waarom niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:26 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Gaan de HH en DM Werkgevers niet aan beginnen hoor...![]()
En vraag me vooral niet waarom dan niet.
En wat is er mis met de Randstad? Ik ben van Arnhem naar Amsterdam gegaan (qua werk), is niks mis mee. Sterker nog, Apeldoorn...quote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef justme30 het volgende:
Ik ben sinds 1 april van dit jaar werkeloos, en het lukt mij maar niet om een nieuwe baan te vinden.
Misschien ligt het aan het feit dat ik in Apeldoorn woon en niet in de randstad maar het is 1 groot drama.
Ten eerste zegt TS niet dat er iets mis is met de Randstad. Lees het nog eens goed.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:58 schreef blomke het volgende:
[..]
En wat is er mis met de Randstad? Ik ben van Arnhem naar Amsterdam gegaan (qua werk), is niks mis mee. Sterker nog, Apeldoorn...
Zou in mijn geval 2.5 uur rijden ex. file's enkele reis zijn.. gaat niet gebeuren..quote:Op woensdag 26 september 2012 17:18 schreef blomke het volgende:
En werken in de Randstad? Want daar gaat het topic (en mijn bijdrage) over.
Precies hetzelfde geldt voor mijquote:Op woensdag 26 september 2012 17:29 schreef Marco001 het volgende:
Zou in mijn geval 2.5 uur rijden ex. file's enkele reis zijn.. gaat niet gebeuren..
Bovendien, als ik al solliciteer in de randstad word ik 99/100 keer afgewezen op afstand... En hier in het noorden zoeken ze alleen afgestudeerde HBO-ers, en dat ben ik nog niet.. (nog 1 deeltijd jaartje...)
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:46 schreef blomke het volgende:
Ach, ach. Verhuizen bij moeders warme stamppot vandaan, daar moet je toch niet aan denken?
1. En dus?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:29 schreef Marco001 het volgende:
1. Zou in mijn geval 2.5 uur rijden ex. file's enkele reis zijn.. gaat niet gebeuren..
2. Bovendien, als ik al solliciteer in de randstad word ik 99/100 keer afgewezen op afstand...
geen 100x, maar wel diverse malen.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:49 schreef blomke het volgende:
[..]
1. En dus?
2. Heb je het (= 100x solliciteren in de Randstad) gedaan dan?
Heel makkelijk. Dan ben je te oud en nemen ze liever een jong volwassene die lager betaald kan worden.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:53 schreef PizzaMizza het volgende:
Hoe kan je TE veel ervaring hebben?
Kan schijnbaar.. Had mijn vader ook last van..quote:Op woensdag 26 september 2012 17:53 schreef PizzaMizza het volgende:
Hoe kan je TE veel ervaring hebben?
Maar dan ben je toch te oud? Da's iets anders dan te veel ervaring.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heel makkelijk. Dan ben je te oud en nemen ze liever een jong volwassene die lager betaald kan worden.
Ja, maar dat zullen ze nooit zeggen. Leeftijdsdiscriminatie of zo. Plus TS is zo te zien rond de 30. Babytijd. Nemen ze niet aan ook al zullen ze niet zeggen dat dat de reden is. Dus dan maar zeggen 'te veel ervaring'.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:56 schreef PizzaMizza het volgende:
Maar dan ben je toch te oud? Da's iets anders dan te veel ervaring.
Ah, klopt. Zou ik ook persoonlijk niet doen als ik een werkgever zou zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, maar dat zullen ze nooit zeggen. Leeftijdsdiscriminatie of zo. Plus TS is zo te zien rond de 30. Babytijd. Nemen ze niet aan ook al zullen ze niet zeggen dat dat de reden is. Dus dan maar zeggen 'te veel ervaring'.
Gek eigenlijk dat in Zeeland echt een cultuur heerst van verhuizen voor je toekomst en je werk (er wonen er keiveel in breda, tilburg en eindhoven) en in het noorden is die cultuur helemaal niet aanwezig. Hoe komt dat?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zou in mijn geval 2.5 uur rijden ex. file's enkele reis zijn.. gaat niet gebeuren..
Bovendien, als ik al solliciteer in de randstad word ik 99/100 keer afgewezen op afstand... En hier in het noorden zoeken ze alleen afgestudeerde HBO-ers, en dat ben ik nog niet.. (nog 1 deeltijd jaartje...)
Overigens, ik ben al vanaf januari werkloos..
Hier verhuist men ook wel voor hun werk, maar vind men een uur reistijd naar het werk ook acceptabel. Vanuit mijn woonplaats bekeken zou ik dan Tot Assen/Leeuwarden kunnen werken in dat uur, en bestreik ik dan dus 3 provincie's.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gek eigenlijk dat in Zeeland echt een cultuur heerst van verhuizen voor je toekomst en je werk (er wonen er keiveel in breda, tilburg en eindhoven) en in het noorden is die cultuur helemaal niet aanwezig. Hoe komt dat?
mja als je al vanaf januari thuis zit zul je nu wel bijstand ontvangen, da's geen vetpot (en wordt de komende jaren alleen moeilijker), dus dan wordt verhuizen voordeliger.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hier verhuist men ook wel voor hun werk, maar vind men een uur reistijd naar het werk ook acceptabel. Vanuit mijn woonplaats bekeken zou ik dan Tot Assen/Leeuwarden kunnen werken in dat uur, en bestreik ik dan dus 3 provincie's.
nope, ontvang geen bijstand.. (en woon nog bij mijn ouders..)quote:Op woensdag 26 september 2012 18:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mja als je al vanaf januari thuis zit zul je nu wel bijstand ontvangen, da's geen vetpot (en wordt de komende jaren alleen moeilijker), dus dan wordt verhuizen voordeliger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |