Jij had het toch bij Wehkampf besteld?quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Toefjes het volgende:
Ik bel morgen de saturn en game mania wel eventjes voor de zekerheid
quote:
25 euro betalen voor 3 daagjes eerderquote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb early acces, dus ik heb hem nog niet nodig vriend
Ben je gehandicapt?quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo begon het bij mij met bijnamen. Op de middelbare school was het altijd nog Timmah
[ afbeelding ]
En dat werd Timmers en dat werd Tim Immers
Nicequote:
En packs.quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
25 euro betalen voor 3 daagjes eerder
Autistisch toch alleen?quote:
Ja, maar toen ging ik kijken naar de status, en er stond >5 weken. Snel op annuleren geklikt.quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jij had het toch bij Wehkampf besteld?
Ik heb geen 25 euro betaaldquote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
25 euro betalen voor 3 daagjes eerder
quote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ging van k.o. kent naar Koko. Omdat ik 1 keer fout ging bij de tennis bij het afsluitingsfeestje van de competie.
Ik was al aardig lam en toen waren we een beetje aan het dollen en toen zat ik in een houtgreep kreeg ik geen lucht en viel ik flauw.
Nu dus Koko.
haha die houden we erin Kokoquote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ging van k.o. kent naar Koko. Omdat ik 1 keer fout ging bij de tennis bij het afsluitingsfeestje van de competie.
Ik was al aardig lam en toen waren we een beetje aan het dollen en toen zat ik in een houtgreep kreeg ik geen lucht en viel ik flauw.
Nu dus Koko.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb geen 25 euro betaalt
Wat dan?quote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb geen 25 euro betaald
Hee ik had hem vantevoren geeditquote:
hmmquote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef Tito_Makani het volgende:
Messi is echt een god in dit spel.
Je moet voordat je met FUT begint een intro wedstrijd spelen en dan krijg je een team met de beste serie a spelers als je Messi als captain kiest en een voorhoede met Falcao en Messi.
Met het onmogelijke verdedigen zal Messi inderdaad ongrijpbaar zijnquote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef Tito_Makani het volgende:
Messi is echt een god in dit spel.
Je moet voordat je met FUT begint een intro wedstrijd spelen en dan krijg je een team met de beste serie a spelers als je Messi als captain kiest en een voorhoede met Falcao en Messi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |