quote:Mr. Olympia Livestream
http://streaming.bodybuilding.com/2012-olympia-webcast
Deelnemers
http://contest.bodybuilding.com/results/23102
SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================![]()
Ik kreeg daar ook een mailtje over. Ik ga nu steeds naar de PlexFit maar ik kan niet wachten tot die fitness bij het USC open gaat omdat dit wel erg karig is.quote:Op maandag 24 september 2012 12:03 schreef RaymondK het volgende:
Nou, het Universitair Sportcentum Leiden mag wat mij betreft volledig affikken.![]()
Eerst 3 maanden dicht i.v.m. complete renovatie, dan 1 dag voordat het weer open zou zijn laten ze (nadat ik een mail stuurde of het nou echt open ging) op de site weten.
"Jah eh het is voorlopig de komende maand nog dicht. De fitness is nog niet klaar."
Daar krijg je toch een wegtrekkertje van![]()
![]()
Ik had hemel en aarde bewogen dat ze m'n abonnement op pauze deden zetten voor 3 maanden tot het weer open was omdat plexfit te triest voor woorden is, en gewoon geen alternatief is.quote:Op maandag 24 september 2012 13:57 schreef Dobbs het volgende:
[..]
Ik kreeg daar ook een mailtje over. Ik ga nu steeds naar de PlexFit maar ik kan niet wachten tot die fitness bij het USC open gaat omdat dit wel erg karig is.
Op een gegeven moment hebben ze toegegven, en dit geregeld bij een aantal zeurkouzen, maar nu dit weer.![]()
Precies ja. Ik vind van het eten genieten erg belangrijk. Ik at dan sowieso geen rijst meer omdat het veel eten ervan eentonig wordt. Ik wissel bij het avondeten altijd tussen spinazi, broccoli met wortels/sperziebonen en roerbakgroente. Qua vlees biefstuk, kip en zalm. Maar nu ik dat artikel gelezen heb ga ik wat vaker zoete aardappels, rijst en macaroni erbij eten.quote:Op maandag 24 september 2012 13:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.
De droge bruine rijst elke dag komt m'n neus uit. Ik doe nu een grote hap in m'n mond, kauw het een aantal keer en slik het dan weg met wat water. Dat gaat een heel stuk sneller dan met hamsterwangen zitten kauwen tot je kan slikken lol.
Verder is het altijd biefstuk,tilapia,kipfilet waar ik tussen wissel. En brocoli of rauwe worteltjes.
Kookles lijkt mij vooral ideaal omdat je kennis krijgt van hoe smaken en kruiden werken en wat voor effect ze op elkaar hebben. Ik denk dat je met die kennis ontzettend gevarieerd eten kunt en veel creatiever bent.If not now, then when.![]()
'k vind het ook altijd wel leuk om naar Herrie in de keuken te kijken. en dat soort programma's.
Heel af en toe dan onthoudt ik wat d'r van.![]()
Koken an sich is niet zo lastig, fucking goed koken is al wat lastiger.quote:Op maandag 24 september 2012 14:05 schreef Weissman het volgende:
Mannen die niet kunnen koken sowieso24/7 kitchen.quote:Op maandag 24 september 2012 14:07 schreef RaymondK het volgende:
'k vind het ook altijd wel leuk om naar Herrie in de keuken te kijken. en dat soort programma's.
Heel af en toe dan onthoudt ik wat d'r van.
If not now, then when.![]()
24/7 kitchen. Met die vrouw die zo ranzig slissend praat.quote:Op maandag 24 september 2012 14:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Koken an sich is niet zo lastig, fucking goed koken is al wat lastiger.
[..]
24/7 kitchen.
Ze kan wel goed uitleggen.
't is ook dat het door de weeks gewoon snel en makkelijk moet zijn.
Dan is 1x in de zoveel tijd een paar kg rijst koken en in zakjes doen en invriezen al gauw het makkelijkst. 2 of 3 lappies vis bevroren in de pan en klaar.
Maar niet het meest fantastische nee.![]()
Kan wel koken, heb het geduld er niet voor.quote:Op maandag 24 september 2012 14:05 schreef Weissman het volgende:
Mannen die niet kunnen koken sowieso
Beetje hetzelfde als werken enzo.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
je kan wel werken maar je hebt het geduld er niet voor?quote:Op maandag 24 september 2012 14:09 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Kan wel koken, heb het geduld er niet voor.
Beetje hetzelfde als werken enzo.![]()
![]()
Ik heb op de kruiden afdeling gewoon een paar soorten kip kruiden gehaald en daardoor is mijn kipfilet altijd wel erg lekker. Je hebt daar ook vis, vlees kruiden etc. Probeer dat eens.quote:Op maandag 24 september 2012 14:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
24/7 kitchen. Met die vrouw die zo ranzig slissend praat.
Ze kan wel goed uitleggen.
't is ook dat het door de weeks gewoon snel en makkelijk moet zijn.
Dan is 1x in de zoveel tijd een paar kg rijst koken en in zakjes doen en invriezen al gauw het makkelijkst. 2 of 3 lappies vis bevroren in de pan en klaar.
Maar niet het meest fantastische nee.If not now, then when.![]()
mja eens wat meer kruiden prberen. kipkruiden zijn vaak wel lekker idd. Vooral op gegrilde kip.quote:Op maandag 24 september 2012 14:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb op de kruiden afdeling gewoon een paar soorten kip kruiden gehaald en daardoor is mijn kipfilet altijd wel erg lekker. Je hebt daar ook vis, vlees kruiden etc. Probeer dat eens.![]()
Damn straight nigga.quote:Op maandag 24 september 2012 14:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
je kan wel werken maar je hebt het geduld er niet voor?You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Op levende kip verdomd moeilijk aan te brengen.quote:Op maandag 24 september 2012 14:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mja eens wat meer kruiden prberen. kipkruiden zijn vaak wel lekker idd. Vooral op gegrilde kip.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ik ga trainen probereng. Wish me luck. Kusjes.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
'k suc6quote:Op maandag 24 september 2012 14:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik ga trainen probereng. Wish me luck. Kusjes.![]()
Ik vind het zo simpel mogelijk houden het lekkerst. Groente moet naar groente smaken en vlees naar vlees, enz. Dat doe je door het gewoon simpel te houden en proberen af te wisselen. Er zijn een paar basis groenten die ik elke dag eet zoals broccoli, en dan daarnaast telkens andere groenten.quote:Op maandag 24 september 2012 14:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Koken an sich is niet zo lastig, fucking goed koken is al wat lastiger.
[..]
24/7 kitchen.
En als ik het echt niet weet maak ik een grote pan spaghetti bolognese.![]()
![]()
Die kip kruiden zijn echtquote:Op maandag 24 september 2012 14:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mja eens wat meer kruiden prberen. kipkruiden zijn vaak wel lekker idd. Vooral op gegrilde kip.. Deze:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je maar eens kijken. Kruiden zijn key componenten imo.quote:Op maandag 24 september 2012 14:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik ga trainen probereng. Wish me luck. Kusjes.
quote:Op maandag 24 september 2012 14:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die kip kruiden zijn echt. Deze:
ja die kipkruiden heb ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je maar eens kijken. Kruiden zijn key componenten imo.
[..]
[ afbeelding ]
Gisteren mezelf weer misselijk gegeten aan 5 van die hele grote kippenvleugels (van een soort dinosaurus kip of zo iets) met die kruiden erop.![]()
![]()
Groente laat ik ook vaak voor wat het is inderdaad. Maar wat peper en knoflook bij de biefstuk is wel lekker bijv. Dille bij de zalm etc.quote:Op maandag 24 september 2012 14:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vind het zo simpel mogelijk houden het lekkerst. Groente moet naar groente smaken en vlees naar vlees, enz. Dat doe je door het gewoon simpel te houden en proberen af te wisselen. Er zijn een paar basis groenten die ik elke dag eet zoals broccoli, en dan daarnaast telkens andere groenten.
En als ik het echt niet weet maak ik een grote pan spaghetti bolognese.
Bulk is sowieso wat makkelijker qua voedsels.![]()
... peper? Biber is ook peper bij ons.quote:
Bosniers gooien dit overal in, misschien ken je het.
http://upload.wikimedia.o(...)-Podravka_Vegeta.jpgIf not now, then when.![]()
Voor het eerst sinds mijn knieblessure weer 100kg ATG gesquat.![]()
![]()
![]()
Kon wel meer aan maar durfde het nog niet zo goed aan. 2x8 en 1x11; M'n spotter liet me er in m'n laatste set nog 3 reps bij persen![]()
die vierde extra rep ging helaas niet meer.
Na 3 weken split ga ik toch weer terug naar full-body. Ik vind full-body toch fijner.Deathlift or Die.![]()
Ik gebruik trouwens eigenlijk altijd (soms rode) ui, rode peper en knoflook bij kip.Deathlift or Die.![]()
Vandaag gestalled op de Bench Press op 67,5kgTerug naar 50 en weer omhoog werken dan maar. Wel jammer, hoopte dat ik de 70 nog wel zou halen.
![]()
Damn straight.... Zie die bitches hollen als je boi komt rollen jwz.quote:
Ging best okee. Alleen nog beetje ziek geloof ik, zweette me de tyfus en en werd er een beetje kortademig vanMaar wat betreft mn elleboog/onderarm geen enkel probleem, buiten het terugleggen van de dumbells.
M'n linkerschouder daarentegen...Maar denk dat dat wel los loopt. Heeft gewoon een klapje gehad.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Vegeta lijkt een beetje op het 'Nederlandse' Aromat van Knorr:quote:Op maandag 24 september 2012 14:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
... peper? Biber is ook peper bij ons.
Bosniers gooien dit overal in, misschien ken je het.
http://upload.wikimedia.o(...)-Podravka_Vegeta.jpg
al zullen de Balkanners heftig beweren dat er maar één Vegeta bestaat!Klopt ook wel, maar het lijkt erop.
Confidence through competence![]()
Dit wil ik wel eens op m'n broodjes kipfilet doen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vegeta lijkt een beetje op het 'Nederlandse' Aromat van Knorr:
[ afbeelding ]
al zullen de Balkanners heftig beweren dat er maar één Vegeta bestaat!Klopt ook wel, maar het lijkt erop.
Net als sambal oelek op broodjes pindakaas
Deathlift or Die.![]()
Werkt dat eigenlijk? Of voelt het alleen maar goed? (nouja, is ook werken...)quote:Op maandag 24 september 2012 16:48 schreef drumstickNL het volgende:
Wat smeren/spuiten jullie bij blessures aan spieren? Heb nu spyroflor-dinges.
In het begin wel lekker maar als je er tevaak wat op doet gaat het onaangenaam branden. Kan wel goed zijn.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Voor voetbal word ik iedere wedstrijd gemasseerd. Ook word mijn knie behandeld met een bepaalde emulsie die onderhuidse ontstekingen tegen gaat (ken de naam zo uit mijn hoofd niet).quote:Op maandag 24 september 2012 16:48 schreef drumstickNL het volgende:
En soms wat kinesio-tape.Deathlift or Die.![]()
Aangezien ik met redelijk gestaag tempo op mijn cutting doel af aan het stevenen ben, ben ik een beetje vooruit aan het plannen. Zodra ik mijn doel (72kg@12%) bereik, ga ik kijken of ik op SS kan recompen naar een lastige 10%. Dit wil ik van de zomer (woon in Aus, zomer begint bijna) volhouden, waarna ik op een slow lean bulk over wil gaan.
SS is heel nuttig geweest om de basics onder de knie te krijgen en wat kracht in m'n donder te krijgen, maar ik ben het nu wel zo'n beetje beu. Ik wil de lean bulk dus eigenlijk graag op een split gaan doen. Iedere training drie compounds en drie assistance om in totaal tot 6 oefeningen te komen per workout. Iedere workout helemaal tot het gaatje, want de betreffende spiergroepen krijgen een week om te herstellen:
Dinsdag: benen en schouders
- Squat 3x8
- BB shoulder press 3x8
- Leg press 3x8
- Calf raise 3x8
- DB lateral raise 3x8
- Shrugs 3x8
Donderdag: biceps, onderarm en rug
- Deadlift 1x8
- Bent over row 3x8
- Chin ups 3x8
- Biceps curl 3x8
- Hammer curl 3x8
- Wrist curl 3x8
Zaterdag of zondag: triceps en borst
- Bench 3x8
- Dips 3x8
- Push-ups (3 x tot failure)
- DB fly 3x8
- Triceps push-down 3x8
- Lying french press 3x8"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Reflexspray helpt wel pijn te verminderen. Handig voor je kuiten als je nog moet lopen en veel last hebt.quote:Op maandag 24 september 2012 16:48 schreef drumstickNL het volgende:
Verder geen idee wat je met die rotzooi moet. Ja, lage rugpijn mss ofzo. Maar eigenlijk heb je er geen reet aan
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Reversed pyramid trainen schijnt goed te werken in een cut (mede gericht op het behouden van kracht tijdens je periode van energiedeficiëntie).quote:Op maandag 24 september 2012 16:59 schreef star_gazer het volgende:
Aangezien ik met redelijk gestaag tempo op mijn cutting doel af aan het stevenen ben, ben ik een beetje vooruit aan het plannen. Zodra ik mijn doel (72kg@12%) bereik, ga ik kijken of ik op SS kan recompen naar een lastige 10%. Dit wil ik van de zomer (woon in Aus, zomer begint bijna) volhouden, waarna ik op een slow lean bulk over wil gaan.
SS is heel nuttig geweest om de basics onder de knie te krijgen en wat kracht in m'n donder te krijgen, maar ik ben het nu wel zo'n beetje beu. Ik wil de lean bulk dus eigenlijk graag op een split gaan doen. Iedere training drie compounds en drie assistance om in totaal tot 6 oefeningen te komen per workout. Iedere workout helemaal tot het gaatje, want de betreffende spiergroepen krijgen een week om te herstellen:
- Squat 3x8
- BB shoulder press 3x8
- Leg press 3x8
- Calf raise 3x8
- DB lateral raise 3x8
- Shrugs 3x8
- Deadlift 1x8
- Bent over row 3x8
- Chin ups 3x8
- Biceps curl 3x8
- Hammer curl 3x8
- Wrist curl 3x8
- Bench 3x8
- Dips 3x8
- DB fly 3x8
- Triceps push-down 3x8
- Lying french press 3x8![]()
'Gevlokte peper' inderdaad ofwel pepervlokken. In het Nederlands ook wel paprikavlokken genoemd (maar net iets pittiger dan paprika's, zonder te pittig te zijn).quote:Op maandag 24 september 2012 14:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
... peper? Biber is ook peper bij ons.Ja, wij noemen het 'tuzot'.quote:Bosniers gooien dit overal in, misschien ken je het.
http://upload.wikimedia.o(...)-Podravka_Vegeta.jpgBij ons gaat het voornamelijk door de rijst met een dikke klont boter. Mij lukt het nooit om de rijst zo lekker te maken als mijn moeder en oma, zij maken echt epische rijst.
This isn't even my final form.![]()
AH witte rijst is sinds 1 week anders. Veel droger en minder zoet.
Nu C1000 maar proberen.Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Dat heb ik iemand eigenlijk nooit horen doen.quote:Op maandag 24 september 2012 17:30 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Reversed pyramid trainen schijnt goed te werken in een cut (mede gericht op het behouden van kracht tijdens je periode van energiedeficiëntie).
Deathlift or Die.![]()
Haha ja het is in principe zo goed als hetzelfde spul.quote:Op maandag 24 september 2012 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij ons is dat spul heilig.
Ah thnx, is het bij de Turk te krijgen? Ja bij ons ook.quote:Op maandag 24 september 2012 17:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
'Gevlokte peper' inderdaad ofwel pepervlokken. In het Nederlands ook wel paprikavlokken genoemd (maar net iets pittiger dan paprika's, zonder te pittig te zijn).
[..]
Ja, wij noemen het 'tuzot'.Bij ons gaat het voornamelijk door de rijst met een dikke klont boter. Mij lukt het nooit om de rijst zo lekker te maken als mijn moeder en oma, zij maken echt epische rijst.
Goddelijke rijst inderdaad.
Kut man. Waarom prefereer jij witte rijst boven zilvervlies?quote:Op maandag 24 september 2012 17:40 schreef Mr.J het volgende:
AH witte rijst is sinds 1 week anders. Veel droger en minder zoet.
Nu C1000 maar proberen.
Hoe gaat het verder, nog wat wedstrijden binnenkort?
Eerste keer in 4 maanden dat ik echt totaal geen zin heb om te gaan. Verrotte knie en moet een heel stuk fietsen hier in België door de regen. Maar goed, no excuses, beachboy work out it is.![]()
Wat is een goede hoeveelheid gewicht om te verliezen per week als je cut? 0,5kg? Zal in het begin natuurlijk wel meer zijn door vocht![]()
Dat zeggen ze meestal wel ja. Hoe meer Kcals je cut hoe meer je zal verliezen, maar natuurlijk ook meer spier denk ik.quote:Op maandag 24 september 2012 18:49 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat is een goede hoeveelheid gewicht om te verliezen per week als je cut? 0,5kg? Zal in het begin natuurlijk wel meer zijn door vochtIf not now, then when.![]()
Ligt er aan wat je kcal deficit is.quote:Op maandag 24 september 2012 18:49 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat is een goede hoeveelheid gewicht om te verliezen per week als je cut? 0,5kg? Zal in het begin natuurlijk wel meer zijn door vocht
7.777kcal verbranden voor 1kg lichaamsvet.Deathlift or Die.![]()
Wat ik zou doen is een hamstring oefening bij benen (of vind je dat je die al genoeg raakt met deads?), rear delt oefening bij rug (omdat je anders last gaat krijgen omdat je front&side delts sterker zijn dan rear delts) en een incline bij chest. Verder goede snelle workoutsquote:Op maandag 24 september 2012 16:59 schreef star_gazer het volgende:
- Squat 3x8
- BB shoulder press 3x8
- Leg press 3x8
- Calf raise 3x8
- DB lateral raise 3x8
- Shrugs 3x8
- Deadlift 1x8
- Bent over row 3x8
- Chin ups 3x8
- Biceps curl 3x8
- Hammer curl 3x8
- Wrist curl 3x8
- Bench 3x8
- Dips 3x8
- DB fly 3x8
- Triceps push-down 3x8
- Lying french press 3x8![]()
![]()
Jep.quote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah thnx, is het bij de Turk te krijgen? Ja bij ons ook.Goddelijke rijst inderdaad.
Dus iets meer dan 500 kcal deficit per dag voor een gewichtsverlies van 0,5 kg per week. Lijkt me een goede richtlijn. Anders te katabool imo.quote:Op maandag 24 september 2012 19:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je kcal deficit is.
7.777kcal verbranden voor 1kg lichaamsvet.This isn't even my final form.![]()
Ik zou 500 onder onderhoud eten en nog 500 extra verbranden dmv cardio.quote:Op maandag 24 september 2012 20:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Dus iets meer dan 500 kcal deficit per dag voor een gewichtsverlies van 0,5 kg per week. Lijkt me een goede richtlijn. Anders te katabool imo.Deathlift or Die.![]()
Is dat niet teveel? Of zit het wel snor omdat je die 500 kcal door cardio verliest, waardoor je meer ruimte over houdt om voldoende te eten en zo dus katabole omstandigheden tegen te gaan?quote:Op maandag 24 september 2012 20:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou 500 onder onderhoud eten en nog 500 extra verbranden dmv cardio.This isn't even my final form.![]()
Autobandje zei ooit dit tegen mij: "Ja cardio helpt wel, natuurlijk, maar er valt echt veel meer winst te halen door gewoon minder te eten. Cardio is zeg maar 4-10% van je totale verbruik, als je 20% minder eet is dat duss 2-5x effectiever."
Sindsdien doe ik ook geen cardio meer.
Verder over cardio: "Cardio heeft eigenlijk hetzelfde effect als vasten, alleen dan wat meer in kortere tijd (ook op hormonaal niveau is het heel vergelijkbaar). Als je tegen de 10% bf aan zit dan kan fasted cardio je wel net over dat plateau heenhelpen."If not now, then when.![]()
BFFM houdt aan niet meer dan 20% onder onderhoud om katabole staat tegen te gaan, de rest van je kcal verbranden . 20% in mijn geval is iets meer dan 600kcal, ik eet nu 500kcal eronder (op trainingsdagen vaak toch iets meer, 300kcal) Voor de rest wissel ik HIIT en Low Intensity af.quote:Op maandag 24 september 2012 20:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is dat niet teveel? Of zit het wel snor omdat je die 500 kcal door cardio verliest, waardoor je meer ruimte over houdt om voldoende te eten en zo dus katabole omstandigheden tegen te gaan?Deathlift or Die.![]()
Ik vind 500 wel wat teveel ja.quote:Op maandag 24 september 2012 20:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is dat niet teveel? Of zit het wel snor omdat je die 500 kcal door cardio verliest, waardoor je meer ruimte over houdt om voldoende te eten en zo dus katabole omstandigheden tegen te gaan?Daarom doe ik een mix. Ongeveer 250 - 300 kcal eten, en dan drie dagen cardio waarbij ik ongeveer 6 - 800kcal verbrand. Dan ga je op een redelijk tempo met nauwelijks krachtverlies.quote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Autobandje zei ooit dit tegen mij: "Ja cardio helpt wel, natuurlijk, maar er valt echt veel meer winst te halen door gewoon minder te eten. Cardio is zeg maar 4-10% van je totale verbruik, als je 20% minder eet is dat duss 2-5x effectiever."![]()
Lastig allemaal, wordt na de winter weer flink experimenteren dan. Maar liever iets langzamer vet eraf dan teveel kracht verliezen. Zit er wel aan te denken om toch cardio te doen, puur voor mijn conditie. Of zodat ik zelfs in de cut toch een paar 100 extra kcal mag eten zodat het uit te houden is.
Is ook prima inderdaad. Zoals Levo al zegt is het ook gunstig voor je conditie.quote:Op maandag 24 september 2012 20:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vind 500 wel wat teveel ja.
[..]
Daarom doe ik een mix. Ongeveer 250 - 300 kcal eten, en dan drie dagen cardio waarbij ik ongeveer 6 - 800kcal verbrand. Dan ga je op een redelijk tempo met nauwelijks krachtverlies.
Jij over 20/30 jaar trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is ook prima inderdaad. Zoals Levo al zegt is het ook gunstig voor je conditie.
Jij over 20/30 jaar trouwens?Neh. dat is een kabouter man. Kleine biceps en alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zilvervlies alleen als ik in shape moet komen, anders gewoon lekker witte rijst.quote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kut man. Waarom prefereer jij witte rijst boven zilvervlies?
Hoe gaat het verder, nog wat wedstrijden binnenkort?
Misschien dit voorjaar. Vanaf november eens rondkijken voor een goede begeleider.
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
[..]
Jij over 20/30 jaar trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha.quote:Op maandag 24 september 2012 20:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh. dat is een kabouter man. Kleine biceps en alles.Hij is 59 (zou je niet zeggen), doet mee met de Olympia. Andreas Cahling.
Heb je goed.quote:Op maandag 24 september 2012 20:30 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Zilvervlies alleen als ik in shape moet komen, anders gewoon lekker witte rijst.
Misschien dit voorjaar. Vanaf november eens rondkijken voor een goede begeleider.Ik wist niet dat je begeleid wordt, dacht altijd dat je het zelf deed. Wat houdt die begeleiding precies in?
quote:
Voorheen alleen begeleiding op voeding een 'ondersteuning' voor de wedstrijd. Zoek nu iets meer, ook af en toe een training onder toezicht.quote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb je goed.Ik wist niet dat je begeleid wordt, dacht altijd dat je het zelf deed. Wat houdt die begeleiding precies in?
Hoe breed pakken jullie de stang met Bench Press? Heb nu m'n wijsvingers op dat gladde stukje zeg maar. Ik weet dat wijder meer kracht betekent maar weet niet precies wat het meest optimale is.![]()
Duimafstand vanaf de scheiding tussen glad/ribbels. Maar het is echt een kwestie van uitproberen wat jij fijn vindt, Konstantinovs drukt bijv. zwaarder met een close grip.quote:Op maandag 24 september 2012 21:35 schreef MrGuma het volgende:
Hoe breed pakken jullie de stang met Bench Press? Heb nu m'n wijsvingers op dat gladde stukje zeg maar. Ik weet dat wijder meer kracht betekent maar weet niet precies wat het meest optimale is.This isn't even my final form.![]()
sowieso lijkt cardio mij altijd een goed idee. Goed tegen stress, goed voor het hart, goed tegen stijfheid, en het is meestal ook erg leuk.quote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef Levolution het volgende:
Lastig allemaal, wordt na de winter weer flink experimenteren dan. Maar liever iets langzamer vet eraf dan teveel kracht verliezen. Zit er wel aan te denken om toch cardio te doen, puur voor mijn conditie. Of zodat ik zelfs in de cut toch een paar 100 extra kcal mag eten zodat het uit te houden is.![]()
Blijft mooi om te zien.quote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Duimafstand vanaf de scheiding tussen glad/ribbels. Maar het is echt een kwestie van uitproberen wat jij fijn vindt, Konstantinovs drukt bijv. zwaarder met een close grip.
![]()
quote:
Dat raw forearm strength.![]()
Cool. Mag zeker ook wel wat kosten.quote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Voorheen alleen begeleiding op voeding een 'ondersteuning' voor de wedstrijd. Zoek nu iets meer, ook af en toe een training onder toezicht.
Dat laatste ben ik het niet mee eens, maar vooruit, als ik mijn conditie heb opgebouwd en een mooi natuurgebied uitzoek, moet het wel leuk zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 21:43 schreef tarantism het volgende:
[..]
sowieso lijkt cardio mij altijd een goed idee. Goed tegen stress, goed voor het hart, goed tegen stijfheid, en het is meestal ook erg leuk.
[..]
Jij over 20/30 jaar trouwens?Als we dan toch een ouwelullen parade hier gaan houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien een iets andere discipline als waar jullie mee bezig zijn maar ik denk dat we allemaal mogen hopen op onze 60e nog zo er bij te lopen en te keer te gaan. Als ik het goed verstaan heb doet deze kerel namelijk elke morgen 100 push ups en dan 'smiddags dippen en pull ups.
(Als je zo hard traint is het wel te begrijpen dat je iets minder tijd hebt om je tanden te poetsen)
![]()
Dawm.. Net voor het eerst sinds 2 weken ziekheid weer gaan squaten en deadliften. Ik voelde al aan dat ik niet zoveel hoefde te pushen om ze te laten groeien. Uiteindelijk 30 kilo gepakt voor beide oefeningen, toen ik de trap afliep na m'n training vielen m'n poten er zo ongeveer af. Godverdomme wat deed dat zeer..
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Valt op zich wel mee.quote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Cool. Mag zeker ook wel wat kosten.
Hoe selecteer je je trainers? Op basis van aanbevelingen uit het wereldje?quote:Confidence through competence![]()
Je kan me gewoon bellen hoor, al dat hinten hoeft niet hoorquote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Voorheen alleen begeleiding op voeding een 'ondersteuning' voor de wedstrijd. Zoek nu iets meer, ook af en toe een training onder toezicht.![]()
![]()
Wat vind jij dat ik moet doen voor hamstrings? Lunges? Squats, leg rpess en lunges op een dag lijkt me niet zo'n goed ideequote:Op maandag 24 september 2012 19:46 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Wat ik zou doen is een hamstring oefening bij benen (of vind je dat je die al genoeg raakt met deads?), rear delt oefening bij rug (omdat je anders last gaat krijgen omdat je front&side delts sterker zijn dan rear delts) en een incline bij chest. Verder goede snelle workouts
En rear delts pak je met bent over rows (en zelfs met flyes) al vrij hard toch? Of moet ik die ook gaan isoleren met rear delt rows? Ik wil niet meer dan 6 exercises per workout doen eigenlijk, dus vraag me af waar ik die dan zou plaatsen."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Kan wel zo zijn, maar cardio heeft meer voordelen dan alleen maar een lager vetpercentage. Je krijgt er een beter uithoudingsvermogen van en je hart en longen krijgen meer capaciteit. Dat lijkt me ook wel wat waard. Als je echt zo bang bent voor het catabole effect van cardio, dan pleur je maar een paar gram BCAA in je drinkbeker.quote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Autobandje zei ooit dit tegen mij: "Ja cardio helpt wel, natuurlijk, maar er valt echt veel meer winst te halen door gewoon minder te eten. Cardio is zeg maar 4-10% van je totale verbruik, als je 20% minder eet is dat duss 2-5x effectiever."
Sindsdien doe ik ook geen cardio meer.
Verder over cardio: "Cardio heeft eigenlijk hetzelfde effect als vasten, alleen dan wat meer in kortere tijd (ook op hormonaal niveau is het heel vergelijkbaar). Als je tegen de 10% bf aan zit dan kan fasted cardio je wel net over dat plateau heenhelpen."
Een goede conditie hoort er gewoon bij vind ik; bulk of cut, groot of klein. Er is niets triester dan een ripped bodybuilder die hijgend de trap oploopt
[ Bericht 3% gewijzigd door star_gazer op 25-09-2012 02:02:42 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik pak altijd de liggende leg curl voor mijn hamstrings, maar wil binnenkort de hamstring raise proberen. Geen stiff-legged DL's, dat vind ik overkill omdat ik al gewone DL's doe.This isn't even my final form.![]()
Muaha. Waar ze zich in het begin nogal eens hardop afvroegen waar ik in godsnaam mee bezig was ("jij eet geen ontbijt?", "waarom neemje nooit cake?", "ahhh joh neem een biertje!", "jeetje, zo streng zijn is toch niet leuk?") noemen ze me op het werk tegenwoordig 'sixpack'Ik merk ook nu ik rond de 15% zit, dat mensen aan de deur gaan kloppen voor tips enzo. Ik duw ze dan soms mijn eetschema onder de neus: "dit en hard trainen". Wel lachen, want nog niet zo heel lang geleden werd datzelfde eetschema nog royaal in de zeik gezet ("Muahaha die gozer telt alles wat hij eet", "OMG! Er staan zelfs tijden op!").Uiteindelijk lach ik dus het laatste
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Van Knorr is er ook een zoutloze versie.quote:Op maandag 24 september 2012 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Maar je kunt toch ook gewoon een beetje interval werk doen voor je conditie?quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, maar cardio heeft meer voordelen dan alleen maar een lager vetpercentage. Je krijgt er een beter uithoudingsvermogen van en je hart en longen krijgen meer capaciteit. Dat lijkt me ook wel wat waard. Als je echt zo bang bent voor het catabole effect van cardio, dan pleur je maar een paar gram BCAA in je drinkbeker.
Een goede conditie hoort er gewoon bij vind ik; bulk of cut, groot of klein. Er is niets triester dan een ripped bodybuilder die hijgend de trap oploopt
Hamstring raises met je handen op je rug en je bent echt een baas.quote:Op dinsdag 25 september 2012 02:27 schreef Levolution het volgende:
Ik pak altijd de liggende leg curl voor mijn hamstrings, maar wil binnenkort de hamstring raise proberen. Geen stiff-legged DL's, dat vind ik overkill omdat ik al gewone DL's doe.![]()
![]()
Iedereen in de gym kijkt me raar aan als ik zonder moeite 210 kilo op de Leg Press doe. Echt alleen maar huisvrouwtjes en dikke mannetjes bij mij in de gym. Alles voor mezelf dus
Hoger dan die 210 gaat die LP ook niet
. Fail. Is helaas geen alternatief in de buurt.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Het is CrossFit, maar dit kan je niet haten (het kan wel, maar zegt dan wat over je persoon..)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het is een redelijk selecte groep van bekende trainers. Maar wil daar niet bij zitten, liever een onbekender iemand met voldoende tijd en motivatie om samen iets leuks neer te zetten.quote:Op maandag 24 september 2012 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe selecteer je je trainers? Op basis van aanbevelingen uit het wereldje?Ik krijg je voicemail.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:00 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je kan me gewoon bellen hoor, al dat hinten hoeft niet hoor
Stiff leg = hams + beetje glutesquote:Op dinsdag 25 september 2012 02:27 schreef Levolution het volgende:
Geen stiff-legged DL's, dat vind ik overkill omdat ik al gewone DL's doe.
Gewone DLs = core + upper traps + wat hams en glute ter ondersteuning.
Stiff leg er gewoon indoen. Prima oefening. Wel zwaar doen!Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Tuurlijk, zolang je er maar voldoende aandacht aan besteedt. Je hart moet pompen en je longen moeten aan het werk. Minstens 30 minuten lang, drie keer per week. Of je dat nou met intervals doet of continu moet je zelf weten, maar een goede conditie is IMHO gewoon een onmisbaar onderdeel van een gezond lichaam. Daarnaast ben ik er heilig van overtuigd dat een goede conditie nodig is om zware setjes af te kunnen maken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Maar je kunt toch ook gewoon een beetje interval werk doen voor je conditie?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Two legs good, one leg bad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:48 schreef slacker_nl het volgende:
Het is CrossFit, maar dit kan je niet haten (het kan wel, maar zegt dan wat over je persoon..)
[ afbeelding ]You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Mijn conditie kan beterquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Tuurlijk, zolang je er maar voldoende aandacht aan besteedt. Je hart moet pompen en je longen moeten aan het werk. Minstens 30 minuten lang, drie keer per week. Of je dat nou met intervals doet of continu moet je zelf weten, maar een goede conditie is IMHO gewoon een onmisbaar onderdeel van een gezond lichaam.
Ik heb in 2012 2010 de marathon gelopen. Tja, toen was mijn conditie ook beter. Maar mijn fysiek daarentegenquote:
Als ik comfortabel 10 kilometer kan hardlopen op een tempo van rond de 10 a 11 kilometer per uur, ben ik qua conditie tevreden. Een degelijke conditie is voldoende; als je er maar wat aandacht aan besteedt, zodat het je niet in de weg gaat zitten.
[ Bericht 0% gewijzigd door star_gazer op 25-09-2012 09:43:56 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Cardio ja, maar wel met mate.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Tuurlijk, zolang je er maar voldoende aandacht aan besteedt. Je hart moet pompen en je longen moeten aan het werk. Minstens 30 minuten lang, drie keer per week. Of je dat nou met intervals doet of continu moet je zelf weten, maar een goede conditie is IMHO gewoon een onmisbaar onderdeel van een gezond lichaam. Daarnaast ben ik er heilig van overtuigd dat een goede conditie nodig is om zware setjes af te kunnen maken.
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat zwaar overtrained zijn door teveel cardio i.c.m. zware krachttraining niet leuk is.
Echt serieus overtrained zijn (dus niet alleen maar een beetje stallen met je oefeningen), maar echt alle symptomen er van hebben, is op z'n zachtst gezegd catabolisch.
Je merkt het volgens mij gauw genoeg wanneer een gebrek aan conditie je parte gaat spelen.
Idd. met het door reppen van zware compound oefeningen bijv.
Interessant stukje over overtraining trouwens:
http://www.fysiotherapie-(...)upo/overtraining.htm
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 25-09-2012 09:36:58 ]![]()
Ja dat lijkt me ook prima. Ik was niet van plan een marathon te gaan lopenquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb in 2012 de marathon gelopen. Tja, toen was mijn conditie ook beter. Maar mijn fysiek daarentegen
Als ik comfortabel 10 kilometer kan hardlopen op een tempo van rond de 10 a 11 kilometer per uur, ben ik qua conditie tevreden. Een degelijke conditie is voldoende; als je er maar wat aandacht aan besteedt, zodat het je niet in de weg gaat zitten.
Netjes trouwens.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Is isolatie middels die andere oefeningen niet voldoende?quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:59 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Stiff leg = hams + beetje glutes
Gewone DLs = core + upper traps + wat hams en glute ter ondersteuning.
Stiff leg er gewoon indoen. Prima oefening. Wel zwaar doen!
En om eerlijk te zijn, ik ben niet zo lenig, de stiff leg startpositie is bijzonder pijnlijk voor mij.
Net HIIT gedaan, Tabata intervals (20 sec. sprinten, 10 sec. rust voor 4 min.) op een stationary bike. 10 minuten he-le-maal plat gelegen. Toch wel een stuk fijner dan een uur lang op een trager tempo te fietsen, vooral op mentaal gebied.![]()
Isolatie is prima, zou er wel een goede bouwer zoals stiff leg erbij doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is isolatie middels die andere oefeningen niet voldoende?
En om eerlijk te zijn, ik ben niet zo lenig, de stiff leg startpositie is bijzonder pijnlijk voor mij.
Ik ben ook niet lenig, zolang je maar lekker rekt onderen en bovenin goed je hams aanspant.Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Ik ga het dan toch eens proberen en eventueel toevoegen. In principe zit er toch genoeg tijd tussen die dagen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Isolatie is prima, zou er wel een goede bouwer zoals stiff leg erbij doen.
Ik ben ook niet lenig, zolang je maar lekker rekt onderen en bovenin goed je hams aanspant.Korte perioden heel hard gaan zorgt bovendien voor een verhoging van je groeihormoonspiegels, dus voor ons is het extra voordelig. Ik ga ook maar eens HIIT doen in de cut.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:21 schreef kevin_ het volgende:
Net HIIT gedaan, Tabata intervals (20 sec. sprinten, 10 sec. rust voor 4 min.) op een stationary bike. 10 minuten he-le-maal plat gelegen. Toch wel een stuk fijner dan een uur lang op een trager tempo te fietsen, vooral op mentaal gebied.This isn't even my final form.![]()
Gister benen gedaan, na hiatus van maanden. 4x10 x50kg squat ging wel lekker, goed op de form gelet.
De spierpijn kwam gister al opzetten maar tot nu toe valt het wel mee, heb erger gehad.
Jack3d werkte wel lekker voor benendag, kon de oefeningen achterelkaar doorknallen!![]()
Ik had er laatst ook al naar gekeken, hoewel ik meer interesse heb naar de little method. Maar tabata is ook wel leuk denk ik. Maar hoe moet ik dat doen als ik wil rennen (ga liever niet fietsen) op de hardloopband? Als ik van bv. 5km naar 18km wil dan duurt het al 10-15 sec voor de overschakeling.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:21 schreef kevin_ het volgende:
Net HIIT gedaan, Tabata intervals (20 sec. sprinten, 10 sec. rust voor 4 min.) op een stationary bike. 10 minuten he-le-maal plat gelegen. Toch wel een stuk fijner dan een uur lang op een trager tempo te fietsen, vooral op mentaal gebied.
Misschien maar een horloge gaan dragen en rondjes gaan rennen, kan ik zelf de intensiteit bepalen.![]()
![]()
Ik dacht dat hoe closer je grip was, hoe meer je triceps gebruikt worden.quote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Duimafstand vanaf de scheiding tussen glad/ribbels. Maar het is echt een kwestie van uitproberen wat jij fijn vindt, Konstantinovs drukt bijv. zwaarder met een close grip.![]()
Ik snap het niet, vorige week dinsdag woog ik 83.7 heb de hele week 3.7k kcal binnengekregen en het weekend echt vies gebulked met chips en pizza. Weeg ik vanochtend weer, weeg ik 83,4![]()
![]()
wel 0,3 kg...
Gezopen?You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ik ga nu ook proberen dagelijks m'n gewicht te meten. Gister zat ik op 99.5kg en vandaag op 99kg. Denk dat ik dan op een beter getal uitkom.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:06 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik snap het niet, vorige week dinsdag woog ik 83.7 heb de hele week 3.7k kcal binnengekregen en het weekend echt vies gebulked met chips en pizza. Weeg ik vanochtend weer, weeg ik 83,4
Ook meteen m'n lichaamsomtrekken gemeten en dit ga ik wekelijks-tweewekelijks meten. Nu nog even wat berekeningen zoeken voor m'n vetpercentage.![]()
Komop jongens, kortetermijn gewichtsveranderingen zijn voornamelijk onderhevig aan waterfluctuaties en voedselmassa in het lichaam. Middelkorte en langetermijn bewegingen pas aan vet/spiermassa veranderingen.Confidence through competence![]()
Mee eens. Leuk als je een goed fysiek hebt opgebouwd, maar als je nog geen 100m kunt sprinten of geen paar trappen kunt lopen zonder buiten adem te raken... Mooie sportman ben je dan. Cardio hoort er gewoon bij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, maar cardio heeft meer voordelen dan alleen maar een lager vetpercentage. Je krijgt er een beter uithoudingsvermogen van en je hart en longen krijgen meer capaciteit. Dat lijkt me ook wel wat waard. Als je echt zo bang bent voor het catabole effect van cardio, dan pleur je maar een paar gram BCAA in je drinkbeker.
Ik doe hoogstens 4x12 minuten HIIT per week. Voldoende om een redeljike basisconditie te hebben. Zelfs in de cut deed ik nog geen half uur..quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Minstens 30 minuten lang, drie keer per week.![]()
Ik denk ook dat het niet het verstandigste is cardio compleet te dumpen, het heeft zeker z'n plaats. Of je nou hard fietst naar je werk, 's avonds een sprintje trekt of desnoods ff de cardioapparatuur uittest @ de gym.
Dat gezegd hebbende is vet afvallen voor het grootste deel dieet.Confidence through competence![]()
Dit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
En dit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mee eens. Leuk als je een goed fysiek hebt opgebouwd, maar als je nog geen 100m kunt sprinten of geen paar trappen kunt lopen zonder buiten adem te raken... Mooie sportman ben je dan. Cardio hoort er gewoon bij.
[..]![]()
Volgens mij was het ook zo dat je na een HIIT-sessie een verhoogde groeihormoonspiegel had en dus een paar uur erna het beste niks kon eten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ga het dan toch eens proberen en eventueel toevoegen. In principe zit er toch genoeg tijd tussen die dagen.
[..]
Korte perioden heel hard gaan zorgt bovendien voor een verhoging van je groeihormoonspiegels, dus voor ons is het extra voordelig. Ik ga ook maar eens HIIT doen in de cut.Geen idee hoe het gaat op de hardloopband, maar dan zou ik een mooi bos opzoeken en daar gaan sprinten met een stopwatch.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:53 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik had er laatst ook al naar gekeken, hoewel ik meer interesse heb naar de little method. Maar tabata is ook wel leuk denk ik. Maar hoe moet ik dat doen als ik wil rennen (ga liever niet fietsen) op de hardloopband? Als ik van bv. 5km naar 18km wil dan duurt het al 10-15 sec voor de overschakeling.
Misschien maar een horloge gaan dragen en rondjes gaan rennen, kan ik zelf de intensiteit bepalen.![]()
Mijn tip: Trommel een paar vrienden van je op, ga vervolgens naar het strand, zoek een mooie duinopgang op, en ga dan intervallen. Naar mijn ervaring nog steeds ver weg de snelste manier om conditie te krijgen.quote:''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
hard omhoog, rustig naar beneden?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Mijn tip: Trommel een paar vrienden van je op, ga vervolgens naar het strand, zoek een mooie duinopgang op, en ga dan intervallen. Naar mijn ervaring nog steeds ver weg de snelste manier om conditie te krijgen.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Dit, dit en nog eens dit. Ik ga niet mijn eerdere post hierover opzoeken, maar je moet je trending gewicht dus met een moving average volgen. Dag-op-dag veranderingen slaan nergens op, want het enige wat je daarmee meet is de hoeveelheid poep, plas, voer en voedsel in je lichaam.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:17 schreef Stereotomy het volgende:
Komop jongens, kortetermijn gewichtsveranderingen zijn voornamelijk onderhevig aan waterfluctuaties en voedselmassa in het lichaam. Middelkorte en langetermijn bewegingen pas aan vet/spiermassa veranderingen.
Voorbeeld: ik was deze avond anderhalve kilo zwaarder dan vanochtend.
[ Bericht 10% gewijzigd door star_gazer op 25-09-2012 16:02:22 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Waar ik mij echt aan erger is dat er op sommige verpakkingen geen voedingwaardes staan.If not now, then when.![]()
Dat is verplicht tegenwoordig toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar ik mij echt aan erger is dat er op sommige verpakkingen geen voedingwaardes staan.![]()
Vertel dat die imker in Bosnië maar eens.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is verplicht tegenwoordig toch?BEASTMODE![]()
Alsof ik het zou kunnen lezen als hij het er wel op zet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vertel dat die imker in Bosnië maar eens.![]()
![]()
Dat is het inderdaad, maar ik kom weleens producten tegen waar het niet op staat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is verplicht tegenwoordig toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vertel dat die imker in Bosnië maar eens.
Albert Heijn doet het wel goed met het vlees, bij Jumbo staan voedingswaardes er vaker niet op dan wel, vervelend.Confidence through competence![]()
Jup. Mijn training zag er een tijdje als volgt uit: Parkeren bij de bosrand, inlopen naar de duinopgang toe. 3 x heen en weer van de ene naar de andere kant, vol naar boven en rustig naar beneden. Vervolgens een rondje van 2 km (met twee duinopgangen erbij), dan soms nog een paar intervalltjes tussen de gele prullenbakken. Als je dan nog steeds niet 100% naar de klote bent kan je nog een oefening bedenken, en vervolgens uitlopen terug naar de auto. 1 x per week. Na een maandje zag ik al zieke vooruitgangquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:01 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
hard omhoog, rustig naar beneden?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Dus niet meer met de auto naar de gym?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mee eens. Leuk als je een goed fysiek hebt opgebouwd, maar als je nog geen 100m kunt sprinten of geen paar trappen kunt lopen zonder buiten adem te raken... Mooie sportman ben je dan. Cardio hoort er gewoon bij.Deathlift or Die.![]()
Deze komt dan van de C1000 af. De AHquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
Albert Heijn doet het wel goed met het vlees, bij Jumbo staan voedingswaardes er vaker niet op dan wel, vervelend.is ook mijn lievelings supermarkt, maar mijn ouders gaan altijd naar de Supercoop of Lidl. Op de één of andere manier lijkt het of de AH gewoon veel meer aanbod heeft en het voedsel van hogere kwaliteit is, maar dat is dan ook het imago wat hun uitstralen.
Hoe gaan jullie eigenlijk naar de gym?
Ik met de auto, ong 3-4 km afstand.
Mijn beargumentatie is altijd geweest dat ik daar zo'n wereldprestatie lever, dat ik met de auto terug moet.
Usain Bolt fietst ook niet naar huis naar een olympische finale.BEASTMODE![]()
There's an app for thatquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar ik mij echt aan erger is dat er op sommige verpakkingen geen voedingwaardes staan."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Calorieteller? Daar staat de zalm niet tussen en MFP is internationaal dus de waardes zullen wel verschillen.quote:
Net zoals Stereo al opmerkte bij Voedingswaardetabel verschillen de stats best wel. Ik ging gisteren de stats van mijn kip en die van Voedingswaardetabel vergelijken en het verschil zit er zeker.
Per 100gr.
Kip van de site: 157Kcal - 30 E - 0,0 K - 4 V
Mijn kip: 110Kcal - 23,5 E - < 0,4 K - 1,5 VIf not now, then when.![]()
Voor mij zou op de fiets zo'n 3 of 4 km zijn. Ik wil het eigenlijk wel doen, maar ik heb geen werkende fiets. Ik kwam vorige week eindelijk een fiets tegen die ik wel wil hebben, ook om samen met een maat 1 of 2x in de week te gaan fietsen. Maar 500 euro vond ik dan weer een beetje te veel van het goede.![]()
Misschien toch maar m'n oude fiets, met een origineel Jan Janssen frame, maar eens opknappen.![]()
![]()
Jawel man, gewoon cardioow in de gym jwtzzzquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dus niet meer met de auto naar de gym?
10 minuutjes crosstrainer of hometrainer.. no probz![]()
Fietsen. 12km heen 12 km terug.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:57 schreef Awesome_ het volgende:
Mijn beargumentatie is altijd geweest dat ik daar zo'n wereldprestatie lever, dat ik met de auto terug moet.
Usain Bolt fietst ook niet naar huis naar een olympische finale.![]()
De waarden van de site zijn van voor de tijd dat kipfilet volgespoten werd met water.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Calorieteller? Daar staat de zalm niet tussen en MFP is internationaal dus de waardes zullen wel verschillen.
Net zoals Stereo al opmerkte bij Voedingswaardetabel verschillen de stats best wel. Ik ging gisteren de stats van mijn kip en die van Voedingswaardetabel vergelijken en het verschil zit er zeker.
Per 100gr.
Kip van de site: 157Kcal - 30 E - 0,0 K - 4 V
Mijn kip: 110Kcal - 23,5 E - < 0,4 K - 1,5 V![]()
Ik vind AH vlees echt bagger. Koop eens vlees bij een slager en je proeft het verschil.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
Albert Heijn doet het wel goed met het vlees, bij Jumbo staan voedingswaardes er vaker niet op dan wel, vervelend.![]()
voor je hamstrings lying/seated leg curls of stiff legged deadlifts. 3 zware hamstring sets extra bij leg day, maar je benen zijn ook je grootste spiergroep dus daar mag je wel wat extra aandacht aan besteden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:55 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat vind jij dat ik moet doen voor hamstrings? Lunges? Squats, leg rpess en lunges op een dag lijkt me niet zo'n goed idee
En rear delts pak je met bent over rows (en zelfs met flyes) al vrij hard toch? Of moet ik die ook gaan isoleren met rear delt rows? Ik wil niet meer dan 6 exercises per workout doen eigenlijk, dus vraag me af waar ik die dan zou plaatsen.
over rear delts, die pak je niet genoeg met rows alleen, je moet ze isoleren om ze even sterk te houden als je front & side delts. en ik zou deze dan plaatsen voor hammer curls, en voor wrist curls de oefening die RaymondK je gaf, of reverse curls. dan heb je deads, bb rows, chins en rear delt (machine) flyes voor rug en voor biceps chins en dumbbell curls. voor onderarmen een van die andere oefeningen. en dan 4 of 5 sets voor biceps en onderarmen als je denkt dat ze daar meer van groeien. zo zou ik het doen![]()
![]()
ik ben het principe van de hodgetwins aan het uitproberen, 10-15 sets max per workout en tot failure gaan bij iedere set. dit dus.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:02 schreef 16meter het volgende:
Ben het wel eens met Bendoe.
Maar ik ben ook zo'n debiel die gerust 8 oefeningen per training doet.
kan me zo meer focussen op spiergroepen, en niet 30 sets met fullbodydaarmee had ik op het laatst dat ik 5 dagen spierpijn had in een spier, en dus of niet frequent kon kon trainen. of ik ging na 3 dagen weer, maar dan alleen de spieren die al hersteld waren ging trainen. niet efficiënt dus, dit werkt veel beter voor mij.
[ Bericht 14% gewijzigd door Bendoe op 25-09-2012 17:17:53 ]![]()
lol dat is best wel gestoord gastquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:02 schreef 16meter het volgende:
Ben het wel eens met Bendoe.
Maar ik ben ook zo'n debiel die gerust 8 oefeningen per training doet.![]()
Lopend. 5 minuten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:57 schreef Awesome_ het volgende:
Usain Bolt fietst ook niet naar huis naar een olympische finale."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Die is wel vet voor op het strandquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:01 schreef CarbonC het volgende:
Voor iedereen die graag snel goed breed wil worden:
http://www.sportknaller.nl/?network=cleafs
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:01 schreef Bendoe het volgende:
[..]
voor je hamstrings lying/seated leg curls of stiff legged deadlifts. 3 zware hamstring sets extra bij leg day, maar je benen zijn ook je grootste spiergroep dus daar mag je wel wat extra aandacht aan besteden.
over rear delts, die pak je niet genoeg met rows alleen, je moet ze isoleren om ze even sterk te houden als je front & side delts. en ik zou deze dan plaatsen voor hammer curls, en voor wrist curls de oefening die RaymondK je gaf, of reverse curls. dan heb je deads, bb rows, chins en rear delt (machine) flyes voor rug en voor biceps chins en dumbbell curls. voor onderarmen een van die andere oefeningen. en dan 4 of 5 sets voor biceps en onderarmen als je denkt dat ze daar meer van groeien. zo zou ik het doen
Hun zijn laatst toch juist terug geswitcht naar niet tot failure gaan en vonden dat fijner?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:11 schreef Bendoe het volgende:
[..]
ik ben het principe van de hodgetwins aan het uitproberen, 10-15 sets max per workout en tot failure gaan bij iedere set. dit dusIf not now, then when.![]()
Niks mis mee. Best lekker om een tijdje te doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:12 schreef 16meter het volgende:
valt mee man
4/5 compounds 3 isolatie
feels good![]()
ja, za hadden het volume verhoogd en gingen niet meer tot FAILYUH. werkte beter voor ze, dus waarom nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hun zijn laatst toch juist terug geswitcht naar niet tot failure gaan en vonden dat fijner?![]()
![]()
Was ook maar grapje bro.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:12 schreef 16meter het volgende:
valt mee man
4/5 compounds 3 isolatie
feels good![]()
Zo, whey besteld. 2 shakes per dag toch?
En ik heb de laatste tijd tijdens het squatten een stekende pijn in een spier aan de rechterkant onder m'n abs. Iemand enig idee wat dit kan zijn? (het lijkt heel erg hierop: http://forum.dutchbodybui(...)ijn-squatten-278708/ )"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Troll of gewoon totaal geen kennis?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:32 schreef Neraice het volgende:
Zo, whey besteld. 2 shakes per dag toch?
En ik heb de laatste tijd tijdens het squatten een stekende pijn in een spier aan de rechterkant onder m'n abs. Iemand enig idee wat dit kan zijn? (het lijkt heel erg hierop: http://forum.dutchbodybui(...)ijn-squatten-278708/ )I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
.shitquote:
ja, ik zie hier vaak schema's met 4 oefeningen per training voorbij komen, dacht dat het erg afwijkend was.![]()
Vandaag dus de stiff leg DL geprobeerd, shiiit. Het brandt bij mij echt erg als ik zo ver voorover buig met mijn benen recht, niet door het gewicht (had stang alleen), maar puur omdat ik niet lenig ben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ga het dan toch eens proberen en eventueel toevoegen. In principe zit er toch genoeg tijd tussen die dagen.Dat is waar, maar ik zei niet dat je close grip moest doen. Ik zei dat je zelf een beetje moet kijken wat je fijn vindt en gaf als voorbeeld dat Konstantinovs het juist beter doet met een close grip (is opmerkelijk inderdaad).quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:53 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik dacht dat hoe closer je grip was, hoe meer je triceps gebruikt worden.Vond het daarom ook wel grappig dat een gast vandaag in de gym zijn shirt uit moest trekken alvorens hij op de weegschaal stapte.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:17 schreef Stereotomy het volgende:
Komop jongens, kortetermijn gewichtsveranderingen zijn voornamelijk onderhevig aan waterfluctuaties en voedselmassa in het lichaam. Middelkorte en langetermijn bewegingen pas aan vet/spiermassa veranderingen.Waarom kun je dan het beste niets eten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:36 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook zo dat je na een HIIT-sessie een verhoogde groeihormoonspiegel had en dus een paar uur erna het beste niks kon eten?This isn't even my final form.![]()
Dat laatste dan. Heb eerlijk gezegd echt geen idee hoeveel ik nodig zou hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Troll of gewoon totaal geen kennis?"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Oke thanks, zou voor mij dus zo'n 150g per dag zijn.quote:"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Zoveel als je tekort komt met je normale dieet. Of hou je niet bij wat je eet? Dan kun je die pot namelijk net zo goed doorverkopenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:39 schreef Neraice het volgende:
[..]
Dat laatste dan. Heb eerlijk gezegd echt geen idee hoeveel ik nodig zou hebben.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Kun je ook wel makkelijk uit voeding halen, als je dat zou willen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:39 schreef Neraice het volgende:
[..]
Oke thanks, zou voor mij dus zo'n 150g per dag zijn.
Bakkie kwark, kipfiletje, wat noten/pinda's en een litertje melk en je komt er zo aan.![]()
De bedoeling van zo'n shake is om snelle eiwitten binnen te krijgen na de training. Er bestaat dus niet zoiets als '2 shakes per dag'. Het is geen kuur. Als jij het fijn vindt om zowel een pre- als post-workout shake te nemen, kun je dat doen. Maar mag ook alleen post-workout. Je mag ook een keer een extra shake pakken als je niet zo goed hebt kunnen eten en dus extra eiwitten nodig hebt.This isn't even my final form.![]()
Bedankt allemaal, moet nog een hoop bijlezen zie ik al.
Voedingsschema is misschien ook geen slecht idee."A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Post van de maand nominatiequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:41 schreef Levolution het volgende:
De bedoeling van zo'n shake is om snelle eiwitten binnen te krijgen na de training. Er bestaat dus niet zoiets als '2 shakes per dag'. Het is geen kuur. Als jij het fijn vindt om zowel een pre- als post-workout shake te nemen, kun je dat doen. Maar mag ook alleen post-workout. Je mag ook een keer een extra shake pakken als je niet zo goed hebt kunnen eten en dus extra eiwitten nodig hebt.
Science is the greatest.
Voor mensen die een optimaal massa schema willen voor hun lichaam zijn deze 2 artikelen echt aan te raden. Het is een opheldering over vele dingen die geroepen worden. Het blijkt dus dat je per spiergroep een rep range hebt en een overall rep range niet het effectiefst is. Daarnaast heeft die het ook over volumes, fast vs. slow twitch muscles, de anatomie en meer interessante dingen.
Ik had gister al een linkje gepost maar dat was part two.Deze oefening bijvoorbeeld is voor de pecs veel effectiever dan de normale fly's.quote:Building a massive physique, unfortunately, requires a more measured approach than simply trying to heave as much weight as humanly possible. To know how to best train a muscle, you have to first understand its physical structure, specifically its biomechanics and fiber type composition. This information helps you select the correct rep ranges, weekly volume, and rest periods for optimal results. But many lifters don’t specifically tailor these loading parameters to individual muscles. For example, they’ll dedicate 4-6 weeks to “hypertrophy” and perform every exercise in the 8-12 rep range.quote:So the next time you want to do standing cable curls in front of the mirror in a front double biceps pose, remember that you’re likely training your ego more than your biceps.![]()
Muscle-Specific Hypertrophy: Chest, Triceps and Shoulders
Muscle-Specific Hypertrophy: Biceps, Back and Legs
Gelukkig bestaan er mensen zoals Menno.Op zijn site vind je nog veel meer goede artikelen: http://mennohenselmans.com (duimpje omhoog voor Stereo ofc, hij kwam als eerste met die site van hem).
@seto, misschien deze 2 linkjes onder de "Trainingsmethoden" spoiler zetten?
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 25-09-2012 20:11:04 ]If not now, then when.![]()
Low reps: 5
Medium reps: 10
High reps: 15
Kan ik het zo onderscheiden?
Nvm, hij geeft er al antwoord op in de reacties.quote:@defining low/medium/high reps: Its not that simple. If there was 1 optimal routine for everyone, everyone would use it. However, optimal training programs are based on your training experience, recovery capabilities, etc. so I cant give you absolute numbers without knowing much more about you. Thats why personal trainers even exist.If not now, then when.![]()
En dan nog een vervolg artikel over The Science Of Training: 7 Principles Of Exercise SelectionIf not now, then when.![]()
Ik kan het alleen maar aanmoedigen. Hoe meer bewezen kennis er in deze reeks gepompt wordt hoe meer succes iedereen zal hebben. Ik zelf heb ook nog genoeg te leren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:32 schreef Bendoe het volgende:
Yuri_Boyka: voor uw wekelijkse wetenschappelijke artikelen over voeding en training.
Een goed begin is het halve werk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:42 schreef Neraice het volgende:
Bedankt allemaal, moet nog een hoop bijlezen zie ik al.
Voedingsschema is misschien ook geen slecht idee.![]()
Ziek maar wel even gefitnesst, he-le-maal kapot nu. Misschien was het toch niet zo'n goed idee maar ben geweest. Bleh.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
30-45 minuten lopen meestal en af en toe 15 minuten op de fiets. Cardiooooooo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:57 schreef Awesome_ het volgende:
Usain Bolt fietst ook niet naar huis naar een olympische finale.![]()
Omdat groeihormoon en insuline elkaar tegenwerken. De als je groeihormoon verhoogt is na een HIIT-sessie, zegt men altijd de komende paar uur niet te eten om optimaal te profiteren van deze verhoging.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:39 schreef Levolution het volgende:
Waarom kun je dan het beste niets eten?![]()
Toch maar eens een tvp.
Voel me nog niet groot genoeg om hier eigenlijk thuis te horen, maar aangezien het fitness topic ook niet echt hard gaat en hier erg veel nuttigs gepost is.
Aangenaam allen!
Sport sinds 3 maanden weer echt fanatiek (als kan 6x in de week, maar altijd minimaal 5x)
Daarvoor ook al heel lang gesport (lees: 3 a 4 jaar) maar altijd 3 keer in de week full-body, geen benen, geen cardio en niet speciaal op voeding letten) Dit doe ik nu dus allemaal wel.
Nu gewoon splitt schema en altijd afsluiten met 15/20 min cardio. Moet zeggen dat het resultaat zich al vrij snel laat zien! Van plan om de hele winter goed door te buffelen en dit topic daarbij in de gaten te houden!
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Ga morgen voor het eerste rows doen. Kan Ik het beste Pendlay Rows of Bent over rows doen en nog andere tips?![]()
Welkom!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Toch maar eens een tvp.
Voel me nog niet groot genoeg om hier eigenlijk thuis te horen, maar aangezien het fitness topic ook niet echt hard gaat en hier erg veel nuttigs gepost is.
Aangenaam allen!
Sport sinds 3 maanden weer echt fanatiek (als kan 6x in de week, maar altijd minimaal 5x)
Daarvoor ook al heel lang gesport (lees: 3 a 4 jaar) maar altijd 3 keer in de week full-body, geen benen, geen cardio en niet speciaal op voeding letten) Dit doe ik nu dus allemaal wel.
Nu gewoon splitt schema en altijd afsluiten met 15/20 min cardio. Moet zeggen dat het resultaat zich al vrij snel laat zien! Van plan om de hele winter goed door te buffelen en dit topic daarbij in de gaten te houden!
Als je doel groot/aesthetic worden is, dan hoor je hier thuis.
Hoppa, begonnen met spuiten AAS in m'n kadaver te kankeren. Het schiet aardig op nu
"A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:11 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
Hoppa, begonnen met spuiten AAS in m'n kadaver te kankeren. Het schiet aardig op nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE![]()
spuiten AAS?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:11 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
Hoe ziet je kuur er uit?
Hoe lang train je al?![]()
Spuiten AAS ja... ook wat pilletjesquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
spuiten AAS?
Hoe ziet je kuur er uit?
Hoe lang train je al?
Test: 2 ml/1
Deca: 1 ml/w
Pilletjes dianabol, 3 per dag
Nakuren met Nolvadex.
Ik train nu in totaal 1,5 jaar serieus. 2 jaar geleden begonnen, in totaal half jaartje lopen kutten."A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"![]()
Seems legit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:11 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
Hoppa, begonnen met spuiten AAS in m'n kadaver te kankeren. Het schiet aardig op nuIf not now, then when.![]()
Oh je maakt geen grapje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:16 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Spuiten AAS ja... ook wat pilletjes
Nakuren met Nolvadex.
Ik train nu in totaal 1,5 jaar serieus. 2 jaar geleden begonnen, in totaal half jaartje lopen kutten.![]()
Succes!If not now, then when.![]()
Nee, natuurlijk maak ik geen grappen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh je maakt geen grapje.![]()
Succes!Gewoon begonnen met een niet al te dolle kuur, kan evt. altijd nog.
Waarom specifiek voor die kuur gekozen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk maak ik geen grappen.Gewoon begonnen met een niet al te dolle kuur, kan evt. altijd nog.
Leek me een geschikte kuur om mee te beginnen. Kan wel meteen grotere doseringen of heftiger spul (sustanon ofzo) gaan spuiten, maar leek me beter om hiermee te beginnen. Gewoon eens om te kijken wat het is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom specifiek voor die kuur gekozen?
Ben flink aan het trainen en ook goed op mijn eten aan het letten. Soort van placebo effect zit er ook wel in. Merk in elk geval wel het verschil, zowel in de spiegel als in de gym."A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"![]()
Hoe meer ik lees over eten, des te minder ik er van snapWel ontbijt, geen ontbijt. Gelijk na trainen eten, paar uur wachten. Voor trainen wel eten, voor trainen juist niet eten. Hoi bomen, weg bos....
,,/![]()
Tja... als ik niet ontbijt, dan rammel ik al vrij snel van de honger en dat vrijwel de hele dag. Of het om te trainen nu wel of niet optimaal is, ik kom de dag beter door als ik gewoon ontbijt. Doe ik dat niet en ga ik elke keer vreten als ik dan honger heb, dan is het effect op zeker nog negatiever...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:27 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe meer ik lees over eten, des te minder ik er van snapWel ontbijt, geen ontbijt. Gelijk na trainen eten, paar uur wachten. Voor trainen wel eten, voor trainen juist niet eten. Hoi bomen, weg bos....
Hoe nemen jullie creatine? Cycle van 5-6 weken en dan 5-6 weken off? Of altijd 5 gram p/d?
Op mijn pot mono staat dat het gecycled moet worden, maar lees vaak tegenstrijdige verhalen over dat het voor bepaalde sporten wel zo moet maar bijvoorbeeld voor krachttrainen niet.![]()
Cyclus van 6 weken en dan 6 weken off. Soms ook gewoon een tijdje helemaal geen creatine.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:30 schreef Dasjonny het volgende:
Hoe nemen jullie creatine? Cycle van 5-6 weken en dan 5-6 weken off? Of altijd 5 gram p/d?
Op mijn pot mono staat dat het gecycled moet worden, maar lees vaak tegenstrijdige verhalen over dat het voor bepaalde sporten wel zo moet maar bijvoorbeeld voor krachttrainen niet."A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"![]()
Oké cool cool, hou ons op de hoogte.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Leek me een geschikte kuur om mee te beginnen. Kan wel meteen grotere doseringen of heftiger spul (sustanon ofzo) gaan spuiten, maar leek me beter om hiermee te beginnen. Gewoon eens om te kijken wat het is.
Ben flink aan het trainen en ook goed op mijn eten aan het letten. Soort van placebo effect zit er ook wel in. Merk in elk geval wel het verschil, zowel in de spiegel als in de gym.If not now, then when.![]()
Probeer ik te doen (als ik tijd heb). 2 weken na de kuur wil ik overigens gaan beginnen met een cyclus creatine om het verlies zo wat te reduceren (althans, proberen dat te doen).quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oké cool cool, hou ons op de hoogte."A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"![]()
Doe wat je zelf wil/waar je je goed bij voelt ALS je je macro's (eiwitten, koolhydraten en vetten) en aantal calorieën per dag maar haalt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:27 schreef -Menn0- het volgende:
![]()
Plaats ook eens wat foto's anders.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:35 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Probeer ik te doen (als ik tijd heb). 2 weken na de kuur wil ik overigens gaan beginnen met een cyclus creatine om het verlies zo wat te reduceren (althans, proberen dat te doen).Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:27 schreef -Menn0- het volgende:
Wanneer ik het antwoord op een vraag die ik heb ga googlen, krijg ik na het antwoord weer drie nieuwe vragen..BEASTMODE![]()
Succes.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:35 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Probeer ik te doen (als ik tijd heb). 2 weken na de kuur wil ik overigens gaan beginnen met een cyclus creatine om het verlies zo wat te reduceren (althans, proberen dat te doen).
Ben benieuwd naar je progressie.![]()
"Het beste dieet is het dieet dat jij vol kan houden." - Stereotomyquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:27 schreef -Menn0- het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 25-09-2012 21:59:21 ]If not now, then when.![]()
Aha. En wanneer doe je een HIIT-sessie dan? Na je workout of op andere dagen? Indien na je workout, heb je dan geen eiwitten nodig?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Omdat groeihormoon en insuline elkaar tegenwerken. De als je groeihormoon verhoogt is na een HIIT-sessie, zegt men altijd de komende paar uur niet te eten om optimaal te profiteren van deze verhoging.
Hoe is dit: workout - whey/eten - HIIT? Of liever op rustdagen HIIT'en?Voor-/nafoto's zouden erg leuk zijn, maar moet je natuurlijk zelf weten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:16 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Nakuren met Nolvadex.
Ik train nu in totaal 1,5 jaar serieus. 2 jaar geleden begonnen, in totaal half jaartje lopen kutten.This isn't even my final form.![]()
Wat zijn je stats? Waarom zou je in godsnaam oral AAS nemen? En zo een makkelijk beginnerskuurtje is dit toch niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:16 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Nakuren met Nolvadex.
Ik train nu in totaal 1,5 jaar serieus. 2 jaar geleden begonnen, in totaal half jaartje lopen kutten.Crea cyclen is achterhaald. Waarom zou je dat gewoon doen? Gewoon goed blijven eten en fatsoenlijk nakuren en keihard trainen is denk ik de sleutel tot succes.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:35 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Probeer ik te doen (als ik tijd heb). 2 weken na de kuur wil ik overigens gaan beginnen met een cyclus creatine om het verlies zo wat te reduceren (althans, proberen dat te doen).Deathlift or Die.![]()
Geen ontbijt nemen went na 1 a 2 weken. In het begin is je lichaam het gewend en krijg je een honger gevoel wanneer je wakker wordt. Later is het 15 uur en denk je "oh ja ik moet nog eten."quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:29 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Tja... als ik niet ontbijt, dan rammel ik al vrij snel van de honger en dat vrijwel de hele dag. Of het om te trainen nu wel of niet optimaal is, ik kom de dag beter door als ik gewoon ontbijt. Doe ik dat niet en ga ik elke keer vreten als ik dan honger heb, dan is het effect op zeker nog negatiever...
Het belangrijkste is inderdaad dat je moet doen wat voor jezelf werkt. Als je iemand bent die gaat snaaien, dan moet je zeker ontbijten.Ik neem gewoon 5g per dag. Geen gecycle.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:30 schreef Dasjonny het volgende:
Op mijn pot mono staat dat het gecycled moet worden, maar lees vaak tegenstrijdige verhalen over dat het voor bepaalde sporten wel zo moet maar bijvoorbeeld voor krachttrainen niet.![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam oral AAS nemen?If not now, then when.![]()
Schadelijker voor lever en nieren dan intraveneus, had ik begrepen.quote:This isn't even my final form.![]()
Dbol komt nou eenmaal in pilvorm en wat hij doet is een redelijk standaard beginners kuurtje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat zijn je stats? Waarom zou je in godsnaam oral AAS nemen? En zo een makkelijk beginnerskuurtje is dit toch niet?Soukidan op je oogbal.![]()
Het feit dat hij zijn dosering in ml aangeeft en niet in mg zegt denk ik al dat hij er nog niet klaar voor isquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:23 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Dbol komt nou eenmaal in pilvorm en wat hij doet is een redelijk standaard beginners kuurtje.
Maar ik wens hem veel succes.Deathlift or Die.![]()
Meestal doe ik het op rustdagen in de ochtend op lege maag. Dan wacht ik de rest van de morgen en eet ik 's middags pas. Ik denk niet dat het slim is om HIIT op je workout dagen te gaan doen i.v.m. overtrainen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Aha. En wanneer doe je een HIIT-sessie dan? Na je workout of op andere dagen? Indien na je workout, heb je dan geen eiwitten nodig?
Hoe is dit: workout - whey/eten - HIIT? Of liever op rustdagen HIIT'en?
[..]
Voor-/nafoto's zouden erg leuk zijn, maar moet je natuurlijk zelf weten.![]()
@Ethanolic: alsof het wat uitmaakt of je de dosering aangeeft in mg of ml..."A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"![]()
Het gebruik van AAS wordt altijd opgeblazen. Je lever krijgt inderdaad iets te verduren maar je lever krijgt met veel meer dingen te maken in het leven. Alcohol is nou ook niet bepaald goed voor de lever maar er zijn wel heel veel mensen die het dagelijks/wekelijks nuttigen. Je lever herstelt gewoon prima achteraf tenzij je niet verantwoordelijk gebruikt. De lever is een sterk orgaan.
Er zijn altijd risico's met AAS, maar als je geen risico's durft te nemen dan moet je het ook niet doen. Je kan ook bijv. winny spuiten, maar dat moet ontzettend veel pijn doen.
Dit is wat ik er van begrepen heb.If not now, then when.![]()
Hoe moeten wij weten hoeveel mg er in je 2ml test en 1ml deca zit?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:29 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
@Ethanolic: alsof het wat uitmaakt of je de dosering aangeeft in mg of ml...
Deathlift or Die.![]()
Want jij denkt dat er in illegale goederen altijd even veel mg/ml zit? Dus hoe moeten wij de conclusie trekken hoeveel mg hij binnen krijgt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tabs staan altijd in mg aangegeven en vloeibaar altijd in mg/ml.Hoe kan je AAS en alcohol nou vergelijken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het gebruik van AAS wordt altijd opgeblazen. Je lever krijgt inderdaad iets te verduren maar je lever krijgt met veel meer dingen te maken in het leven. Alcohol is nou ook niet bepaald goed voor de lever maar er zijn wel heel veel mensen die het dagelijks/wekelijks nuttigen. Je lever herstelt gewoon prima achteraf tenzij je niet verantwoordelijk gebruikt. De lever is een sterk orgaan.
Er zijn altijd risico's met AAS, maar als je geen risico's durft te nemen dan moet je het ook niet doen. Je kan ook bijv. winny spuiten, maar dat moet ontzettend veel pijn doen.
Dit is wat ik er van begrepen heb.
Deathlift or Die.![]()
Dat iets anders ook slecht is, betekend niet dat de risico's niet bestaan. Helemaal wanneer je net begint en geen idee hebt wat je precies doet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het gebruik van AAS wordt altijd opgeblazen. Je lever krijgt inderdaad iets te verduren maar je lever krijgt met veel meer dingen te maken in het leven. Alcohol is nou ook niet bepaald goed voor de lever maar er zijn wel heel veel mensen die het dagelijks/wekelijks nuttigen.
Het lijkt me ook dat je nog aardig wat natuurlijk groei potentieel hebt als je nog maar 1.5 jaar aan het trainen bent en nog lang niet op je natuurlijke piek zit. Ik ben wel benieuwd wat het op gaat leveren, dus ga lekker je gang.![]()
![]()
Inderdaad, alcohol is een stuk schadelijker.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe kan je AAS en alcohol nou vergelijken?
Een vergelijking met xtc/cannabis zou beter zijn.Soukidan op je oogbal.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:41 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Inderdaad, alcohol is een stuk schadelijker.
Een vergelijking met xtc/cannabis zou beter zijn.
Als je 500mg wilt dan heb je 2ml nodig, er 100% zeker van zijn kan niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want jij denkt dat er in illegale goederen altijd even veel mg/ml zit? Dus hoe moeten wij de conclusie trekken hoeveel mg hij binnen krijgt?
[..]
Hoe kan je AAS en alcohol nou vergelijken?
Omdat het kan.Alcohol is schadelijker dan mensen denken.
Er zijn altijd risico's, zelfs met hele simpele dingen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:36 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dat iets anders ook slecht is, betekend niet dat de risico's niet bestaan. Helemaal wanneer je net begint en geen idee hebt wat je precies doet.
Het lijkt me ook dat je nog aardig wat natuurlijk groei potentieel hebt als je nog maar 1.5 jaar aan het trainen bent en nog lang niet op je natuurlijke piek zit. Ik ben wel benieuwd wat het op gaat leveren, dus ga lekker je gang.If not now, then when.![]()
Dit kwam ik vandaag tegen tijdens het schrobben () van de supermarkt waar ik werk:
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Verkeerde bewerkknop"If you do what you always did, then you will get what you always got."
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:46 schreef Pastapipos het volgende:
Dit kwam ik vandaag tegen tijdens het schrobben () van de supermarkt waar ik werk:
[ afbeelding ]
Precies. Als ik door de jaren heem naar gebruikom me heen kijk denk ik dat er teveel mensen zijn die eigenlijk maar half een idee heeft wat ze aan het doen zijn, en levert het niet veel op.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:36 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dat iets anders ook slecht is, betekend niet dat de risico's niet bestaan. Helemaal wanneer je net begint en geen idee hebt wat je precies doet.Dat sowieso. Het is zonde jezelf na 1 1/2 jaar al naar een top tewerken met AAS die je niet makkelijk zonder meer zal bereiken. Erg frustrerend.quote:Het lijkt me ook dat je nog aardig wat natuurlijk groei potentieel hebt als je nog maar 1.5 jaar aan het trainen bent en nog lang niet op je natuurlijke piek zit. Ik ben wel benieuwd wat het op gaat leveren, dus ga lekker je gang.![]()
We kunnen blijkbaar beter heroine spuiten dan alcohol drinken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:41 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Een vergelijking met xtc/cannabis zou beter zijn.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE6A000O20101101
Uiteindelijk gaat het om hoeveelheid en hoe je het gebruikt. AAS kan prima, maar het is wel handig om te weten wat je doet.![]()
![]()
Geen goede vergelijking inderdaad. Een kuur levert je nog wat op, je lever langzaam
kapotzuipen niet.qftquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:41 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Een vergelijking met xtc/cannabis zou beter zijn.![]()
En dan zijn er ook nog mensen die zich dus elk weekend helemaal de tering in zuipen en dat tientallen jaren lang.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:49 schreef 16meter het volgende:
Geen goede vergelijking inderdaad. Een goede kuur levert je nog wat op, je lever kapotzuipen niet.
[..]
qftNiet voor te stellen.
Oja, voor de mensen die heel erg twijfelen of ze wel of niet moeten ontbijten is dit een leuk artikel: http://www.leangains.com/(...)-make-me-hungry.htmlIf not now, then when.![]()
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:48 schreef Snakey het volgende:
Dat sowieso. Het is zonde jezelf na 1 1/2 jaar al naar een top tewerken met AAS die je niet makkelijk zonder meer zal bereiken. Erg frustrerend.
Had dat artikel gelezen, afgelopen zaterdag dus geen ontbijt en rond 12 uur gaan gaan trainen. Om half 1 viel ik zowat om toen ik van m'n bankje opstond.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oja, voor de mensen die heel erg twijfelen of ze wel of niet moeten ontbijten is dit een leuk artikel: http://www.leangains.com/(...)-make-me-hungry.html,,/![]()
Dat heel veel mensen de groei die ze bereikt hebben op AAS niet vast kunnen houden. Zeker als je al zo vroeg begint.quote:![]()
Zoals al eerder gezegd over eten en ontbijten. Tis wat je gewend bent. Ik sta om kwart over 7 op, drink een bak koffie en lig om 8 uur onder het ijzer. Geen probleem. Maar ik kan me voorstellen dat als je gewend bent om te ontbijten je dat niet trekt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:59 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Had dat artikel gelezen, afgelopen zaterdag dus geen ontbijt en rond 12 uur gaan gaan trainen. Om half 1 viel ik zowat om toen ik van m'n bankje opstond.![]()
Ik train ook vaak 's morgens, na alleen m'n ontbijt (melk/brinta/whey en koffie), en soms rond 11 na ik ook nog een banaan en een tweede maaltijd heb gehad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd over eten en ontbijten. Tis wat je gewend bent. Ik sta om kwart over 7 op, drink een bak koffie en lig om 8 uur onder het ijzer. Geen probleem. Maar ik kan me voorstellen dat als je gewend bent om te ontbijten je dat niet trekt.
Ik merk dat mijn latere work-outs zonder uitzondering altijd beter verlopen. Is dus zeker wat je gewend bent.Deathlift or Die.![]()
Misschien is het inderdaad een kwestie van wennen, maar omdat ik altijd zo'n moeite heb met ontbijten (zoals gesteld in het artikel) dacht ik laat ik het eens proberen zonder ontbijt. Gevolg was dus duizelig, dromerig voor me uit staren tussen sets door en daarna de hele dag verrot geweest. Maar ja, if you'll never try, than you'll never know.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd over eten en ontbijten. Tis wat je gewend bent. Ik sta om kwart over 7 op, drink een bak koffie en lig om 8 uur onder het ijzer. Geen probleem. Maar ik kan me voorstellen dat als je gewend bent om te ontbijten je dat niet trekt.,,/![]()
Daarom heb je een goede nakuur nodig en moet je gewoon goed eten, ik denk dat hij dat ook wel doet. Dan heb je ook nog het verschil in anabool, met de ene is het lastiger vast te houden dan met de andere. Het heeft verder niet zoveel te maken met hoe vroeg je begint.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat heel veel mensen de groei die ze bereikt hebben op AAS niet vast kunnen houden. Zeker als je al zo vroeg begint.
Hij spuit echter geen hCG bij waardoor je minder snel herstelt en nadien meer massa inlevert. Tevens is hCG erbij spuiten ook beter voor je noten.If not now, then when.![]()
Ik heb het wel geprobeerd uiteraard, ontbijten voor m´n training. Ik voel me dan loom, en ik heb me zelfs misselijk gevoeld na een pre work out shake.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik train ook vaak 's morgens, na alleen m'n ontbijt (melk/brinta/whey en koffie), en soms rond 11 na ik ook nog een banaan en een tweede maaltijd heb gehad.
Ik merk dat mijn latere work-outs zonder uitzondering altijd beter verlopen. Is dus zeker wat je gewend bent.
Ik heb een tijdje om 1 uur ´s middags getraind,en voor die tijd gegeten. Ik voelde me vreselijk. Toen geprobeerd tot mijn workout om 1 uur niet te eten. Ik ben dan alerter en sterker.
Ik heb ivm met werk geen tijd om dan na m´n workout nog genoeg te eten tenzij ik totlaat in de avond blijf eten. Dat vind ik onhandig dus ik probeer altijd zo vroeg mogelijk te trainen zodat ik daarna lekker kan bunkeren.![]()
Lees deze eens door. http://www.anabolenkuurtje.com/18/Kuren_Hoe_en_Wat_.htmlquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom heb je een goede nakuur nodig en moet je gewoon goed eten, ik denk dat hij dat ook wel doet. Dan heb je ook nog het verschil in anabool, met de ene is het lastiger vast te houden dan met de andere. Het heeft verder niet zoveel te maken met hoe vroeg je begint.
Hij spuit echter geen hCG bij waardoor je minder snel herstelt en nadien meer massa inlevert. Tevens is hCG erbij spuiten ook beter voor je noten.![]()
Linkt een mod nou naar een site waar je doping kan bestellen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lees deze eens door. http://www.anabolenkuurtje.com/18/Kuren_Hoe_en_Wat_.html
Tevens de roidrage in het gastenboekquote:ghuus schrijft...
kker zooi jo ..al 2 weken overtijd met injecteren kan zelf niet injecteren altijd w8ten op andere de kker hoofte .woord egt agresief weer niet normaal afgemaakt me kuurtje..nu gewoon doorpriken de balle aan de ziektes .![]()
Het zijn niet zo zeer standpunten, het is wat ik vaak genoeg heb zien gebeuren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:19 schreef Diabox het volgende:
Dat haal je toch niet als bron aan om je standpunten te onderbouwen.![]()
Dat het in de regel zo gebeurt, betekent niet dat het niet aan de gebruiker zelf ligt, het is o.a. te voorkomen, zoals Yuri aangeeft, door een goede nakuur en hCG gebruik gedurende de kuur, om de tijdsspanne dat je hypogonadaal bent te minimaliseren. Daarnaast uiteraard goede training en voeding, en dat is hetgene wat nogal vaak fout gaat bij mensen die gelijk beginnen met kuren. Het is echter geen argument en staat los van het kuren zelf, het komt door de onkunde van de persoon zelf.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zijn niet zo zeer standpunten, het is wat ik vaak genoeg heb zien gebeuren.![]()
Dan hebben die personen het dus niet goed gedaan. Ik ga er vanuit dat als je gewoon goed blijft eten en hard genoeg blijft trainen, je de massa grotendeels behoudt. Je verliest sowieso iets, ook al is je nakuur goed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zijn niet zo zeer standpunten, het is wat ik vaak genoeg heb zien gebeuren.If not now, then when.![]()
Misschien zeg ik dat niet met zoveel woorden, maar dat is precies wat ik bedoel. Vandaar dat ik naar dat stukje van die site verwijs.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:25 schreef Diabox het volgende:
[..]
Dat het in de regel zo gebeurt, betekent niet dat het niet aan de gebruiker zelf ligt, het is o.a. te voorkomen, zoals Yuri aangeeft, door een goede nakuur en hCG gebruik gedurende de kuur, om de tijdsspanne dat je hypogonadaal bent te minimaliseren. Daarnaast uiteraard goede training en voeding, en dat is hetgene wat nogal vaak fout gaat bij mensen die gelijk beginnen met kuren. Het is echter geen argument en staat los van het kuren zelf, het komt door de onkunde van de persoon zelf.![]()
Heb het stukje van de site niet gelezen, maar als er staat dat het dus aan de persoon zelf ligt (en de kans dus hoger is dat het voorkomt bij mensen die vroeg beginnen met kuren), en dus los staat van het kuren ansich, dan zijn we het eens.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien zeg ik dat niet met zoveel woorden, maar dat is precies wat ik bedoel. Vandaar dat ik naar dat stukje van die site verwijs.![]()
![]()
Nu op Discovery - American Underworld... Docu over crystal meth en anabole steroïdenPatience is a virtue![]()
Het is op zich een interssant stukej. We bedoelen inderdaad hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:30 schreef Diabox het volgende:
[..]
Heb het stukje van de site niet gelezen, maar als er staat dat het dus aan de persoon zelf ligt (en de kans dus hoger is dat het voorkomt bij mensen die vroeg beginnen met kuren), en dus los staat van het kuren ansich, dan zijn we het eens.
Jij zit er ook lang genoeg in om te weten HOE het vaak gebruikt wordt, en zeker door mensen die (pas) anderhalf jaar trainen die denken dat ´AAS alles wel even oplost voor ze´. Zo werkt het dus niet.
Ook al is het illegaal, de markt is niet voor niks zo groot natuurlijk. Als er ergens makkelijk aan te komen is is het wel AAS.![]()
Geen ontbijt en vastend trainen zijn twee verschillende dingen die elkaar niet uitsluiten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:59 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Had dat artikel gelezen, afgelopen zaterdag dus geen ontbijt en rond 12 uur gaan gaan trainen. Om half 1 viel ik zowat om toen ik van m'n bankje opstond.
Zelf ben ik voorstander van een eetpatroon dat voor jezelf vol te houden is. Als het niet vol te houden is, kun je je doelen ook niet bereiken. Ontbijt of niet. Vastend trainen of niet.Confidence through competence![]()
hoe gebruiken jullie pre-workouts?
Voor elke training of alleen na lange dag wanneer je vermoeid ben?
Heb nu een aantal keer jack3d gebruikt en ondervind meer stamina, kon helaas een keer pas om 2 uur snachts slapen.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:30 schreef Diabox het volgende:
[..]
Heb het stukje van de site niet gelezen, maar als er staat dat het dus aan de persoon zelf ligt (en de kans dus hoger is dat het voorkomt bij mensen die vroeg beginnen met kuren), en dus los staat van het kuren ansich, dan zijn we het eens.Dat vind ik wel een duidelijk stukje.quote:2. Een goede basis hebben.
Iedereen die gaat kuren zou enkele jaren trainingservaring moeten hebben. Belangrijk is dat je eerst zoveel mogelijk natuurlijke groei uit je spieren haalt want zodra je een eerste kuur hebt gedaan zal je erna minder goed zonder kunnen. Zie het als een lat die steeds hoger word gelegd; je begint aan de grond en door natuurlijke spiergroei kan je de lat heel hoog brengen. Eens je tegen de natuurlijke genetische limiet aanzit zal de groei veel trager gaan en zullen andere manieren moeten gezocht worden om de lat nog hoger te brengen. begin je echter al van de grond met anabolen dan komt die lat van laag naar heel hoog, je lichaam kan die sprong niet aan en je loopt kans blessures op te lopen. Bovendien is de gewonnen spiermassa wanneer je niet kuurt dan zeer moeilijk vast te houden en zal je snel terug bij de grond zitten. Denk niet dat je zonder anabolen niet zwaarder kan worden. Zelfs al gaat het moeilijk, iedereen kan indien voeding, training en rust optimaal zijn zeer goed vooruitgaan als naturel. De minimum leeftijd voor gebruik zou ergens rond de 20 á 21 jaar moeten liggen, dit omdat niet iedereen op dezelfde leeftijd volwassen en klaar is voor kuren.![]()
Proberen is een week of twee proberen. Niet een enkele ochtend.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:08 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Misschien is het inderdaad een kwestie van wennen, maar omdat ik altijd zo'n moeite heb met ontbijten (zoals gesteld in het artikel) dacht ik laat ik het eens proberen zonder ontbijt. Gevolg was dus duizelig, dromerig voor me uit staren tussen sets door en daarna de hele dag verrot geweest. Maar ja, if you'll never try, than you'll never know.Gebruik er geen. Heb wel bijv. Jack3d en Noxipro geprobeerd, maar 1.3 dimethylamylamine heeft geen effect op mij (dat is de stof die er voor zorgt dat je tot 2 uur wakker lag).quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:42 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
hoe gebruiken jullie pre-workouts?
Voor elke training of alleen na lange dag wanneer je vermoeid ben?
Heb nu een aantal keer jack3d gebruikt en ondervind meer stamina, kon helaas een keer pas om 2 uur snachts slapen.![]()
![]()
Ik heb die zaterdag m'n training afgemaakt omdat ik het ander zonde van de tijd vond. Had totaal geen behoefte om te trainen en wilde alleen maar blijven zitten of zelfs liggen. Was voor mij dus geen succes en ga het daarom ook niet vaker doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:51 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Proberen is een week of twee proberen. Niet een enkele ochtend.,,/![]()
vind het effect van dmma wel lijken op efedra en dextroamfetamine. In lage dosis geeft het wat minder stamina en haalt gevoelens van vermoeidheid weg. Hyper word ik er niet van.quote:Gebruik er geen. Heb wel bijv. Jack3d en Noxipro geprobeerd, maar 1.3 dimethylamylamine heeft geen effect op mij (dat is de stof die er voor zorgt dat je tot 2 uur wakker lag).
Ben wel benieuwd wat de halfwaardetijd is. Weet ik hoe ik het moet timen.![]()
OK, ik ben om. Ik vervang de hammer curls voor DB rear lateral raises. Twijfel alleen nog aan mijn schouders / benen dag. 7 oefeningen vind ik wat veel en ik ga shrugs bijvoorbeeld niet laten vallen (traps lopen achter)... Wat moet ik hier uit gooien?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:01 schreef Bendoe het volgende:
[..]
voor je hamstrings lying/seated leg curls of stiff legged deadlifts. 3 zware hamstring sets extra bij leg day, maar je benen zijn ook je grootste spiergroep dus daar mag je wel wat extra aandacht aan besteden.
over rear delts, die pak je niet genoeg met rows alleen, je moet ze isoleren om ze even sterk te houden als je front & side delts. en ik zou deze dan plaatsen voor hammer curls, en voor wrist curls de oefening die RaymondK je gaf, of reverse curls. dan heb je deads, bb rows, chins en rear delt (machine) flyes voor rug en voor biceps chins en dumbbell curls. voor onderarmen een van die andere oefeningen. en dan 4 of 5 sets voor biceps en onderarmen als je denkt dat ze daar meer van groeien. zo zou ik het doen
- Squat 3x8
- BB shoulder press 3x8
- Leg press 3x8
- Stiff legged deadlift 1x8
- Calf raise 3x8
- DB lateral raise 3x8
- Shrugs 3x8"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Wat zou kunnen, is leg press eruit en wat extra setjes squat? 5 sets bijv. Dan ga je hard op je basisoefening voor benen, en heb je hamstring en calf ondersteunend werk?quote:Op woensdag 26 september 2012 02:33 schreef star_gazer het volgende:
[..]
OK, ik ben om. Ik vervang de hammer curls voor DB rear lateral raises. Twijfel alleen nog aan mijn schouders / benen dag. 7 oefeningen vind ik wat veel en ik ga shrugs bijvoorbeeld niet laten vallen (traps lopen achter)... Wat moet ik hier uit gooien?
- Squat 3x8
- BB shoulder press 3x8
- Leg press 3x8
- Stiff legged deadlift 1x8
- Calf raise 3x8
- DB lateral raise 3x8
- Shrugs 3x8![]()
Interessant Youtube verslag gevonden op het kanaal van "teamtass".
Een Dikke man van rond de 50 gaat vandaag beginnen met het gebruiken van DNP met het doel om af te vallen en houd een videolog bij.
Hij gaat het lekker stacken met Glycerol, T3 en 12+/-16 andere supplementen, en neemt alles te gelijk in.![]()
Denk dat dit videolog in de smaak gaat vallen mij Diabox, 16meter en vele andere hier.
Mocht dit blog ineens ophouden is de Youtube user overleden![]()
(Of hij is blind geworden en kan de pc niet meer vinden)
Ben heel benieuwd hoe de komende weken gaan verlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2012 09:41:07 ]![]()
DNP vind ik eng. Die ergogenics site ziet er wel interessant uit trouwens!"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Er is een aanzienlijke kans dat deze youtube user gewoon de komende dagen komt te overlijden.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:02 schreef star_gazer het volgende:
DNP vind ik eng. Die ergogenics site ziet er wel interessant uit trouwens!
Hij neemt al zijn supplementen ook te gelijk in..samen met de DNP.![]()
Inmiddels heb ik geleerd dat alle producten met 1 3 dimethylamylamine niet meer in de US geproduceerd word.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:26 schreef seto het volgende:
Is dat Noxipro nou echt verboden of komt het nog terug bij B&F shop?
In Nederland is er tot op heden geen dimethylamylamine verbod, ik denk dat dat nog wel een jaartje zo blijft.
Dus paar opties,
- voorraden uit de US, die er mogelijk nog zijn komen onze kant op.
-Andere Fabrikanten uit Europa springen in op dit gat en gaan producten met DMAA produceren.
Om je vraag te beantwoorden, nee Noxipro is niet verboden in NL.![]()
Ok, had al even op Ebay gekeken en daar staan er inderdaad nog wel wat op. Niet dat ik het heel vaak gebruik, maar mijn potje is bijna leeg.![]()
Jammer dat jullie http://www.xxlnutrition.nl/napalm/muscle-warfarequote:Op woensdag 26 september 2012 09:40 schreef Ethanolic het volgende:
Dexaprine is ook uitverkocht bij B&F.
niet hebben gekocht, is absoluut superieur aan Noxipro.![]()
Vraagje aan de power cleaners hier.
Ben de oefening aan het leren. Waar ik op het moment moeite mee heb is de flexibiliteit van mijn polsen/elloboog: het lukt me niet goed om de bar met gewicht op mijn schouders te krijgen terwijl mijn 4 vingers nog achter de bar zitten (dus excl duim). Zeg maar zo. Ook met weidere grip blijft het lastig. Valt dit te stretchen?
En is het het waard om de power clean te leren als ik de bar niet direct mag laten vallen ivm de vloer?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Wou eigenlijk vanmiddag bestellenquote:Op woensdag 26 september 2012 09:40 schreef Ethanolic het volgende:
Dexaprine is ook uitverkocht bij B&F.
What nouwwww?You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
In welk opzien? Heb nu bij NoxiPro best wel een "crash" waar ik die eerder niet had. Laat het dus momenteel ook staan.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:42 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Jammer dat jullie http://www.xxlnutrition.nl/napalm/muscle-warfare
niet hebben gekocht, is absoluut superieur aan Noxipro.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
http://planetnutrition.nl/iForce-Nutrition-Dexaprinequote:Op woensdag 26 september 2012 10:21 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Wou eigenlijk vanmiddag bestellen
What nouwwww?
http://www.bodystore.nl/dexaprine.html
http://www.sports-nutriti(...)trition-p-16405.html![]()
Ik ben lui. Jij bent geweldig.quote:You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ik doe graag dips en vroeg me eigenlijk af of het nou verschil maakt hoe ik mezelf op de dipbars positioneer.
De dipbars lopen niet parallel aan elkaar maar lopen naar elkaar toe (of uit elkaar, net hoe je het bekijkt).
Ik pak hem meestal vast waarbij mijn polsen iets naar buiten zijn gedraaid en de bars dus uit elkaar lopen.
Hopelijk heb ik zo goed uitgelegd en kan iemand me vertellen of dit verschil maakt met belasting van specifieke spieren.![]()
Ik zie nu pas in mijn spam-mailbox dat B&F shop CLA in de aanbieding deed op 11 september.
Toevallig stond hierover afgelopen weekend een stuk in het NRC. Tijdens het googlen hierop kwam ik ook een radio-interview hierover tegen.
Essentie: CLA verhoogd slecht cholesterol en geeft een licht hogere kans op hartkwalen. In Australië is het al verboden (als toevoeging in levensmiddelen).
Even bij xxl gekeken: ook daar wordt CLA nog gewoon verkocht.
Het zou de webshops sieren als ze zelf actief in de gaten hielden dat wat ze verkopen ook daadwerkelijk goed is.![]()
Doe je front squats? Die helpen daar erg mee.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:19 schreef Zith het volgende:
Ben de oefening aan het leren. Waar ik op het moment moeite mee heb is de flexibiliteit van mijn polsen/elloboog: het lukt me niet goed om de bar met gewicht op mijn schouders te krijgen terwijl mijn 4 vingers nog achter de bar zitten (dus excl duim). Zeg maar zo. Ook met weidere grip blijft het lastig. Valt dit te stretchen?Er was hier een Rippetoe-filmpje van, maar die kan ik even niet vinden. Het antwoord is dus ja, ik mag de stang ook niet laten vallen in mijn gym helaas.quote:En is het het waard om de power clean te leren als ik de bar niet direct mag laten vallen ivm de vloer?![]()
Volgens mij niet. Ik doe dips op rechte bars en gebogen bars. Ik heb nooit echt het verschil gemerkt, behalve dan de stand van je handen.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:56 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
Ik doe graag dips en vroeg me eigenlijk af of het nou verschil maakt hoe ik mezelf op de dipbars positioneer.
De dipbars lopen niet parallel aan elkaar maar lopen naar elkaar toe (of uit elkaar, net hoe je het bekijkt).
Ik pak hem meestal vast waarbij mijn polsen iets naar buiten zijn gedraaid en de bars dus uit elkaar lopen.
Hopelijk heb ik zo goed uitgelegd en kan iemand me vertellen of dit verschil maakt met belasting van specifieke spieren.![]()
B&F verkoopt het ook nog. Het zit trouwens ook in allerlei afslank weys e.d.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:32 schreef CarbonC het volgende:
Ik zie nu pas in mijn spam-mailbox dat B&F shop CLA in de aanbieding deed op 11 september.
Toevallig stond hierover afgelopen weekend een stuk in het NRC. Tijdens het googlen hierop kwam ik ook een radio-interview hierover tegen.
Essentie: CLA verhoogd slecht cholesterol en geeft een licht hogere kans op hartkwalen. In Australië is het al verboden (als toevoeging in levensmiddelen).
Even bij xxl gekeken: ook daar wordt CLA nog gewoon verkocht.
Het zou de webshops sieren als ze zelf actief in de gaten hielden dat wat ze verkopen ook daadwerkelijk goed is.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:53 schreef ZetaOS het volgende:
Een Dikke man van rond de 50 gaat vandaag beginnen met het gebruiken van DNP met het doel om af te vallen en houd een videolog bij.
Hij gaat het lekker stacken met Glycerol, T3 en 12+/-16 andere supplementen, en neemt alles te gelijk in.![]()
Denk dat dit videolog in de smaak gaat vallen mij Diabox, 16meter en vele andere hier.
[ afbeelding ]
Ben heel benieuwd hoe de komende weken gaan verlopen.Lol, subbed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij ziet er imo wel voorbereid uit. Dat iemand sterft van DNP wilt natuurlijk niet zeggen dat het gevaarlijk is. Ik ken DNP en Glycerol verder niet, over T3 heb ik gisteren toevallig een artikel gelezen.
Voor de geïnteresseerden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder als ik zo dit lees: http://forum.dutchbodybui(...)de-vragen-dnp-69801/ dan klinkt DNP beter als Clen.
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Het lijkt mij sowieso niet gezond om zoveel dingen in te nemen. Ik ben dan ook benieuwd wat de reden is dat hij gelijk aan deze dingen gaat en het niet gewoon met voeding en cardio probeert. Waarschijnlijk heeft die er écht genoeg van.
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, subbed.
Hij ziet er imo wel voorbereid uit. Dat iemand sterft van DNP wilt natuurlijk niet zeggen dat het gevaarlijk is. Ik ken DNP en Glycerol verder niet, over T3 heb ik gisteren toevallig een artikel gelezen.
Voor de geïnteresseerden:Hij is wel voorbereid met al die supplementen, denk dat hij er veel over gelezen heeft, toch denk ik dat het slecht afloopt, ook is de hoeveelheid die hij neemt onbekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder als ik zo dit lees: http://forum.dutchbodybui(...)de-vragen-dnp-69801/ dan klinkt DNP beter als Clen.
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Het lijkt mij sowieso niet gezond om zoveel dingen in te nemen. Ik ben dan ook benieuwd wat de reden is dat hij gelijk aan deze dingen gaat en het niet gewoon met voeding en cardio probeert. Waarschijnlijk heeft die er écht genoeg van.
@CarbonC, wat is jou visie hierop?![]()
kansloos, die fat cunt kan beter gewoon voedingsschema en cardio gaan doen. Komt ie een heel eind mee,heeft ook genoeg vet om te verliezen.![]()
Qua voeding ook wel als ik het zo zie.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hij is wel voorbereid met al die supplementen, denk dat hij er veel over gelezen heeft, toch denk ik dat het slecht afloopt, ook is de hoeveelheid die hij neemt onbekend.
@CarbonC, wat is jou visie hierop?
Ik ben inderdaad ook benieuwd naar de mening van de pro's op dit gebied.Beetje jammer om iemand gelijk kansloos te noemen. Hij neemt een andere weg naar Rome, 'misschien' niet de verstandigste maar je moet het wel respecteren. Daarom ben ik ook benieuwd naar het verhaal erachter.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:12 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
kansloos, die fat cunt kan beter gewoon voedingsschema en cardio gaan doen. Komt ie een heel eind mee,heeft ook genoeg vet om te verliezen.If not now, then when.![]()
Ik heb hier niet echt een visie op. Dat van die CLA herkende ik toevallig omdat ik dat stuk in het NRC gelezen had.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hij is wel voorbereid met al die supplementen, denk dat hij er veel over gelezen heeft, toch denk ik dat het slecht afloopt, ook is de hoeveelheid die hij neemt onbekend.
@CarbonC, wat is jou visie hierop?
In het algemeen is het moeilijk na te gaan wat de kwaliteit is van de studies waaraan wordt gerefereerd. Niet zelden is het onderzoek niet echt goed uitgevoerd (dubbelblind etc.) en niet zelden worden onderzoeken door belanghebbenden gefinancieerd, wat de onafhankelijkheid kan beinvloeden.
Wellicht dat Diabox wel een visie heeft; hij zit meer in de supplementen dan ik.
(ik zou me er in kunnen verdiepen, maar heb de hele ochtend al lopen fluimen op mijn werk terwijl ik het best druk heb; moet dus nu even doorgassen qua werk).
[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 26-09-2012 14:27:33 ]![]()
Als ik al lees dat je problemen met je netvlies kan krijgen lijkt het me een no-go.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Qua voeding ook wel als ik het zo zie.
Ik ben inderdaad ook benieuwd naar de mening van de pro's op dit gebied.
[..]
Beetje jammer om iemand gelijk kansloos te noemen. Hij neemt een andere weg naar Rome, 'misschien' niet de verstandigste maar je moet het wel respecteren. Daarom ben ik ook benieuwd naar het verhaal erachter.
Ik heb meer respect als je gewoon hard ervoor werkt om af te vallen, dnp lijkt me een easy way out.
De exacte beweegredenen achter zijn keuze weet ik inderdaad niet. Maar iedereen kan een op zn minst een voedingschema volgen.![]()
Luister jochie als een beetje blind worden je al weg houd van ripped te worden, stop dan helemaal maar.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:19 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
[..]
Als ik al lees dat je problemen met je netvlies kan krijgen lijkt het me een no-go.
Ik heb meer respect als je gewoon hard ervoor werkt om af te vallen, dnp lijkt me een easy way out.
De exacte beweegredenen achter zijn keuze weet ik inderdaad niet. Maar iedereen kan een op zn minst een voedingschema volgen.
Wat doe je hier nog!?
Nee, DNP is mij ook een tikkeltje te zwaar.![]()
![]()
Zet er dan gelijk bij dat als je een normale dosis gebruikt en het niet te lang gebruikt dat het geen problemen zal opleveren. Verder is het logisch, ik zou er ook meer respect voor hebben als hij het met voeding en cardio zou doen. Zoals je zelf al zegt weten we de redenen niet. Misschien dat hij dit in zijn volgende video wilt meenemen, Zeta?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:19 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
[..]
Als ik al lees dat je problemen met je netvlies kan krijgen lijkt het me een no-go.
De exacte beweegredenen achter zijn keuze weet ik inderdaad niet. Maar iedereen kan een op zn minst een voedingschema volgen.If not now, then when.![]()
Youtube suggestie per email, heb al eerder een kanalen gevonden waar de user in het ziekenhuis zijn beland.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe ben je eigenlijk bij zijn kanaal gekomen?
1 user zijn videoblog was interessant om te volgen en je wist gewoon de afloop slecht zou zijn.
Kanaal is inmiddels opgeheven![]()
![]()
Het is fundamenteel niet slim om op welke alternatieve wijze dan ook dan een levenswijze die je langdurig vol kan houden je vet proberen te verliezen. Als je klaar bent met je kuurtje, wat dan? Je hebt nog steeds je snaaigedrag niet onder controle, je boodschappen gedrag niet, je kookgedrag niet en je eetgedrag niet. Gevolg: je balonnetje blaast zich weer langzaam op. Dit soort tijdelijke ingrepen werken niet voor obese mensen.
En dan heb ik het nog niet eens over DNP gehad.Confidence through competence![]()
Even crossposten naar dat gezellig afvallen topic in LIFquote:Op woensdag 26 september 2012 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
Het is fundamenteel niet slim om op welke alternatieve wijze dan ook dan een levenswijze die je langdurig vol kan houden je vet proberen te verliezen. Als je klaar bent met je kuurtje, wat dan? Je hebt nog steeds je snaaigedrag niet onder controle, je boodschappen gedrag niet, je kookgedrag niet en je eetgedrag niet. Gevolg: je balonnetje blaast zich weer langzaam op. Dit soort tijdelijke ingrepen werken niet voor obese mensen.
En dan heb ik het nog niet eens over DNP gehad.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2012 16:42:09 ]![]()
Heb het idee dat de meeste mensen daar wel redelijk goed bezig zijn, eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 26 september 2012 16:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Even crossposten naar dat gezellig afvallen topic in LIFConfidence through competence![]()
Dacht dat dat wel viel te stretchen ja.http://www.howtostretch.com/p/wrist-stretches bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:19 schreef Zith het volgende:
Ben de oefening aan het leren. Waar ik op het moment moeite mee heb is de flexibiliteit van mijn polsen/elloboog: het lukt me niet goed om de bar met gewicht op mijn schouders te krijgen terwijl mijn 4 vingers nog achter de bar zitten (dus excl duim). Zeg maar zo. Ook met weidere grip blijft het lastig. Valt dit te stretchen?
En is het het waard om de power clean te leren als ik de bar niet direct mag laten vallen ivm de vloer?
Misschien kan je hang cleans doen? Misschien of het je lukt om de bar in je squatrack te krijgen? Moet je wel zeker weten dat je m goed receivet."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Is powerclean hetzelfde als voorslaan in stand? Zo ja, dan vraag ik mijn trainer het vanavond even.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:19 schreef Zith het volgende:
En is het het waard om de power clean te leren als ik de bar niet direct mag laten vallen ivm de vloer?![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:53 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
Ben heel benieuwd hoe de komende weken gaan verlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vooral goede foto van Jesse.
Is het sowieso niet fucking slecht voor je lever om zoveel pillen en poeders te nemen?![]()
Alleen als ze hepatotoxisch zijn.
Afhankelijk van de dosis DNP en T3 is er 'n goeie kans dat ie gewoon afvalt zonder notoire bijwerkingen (al gaat ie niet onder het overmatig zweten uitkomen).
Heb het filmpje niet gekeken, vermeldt ie toevallig de dosis? En welke supps neemt ie ernaast?![]()
Zo maar eens biefstuk halen![]()
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Afvallen is voor obese mensen echt niet het probleem.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef Diabox het volgende:
Afhankelijk van de dosis DNP en T3 is er 'n goeie kans dat ie gewoon afvalt zonder notoire bijwerkingen (al gaat ie niet onder het overmatig zweten uitkomen).
Heb het filmpje niet gekeken, vermeldt ie toevallig de dosis? En welke supps neemt ie ernaast?
Langdurig slank blijven is het probleem.
250mg per dag.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef Diabox het volgende:
Heb het filmpje niet gekeken, vermeldt ie toevallig de dosis? En welke supps neemt ie ernaast?
Verder: A-Z Multivitamins & Minerals, Omega 3, n.b, Glycerol, Pyruvate 1500, Electrolytes Plus, L-Glutathione Reduced, Alpha Lipoic Acid, Vitamine E, Vitamine C en T3.
Day 2 net geüpload:
Ik ben wel jelly op zijn rackje; hij heeft het goed voor mekaar.If not now, then when.![]()
Zegt hij er niet bij.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:42 schreef Diabox het volgende:
250 mg ED zal ok gaan, zolang ie niet gaat verhogen. Welke dosis t3? Neem aan 25/50 mcg.If not now, then when.![]()
Ik bulk nu met gevulde speculaas![]()
Zag het bij de supermarkt liggen maar pas toen ik het op had zag ik dat het een caloriebom was (iets van 1000 en je hebt het zo op)![]()
not sure if trollin or just stupid.jpgquote:Op woensdag 26 september 2012 18:43 schreef Tito_Makani het volgende:
Zag het bij de supermarkt liggen maar pas toen ik het op had zag ik dat het een caloriebom was (iets van 1000 en je hebt het zo op)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2012 18:51:56 ]![]()
Net een killer workout erop zitten, ben nu idd elke keer dat ik train een stapje zwaarder aan het gaan.
* ManageTheAnger heeft potentie!
Zo kwam ik de sportschool binnen:
![]()
![]()
![]()
Zo ging ik weer naar buiten, mede dankzij eindeloze dips
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Goedzo, wil je nu een sticker ?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
Net een killer workout erop zitten, ben nu idd elke keer dat ik train een stapje zwaarder aan het gaan.
* ManageTheAnger heeft potentie!
Zo kwam ik de sportschool binnen:
![]()
![]()
![]()
Zo ging ik weer naar buiten, mede dankzij eindeloze dips
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goedzo, wil je nu een sticker ?![]()
![]()
Of je post gewoon niets en laat een ander genieten van zijn goede gevoel...quote:Op woensdag 26 september 2012 19:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goedzo, wil je nu een sticker ?
just sayin... troll.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Of je post gewoon niets en laat een ander genieten van zijn goede gevoel...
just sayin... troll."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Je lichaam went aan de oefening dus verander na enige tijd en zoek wat je als zwaarder ervaart.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:56 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
lekker hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 18:43 schreef Tito_Makani het volgende:
Zag het bij de supermarkt liggen maar pas toen ik het op had zag ik dat het een caloriebom was (iets van 1000 en je hebt het zo op)Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dit topic sluit automatisch over 5 postsDit topic sluit automatisch over 5 postsquote:Op woensdag 26 september 2012 19:43 schreef drumstickNL het volgende:
Laten we dit topic snel achter ons laten.YouTube
4YouTube
3YouTube
2YouTube
en dicht!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: