Jaquote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb een van persie, gaat die nog duurder worden denken jullie?
Jaquote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb een van persie, gaat die nog duurder worden denken jullie?
en ik heb een Fer. Gaat die nog duurder worden?quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja
Als je een vrouw was dan had ik wel meer uit willen leggen maar helaas
quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja
Als je een vrouw was dan had ik wel meer uit willen leggen maar helaas
De vraag wordt groter terwijl het aantal gewilde spelers minder snel stijgt dan de vraag!.quote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef Tim86 het volgende:
Je kan nu nog niet met echte centjes packs kopen..er komen nog veel spelers en vooral heel veel moniez op de markt
Ongeveerquote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
en ik heb een Fer. Gaat die nog duurder worden?
Ik heb het spel ook gewoon morgen binnen hoorquote:Op maandag 24 september 2012 20:40 schreef KrAlex het volgende:
Morgen kunnen die dikke Amerikanen het spel spelen, dat betekent dus dat we FIFA Points kunnen aanschaffen en dus ook gold packs kunnen kopen
Dat weten we nu welquote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb het spel ook gewoon morgen binnen hoor
quote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey, dat is lang geledenOp vakantie geweest?
Ik ruik jaloeziequote:
Iedereen die op tweakers zat mocht op vakantie, jij niet? Ik ben heerlijk een weekje naar Malaga geweest, prima vertoeven daar, lekker zonnetje, lekkere bieries, lekkere sma's.quote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, gister was ik er ook alquote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo begon het bij mij met bijnamen. Op de middelbare school was het altijd nog Timmahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |