abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 september 2012 @ 13:55:24 #1
69994 seto
-|||--------|||-
pi_117190620

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

quote:
SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
    _  _ | |                                     | | _  _
   | || || |                                     | || || |
 =H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
   |_||_|| |        |  |             |  |        | ||_||_|
         |_|        /  |             |  \        |_|
                   |   |             |   |
                   \   (_   /~~~\   _)   /
                    \    \ ( '_' ) /    /
                     \    )\  =  /(    /
                      \   (_)   (_)   /
                       \ /   ~~~   \ /
                       (             )
                        \           /
                         \         /
                          )==(O)==(
                         /         \
                        /____/ \____\
                        /   /   \   \
                       /   /     \   \
                      (   )      (   )
                      |   |      |   |
                      |   |      |   |
                      |___|      |___|
                      (___)      (___)
============================================================
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_117190677
quote:
18s.gif Op maandag 24 september 2012 12:03 schreef RaymondK het volgende:
Nou, het Universitair Sportcentum Leiden mag wat mij betreft volledig affikken. :(
Eerst 3 maanden dicht i.v.m. complete renovatie, dan 1 dag voordat het weer open zou zijn laten ze (nadat ik een mail stuurde of het nou echt open ging) op de site weten.
"Jah eh het is voorlopig de komende maand nog dicht. De fitness is nog niet klaar."

Daar krijg je toch een wegtrekkertje van }:|
Ik kreeg daar ook een mailtje over. Ik ga nu steeds naar de PlexFit maar ik kan niet wachten tot die fitness bij het USC open gaat omdat dit wel erg karig is.
  maandag 24 september 2012 @ 13:59:53 #3
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_117190761
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:57 schreef Dobbs het volgende:

[..]

Ik kreeg daar ook een mailtje over. Ik ga nu steeds naar de PlexFit maar ik kan niet wachten tot die fitness bij het USC open gaat omdat dit wel erg karig is.
Ik had hemel en aarde bewogen dat ze m'n abonnement op pauze deden zetten voor 3 maanden tot het weer open was omdat plexfit te triest voor woorden is, en gewoon geen alternatief is.
Op een gegeven moment hebben ze toegegven, en dit geregeld bij een aantal zeurkouzen, maar nu dit weer.
pi_117190904
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:54 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Dat vind ik ook.
De droge bruine rijst elke dag komt m'n neus uit. Ik doe nu een grote hap in m'n mond, kauw het een aantal keer en slik het dan weg met wat water. Dat gaat een heel stuk sneller dan met hamsterwangen zitten kauwen tot je kan slikken lol.

Verder is het altijd biefstuk,tilapia,kipfilet waar ik tussen wissel. En brocoli of rauwe worteltjes.
Precies ja. Ik vind van het eten genieten erg belangrijk. Ik at dan sowieso geen rijst meer omdat het veel eten ervan eentonig wordt. Ik wissel bij het avondeten altijd tussen spinazi, broccoli met wortels/sperziebonen en roerbakgroente. Qua vlees biefstuk, kip en zalm. Maar nu ik dat artikel gelezen heb ga ik wat vaker zoete aardappels, rijst en macaroni erbij eten.

Kookles lijkt mij vooral ideaal omdat je kennis krijgt van hoe smaken en kruiden werken en wat voor effect ze op elkaar hebben. Ik denk dat je met die kennis ontzettend gevarieerd eten kunt en veel creatiever bent.
If not now, then when.
pi_117190953
Mannen die niet kunnen koken sowieso :')
  maandag 24 september 2012 @ 14:07:13 #6
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_117190994
'k vind het ook altijd wel leuk om naar Herrie in de keuken te kijken. en dat soort programma's.
Heel af en toe dan onthoudt ik wat d'r van.
pi_117191008
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:05 schreef Weissman het volgende:
Koken an sich is niet zo lastig, fucking goed koken is al wat lastiger.
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:07 schreef RaymondK het volgende:
'k vind het ook altijd wel leuk om naar Herrie in de keuken te kijken. en dat soort programma's.
Heel af en toe dan onthoudt ik wat d'r van.
24/7 kitchen. :P
If not now, then when.
  maandag 24 september 2012 @ 14:08:32 #8
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_117191035
quote:
7s.gif Op maandag 24 september 2012 14:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

[..]

24/7 kitchen. Met die vrouw die zo ranzig slissend praat.
Ze kan wel goed uitleggen.

't is ook dat het door de weeks gewoon snel en makkelijk moet zijn.
Dan is 1x in de zoveel tijd een paar kg rijst koken en in zakjes doen en invriezen al gauw het makkelijkst. 2 of 3 lappies vis bevroren in de pan en klaar.

Maar niet het meest fantastische nee.
pi_117191086
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:05 schreef Weissman het volgende:
Kan wel koken, heb het geduld er niet voor.

Beetje hetzelfde als werken enzo.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  maandag 24 september 2012 @ 14:14:27 #10
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_117191223
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:09 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Kan wel koken, heb het geduld er niet voor.

Beetje hetzelfde als werken enzo.
je kan wel werken maar je hebt het geduld er niet voor? :+
pi_117191230
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:08 schreef RaymondK het volgende:

[..]

24/7 kitchen. Met die vrouw die zo ranzig slissend praat.
Ze kan wel goed uitleggen.

't is ook dat het door de weeks gewoon snel en makkelijk moet zijn.
Dan is 1x in de zoveel tijd een paar kg rijst koken en in zakjes doen en invriezen al gauw het makkelijkst. 2 of 3 lappies vis bevroren in de pan en klaar.

Maar niet het meest fantastische nee.
Ik heb op de kruiden afdeling gewoon een paar soorten kip kruiden gehaald en daardoor is mijn kipfilet altijd wel erg lekker. Je hebt daar ook vis, vlees kruiden etc. Probeer dat eens.
If not now, then when.
  maandag 24 september 2012 @ 14:15:25 #12
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_117191249
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik heb op de kruiden afdeling gewoon een paar soorten kip kruiden gehaald en daardoor is mijn kipfilet altijd wel erg lekker. Je hebt daar ook vis, vlees kruiden etc. Probeer dat eens.
mja eens wat meer kruiden prberen. kipkruiden zijn vaak wel lekker idd. Vooral op gegrilde kip.
pi_117191257
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:14 schreef RaymondK het volgende:

[..]

je kan wel werken maar je hebt het geduld er niet voor? :+
Damn straight nigga.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117191272
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:15 schreef RaymondK het volgende:

[..]

mja eens wat meer kruiden prberen. kipkruiden zijn vaak wel lekker idd. Vooral op gegrilde kip.
Op levende kip verdomd moeilijk aan te brengen.
pi_117191289
Ik ga trainen probereng. Wish me luck. Kusjes.
  maandag 24 september 2012 @ 14:17:20 #16
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  maandag 24 september 2012 @ 14:18:40 #17
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117191355
quote:
7s.gif Op maandag 24 september 2012 14:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het zo simpel mogelijk houden het lekkerst. Groente moet naar groente smaken en vlees naar vlees, enz. Dat doe je door het gewoon simpel te houden en proberen af te wisselen. Er zijn een paar basis groenten die ik elke dag eet zoals broccoli, en dan daarnaast telkens andere groenten.

En als ik het echt niet weet maak ik een grote pan spaghetti bolognese. :P
pi_117191481
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:15 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Die kip kruiden zijn echt :9~ . Deze:

SPOILER
Moet je maar eens kijken. Kruiden zijn key componenten imo.

quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik ga trainen probereng. Wish me luck. Kusjes.
If not now, then when.
  maandag 24 september 2012 @ 14:24:56 #19
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_117191535
quote:
14s.gif Op maandag 24 september 2012 14:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Die kip kruiden zijn echt :9~ . Deze:

SPOILER
Moet je maar eens kijken. Kruiden zijn key componenten imo.

[..]

[ afbeelding ]
ja die kipkruiden heb ik ook.
Gisteren mezelf weer misselijk gegeten aan 5 van die hele grote kippenvleugels (van een soort dinosaurus kip of zo iets) met die kruiden erop. _O_
pi_117191579
quote:
7s.gif Op maandag 24 september 2012 14:18 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik vind het zo simpel mogelijk houden het lekkerst. Groente moet naar groente smaken en vlees naar vlees, enz. Dat doe je door het gewoon simpel te houden en proberen af te wisselen. Er zijn een paar basis groenten die ik elke dag eet zoals broccoli, en dan daarnaast telkens andere groenten.

En als ik het echt niet weet maak ik een grote pan spaghetti bolognese. :P
Groente laat ik ook vaak voor wat het is inderdaad. Maar wat peper en knoflook bij de biefstuk is wel lekker bijv. Dille bij de zalm etc.

Bulk is sowieso wat makkelijker qua voedsels. :P :9~
If not now, then when.
  maandag 24 september 2012 @ 14:43:17 #21
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117192131
This isn't even my final form.
pi_117192532
quote:
... peper? Biber is ook peper bij ons. :P

Bosniers gooien dit overal in, misschien ken je het.

http://upload.wikimedia.o(...)-Podravka_Vegeta.jpg
If not now, then when.
  maandag 24 september 2012 @ 15:00:07 #23
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_117192685
Voor het eerst sinds mijn knieblessure weer 100kg ATG gesquat. _O_ _O_ _O_
Kon wel meer aan maar durfde het nog niet zo goed aan. 2x8 en 1x11; M'n spotter liet me er in m'n laatste set nog 3 reps bij persen :D ^O^ die vierde extra rep ging helaas niet meer.

Na 3 weken split ga ik toch weer terug naar full-body. Ik vind full-body toch fijner.
Deathlift or Die.
  maandag 24 september 2012 @ 15:02:03 #24
253447 Ethanolic
pi_117192764
Ik gebruik trouwens eigenlijk altijd (soms rode) ui, rode peper en knoflook bij kip.
Deathlift or Die.
  maandag 24 september 2012 @ 15:03:24 #25
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_117192806

[ Bericht 50% gewijzigd door the-eye op 24-09-2012 16:03:36 ]
pi_117193930
Vandaag gestalled op de Bench Press op 67,5kg :( Terug naar 50 en weer omhoog werken dan maar. Wel jammer, hoopte dat ik de 70 nog wel zou halen.
pi_117195904
quote:
Damn straight.... Zie die bitches hollen als je boi komt rollen jwz.

Ging best okee. Alleen nog beetje ziek geloof ik, zweette me de tyfus en en werd er een beetje kortademig van :') Maar wat betreft mn elleboog/onderarm geen enkel probleem, buiten het terugleggen van de dumbells.

M'n linkerschouder daarentegen... :') Maar denk dat dat wel los loopt. Heeft gewoon een klapje gehad.
  maandag 24 september 2012 @ 16:32:32 #28
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_117196066
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

... peper? Biber is ook peper bij ons. :P

Bosniers gooien dit overal in, misschien ken je het.

http://upload.wikimedia.o(...)-Podravka_Vegeta.jpg
Vegeta lijkt een beetje op het 'Nederlandse' Aromat van Knorr:

al zullen de Balkanners heftig beweren dat er maar één Vegeta bestaat! :) Klopt ook wel, maar het lijkt erop.
Confidence through competence
  maandag 24 september 2012 @ 16:38:36 #29
253447 Ethanolic
pi_117196321
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Vegeta lijkt een beetje op het 'Nederlandse' Aromat van Knorr:

[ afbeelding ]

al zullen de Balkanners heftig beweren dat er maar één Vegeta bestaat! :) Klopt ook wel, maar het lijkt erop.
Dit wil ik wel eens op m'n broodjes kipfilet doen.
Net als sambal oelek op broodjes pindakaas :9
Deathlift or Die.
pi_117196713
Wat smeren/spuiten jullie bij blessures aan spieren? Heb nu spyroflor-dinges.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')