Ik wantrouw dat gebakken ei.quote:Op maandag 24 september 2012 19:35 schreef Thaboel het volgende:
Is die nieuwe burger een beetje te happen?
Dit dus.quote:
Hamburger speciaal is voor mij dan ook een hamburger met eiquote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef jcdragon het volgende:
Voorgebakken ei, verpakt en dan vervoerd. Daarna in de lokale McDonalds opgewarmd. Ei met een plastic smaakOverigens misschien een idee om zelf eens zo een burger te bakken. Amerikaanse fritessaus kan je ook in de supermarkt kopen.
Zal gewenning zijnquote:Op maandag 24 september 2012 21:15 schreef DaverzNL het volgende:
Nog niet veel mensen die dat ding gegeten hebben he? Zal hem toch eens gaan proberen deze week. Al had ik liever een andere gezien (zie de Mc burgers in Duitsland). Maar ben bang dat ik er niet steil van achterover ga slaan.
Een gebakken ei is heerlijk inderdaad. Maar gezien de McD niets vers bereidt, op wat dun rundvlees in een broodrooster stoppen na, vrees ik voor de smaak. Zo'n plastic, glad stukje witquote:Op maandag 24 september 2012 21:15 schreef mmascha het volgende:
[..]
Nee! Dat is juist heerlijk! Vooral het geel![]()
In t vorige topic staat bij een hamburger een extra hamburger gratis.quote:Op maandag 24 september 2012 21:17 schreef Adelante het volgende:
Morgen een hamburger gratis bij besteding vanaf 1 euro???
is dat van die 25 jaar Mcdrive actie. weet nog wel het vroeger een uitje was om door de 1e mcdrive te gaan met mijn vaderquote:Op maandag 24 september 2012 21:17 schreef Adelante het volgende:
Het valt mee. Net zo erg als het vlees en de plastic kaas enzoquote:Op maandag 24 september 2012 21:17 schreef muzas het volgende:
[..]
Een gebakken ei is heerlijk inderdaad. Maar gezien de McD niets vers bereidt, op wat dun rundvlees in een broodrooster stoppen na, vrees ik voor de smaak. Zo'n plastic, glad stukje wit
McKroket met eiquote:Op maandag 24 september 2012 21:42 schreef JustinK het volgende:
In Australie kan je op elke burger een ei krijgen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 21:17 schreef Adelante het volgende:
voer het dan aan je plantquote:Op maandag 24 september 2012 21:55 schreef tammepiet het volgende:
Ik ben gestopt met eten bij de Mac.
Reden: maand of 2 terug bij Dordrecht centrum bestelde ik 2 Big Macs bij de eerste hap had ik een giga-haar in mijn mond.
Spuugde het uit, liep naar de balie kreeg van de manager een nieuwe maar geen excuses of extra. Vervolgens probeerde ik verder te eten maar dat ging niet.
Groet een ontevreden klant.
Kut man. McDonald's aandeel vandaag direct 30 procent minder waard op de beurs.quote:Op maandag 24 september 2012 21:55 schreef tammepiet het volgende:
Ik ben gestopt met eten bij de Mac.
Reden: maand of 2 terug bij Dordrecht centrum bestelde ik 2 Big Macs bij de eerste hap had ik een giga-haar in mijn mond.
Spuugde het uit, liep naar de balie kreeg van de manager een nieuwe maar geen excuses of extra. Vervolgens probeerde ik verder te eten maar dat ging niet.
Groet een ontevreden klant.
nee alleen in nederlandquote:Op maandag 24 september 2012 21:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die hebben ze dan weer niet in Australie
quote:Op maandag 24 september 2012 21:58 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Kut man. McDonald's aandeel vandaag direct 30 procent minder waard op de beurs.
He? Waar komt dat 1 euro-verhaal dan vandaan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:54 schreef MrBaas het volgende:
Net bij de Mac geweest, je kreeg alleen eren extra hamburger bij een menu.
Pauper much?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:27 schreef MrBaas het volgende:
Had vanmiddag 1 hamburger gekocht: Kreeg geen extra hamburger erbij en ik moest gewoon ¤1,- betalen.
Vroeg toen waar mijn extra hamburger was maar die zou ik alleen krijgen als ik een menu besteld had.
Had toen de McDonald's klantenservice gebeld en zij zeiden dat ze het restaurant zouden bellen om te zeggen dat ze het bij elke aankoop van ten minste ¤1,- moeten geven. Ik zou nog een tegoedbon opgestuurd krijgen naar mijn adres.
Ben vervolgens weer naar de McDonald's gegaan en weer 1 hamburger besteld, dit maal kreeg ik er 2 voor de prijs van 1Toen ik vertelde dat ik eerder op de dag ook al geweest was en geen extra hamburger erbij kreeg zei hij dat ze dat toen nog niet wisten en dat ze pas net zijn gebeld door het hoofdkantoor. Toen ik vroeg of ik die extra hamburger van eerder op de dag dan nu mocht hebben zij hij dat hij dat niet kon doen. Gelukkig zou ik al een tegoedbon krijgen (dat wist die man aan de kassa niet) maar anders had ik 5 hamburgers voor de prijs van 2
= 1 Euroquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoveel moeite doen voor een extra hamburger...
Zelf een blaadje sla en saus meenemen, die 2 hamburgers een beetje gaan knutselen, en dan heb je een Big Mac!!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoveel moeite doen voor een extra hamburger...
Vergeet de cheddar niet!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zelf een blaadje sla en saus meenemen, die 2 hamburgers een beetje gaan knutselen, en dan heb je een Big Mac!!!
Ja, want alleen sloebers houden van aanbiedingen en gratis meuk...(!)quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:51 schreef Mandéra het volgende:
Heel bijstandtrekkend, woonwagen en tokkie Nederland eet vanavond zeker weten bij de MD.
Blijft ook niet achter elkaar doorgaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh ja....![]()
Trouwens nog geen nieuwe bonnen ontvangen voor de Mac de komende maand
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:27 schreef MrBaas het volgende:
Had vanmiddag 1 hamburger gekocht: Kreeg geen extra hamburger erbij en ik moest gewoon ¤1,- betalen.
Vroeg toen waar mijn extra hamburger was maar die zou ik alleen krijgen als ik een menu besteld had.
Had toen de McDonald's klantenservice gebeld en zij zeiden dat ze het restaurant zouden bellen om te zeggen dat ze het bij elke aankoop van ten minste ¤1,- moeten geven. Ik zou nog een tegoedbon opgestuurd krijgen naar mijn adres.
Ben vervolgens weer naar de McDonald's gegaan en weer 1 hamburger besteld, dit maal kreeg ik er 2 voor de prijs van 1Toen ik vertelde dat ik eerder op de dag ook al geweest was en geen extra hamburger erbij kreeg zei hij dat ze dat toen nog niet wisten en dat ze pas net zijn gebeld door het hoofdkantoor. Toen ik vroeg of ik die extra hamburger van eerder op de dag dan nu mocht hebben zij hij dat hij dat niet kon doen. Gelukkig zou ik al een tegoedbon krijgen (dat wist die man aan de kassa niet) maar anders had ik 5 hamburgers voor de prijs van 2
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:27 schreef MrBaas het volgende:
Daarmee zijn ze aan het experimenteren jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:15 schreef xminator het volgende:
Mac in groningen heeft aanbiedingen via de app van pocketdeals lopen, die gebruik ik voornamelijk 2x bigmac/qp/mcchicken voor de prijs van 1. Geen gedoe met bonnetjes meenemen en bovendien goedkoper dan 4,75 (huidige bonnetjes) Misschien doen andere mcdonalds het ook zo.
"ja lekker"quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:47 schreef Adelante het volgende:
Ik had zin in een mc shake vandaag, dus hop even door de mc drive. 1 mc shake banaan alsjeblieft. Wilt u daar een gratis hamburger bij? Ja lekker
Jaquote:
Ik heb de rechter gehad die was TE hotquote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vandaag de Red Chilli Pepper gehad, was zeker lekker, had wat mij betreft wel net iets minder hot gemogen, maar dat was een kwestie van smaak. Ook een McFlurry Mango Passievrucht.![]()
[ afbeelding ]
Die linker dus, want ik houd niet zo van die broodjes met kip.
In Frankrijk volgens mij.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Waar kun je dit krijgen dan? Ben gek op hot
BETER GAAT DE MCKROKET NIET WEGquote:Op donderdag 27 september 2012 01:08 schreef Yannick567 het volgende:
Er komt over twee weken een wijziging in het assortiment van de Euroknallers, nieuw broodje erinWat is mij nog niet bekend.`
[..]
In Frankrijk volgens mij.
Nee, die blijftquote:Op donderdag 27 september 2012 01:22 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
BETER GAAT DE MCKROKET NIET WEG
Een van de weinige lekkere broodjes van de Mc.
McChicken! McChicken!quote:Op donderdag 27 september 2012 01:08 schreef Yannick567 het volgende:
Er komt over twee weken een wijziging in het assortiment van de Euroknallers, nieuw broodje erinWat is mij nog niet bekend.`
Parijsquote:Op donderdag 27 september 2012 01:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik denk dat het de Quarter Pounder voor 2 euro is. Dat is hier namelijk zo. Maar misschien is dat al zo, want ik ben al behoorlijk lang niet meer in een NL Mc geweest.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:08 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Idemquote:Op donderdag 27 september 2012 01:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat zou wel gewenst zijn!quote:Op donderdag 27 september 2012 01:41 schreef JimmyJames het volgende:
McChicken voor 2 euro zal het wel zijn.
ja in frankrijk ben er nu 3 weken in het zuiden middellandse zee morgen richting door slaap adres dan zal het ook mac worden en zaterdag naar huis en dan zal het mac belgië of nederland wordenquote:Op donderdag 27 september 2012 01:08 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat is al een euroknaller ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:27 schreef Loll het volgende:
Zit fillet o fisch er nog in anders zou het die wel zijn
maar daar moet je over de rest van de producten ook niet over nadenkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:24 schreef DaverzNL het volgende:
Vandaag de McMood op, en ondanks dat ik sceptisch was: hij viel me 100% mee. Ik vond hem zelfs lekker. Natuurlijk moet je even niet nadenken over wat voor een weg dat ei al heeft afgelegd voordat het op het broodje komt, maar ik vind het een verrassend lekkere combinatie.
Daarom. Als je supervers eten wilt, moet je uberhaupt niet naar de Mc gaanquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:04 schreef Riann het volgende:
[..]
maar daar moet je over de rest van de producten ook niet over nadenken
Eh..wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:06 schreef Welldressed het volgende:
McKroket euroknaller voor ¤1,50
Oh, was dat niet de nieuwe euroknaller?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eh..wat wil je hiermee zeggen?
Nee die is al een tijdje anderhalveeuro knallerquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:13 schreef Welldressed het volgende:
[..]
Oh, was dat niet de nieuwe euroknaller?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |