quote:Mr. Olympia Livestream
http://streaming.bodybuilding.com/2012-olympia-webcast
Deelnemers
http://contest.bodybuilding.com/results/23102
SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================![]()
Ik kreeg daar ook een mailtje over. Ik ga nu steeds naar de PlexFit maar ik kan niet wachten tot die fitness bij het USC open gaat omdat dit wel erg karig is.quote:Op maandag 24 september 2012 12:03 schreef RaymondK het volgende:
Nou, het Universitair Sportcentum Leiden mag wat mij betreft volledig affikken.![]()
Eerst 3 maanden dicht i.v.m. complete renovatie, dan 1 dag voordat het weer open zou zijn laten ze (nadat ik een mail stuurde of het nou echt open ging) op de site weten.
"Jah eh het is voorlopig de komende maand nog dicht. De fitness is nog niet klaar."
Daar krijg je toch een wegtrekkertje van![]()
![]()
Ik had hemel en aarde bewogen dat ze m'n abonnement op pauze deden zetten voor 3 maanden tot het weer open was omdat plexfit te triest voor woorden is, en gewoon geen alternatief is.quote:Op maandag 24 september 2012 13:57 schreef Dobbs het volgende:
[..]
Ik kreeg daar ook een mailtje over. Ik ga nu steeds naar de PlexFit maar ik kan niet wachten tot die fitness bij het USC open gaat omdat dit wel erg karig is.
Op een gegeven moment hebben ze toegegven, en dit geregeld bij een aantal zeurkouzen, maar nu dit weer.![]()
Precies ja. Ik vind van het eten genieten erg belangrijk. Ik at dan sowieso geen rijst meer omdat het veel eten ervan eentonig wordt. Ik wissel bij het avondeten altijd tussen spinazi, broccoli met wortels/sperziebonen en roerbakgroente. Qua vlees biefstuk, kip en zalm. Maar nu ik dat artikel gelezen heb ga ik wat vaker zoete aardappels, rijst en macaroni erbij eten.quote:Op maandag 24 september 2012 13:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.
De droge bruine rijst elke dag komt m'n neus uit. Ik doe nu een grote hap in m'n mond, kauw het een aantal keer en slik het dan weg met wat water. Dat gaat een heel stuk sneller dan met hamsterwangen zitten kauwen tot je kan slikken lol.
Verder is het altijd biefstuk,tilapia,kipfilet waar ik tussen wissel. En brocoli of rauwe worteltjes.
Kookles lijkt mij vooral ideaal omdat je kennis krijgt van hoe smaken en kruiden werken en wat voor effect ze op elkaar hebben. Ik denk dat je met die kennis ontzettend gevarieerd eten kunt en veel creatiever bent.If not now, then when.![]()
'k vind het ook altijd wel leuk om naar Herrie in de keuken te kijken. en dat soort programma's.
Heel af en toe dan onthoudt ik wat d'r van.![]()
Koken an sich is niet zo lastig, fucking goed koken is al wat lastiger.quote:Op maandag 24 september 2012 14:05 schreef Weissman het volgende:
Mannen die niet kunnen koken sowieso24/7 kitchen.quote:Op maandag 24 september 2012 14:07 schreef RaymondK het volgende:
'k vind het ook altijd wel leuk om naar Herrie in de keuken te kijken. en dat soort programma's.
Heel af en toe dan onthoudt ik wat d'r van.
If not now, then when.![]()
24/7 kitchen. Met die vrouw die zo ranzig slissend praat.quote:Op maandag 24 september 2012 14:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Koken an sich is niet zo lastig, fucking goed koken is al wat lastiger.
[..]
24/7 kitchen.
Ze kan wel goed uitleggen.
't is ook dat het door de weeks gewoon snel en makkelijk moet zijn.
Dan is 1x in de zoveel tijd een paar kg rijst koken en in zakjes doen en invriezen al gauw het makkelijkst. 2 of 3 lappies vis bevroren in de pan en klaar.
Maar niet het meest fantastische nee.![]()
Kan wel koken, heb het geduld er niet voor.quote:Op maandag 24 september 2012 14:05 schreef Weissman het volgende:
Mannen die niet kunnen koken sowieso
Beetje hetzelfde als werken enzo.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
je kan wel werken maar je hebt het geduld er niet voor?quote:Op maandag 24 september 2012 14:09 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Kan wel koken, heb het geduld er niet voor.
Beetje hetzelfde als werken enzo.![]()
![]()
Ik heb op de kruiden afdeling gewoon een paar soorten kip kruiden gehaald en daardoor is mijn kipfilet altijd wel erg lekker. Je hebt daar ook vis, vlees kruiden etc. Probeer dat eens.quote:Op maandag 24 september 2012 14:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
24/7 kitchen. Met die vrouw die zo ranzig slissend praat.
Ze kan wel goed uitleggen.
't is ook dat het door de weeks gewoon snel en makkelijk moet zijn.
Dan is 1x in de zoveel tijd een paar kg rijst koken en in zakjes doen en invriezen al gauw het makkelijkst. 2 of 3 lappies vis bevroren in de pan en klaar.
Maar niet het meest fantastische nee.If not now, then when.![]()
mja eens wat meer kruiden prberen. kipkruiden zijn vaak wel lekker idd. Vooral op gegrilde kip.quote:Op maandag 24 september 2012 14:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb op de kruiden afdeling gewoon een paar soorten kip kruiden gehaald en daardoor is mijn kipfilet altijd wel erg lekker. Je hebt daar ook vis, vlees kruiden etc. Probeer dat eens.![]()
Damn straight nigga.quote:Op maandag 24 september 2012 14:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
je kan wel werken maar je hebt het geduld er niet voor?You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Op levende kip verdomd moeilijk aan te brengen.quote:Op maandag 24 september 2012 14:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mja eens wat meer kruiden prberen. kipkruiden zijn vaak wel lekker idd. Vooral op gegrilde kip.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ik ga trainen probereng. Wish me luck. Kusjes.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
'k suc6quote:Op maandag 24 september 2012 14:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik ga trainen probereng. Wish me luck. Kusjes.![]()
Ik vind het zo simpel mogelijk houden het lekkerst. Groente moet naar groente smaken en vlees naar vlees, enz. Dat doe je door het gewoon simpel te houden en proberen af te wisselen. Er zijn een paar basis groenten die ik elke dag eet zoals broccoli, en dan daarnaast telkens andere groenten.quote:Op maandag 24 september 2012 14:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Koken an sich is niet zo lastig, fucking goed koken is al wat lastiger.
[..]
24/7 kitchen.
En als ik het echt niet weet maak ik een grote pan spaghetti bolognese.![]()
![]()
Die kip kruiden zijn echtquote:Op maandag 24 september 2012 14:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mja eens wat meer kruiden prberen. kipkruiden zijn vaak wel lekker idd. Vooral op gegrilde kip.. Deze:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je maar eens kijken. Kruiden zijn key componenten imo.quote:Op maandag 24 september 2012 14:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik ga trainen probereng. Wish me luck. Kusjes.
quote:Op maandag 24 september 2012 14:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die kip kruiden zijn echt. Deze:
ja die kipkruiden heb ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je maar eens kijken. Kruiden zijn key componenten imo.
[..]
[ afbeelding ]
Gisteren mezelf weer misselijk gegeten aan 5 van die hele grote kippenvleugels (van een soort dinosaurus kip of zo iets) met die kruiden erop.![]()
![]()
Groente laat ik ook vaak voor wat het is inderdaad. Maar wat peper en knoflook bij de biefstuk is wel lekker bijv. Dille bij de zalm etc.quote:Op maandag 24 september 2012 14:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vind het zo simpel mogelijk houden het lekkerst. Groente moet naar groente smaken en vlees naar vlees, enz. Dat doe je door het gewoon simpel te houden en proberen af te wisselen. Er zijn een paar basis groenten die ik elke dag eet zoals broccoli, en dan daarnaast telkens andere groenten.
En als ik het echt niet weet maak ik een grote pan spaghetti bolognese.
Bulk is sowieso wat makkelijker qua voedsels.![]()
... peper? Biber is ook peper bij ons.quote:
Bosniers gooien dit overal in, misschien ken je het.
http://upload.wikimedia.o(...)-Podravka_Vegeta.jpgIf not now, then when.![]()
Voor het eerst sinds mijn knieblessure weer 100kg ATG gesquat.![]()
![]()
![]()
Kon wel meer aan maar durfde het nog niet zo goed aan. 2x8 en 1x11; M'n spotter liet me er in m'n laatste set nog 3 reps bij persen![]()
die vierde extra rep ging helaas niet meer.
Na 3 weken split ga ik toch weer terug naar full-body. Ik vind full-body toch fijner.Deathlift or Die.![]()
Ik gebruik trouwens eigenlijk altijd (soms rode) ui, rode peper en knoflook bij kip.Deathlift or Die.![]()
Vandaag gestalled op de Bench Press op 67,5kgTerug naar 50 en weer omhoog werken dan maar. Wel jammer, hoopte dat ik de 70 nog wel zou halen.
![]()
Damn straight.... Zie die bitches hollen als je boi komt rollen jwz.quote:
Ging best okee. Alleen nog beetje ziek geloof ik, zweette me de tyfus en en werd er een beetje kortademig vanMaar wat betreft mn elleboog/onderarm geen enkel probleem, buiten het terugleggen van de dumbells.
M'n linkerschouder daarentegen...Maar denk dat dat wel los loopt. Heeft gewoon een klapje gehad.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Vegeta lijkt een beetje op het 'Nederlandse' Aromat van Knorr:quote:Op maandag 24 september 2012 14:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
... peper? Biber is ook peper bij ons.
Bosniers gooien dit overal in, misschien ken je het.
http://upload.wikimedia.o(...)-Podravka_Vegeta.jpg
al zullen de Balkanners heftig beweren dat er maar één Vegeta bestaat!Klopt ook wel, maar het lijkt erop.
Confidence through competence![]()
Dit wil ik wel eens op m'n broodjes kipfilet doen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vegeta lijkt een beetje op het 'Nederlandse' Aromat van Knorr:
[ afbeelding ]
al zullen de Balkanners heftig beweren dat er maar één Vegeta bestaat!Klopt ook wel, maar het lijkt erop.
Net als sambal oelek op broodjes pindakaas
Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: