quote:Mr. Olympia Livestream
http://streaming.bodybuilding.com/2012-olympia-webcast
Deelnemers
http://contest.bodybuilding.com/results/23102
SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================![]()
Ik kreeg daar ook een mailtje over. Ik ga nu steeds naar de PlexFit maar ik kan niet wachten tot die fitness bij het USC open gaat omdat dit wel erg karig is.quote:Op maandag 24 september 2012 12:03 schreef RaymondK het volgende:
Nou, het Universitair Sportcentum Leiden mag wat mij betreft volledig affikken.![]()
Eerst 3 maanden dicht i.v.m. complete renovatie, dan 1 dag voordat het weer open zou zijn laten ze (nadat ik een mail stuurde of het nou echt open ging) op de site weten.
"Jah eh het is voorlopig de komende maand nog dicht. De fitness is nog niet klaar."
Daar krijg je toch een wegtrekkertje van![]()
![]()
Ik had hemel en aarde bewogen dat ze m'n abonnement op pauze deden zetten voor 3 maanden tot het weer open was omdat plexfit te triest voor woorden is, en gewoon geen alternatief is.quote:Op maandag 24 september 2012 13:57 schreef Dobbs het volgende:
[..]
Ik kreeg daar ook een mailtje over. Ik ga nu steeds naar de PlexFit maar ik kan niet wachten tot die fitness bij het USC open gaat omdat dit wel erg karig is.
Op een gegeven moment hebben ze toegegven, en dit geregeld bij een aantal zeurkouzen, maar nu dit weer.![]()
Precies ja. Ik vind van het eten genieten erg belangrijk. Ik at dan sowieso geen rijst meer omdat het veel eten ervan eentonig wordt. Ik wissel bij het avondeten altijd tussen spinazi, broccoli met wortels/sperziebonen en roerbakgroente. Qua vlees biefstuk, kip en zalm. Maar nu ik dat artikel gelezen heb ga ik wat vaker zoete aardappels, rijst en macaroni erbij eten.quote:Op maandag 24 september 2012 13:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.
De droge bruine rijst elke dag komt m'n neus uit. Ik doe nu een grote hap in m'n mond, kauw het een aantal keer en slik het dan weg met wat water. Dat gaat een heel stuk sneller dan met hamsterwangen zitten kauwen tot je kan slikken lol.
Verder is het altijd biefstuk,tilapia,kipfilet waar ik tussen wissel. En brocoli of rauwe worteltjes.
Kookles lijkt mij vooral ideaal omdat je kennis krijgt van hoe smaken en kruiden werken en wat voor effect ze op elkaar hebben. Ik denk dat je met die kennis ontzettend gevarieerd eten kunt en veel creatiever bent.If not now, then when.![]()
'k vind het ook altijd wel leuk om naar Herrie in de keuken te kijken. en dat soort programma's.
Heel af en toe dan onthoudt ik wat d'r van.![]()
Koken an sich is niet zo lastig, fucking goed koken is al wat lastiger.quote:Op maandag 24 september 2012 14:05 schreef Weissman het volgende:
Mannen die niet kunnen koken sowieso24/7 kitchen.quote:Op maandag 24 september 2012 14:07 schreef RaymondK het volgende:
'k vind het ook altijd wel leuk om naar Herrie in de keuken te kijken. en dat soort programma's.
Heel af en toe dan onthoudt ik wat d'r van.
If not now, then when.![]()
24/7 kitchen. Met die vrouw die zo ranzig slissend praat.quote:Op maandag 24 september 2012 14:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Koken an sich is niet zo lastig, fucking goed koken is al wat lastiger.
[..]
24/7 kitchen.
Ze kan wel goed uitleggen.
't is ook dat het door de weeks gewoon snel en makkelijk moet zijn.
Dan is 1x in de zoveel tijd een paar kg rijst koken en in zakjes doen en invriezen al gauw het makkelijkst. 2 of 3 lappies vis bevroren in de pan en klaar.
Maar niet het meest fantastische nee.![]()
Kan wel koken, heb het geduld er niet voor.quote:Op maandag 24 september 2012 14:05 schreef Weissman het volgende:
Mannen die niet kunnen koken sowieso
Beetje hetzelfde als werken enzo.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
je kan wel werken maar je hebt het geduld er niet voor?quote:Op maandag 24 september 2012 14:09 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Kan wel koken, heb het geduld er niet voor.
Beetje hetzelfde als werken enzo.![]()
![]()
Ik heb op de kruiden afdeling gewoon een paar soorten kip kruiden gehaald en daardoor is mijn kipfilet altijd wel erg lekker. Je hebt daar ook vis, vlees kruiden etc. Probeer dat eens.quote:Op maandag 24 september 2012 14:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
24/7 kitchen. Met die vrouw die zo ranzig slissend praat.
Ze kan wel goed uitleggen.
't is ook dat het door de weeks gewoon snel en makkelijk moet zijn.
Dan is 1x in de zoveel tijd een paar kg rijst koken en in zakjes doen en invriezen al gauw het makkelijkst. 2 of 3 lappies vis bevroren in de pan en klaar.
Maar niet het meest fantastische nee.If not now, then when.![]()
mja eens wat meer kruiden prberen. kipkruiden zijn vaak wel lekker idd. Vooral op gegrilde kip.quote:Op maandag 24 september 2012 14:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb op de kruiden afdeling gewoon een paar soorten kip kruiden gehaald en daardoor is mijn kipfilet altijd wel erg lekker. Je hebt daar ook vis, vlees kruiden etc. Probeer dat eens.![]()
Damn straight nigga.quote:Op maandag 24 september 2012 14:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
je kan wel werken maar je hebt het geduld er niet voor?You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Op levende kip verdomd moeilijk aan te brengen.quote:Op maandag 24 september 2012 14:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mja eens wat meer kruiden prberen. kipkruiden zijn vaak wel lekker idd. Vooral op gegrilde kip.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ik ga trainen probereng. Wish me luck. Kusjes.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
'k suc6quote:Op maandag 24 september 2012 14:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik ga trainen probereng. Wish me luck. Kusjes.![]()
Ik vind het zo simpel mogelijk houden het lekkerst. Groente moet naar groente smaken en vlees naar vlees, enz. Dat doe je door het gewoon simpel te houden en proberen af te wisselen. Er zijn een paar basis groenten die ik elke dag eet zoals broccoli, en dan daarnaast telkens andere groenten.quote:Op maandag 24 september 2012 14:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Koken an sich is niet zo lastig, fucking goed koken is al wat lastiger.
[..]
24/7 kitchen.
En als ik het echt niet weet maak ik een grote pan spaghetti bolognese.![]()
![]()
Die kip kruiden zijn echtquote:Op maandag 24 september 2012 14:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mja eens wat meer kruiden prberen. kipkruiden zijn vaak wel lekker idd. Vooral op gegrilde kip.. Deze:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je maar eens kijken. Kruiden zijn key componenten imo.quote:Op maandag 24 september 2012 14:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik ga trainen probereng. Wish me luck. Kusjes.
quote:Op maandag 24 september 2012 14:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die kip kruiden zijn echt. Deze:
ja die kipkruiden heb ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je maar eens kijken. Kruiden zijn key componenten imo.
[..]
[ afbeelding ]
Gisteren mezelf weer misselijk gegeten aan 5 van die hele grote kippenvleugels (van een soort dinosaurus kip of zo iets) met die kruiden erop.![]()
![]()
Groente laat ik ook vaak voor wat het is inderdaad. Maar wat peper en knoflook bij de biefstuk is wel lekker bijv. Dille bij de zalm etc.quote:Op maandag 24 september 2012 14:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vind het zo simpel mogelijk houden het lekkerst. Groente moet naar groente smaken en vlees naar vlees, enz. Dat doe je door het gewoon simpel te houden en proberen af te wisselen. Er zijn een paar basis groenten die ik elke dag eet zoals broccoli, en dan daarnaast telkens andere groenten.
En als ik het echt niet weet maak ik een grote pan spaghetti bolognese.
Bulk is sowieso wat makkelijker qua voedsels.![]()
... peper? Biber is ook peper bij ons.quote:
Bosniers gooien dit overal in, misschien ken je het.
http://upload.wikimedia.o(...)-Podravka_Vegeta.jpgIf not now, then when.![]()
Voor het eerst sinds mijn knieblessure weer 100kg ATG gesquat.![]()
![]()
![]()
Kon wel meer aan maar durfde het nog niet zo goed aan. 2x8 en 1x11; M'n spotter liet me er in m'n laatste set nog 3 reps bij persen![]()
die vierde extra rep ging helaas niet meer.
Na 3 weken split ga ik toch weer terug naar full-body. Ik vind full-body toch fijner.Deathlift or Die.![]()
Ik gebruik trouwens eigenlijk altijd (soms rode) ui, rode peper en knoflook bij kip.Deathlift or Die.![]()
Vandaag gestalled op de Bench Press op 67,5kgTerug naar 50 en weer omhoog werken dan maar. Wel jammer, hoopte dat ik de 70 nog wel zou halen.
![]()
Damn straight.... Zie die bitches hollen als je boi komt rollen jwz.quote:
Ging best okee. Alleen nog beetje ziek geloof ik, zweette me de tyfus en en werd er een beetje kortademig vanMaar wat betreft mn elleboog/onderarm geen enkel probleem, buiten het terugleggen van de dumbells.
M'n linkerschouder daarentegen...Maar denk dat dat wel los loopt. Heeft gewoon een klapje gehad.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Vegeta lijkt een beetje op het 'Nederlandse' Aromat van Knorr:quote:Op maandag 24 september 2012 14:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
... peper? Biber is ook peper bij ons.
Bosniers gooien dit overal in, misschien ken je het.
http://upload.wikimedia.o(...)-Podravka_Vegeta.jpg
al zullen de Balkanners heftig beweren dat er maar één Vegeta bestaat!Klopt ook wel, maar het lijkt erop.
Confidence through competence![]()
Dit wil ik wel eens op m'n broodjes kipfilet doen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vegeta lijkt een beetje op het 'Nederlandse' Aromat van Knorr:
[ afbeelding ]
al zullen de Balkanners heftig beweren dat er maar één Vegeta bestaat!Klopt ook wel, maar het lijkt erop.
Net als sambal oelek op broodjes pindakaas
Deathlift or Die.![]()
Werkt dat eigenlijk? Of voelt het alleen maar goed? (nouja, is ook werken...)quote:Op maandag 24 september 2012 16:48 schreef drumstickNL het volgende:
Wat smeren/spuiten jullie bij blessures aan spieren? Heb nu spyroflor-dinges.
Confidence through competence![]()
In het begin wel lekker maar als je er tevaak wat op doet gaat het onaangenaam branden. Kan wel goed zijn.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Voor voetbal word ik iedere wedstrijd gemasseerd. Ook word mijn knie behandeld met een bepaalde emulsie die onderhuidse ontstekingen tegen gaat (ken de naam zo uit mijn hoofd niet).quote:Op maandag 24 september 2012 16:48 schreef drumstickNL het volgende:
En soms wat kinesio-tape.Deathlift or Die.![]()
Aangezien ik met redelijk gestaag tempo op mijn cutting doel af aan het stevenen ben, ben ik een beetje vooruit aan het plannen. Zodra ik mijn doel (72kg@12%) bereik, ga ik kijken of ik op SS kan recompen naar een lastige 10%. Dit wil ik van de zomer (woon in Aus, zomer begint bijna) volhouden, waarna ik op een slow lean bulk over wil gaan.
SS is heel nuttig geweest om de basics onder de knie te krijgen en wat kracht in m'n donder te krijgen, maar ik ben het nu wel zo'n beetje beu. Ik wil de lean bulk dus eigenlijk graag op een split gaan doen. Iedere training drie compounds en drie assistance om in totaal tot 6 oefeningen te komen per workout. Iedere workout helemaal tot het gaatje, want de betreffende spiergroepen krijgen een week om te herstellen:
Dinsdag: benen en schouders
- Squat 3x8
- BB shoulder press 3x8
- Leg press 3x8
- Calf raise 3x8
- DB lateral raise 3x8
- Shrugs 3x8
Donderdag: biceps, onderarm en rug
- Deadlift 1x8
- Bent over row 3x8
- Chin ups 3x8
- Biceps curl 3x8
- Hammer curl 3x8
- Wrist curl 3x8
Zaterdag of zondag: triceps en borst
- Bench 3x8
- Dips 3x8
- Push-ups (3 x tot failure)
- DB fly 3x8
- Triceps push-down 3x8
- Lying french press 3x8"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Reflexspray helpt wel pijn te verminderen. Handig voor je kuiten als je nog moet lopen en veel last hebt.quote:Op maandag 24 september 2012 16:48 schreef drumstickNL het volgende:
Verder geen idee wat je met die rotzooi moet. Ja, lage rugpijn mss ofzo. Maar eigenlijk heb je er geen reet aan
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Reversed pyramid trainen schijnt goed te werken in een cut (mede gericht op het behouden van kracht tijdens je periode van energiedeficiëntie).quote:Op maandag 24 september 2012 16:59 schreef star_gazer het volgende:
Aangezien ik met redelijk gestaag tempo op mijn cutting doel af aan het stevenen ben, ben ik een beetje vooruit aan het plannen. Zodra ik mijn doel (72kg@12%) bereik, ga ik kijken of ik op SS kan recompen naar een lastige 10%. Dit wil ik van de zomer (woon in Aus, zomer begint bijna) volhouden, waarna ik op een slow lean bulk over wil gaan.
SS is heel nuttig geweest om de basics onder de knie te krijgen en wat kracht in m'n donder te krijgen, maar ik ben het nu wel zo'n beetje beu. Ik wil de lean bulk dus eigenlijk graag op een split gaan doen. Iedere training drie compounds en drie assistance om in totaal tot 6 oefeningen te komen per workout. Iedere workout helemaal tot het gaatje, want de betreffende spiergroepen krijgen een week om te herstellen:
- Squat 3x8
- BB shoulder press 3x8
- Leg press 3x8
- Calf raise 3x8
- DB lateral raise 3x8
- Shrugs 3x8
- Deadlift 1x8
- Bent over row 3x8
- Chin ups 3x8
- Biceps curl 3x8
- Hammer curl 3x8
- Wrist curl 3x8
- Bench 3x8
- Dips 3x8
- DB fly 3x8
- Triceps push-down 3x8
- Lying french press 3x8![]()
'Gevlokte peper' inderdaad ofwel pepervlokken. In het Nederlands ook wel paprikavlokken genoemd (maar net iets pittiger dan paprika's, zonder te pittig te zijn).quote:Op maandag 24 september 2012 14:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
... peper? Biber is ook peper bij ons.Ja, wij noemen het 'tuzot'.quote:Bosniers gooien dit overal in, misschien ken je het.
http://upload.wikimedia.o(...)-Podravka_Vegeta.jpgBij ons gaat het voornamelijk door de rijst met een dikke klont boter. Mij lukt het nooit om de rijst zo lekker te maken als mijn moeder en oma, zij maken echt epische rijst.
This isn't even my final form.![]()
AH witte rijst is sinds 1 week anders. Veel droger en minder zoet.
Nu C1000 maar proberen.Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Dat heb ik iemand eigenlijk nooit horen doen.quote:Op maandag 24 september 2012 17:30 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Reversed pyramid trainen schijnt goed te werken in een cut (mede gericht op het behouden van kracht tijdens je periode van energiedeficiëntie).
Deathlift or Die.![]()
Haha ja het is in principe zo goed als hetzelfde spul.quote:Op maandag 24 september 2012 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vegeta lijkt een beetje op het 'Nederlandse' Aromat van Knorr:
[ afbeelding ]
Bij ons is dat spul heilig.
Ah thnx, is het bij de Turk te krijgen? Ja bij ons ook.quote:Op maandag 24 september 2012 17:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
'Gevlokte peper' inderdaad ofwel pepervlokken. In het Nederlands ook wel paprikavlokken genoemd (maar net iets pittiger dan paprika's, zonder te pittig te zijn).
[..]
Ja, wij noemen het 'tuzot'.Bij ons gaat het voornamelijk door de rijst met een dikke klont boter. Mij lukt het nooit om de rijst zo lekker te maken als mijn moeder en oma, zij maken echt epische rijst.
Goddelijke rijst inderdaad.
Kut man. Waarom prefereer jij witte rijst boven zilvervlies?quote:Op maandag 24 september 2012 17:40 schreef Mr.J het volgende:
AH witte rijst is sinds 1 week anders. Veel droger en minder zoet.
Nu C1000 maar proberen.
Hoe gaat het verder, nog wat wedstrijden binnenkort?
Eerste keer in 4 maanden dat ik echt totaal geen zin heb om te gaan. Verrotte knie en moet een heel stuk fietsen hier in België door de regen. Maar goed, no excuses, beachboy work out it is.![]()
Wat is een goede hoeveelheid gewicht om te verliezen per week als je cut? 0,5kg? Zal in het begin natuurlijk wel meer zijn door vocht![]()
Dat zeggen ze meestal wel ja. Hoe meer Kcals je cut hoe meer je zal verliezen, maar natuurlijk ook meer spier denk ik.quote:Op maandag 24 september 2012 18:49 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat is een goede hoeveelheid gewicht om te verliezen per week als je cut? 0,5kg? Zal in het begin natuurlijk wel meer zijn door vochtIf not now, then when.![]()
Ligt er aan wat je kcal deficit is.quote:Op maandag 24 september 2012 18:49 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat is een goede hoeveelheid gewicht om te verliezen per week als je cut? 0,5kg? Zal in het begin natuurlijk wel meer zijn door vocht
7.777kcal verbranden voor 1kg lichaamsvet.Deathlift or Die.![]()
Wat ik zou doen is een hamstring oefening bij benen (of vind je dat je die al genoeg raakt met deads?), rear delt oefening bij rug (omdat je anders last gaat krijgen omdat je front&side delts sterker zijn dan rear delts) en een incline bij chest. Verder goede snelle workoutsquote:Op maandag 24 september 2012 16:59 schreef star_gazer het volgende:
- Squat 3x8
- BB shoulder press 3x8
- Leg press 3x8
- Calf raise 3x8
- DB lateral raise 3x8
- Shrugs 3x8
- Deadlift 1x8
- Bent over row 3x8
- Chin ups 3x8
- Biceps curl 3x8
- Hammer curl 3x8
- Wrist curl 3x8
- Bench 3x8
- Dips 3x8
- DB fly 3x8
- Triceps push-down 3x8
- Lying french press 3x8![]()
![]()
Jep.quote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah thnx, is het bij de Turk te krijgen? Ja bij ons ook.Goddelijke rijst inderdaad.
Dus iets meer dan 500 kcal deficit per dag voor een gewichtsverlies van 0,5 kg per week. Lijkt me een goede richtlijn. Anders te katabool imo.quote:Op maandag 24 september 2012 19:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je kcal deficit is.
7.777kcal verbranden voor 1kg lichaamsvet.This isn't even my final form.![]()
Ik zou 500 onder onderhoud eten en nog 500 extra verbranden dmv cardio.quote:Op maandag 24 september 2012 20:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Dus iets meer dan 500 kcal deficit per dag voor een gewichtsverlies van 0,5 kg per week. Lijkt me een goede richtlijn. Anders te katabool imo.Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: