Inderdaad! hoe kun je nou beweren dat Psv al jaren een zwakke verdediging heeft. Het is gewoon een entertainment programma want met zulke stellingen ben je niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik word echt schijtziek van die Gijp en die snor. Treurige piemeltjes zijn het.
Is vaak een beetje goedkoop scoren ja. Is ook steeds hetzelfde. Kan er over het algemeen wel mee lachen. Wanneer ze de kenner uit gaan hangen neem ik het niet meer helemaal serieus.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik word echt schijtziek van die Gijp en die snor. Treurige piemeltjes zijn het.
Daar gaat het niet om. Het gaat om de manier waarop ze spelers stelselmatig belachelijk maken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad! hoe kun je nou beweren dat Psv al jaren een zwakke verdediging heeft. Het is gewoon een entertainment programma want met zulke stellingen ben je niet serieus te nemen.
Er is toch helemaal niemand die hen serieus neemt? En degenen die dat wel doen zijn zelf niet helemaal 100%.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om de manier waarop ze spelers stelselmatig belachelijk maken.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is toch helemaal niemand die hen serieus neemt? En degenen die dat wel doen zijn zelf niet helemaal 100%.
Als week in week uit elk foutje uitgelicht wordt op de televisie dan sluipt dat ook in je spel, op een gegeven moment begonnen zelfs de commentatoren van eredivisielive te lachen bij elke actie van Manolev. Als je er bewust op bedacht bent kun je van elke speler iedere week wel een compilatie maken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat het hem niets deed. Daarnaast werd hij toch juist in die periode ook aan Milan gelinkt?
Hij kan er gewoon geen kut van.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als week in week uit elk foutje uitgelicht wordt op de televisie dan sluipt dat ook in je spel, op een gegeven moment begonnen zelfs de commentatoren van eredivisielive te lachen bij elke actie van Manolev. Als je er bewust op bedacht bent kun je van elke speler iedere week wel een compilatie maken.
Zijn hele carriere is gewoon kapot gemaakt. Buitenlandse clubs zien die beelden ook en denken dan wel twee keer na over zo'n speler.
Manolev is een onzeker en gefrustreerd mannetje geworden. Hadden ze beter gratis de deur uit kunnen laten gaan.
Vukovic, Bouma, Marcelo, Manolev, Derijck en nu weer Zanka. Niet alleen Brands lijkt een blinde vlek te hebben wb de verdediging.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
Beter stampen ze die scouts die hem binnen heeft gehaald de deur uit.. het ergste is nog die Vukovic, die vent kan er dus echt niks van.. schandalig dat zo iemand prof voetballer is.
Hoho, vergeet Vampeta niet. Een tijdje dacht men toch dat z'n broer per ongeluk was gekocht?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef Geo4kant het volgende:
Marcelo ook ja, volgens mij wij hebben de enige Brazillie die niet kan voetballen gekocht![]()
Ik had graag video beelden gezien van die scouts toen ze videotapes e.d. aan het kijken waren over Vukovic, Manolev en Marcelo.. ik zou graag willen weten wat zij toen gezegd hebben en wat zij er in zagen
Vampeta heeft daarna nog het Braziliaanse elftal gehaald.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoho, vergeet Vampeta niet. Een tijdje dacht men toch dat z'n broer per ongeluk was gekocht?
Dat bedoel ik, die werd ook in eerste instantie de grond in geboord.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vampeta heeft daarna nog het Braziliaanse elftal gehaald.
Zelfde geldt voor Cassio Ramos. Die man is opgeroepen voor het Braziliaans elftal en heeft de Copa Libertadores gewonnen.
Marcelo is echter al aan zijn derde kutseizoen op rij bezig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die werd ook in eerste instantie de grond in geboord.
Ja, dat is wel overdreven veel krediet...quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Marcelo is echter al aan zijn derde kutseizoen op rij bezig.
Dat kun je niet met zekerheid zeggen. Hij heeft hiervoor ook ergens in Polen gespeeld. Of wil jij soms beweren dat je het Poolse voetbal op de voet volgt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Marcelo is echter al aan zijn derde kutseizoen op rij bezig.
Hij is bezig aan zijn 3e seizoen PSV en bakt er tot nu toe ook in zijn derde seizoen hier nog niks vanquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kun je niet met zekerheid zeggen. Hij heeft hiervoor ook ergens in Polen gespeeld. Of wil jij soms beweren dat je het Poolse voetbal op de voet volgt?
Het is geen geweldenaar, maar ook niet veel slechter dan wat we er nu hebben staan. Best triest om hem naar de beloftes te verbannen, is als speler dus niks meer waard en gaat een tweede Kromkamp worden. Had hem dan transfervrij laten gaan, dit is gewoon een kansloos beleid van Brands. Hetzelfde als toen er interesse was voor Engelaar vorig seizoen Brands nog een transfersom wilde ontvangen, nu zit je er nog steeds aan vast en kost hij alleen maar geld, dan had je in ieder geval op het salaris bespaart.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sorry maar als iemand Manolev zijn carriere kapot heeft gemaakt is hij dat zelf heur![]()
Dat eeuwige excuses zoeken altijd voor spelers die ondanks de enorme stapels krediet die ze van trainers hebben gekregen gewoon niet presteren.
inderdaad, ik ben wel moe van dat de media hebben het gedaan gezeikquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sorry maar als iemand Manolev zijn carriere kapot heeft gemaakt is hij dat zelf heur![]()
Dat eeuwige excuses zoeken altijd voor spelers die ondanks de enorme stapels krediet die ze van trainers hebben gekregen gewoon niet presteren.
Ik vind Bouma terug halen nog steeds geen gekke move, Derijck was ook niet onlogisch. En Zanka nu al afschrijvenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vukovic, Bouma, Marcelo, Manolev, Derijck en nu weer Zanka. Niet alleen Brands lijkt een blinde vlek te hebben wb de verdediging.
Ramos heeft het in Nederland echt nooit waargemaakt of zich bewezen als goede keeper.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vampeta heeft daarna nog het Braziliaanse elftal gehaald.
Zelfde geldt voor Cassio Ramos. Die man is opgeroepen voor het Braziliaans elftal en heeft de Copa Libertadores gewonnen.
Het is een prutser, dat hij er door Hutchinson uitgespeeld is zegt genoeg. Wat Brands in hemelsnaam bezielde toen hij die optie lichtte zullen we helaas nooit wetenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het is geen geweldenaar, maar ook niet veel slechter dan wat we er nu hebben staan. Best triest om hem naar de beloftes te verbannen, is als speler dus niks meer waard en gaat een tweede Kromkamp worden. Had hem dan transfervrij laten gaan, dit is gewoon een kansloos beleid van Brands. Hetzelfde als toen er interesse was voor Engelaar vorig seizoen Brands nog een transfersom wilde ontvangen, nu zit je er nog steeds aan vast en kost hij alleen maar geld, dan had je in ieder geval op het salaris bespaart.
Het is toch niet nodig om week in week uit in een comedyshow een speler zo belachelijk te maken? Is gewoon een hetze, het pispaaltje van Gijp. Je kunt van elke speler wel elke week minder gelukkige acties laten zien, als je dit jarenlang doet gaat iedereen het automatisch een faal speler vinden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, ik ben wel moe van dat de media hebben het gedaan gezeik
Manolev komt gewoon kwaliteit tekort.
Het beleid van Brands snap ik al tijden niet meer. Als je op een speler als Engelaar wil verdienen is het einde zoek, salaris besparing van 1,8 miljoen voor twee seizoenen is ook mooi meengenomen. Nu ben je dat geld sowieso kwijtquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is een prutser, dat hij er door Hutchinson uitgespeeld is zegt genoeg. Wat Brands in hemelsnaam bezielde toen hij die optie lichtte zullen we helaas nooit weten
Ja waarom die optie gelicht isquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is een prutser, dat hij er door Hutchinson uitgespeeld is zegt genoeg. Wat Brands in hemelsnaam bezielde toen hij die optie lichtte zullen we helaas nooit weten
kom zeg, Gijp heeft elke keer weer een aanleiding, gisteren weer die belachelijk rode kaart.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het is toch niet nodig om week in week uit in een comedyshow een speler zo belachelijk te maken? Is gewoon een hetze, het pispaaltje van Gijp. Je kunt van elke speler wel elke week minder gelukkige acties laten zien, als je dit jarenlang doet gaat iedereen het automatisch een faal speler vinden.
Manolev is geen fantastische speler, maar er loopt genoeg rond in de eredivisie wat nog waardelozer speelt.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |