SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Mag ik meedoen met VPquote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef poker4lifee het volgende:
ah daar is de 11 jarige weer, nice.
@TOefjes, vergeet je VP niet he.
Ik?quote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef poker4lifee het volgende:
ah daar is de 11 jarige weer, nice.
@TOefjes, vergeet je VP niet he.
ongetwijfeld, een van de beste braziliaanse silver cb'squote:Op maandag 24 september 2012 20:17 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Zal deze ook nog gaan stijgen, staan er namelijk een paar van rond de 4K op en een paar voor de 8/9K
Ze slaan wel vaker nergens opquote:Op maandag 24 september 2012 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een kansloze TT's maak jij zeg.
Denk het niet 73 pace is voor een CB met FUT13 niet bijzonder meer.quote:Op maandag 24 september 2012 20:17 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Zal deze ook nog gaan stijgen, staan er namelijk een paar van rond de 4K op en een paar voor de 8/9K
jaquote:
tuurlijk, alleen geen idee nog wanneer we gaan spelen verder.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
ongetwijfeld, een van de beste braziliaanse silver cb's
hmm...quote:Op maandag 24 september 2012 20:18 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Denk het niet 73 pace is voor een CB met FUT13 niet bijzonder meer.
Waarom?quote:
Wowquote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef detennismaster het volgende:
Tim, Heb jij nog een picje van je Ivoorkust team van Fifa 11? Ik ging net even op Fifa 11 kijken voordat ik de game naar de GM ging brengen en ik zag de stats van Drogba. WTF. Hoe ziek!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit ligt gevoeligquote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef detennismaster het volgende:
Tim, Heb jij nog een picje van je Ivoorkust team van Fifa 11? Ik ging net even op Fifa 11 kijken voordat ik de game naar de GM ging brengen en ik zag de stats van Drogba. WTF. Hoe ziek!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeetjequote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef detennismaster het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 20:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die McSheffrey die ik voor 400 had verkocht snel voor 3.7k. Toen ik ging kijken wat een Forbes kost vond ik er 1 voor 1.3k in 4-1-2-1-2, dat is wel heel toevallig. Als ik alles wat ik heb gekocht ook verkoop heb ik misschien wel 70k
quote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef detennismaster het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Word je nog steeds random gematcht of zit er al een idee achter?quote:Op maandag 24 september 2012 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
11 gespeeld, 11 gewonnen
Wow netjesquote:
Shit zat allemaal in mijn vorige account. Hier zie je geen stats op en ik had de IF niet:quote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef detennismaster het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Speel alleen cups met dit team. Met mijn silvers kom ik wel steeds tegen gold in seasons.quote:Op maandag 24 september 2012 20:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Word je nog steeds random gematcht of zit er al een idee achter?
Ik als supern00b zijnde heb er een!quote:Op maandag 24 september 2012 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd. Laag percentage noobs die een season ticket halen denk ik.
MAG IK JE EERSTE ZIJNquote:Op maandag 24 september 2012 20:26 schreef Tim86 het volgende:
Mijn gamertag is nu Tim Immers overigens. Ik heb nog 0 vriendjes
Ik heb nog niet tegen jou gespeeldquote:Op maandag 24 september 2012 20:26 schreef Tim86 het volgende:
Mijn gamertag is nu Tim Immers overigens. Ik heb nog 0 vriendjes
Dat soort mensen zijn er dus nog gewoon? Wat heb je dan teruggestuurdquote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef DutchSL het volgende:
Ik won dus net een bronzen finale met 6-0, tegenstander begon te janken dat hij 95% van zijn tegengoals uit crosses kreeg en dat iedereen sweaty fags zijn.
Zal wel, maar ik had exact 0 crosses gescoord in die wedstrijd.. wel 2 corners, maar wtf moet ik ze express missen dan ofzo
ik heb gewoon Mertens -- lens -- narsinghquote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga Lens halen, ietsje minder pees, maar zijn schot is een stuk beter! En hij is goedkoper.
Be gentlequote:
" Am I supposed to miss my corners on purpose? "quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn er dus nog gewoon? Wat heb je dan teruggestuurd
geojen chemquote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik heb gewoon Mertens -- lens -- narsingh
ahh okequote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Speel alleen cups met dit team. Met mijn silvers kom ik wel steeds tegen gold in seasons.
Enige season match die ik hiermee speelde won ik heel dik van een gold team overigens
quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shit zat allemaal in mijn vorige account. Hier zie je geen stats op en ik had de IF niet:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |