Bij Bouma was ik vanaf begin af aan sceptisch en terecht is gebleken. De man was nooit een echte topper en is al jaren op zijn retour. Derijck is als opvulling voor de selectie en voor die prijs best logisch maar meer moeten we er ook niet van maken. En tja, Zanka, als je Bouma en Marcelo en Derijck niet uit het elftal kan spelen dan pleit dat niet in je voordeel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, ik ben wel moe van dat de media hebben het gedaan gezeik
Manolev komt gewoon kwaliteit tekort.
[..]
Ik vind Bouma terug halen nog steeds geen gekke move, Derijck was ook niet onlogisch. En Zanka nu al afschrijven
Hij is in ieder geval de slechtste die zo lang krediet heeft gekregenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom zeg, Gijp heeft elke keer weer een aanleiding, gisteren weer die belachelijk rode kaart.
En dat er in de eredivisie meer spelers rondlopen dan Manolev is logisch, maar speelt bij PSV en daar mag meer kwaliteit verwacht worden dan PEC. Hij is misschien wel de slechtste back die ik bij PSV gezien heb als basisspeler.
Nou ik zal mijn saracastische post dan maar aan je uit proberen te leggen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij is bezig aan zijn 3e seizoen PSV en bakt er tot nu toe ook in zijn derde seizoen hier nog niks van
Altijd leuk zo'n ego boostquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
Ik sta trouwens op de foto met kevin strootman. Best vet opzich
Hij heeft anders draken van wedstrijden gespeeld op die positie, en dan niet een stuk of 2.... Laten we alsjeblieft niet na één keer de nul houden tegen een volslagen lusteloos Feyenoord onze verdedigers de hemel in gaan prijzen...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:11 schreef RijstNatie het volgende:
Hutchinson is als rechts back echt wel heel goed vind ik.
Dat ziet v/d gijp en Derksen echt wel verkeerd.
Hij is beter dan bouma, marcelo en derijck
verdedigend goed
zeer snel
goede pasing
niet egoistisch
kan koppen
wat wil je nog meer
Ik vind Hutchinson niet goed op rechtsback, maar is wel het beste wat we voor handen hebben. Snel is hij inderdaad, verdedigend vind ik hem niet goed, eerder degelijk, passing is hij bagger in, egoistisch is hij niet, en hij kan koppen? Nou, dat heb ik nog niet gezien. Heb hem nog nooit zien koppen volgens mij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:11 schreef RijstNatie het volgende:
verdedigend goed
zeer snel
goede pasing
niet egoistisch
kan koppen
wat wil je nog meer
in 4 wedstrijden ofzo toch?quote:
Nouja niet minder knap danquote:
Zoveel scoort Matavz er niet eens in een heel seizoen.quote:
Zoveel moet je nou ook weer niet voorstellen van het niveau bij jong PSV. Matavz scoorde er ook super makkelijk. Maar eens afwachten of Locadia er al klaar voor is om een stapje hogerop te komen, maar het is ongetwijfeld samen met Bakkali de grootste talenten die er nu rondlopen bij de jeugd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zoveel scoort Matavz er niet eens in een heel seizoen.
prommayon, jorginho, ball nooit gezien?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom zeg, Gijp heeft elke keer weer een aanleiding, gisteren weer die belachelijk rode kaart.
En dat er in de eredivisie meer spelers rondlopen dan Manolev is logisch, maar speelt bij PSV en daar mag meer kwaliteit verwacht worden dan PEC. Hij is misschien wel de slechtste back die ik bij PSV gezien heb als basisspeler.
Maar Hutchinson is ook geen rechtsback. Het is een middenvelder. Hij wordt noodgdwongen op die plek neergezet. En dan vind ik dat hij het niet heel slecht doet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hutch is een degelijke back, maar verdient ook vrij veel en dat is hij toch niet waard. Contract lekker af laten lopen en zelf op zoek naar een nieuwe back. Jammer dat Tamata niet bij Roda als rechtsback speelt om te oefenen. Dat kan ook nog een prima back voor PSV worden
allemaal gezien, ik twijfel nog steeds of Manolev niet nog slechter is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
prommayon, jorginho, ball nooit gezien?
En dan maar weer een nieuwe rechtsback kopen? Ik zie liever een jongen uit de eigen jeugdopleiding daar staan dan een middelmatige buitenlander die niet veel beter is.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Tamata heeft ook nog niet het niveau, maar ik denk dat hij over een paar jaar een prima rechtsback voor PSV kan zijn als hij op die positie gaat trainen. Ik acht de kans ook vrij groot dat PSV die ontwikkeling niet af gaat wachten en hij binnen 2 jaar verkocht gaat worden
Het erge van derksen is dat hij serieus denkt dat Hutchinson gekocht is als rechstback. (en dat dan ook op nationale televisie even vertellen dat Hutchinson niet goed gescout is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:11 schreef RijstNatie het volgende:
verdedigend goed
zeer snel
goede pasing
niet egoistisch
kan koppen
wat wil je nog meer
Waarschijnlijk gaat Brands een nieuwe rechtsback kopen ja. Ik zie ook liever jeugd dan een matige buitenlanders, maar dat zal er wel niet inzittenquote:Op woensdag 26 september 2012 16:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En dan maar weer een nieuwe rechtsback kopen? Ik zie liever een jongen uit de eigen jeugdopleiding daar staan dan een middelmatige buitenlander die niet veel beter is.
Goed nieuwstwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 26-09-2012 om 21:07:14#PSV slaagt erin supertalent Riechedly #Bazoer (15) voor de club te behouden. Hij tekent in oktober een contract voor 3 jaar. Zo meer: ed.nl reageer retweet
Da's inderdaad wel goed nieuws ja. Hebben we 4 talentvolle centrale verdedigers in de a-jeugd en de beloften rondlopen. Daar moet toch wat van doorkomen naar het eerste zou je zeggen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Goed nieuwstwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 26-09-2012 om 21:07:14#PSV slaagt erin supertalent Riechedly #Bazoer (15) voor de club te behouden. Hij tekent in oktober een contract voor 3 jaar. Zo meer: ed.nl reageer retweet
Nog maar even afwachten, Thijs Slegers is nog wat behoudender. Die Rik Elfrink zit er regelmatig naast.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 26-09-2012 om 21:52:25@watergiant is pas 15, heeft nog niets getekend. Hij spreekt slechts intentie uit reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 26-09-2012 om 21:54:05@Luuk_040 hij zegt dat hij wil blijven maar nog niets getekend dus nog niets zeker reageer retweet
Nou daar zal Dick blij mee zijn.twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op donderdag 27-09-2012 om 09:04:51Felicitaties naar onze trainer Dick Advocaat met zijn 65e verjaardag @PSV 🎈🎁🎉 reageer retweet
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zoekt Pieters een club in Noordoost rusland? Wat een muts.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Nou daar zal Dick blij mee zijn.twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op donderdag 27-09-2012 om 09:04:51Felicitaties naar onze trainer Dick Advocaat met zijn 65e verjaardag @PSV 🎈🎁🎉 reageer retweet
Hij verdient eigenlijk een eigen topic. Erik Twieters. Kunnen we tezamen op ons favoriete forum aanschouwen waar hij de afgelopen dagen een zalm cocktail heeft gegeten, welke sneakers hij weer heeft gekocht en hoeveel iPhone 5's hij heeft gekocht. #letsdoittogetherquote:Op donderdag 27 september 2012 13:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Sowieso, die Twitter van Pieters. Man,
Misschien dat jij nog kan helpen? Hij zoekt nog maffia schilderijen van Scarface enzo. #Swagquote:Op donderdag 27 september 2012 13:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij verdient eigenlijk een eigen topic. Erik Twieters. Kunnen we tezamen op ons favoriete forum aanschouwen waar hij de afgelopen dagen een zalm cocktail heeft gegeten, welke sneakers hij weer heeft gekocht en hoeveel iPhone 5's hij heeft gekocht. #letsdoittogether
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV A1 trouwens Sporting A1 verslagen met 1-0
Opstelling PSV A1:
Verstappen, Brenet, Koch, Bazoer, Heesakkers, Horsten, Van Overbeek, Mahmoed (66, Noor), Geraldo (87, Rayhi), Vloet (81, Sanoh), Bakkali (81, Leemans).
Ajax behaalde vorig jaar ook de finale met allemaal gasten uit jong Ajax erbij. Misschien moeten ze die regels eens aanscherpen zodat echte A jeugd tegen elkaar speelt.twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 27-09-2012 om 12:41:57Nog ff terug naar gisteravond, #PSV-19 tegen #Sporting. De Portugezen waren gemiddeld ruim een jaar ouder, dus zege is knap reageer retweet
Je hebt zelf niet gevoetbald?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]Ajax behaalde vorig jaar ook de finale met allemaal gasten uit jong Ajax erbij. Misschien moeten ze die regels eens aanscherpen zodat echte A jeugd tegen elkaar speelt.twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 27-09-2012 om 12:41:57Nog ff terug naar gisteravond, #PSV-19 tegen #Sporting. De Portugezen waren gemiddeld ruim een jaar ouder, dus zege is knap reageer retweet
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij verdient eigenlijk een eigen topic. Erik Twieters. Kunnen we tezamen op ons favoriete forum aanschouwen waar hij de afgelopen dagen een zalm cocktail heeft gegeten, welke sneakers hij weer heeft gekocht en hoeveel iPhone 5's hij heeft gekocht. #letsdoittogether
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien dat jij nog kan helpen? Hij zoekt nog maffia schilderijen van Scarface enzo. #Swag![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:11 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Je hebt zelf niet gevoetbald?
Wat moet hij met een schilderij van mij?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien dat jij nog kan helpen? Hij zoekt nog maffia schilderijen van Scarface enzo. #Swag![]()
![]()
Tweet het hem even, vergeet niet #Swag #LetsDoItTogether #Blessa #PSV erbij te doen, anders komt het wellicht niet goed aan.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat moet hij met een schilderij van mij?
Zijn al regels voor hoor, je mag 3 dispensatie spelers meenemen. Ajax nam Veltman, Rits en Ligeon mee.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]Ajax behaalde vorig jaar ook de finale met allemaal gasten uit jong Ajax erbij. Misschien moeten ze die regels eens aanscherpen zodat echte A jeugd tegen elkaar speelt.twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 27-09-2012 om 12:41:57Nog ff terug naar gisteravond, #PSV-19 tegen #Sporting. De Portugezen waren gemiddeld ruim een jaar ouder, dus zege is knap reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |