegen gold in seasons.quote:Op maandag 24 september 2012 20:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Word je nog steeds random gematcht of zit er al een idee achter?
Ik als supern00b zijnde heb er een!quote:Op maandag 24 september 2012 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd. Laag percentage noobs die een season ticket halen denk ik.
MAG IK JE EERSTE ZIJNquote:Op maandag 24 september 2012 20:26 schreef Tim86 het volgende:
Mijn gamertag is nu Tim Immers overigens. Ik heb nog 0 vriendjes
Ik heb nog niet tegen jou gespeeldquote:Op maandag 24 september 2012 20:26 schreef Tim86 het volgende:
Dat soort mensen zijn er dus nog gewoon? Wat heb je dan teruggestuurdquote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef DutchSL het volgende:
Ik won dus net een bronzen finale met 6-0, tegenstander begon te janken dat hij 95% van zijn tegengoals uit crosses kreeg en dat iedereen sweaty fags zijn.
Zal wel, maar ik had exact 0 crosses gescoord in die wedstrijd.. wel 2 corners, maar wtf moet ik ze express missen dan ofzo
ik heb gewoon Mertens -- lens -- narsinghquote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga Lens halen, ietsje minder pees, maar zijn schot is een stuk beter! En hij is goedkoper.
Be gentlequote:
" Am I supposed to miss my corners on purpose? "quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn er dus nog gewoon? Wat heb je dan teruggestuurd
geojen chemquote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik heb gewoon Mertens -- lens -- narsingh
ahh okequote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Speel alleen cups met dit team. Met mijn silvers kom ik wel steeds tegen gold in seasons.
Enige season match die ik hiermee speelde won ik heel dik van een gold team overigens
quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shit zat allemaal in mijn vorige account. Hier zie je geen stats op en ik had de IF niet:
[ afbeelding ]
Fuch Chemquote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik heb gewoon Mertens -- lens -- narsingh
Waarom je echte naam?quote:Op maandag 24 september 2012 20:26 schreef Tim86 het volgende:
Tim Immersquote:Op maandag 24 september 2012 20:26 schreef Tim86 het volgende:
Hopen op groupiesquote:
Zou je tegen je broer willen zeggen dat hij beter zijn best moet doen? Tegen PSV was het namelijk 3x niks met die reiger!quote:Op maandag 24 september 2012 20:26 schreef Tim86 het volgende:
Het is je echte naam niet zeker?quote:
Jij heet serieus Tim Immersquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is je echte naam niet zeker?
Ja, maar die gaat juist stijgen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:32 schreef Fuszy het volgende:
van persie zit nu al dik onder de 100k. Zie hem nu voor 70k bin en er zullen vast wel goedkopere zijn
Ik wil em ook hebbenquote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
De laagste BIN voor Benz is nu 40k
Ik hoop dat ik in de winkel een ultimate edition kan bemachtigen, dan heb ik 10K aan EA coinsquote:
Ik heb hem al, maar ik hoopte dat hij wat hoger zat.quote:Op maandag 24 september 2012 20:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wil em ook hebben
Benieuwd hoe duur die gaat worden ,
denken jullie echt 70k ?
Bedankt, ik ga Kalas vervangen voor Heitingaquote:Op maandag 24 september 2012 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Super origineel dit dat
Nu nog een goedkope Heit vinden. 4-3-2-1 gaat steeds voor manne veel centjes
ik heb een van persie, gaat die nog duurder worden denken jullie?quote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef vandermar het volgende:
De markt is allang nog niet op z'n top.
Wel voor normale gouden. Alleen voor de echt goede nog niet.quote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef vandermar het volgende:
De markt is allang nog niet op z'n top.
Jaquote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb een van persie, gaat die nog duurder worden denken jullie?
Jaquote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb een van persie, gaat die nog duurder worden denken jullie?
en ik heb een Fer. Gaat die nog duurder worden?quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja
Als je een vrouw was dan had ik wel meer uit willen leggen maar helaas
quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja
Als je een vrouw was dan had ik wel meer uit willen leggen maar helaas
De vraag wordt groter terwijl het aantal gewilde spelers minder snel stijgt dan de vraag!.quote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef Tim86 het volgende:
Je kan nu nog niet met echte centjes packs kopen..er komen nog veel spelers en vooral heel veel moniez op de markt
Ongeveerquote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
en ik heb een Fer. Gaat die nog duurder worden?
Ik heb het spel ook gewoon morgen binnen hoorquote:Op maandag 24 september 2012 20:40 schreef KrAlex het volgende:
Morgen kunnen die dikke Amerikanen het spel spelen, dat betekent dus dat we FIFA Points kunnen aanschaffen en dus ook gold packs kunnen kopen
Dat weten we nu welquote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb het spel ook gewoon morgen binnen hoor
quote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey, dat is lang geledenOp vakantie geweest?
Ik ruik jaloeziequote:
Iedereen die op tweakers zat mocht op vakantie, jij niet? Ik ben heerlijk een weekje naar Malaga geweest, prima vertoeven daar, lekker zonnetje, lekkere bieries, lekkere sma's.quote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, gister was ik er ook alquote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo begon het bij mij met bijnamen. Op de middelbare school was het altijd nog Timmahquote:
Ik heb early acces, dus ik heb hem nog niet nodig vriendquote:
Jij had het toch bij Wehkampf besteld?quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Toefjes het volgende:
Ik bel morgen de saturn en game mania wel eventjes voor de zekerheid
quote:
25 euro betalen voor 3 daagjes eerderquote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb early acces, dus ik heb hem nog niet nodig vriend
Ben je gehandicapt?quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo begon het bij mij met bijnamen. Op de middelbare school was het altijd nog Timmah
[ afbeelding ]
En dat werd Timmers en dat werd Tim Immers
Nicequote:
En packs.quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
25 euro betalen voor 3 daagjes eerder
Autistisch toch alleen?quote:
Ja, maar toen ging ik kijken naar de status, en er stond >5 weken. Snel op annuleren geklikt.quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jij had het toch bij Wehkampf besteld?
Ik heb geen 25 euro betaaldquote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
25 euro betalen voor 3 daagjes eerder
quote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ging van k.o. kent naar Koko. Omdat ik 1 keer fout ging bij de tennis bij het afsluitingsfeestje van de competie.
Ik was al aardig lam en toen waren we een beetje aan het dollen en toen zat ik in een houtgreep kreeg ik geen lucht en viel ik flauw.
Nu dus Koko.
haha die houden we erin Kokoquote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ging van k.o. kent naar Koko. Omdat ik 1 keer fout ging bij de tennis bij het afsluitingsfeestje van de competie.
Ik was al aardig lam en toen waren we een beetje aan het dollen en toen zat ik in een houtgreep kreeg ik geen lucht en viel ik flauw.
Nu dus Koko.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb geen 25 euro betaalt
Wat dan?quote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb geen 25 euro betaald
Hee ik had hem vantevoren geeditquote:
hmmquote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef Tito_Makani het volgende:
Messi is echt een god in dit spel.
Je moet voordat je met FUT begint een intro wedstrijd spelen en dan krijg je een team met de beste serie a spelers als je Messi als captain kiest en een voorhoede met Falcao en Messi.
Met het onmogelijke verdedigen zal Messi inderdaad ongrijpbaar zijnquote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef Tito_Makani het volgende:
Je moet voordat je met FUT begint een intro wedstrijd spelen en dan krijg je een team met de beste serie a spelers als je Messi als captain kiest en een voorhoede met Falcao en Messi.
18quote:
Hoe dan?quote:
Dat had ik niet..is dat iets van de PS3 ofzo?quote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef Tito_Makani het volgende:
Webapp viel me ook al op ja..console niet niet ingelogd.quote:Op maandag 24 september 2012 20:51 schreef BDIL het volgende:
Waarom loopt FUT op console en Web-app zo ongelooflijk traag vandaag ?
Gewoon even wennen manquote:Op maandag 24 september 2012 20:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met het onmogelijke verdedigen zal Messi inderdaad ongrijpbaar zijn
Iwan had het ook dus wij dachten dat dat voor nieuwe accounts was, maar als jij het niet hebt...quote:Op maandag 24 september 2012 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat had ik niet..is dat iets van de PS3 ofzo?
Mijn account was niet nieuw, die had ik nog (was mijn trade account)quote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iwan had het ook dus wij dachten dat dat voor nieuwe accounts was, maar als jij het niet hebt...
quote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Spits van Oranje in 2018
Slabbekoorn
300cquote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef baswijchen het volgende:
iemand kopen? 4* skiller en 4* weak foot! [ afbeelding ]
500c?quote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef baswijchen het volgende:
600c?quote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef baswijchen het volgende:
jaquote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef BDIL het volgende:
Wordt Real uitgezonden op Sport1 ofwat ?
Welk zenderquote:
Net alsof mensen die hier voor een marktconforme prijs gaan overnemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |