SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
[ Bericht 0% gewijzigd door vandermar op 23-09-2012 23:06:24 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zondag 23 september 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nooit thuis gehad
Toen ik een sma had voor even ging ik alleen naar haar toe om dat te doen
Zei GTA ook alquote:
Sick, dat is net als toen er even een max was van 25 bronze packsquote:Op zondag 23 september 2012 22:43 schreef HulkHeld het volgende:
Ja man Timmy Turner, een losse idd;)
Stelletje fapperts, wat doe jij daar trouwens?quote:
Nee, een gristenquote:
Rijst, dadelijk potje fifa 13quote:
Mocht je der kuisheidsgordel likken?quote:Op zondag 23 september 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, een gristenwas maar voor 2 en een halve maand ofzo
RVSquote:Op zondag 23 september 2012 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mocht je der kuisheidsgordel likken?
Wie zit dat onder mijn naam te doen?quote:Op zondag 23 september 2012 22:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stelletje fapperts, wat doe jij daar trouwens?
LOLquote:Op zondag 23 september 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, een gristenwas maar voor 2 en een halve maand ofzo
Misschien wel, misschien niet.. Waarschijnlijk wel!quote:Op zondag 23 september 2012 22:46 schreef wieisboos het volgende:
ik heb van der vaart gekocht voor 8.9k gaat hij stijgen????????/
waar is daar?quote:Op zondag 23 september 2012 22:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heel fucking FUT topic zit daar
Een vrouw hier is ook heel spciaalquote:Op zondag 23 september 2012 22:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heel fucking FUT topic zit daar
Fobo van die nieuwe chickquote:
In het echt kan hij er weinig van.quote:Op zondag 23 september 2012 22:48 schreef Maver24 het volgende:
1 of andere 84 pace amerikaan bronze st van Toronto in een pakje, Quincy Amarikwa
Hij staat ook niet op de marktquote:Op zondag 23 september 2012 22:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
In het echt kan hij er weinig van.
Ik ook, maar ik zag mensen die 2x achter elkaar keken en weer voorkomen in dit rijtje van nuquote:Op zondag 23 september 2012 22:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
oh al gezien. Iemand tipte me in DM dat ik moest kijken
hij komt niet buitenquote:Op zondag 23 september 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk je op straat nooit naar het andere geslacht?
Lees bovenstaandquote:Op zondag 23 september 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is op straat?quote:Op zondag 23 september 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gje is van de verkeerde kantquote:Op zondag 23 september 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Mag ik ook niet kijken?quote:Op zondag 23 september 2012 22:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stelletje fapperts, wat doe jij daar trouwens?
Is die al uit of heb je de ultimatedb app? Hoeveel kost die?quote:Op zondag 23 september 2012 22:53 schreef baswijchen het volgende:
fut app werkt best goed op galaxy s3
Doe je het nietquote:Op zondag 23 september 2012 22:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk te moe om dat te doen
oh vertel, ik heb ook de S3,quote:Op zondag 23 september 2012 22:53 schreef baswijchen het volgende:
Fut app? Naam van de app?quote:Op zondag 23 september 2012 22:53 schreef baswijchen het volgende:
bedoelde fok app hahaquote:Op zondag 23 september 2012 22:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is die al uit of heb je de ultimatedb app? Hoeveel kost die?
Qua clubs kwaliteiten is Quel onvervangbaarquote:Op zondag 23 september 2012 22:53 schreef jepperdeprep het volgende:
Waar is Quel? Heeft ze Quel vervangen?
Inderdaad, zij was gewoon topscorer volgens mijquote:Op zondag 23 september 2012 22:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Qua clubs kwaliteiten is Quel onvervangbaar
quote:
Slim.quote:Op zondag 23 september 2012 23:01 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Club zit helemaal vol met allemaal bronze zooi.![]()
Ik had hem in 4-4-2 verkocht voor 3.2k. Maar deze is 4-3-2-1 dus je moet hem eerst LW en LF makenquote:Op zondag 23 september 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Is die Barcham wat waard?
DS2?
Geen zin aanquote:Op zondag 23 september 2012 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hem in 4-4-2 verkocht voor 3.2k. Maar deze is 4-3-2-1 dus je moet hem eerst LW en LF maken
Je sig bevat een foutquote:Op zondag 23 september 2012 23:01 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Club zit helemaal vol met allemaal bronze zooi.![]()
Hoe goed is hij met tackelen?quote:Op zondag 23 september 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij ook wel een aardige speler
Donequote:Op zondag 23 september 2012 23:05 schreef jepperdeprep het volgende:
Kan iemand mij trouwens weer even in OP zetten?
Xbox 360. GT: Smookz
Het is .45 niet 45'quote:
Die ken ik niet eens. Misschien toch maar eens gaan kijken bij de trainingquote:Op zondag 23 september 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij ook wel een aardige speler
Ja ga haar maar versieren!quote:Op zondag 23 september 2012 23:05 schreef baswijchen het volgende:
die whatsthesecret is een meisje toch?
Het is Colt 45quote:
Overgestapt?quote:Op zondag 23 september 2012 23:05 schreef jepperdeprep het volgende:
Kan iemand mij trouwens weer even in OP zetten?
Xbox 360. GT: Smookz
45 staat voor kaliberquote:
Hard to get...quote:
Echt?quote:
Danke!quote:
Ja, vanwege IRL vrienden die het spel op de Xbox hebben gekauft. Mis de PS3 controller wel thoughquote:
Ja he hihihi.quote:Op zondag 23 september 2012 23:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat ze rot op zegt tegen GTAboy
haha kweet niet of ik geloof dat ze een meisje is miss wil hij/zij/het aandacht of gratis fut coins er zijn zulke mensen!!!!quote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! een vrouwquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
Meester op de basisschool
Haha jeetje, wat een leuke grap
Dan heeft ze zich 2 jaar geleden ingeschreven op Fok! En gaat ze nu haar evil masterplan uitvoerenquote:Op zondag 23 september 2012 23:09 schreef baswijchen het volgende:
[..]
haha kweet niet of ik geloof dat ze een meisje is miss wil hij/zij/het aandacht of gratis fut coins er zijn zulke mensen!!!!
Valt hier allemaal nog mee hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 23:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! een vrouw![]()
zouden er echt mensen zijn die helemaal onder de indruk zijn omdat ze met een vrouw aan het discussiëren zijn op het internet? In deze reeks dan
Waarom zou ik gratis fut coins krijgen?quote:Op zondag 23 september 2012 23:09 schreef baswijchen het volgende:
[..]
haha kweet niet of ik geloof dat ze een meisje is miss wil hij/zij/het aandacht of gratis fut coins er zijn zulke mensen!!!!
Hoeveel mensen bevat jou rot op lijstje wel niet?quote:Op zondag 23 september 2012 23:12 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Valt hier allemaal nog mee hoor.De eerste dag dat ik wat op mijn fobo had en wat ging FOK!'en waren er 3 gasten die gelijk al wilde afspreken enzo. Rare figuren.
''WOW JIJ BENT ECHT DE KNAPSTE DIE IK OOIT HEB GEZIEN'' Rot toch op, dan kijk je geen tv, gebruik je geen internet (buiten FOK!) en kom je nooit buiten.
De rest is allemaal photoshop, jij niet. Jij bent echt de knapstequote:Op zondag 23 september 2012 23:12 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Valt hier allemaal nog mee hoor.De eerste dag dat ik wat op mijn fobo had en wat ging FOK!'en waren er 3 gasten die gelijk al wilde afspreken enzo. Rare figuren.
''WOW JIJ BENT ECHT DE KNAPSTE DIE IK OOIT HEB GEZIEN'' Rot toch op, dan kijk je geen tv, gebruik je geen internet (buiten FOK!) en kom je nooit buiten.
ow;( zit op fok app op mobiel te lui om haar pagina te bezoeken hahaquote:Op zondag 23 september 2012 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan heeft ze zich 2 jaar geleden ingeschreven op Fok! En gaat ze nu haar evil masterplan uitvoerenScherp!
Je bent voor Feyenoordquote:Op zondag 23 september 2012 23:12 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Dat moet je toch wel een beetje vleien? Lijkt trouwens niet zo fijn, maar goed. Ik heb dat nooitquote:Op zondag 23 september 2012 23:12 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Nice, werkt dat ook in de kroeg?quote:Op zondag 23 september 2012 23:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
De rest is allemaal photoshop, jij niet. Jij bent echt de knapste
Quel heeft hier ook nooit om 1 coin gevraagd. Helaas komt het meeste trieste gedrag hier tot stand door het mannelijke geslachtquote:Op zondag 23 september 2012 23:13 schreef baswijchen het volgende:
[..]
ow;( zit op fok app op mobiel te lui om haar pagina te bezoeken haha
Nee, dan knijp ik gelijk in de tietenquote:
wat?quote:Op zondag 23 september 2012 23:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
E-hosselaars
Gewoon mad poenie scoren via fok
In het keldertje zit een mokkel die half FOK! heeft afgewerktquote:Op zondag 23 september 2012 23:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
E-hosselaars
Gewoon mad poenie scoren via fok
Naja vleien, het is beter dan het tegenovergestelde te horen natuurlijk maar ik hecht er weinig waarde aan. Zeker als ik niet weet hoe die andere persoon eruit ziet, om het maar plat te zeggen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat moet je toch wel een beetje vleien? Lijkt trouwens niet zo fijn, maar goed. Ik heb dat nooit. Mijn fobo is ook niet zo spannend
Billen knijpen werkt beter!quote:Op zondag 23 september 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dan knijp ik gelijk in de tieten
lolquote:Op zondag 23 september 2012 23:15 schreef Toefjes het volgende:
Zou dit ook zo werken als ik naar het Viva forum zou gaan, en daar het brei-topic in zou gaan? Al die vrouwen van slag enzo. hehe
Tuurlijk, Libelle forum doet het ook goed!quote:Op zondag 23 september 2012 23:15 schreef Toefjes het volgende:
Zou dit ook zo werken als ik naar het Viva forum zou gaan, en daar het brei-topic in zou gaan? Al die vrouwen van slag enzo. hehe
quote:Op zondag 23 september 2012 23:15 schreef Toefjes het volgende:
Hoe heet die?quote:Op zondag 23 september 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het keldertje zit een mokkel die half FOK! heeft afgewerktGJE, op een oude fiets moet je het leren, iets voor jou?
Nee, maar dat wil ik ook helemaal niet.quote:Op zondag 23 september 2012 23:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jij kunt nog geen ezel hosselen.
Ik heb nog nooit een klap gehad maar heb dan ook nooit bij een random meisje in de tieten geknepenquote:Op zondag 23 september 2012 23:15 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Billen knijpen werkt beter!Kun je bukken zodra ze omdraaien, kun je de klap nog ontwijken zeg maar
Lekker eenzaam.quote:Op zondag 23 september 2012 23:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, maar dat wil ik ook helemaal niet.
Briljante repliekquote:Op zondag 23 september 2012 23:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, maar dat wil ik ook helemaal niet.
Oke daar heb je wel een punt natuurlijk. Heb je allemaal van die vage gastjes die je complimentjes gaan geven of van die vage shit tegen je vertellenquote:Op zondag 23 september 2012 23:15 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Naja vleien, het is beter dan het tegenovergestelde te horen natuurlijk maar ik hecht er weinig waarde aan. Zeker als ik niet weet hoe die andere persoon eruit ziet, om het maar plat te zeggen.
Moet je doen bij kamperchicks manquote:Op zondag 23 september 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een klap gehad maar heb dan ook nooit bij een random meisje in de tieten geknepen
Allochtonen!quote:Op zondag 23 september 2012 23:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oke daar heb je wel een punt natuurlijk. Heb je allemaal van die vage gastjes die je complimentjes gaan geven of van die vage shit tegen je vertellen. Wat een hel.
Omdat ik geen ezel wil hosselen? Ik ben niet zo triest om een dier te hosselen hoor. Overigens is hosselen het verkeerde woord.quote:
Ook niet als je dronken was?quote:Op zondag 23 september 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een klap gehad maar heb dan ook nooit bij een random meisje in de tieten geknepen
sommigen kunnen geen genoeg van me krijgenquote:Op zondag 23 september 2012 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat Fuszy beter in de markt ligt dan hij zelf denkt.
Neequote:
Ik heb dit account niet zelf aangemaakt.quote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef baswijchen het volgende:
lees deze post van whatsthesecret lees goed hij is een jongen;) Verwijderd uit de Rabobank
meneerquote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef baswijchen het volgende:
lees deze post van whatsthesecret lees goed hij is een jongen;) Verwijderd uit de Rabobank
Haha zie het echt te vaak gebeuren... Het rare is dat de jongens dan altijd de kroeg worden uitgezet xDquote:
Busteddquote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef baswijchen het volgende:
Ja hequote:
hahahaha ga weg manquote:Op zondag 23 september 2012 23:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik heb dit account niet zelf aangemaakt.Dus kan kloppen.
quote:
Kelly ben jij datquote:Op zondag 23 september 2012 23:22 schreef Toefjes het volgende:
Een half jaar geleden een man, en nu een vrouwEr wordt ons weer een loer gedraaid
Hoe voelt dat nou?quote:Op zondag 23 september 2012 23:22 schreef Toefjes het volgende:
Een half jaar geleden een man, en nu een vrouwEr wordt ons weer een loer gedraaid
quote:Op zondag 23 september 2012 23:22 schreef Fuszy het volgende:
Toefjes kan ik wel waarderen. Die man is briljant. Coachen kan die ook nog en hakken op die beat
Ik vind het prima dat men dat nu denkt, kan ik tenminste normaal over fut praten ipv dat gezeik over mijn geslacht.quote:
Kelly was toch ook erg snel omgebouwd?quote:Op zondag 23 september 2012 23:22 schreef Toefjes het volgende:
Waren laatst met een paar man, laat iemand zo'n fimpje van dat sterren springen zien. Dat was dus die Kelly (die omgebouwde). Zei zo'n gozer dat hij haar wel zou geven. Wij nog vragen weet je het zeker, maar hij zou het echt doenquote:Op zondag 23 september 2012 23:22 schreef Toefjes het volgende:
Als je het niet weet dan zou bijna iedereen wel ja zeggen hoorquote:Op zondag 23 september 2012 23:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waren laatst met een paar man, laat iemand zo'n fimpje van dat sterren springen zien. Dat was dus die Kelly (die omgebouwde). Zei zo'n gozer dat hij haar wel zou geven. Wij nog vragen weet je het zeker, maar hij zou het echt doen
Wees real dan ipv fake fobo enzoquote:Op zondag 23 september 2012 23:23 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat men dat nu denkt, kan ik tenminste normaal over fut praten ipv dat gezeik over mijn geslacht.
Nou, weet nog die big brother. We hebben TV op het werk, en BB stond op. Toen kwam de douche scene, Kelly naakt. Wij over de gang naar de andere afdeling roepen, dat ze moesten komen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waren laatst met een paar man, laat iemand zo'n fimpje van dat sterren springen zien. Dat was dus die Kelly (die omgebouwde). Zei zo'n gozer dat hij haar wel zou geven. Wij nog vragen weet je het zeker, maar hij zou het echt doen
+1 voor Bas !quote:Op zondag 23 september 2012 23:26 schreef baswijchen het volgende:
haha topic van hoe lekker zou whatsthesecret zijn naar: baswijchen toch gelijk
Tik m aanquote:Op zondag 23 september 2012 23:26 schreef baswijchen het volgende:
Die foto's in haar/zijn fobo zijn wel ingevuld met een lief meisjequote:Op zondag 23 september 2012 23:26 schreef baswijchen het volgende:
Tineye die foto eensquote:Op zondag 23 september 2012 23:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die foto's in haar/zijn fobo zijn wel ingevuld met een lief meisje
quote:Op zondag 23 september 2012 23:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wees real dan ipv fake fobo enzo
Wasdaquote:
Plagiaatchecker voor foto'squote:
Als je klaarkomt met een vinger in je poeperdquote:
Ik snap die jongen ook nooitquote:
Blegh.quote:Op zondag 23 september 2012 23:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je klaarkomt met een vinger in je poeperd
Moet je je woordenschat uitbreidenquote:Op zondag 23 september 2012 23:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik snap die jongen ook nooit
Ben blij als ik weer kan tradeofferen (moet je gewoon even fut starten). Kan ik mijn team op 1 account krijgen.
Is het nu 9 punten voor promotie en 12 voor de titel?quote:Op zondag 23 september 2012 23:30 schreef jepperdeprep het volgende:
Ben zojuist gepromoveerd in Singleplayer FUT Seasons met mijn Bronze Eredivisie team en heb ook de titel gepakt. 2500 erbij jeuj
12 voor promotie en 15 voor de titel geloof ikquote:Op zondag 23 september 2012 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is het nu 9 punten voor promotie en 12 voor de titel?
In online divisie 5 wel, maar verschilt per divisie volgens mij.quote:Op zondag 23 september 2012 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is het nu 9 punten voor promotie en 12 voor de titel?
Okee, dan zul je bij 9 punten veilig zijn voor degradatie ofzoquote:Op zondag 23 september 2012 23:32 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
12 voor promotie en 15 voor de titel geloof ik
Volgens mij was het 12 punten voor promotie en 15 voor de titel, maar nu in Divisie 4 is het 15 punten voor promotie en 18 voor titel.quote:Op zondag 23 september 2012 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In online divisie 5 wel, maar verschilt per divisie volgens mij.
Dan wordt het daar pittiger denk ik. Divisie 5 is tot nu toe wel makkelijkquote:Op zondag 23 september 2012 23:34 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Volgens mij was het 12 punten voor promotie en 15 voor de titel, maar nu in Divisie 4 is het 15 punten voor promotie en 18 voor titel.
Zijn er maar 5 divisiesquote:Op zondag 23 september 2012 23:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan wordt het daar pittiger denk ik. Divisie 5 is tot nu toe wel makkelijk
Is hij nog steeds 4* skill?quote:Op zondag 23 september 2012 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
1e redelijke silver pack dit jaar
[ afbeelding ]
Hoezo open je nu al packs? Is dat zo winstgevend?!quote:Op zondag 23 september 2012 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
1e redelijke silver pack dit jaar
[ afbeelding ]
Meestal niet, maar ik ben gewoon verslaafd aan bronze en silver packsquote:Op zondag 23 september 2012 23:44 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hoezo open je nu al packs? Is dat zo winstgevend?!
Fraggerquote:Op zondag 23 september 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
Wat zijn nog leuke apps voor de iPad?
Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar met een bepaalde tactiek win je bijna alles.quote:Op maandag 24 september 2012 00:00 schreef DannyDeko het volgende:
Zijn er hier onwijze osm geeks? Ga met wat maten compo beginnen en kan wel wat tips gebruiken :p
Jailbroken?quote:Op zondag 23 september 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
Wat zijn nog leuke apps voor de iPad?
jaquote:
En welke was dat? :pquote:Op maandag 24 september 2012 00:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar met een bepaalde tactiek win je bijna alles.
Werd toen zonder zo'n ticket alsnog kampioen met Blackpool terwijl andere met zo'n seizoenskaart ofzo zaten
Ik nakte hier back in the day altijd tactieken van, op dat forum staat meestal wel wat bruikbaars (http://www.osmhulp.nl/)quote:Op maandag 24 september 2012 00:00 schreef DannyDeko het volgende:
Zijn er hier onwijze osm geeks? Ga met wat maten compo beginnen en kan wel wat tips gebruiken :p
Ja goede vraag. Weet niet of ik dat nog ergens heb, kan morgen wel even kijkenquote:
hehe okquote:Op maandag 24 september 2012 00:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja goede vraag. Weet niet of ik dat nog ergens heb, kan morgen wel even kijken
SB speelt heel veel OSM dus die zal het wel weten.
1 uur 's nachts ofzo maar kan ook iets later of eerder zijnquote:Op maandag 24 september 2012 00:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
hehe ok
Wat is het tijdstip dat alles gegenereerd wordt btw?
Tja ik ben Udinese en heb een kutkeeper. +1 mil op de bankquote:Op maandag 24 september 2012 00:14 schreef Doublepain het volgende:
Met OSM altijd goeie verdeigers + keeper halen..
Ik haal iig altijd steek
Je moet zorgen dat de laagste rating dicht bij je hoogste rating zit, of dat denk ik omdat ik dan altijd de beste games hadquote:Op maandag 24 september 2012 00:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tja ik ben Udinese en heb een kutkeeper. +1 mil op de bank
Heb ik ook hele tijd, is een bug.quote:Op maandag 24 september 2012 00:21 schreef Maver24 het volgende:
Hmm heb ik weer. Staan nu 33/40 items op de tradepile zegt tie dat er niks meer bijkan. Hoe dan
2 uur denk ikquote:Op maandag 24 september 2012 00:26 schreef Der_Rudi het volgende:
Iemand enig idee hoe laat je progress weer gereset wordt? Zodat je niveau weer omhoog kan zeg maar?
InstaKentquote:Op maandag 24 september 2012 00:26 schreef detennismaster het volgende:
Even mijn eerste Youtube video's promoten
Wordt denk ik ook mijn nieuwe PSN naam.quote:
iig wel origineelquote:Op maandag 24 september 2012 00:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wordt denk ik ook mijn nieuwe PSN naam.
Wil gewoon een nieuwe...quote:Op maandag 24 september 2012 00:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iig wel origineelmaar waarom heb je een nieuwe psn account nodig dan?
Was die zoveel meer waard dan?quote:Op maandag 24 september 2012 01:01 schreef Lindgren. het volgende:
El Ghanassy is echt keihard gedaald.Die is nog maar 8k.
Er hebben er een paar tegelijk opgestaan voor 25k+ Geen idee of ie daarvoor verkocht is, maar dat zal wel niet.quote:Op maandag 24 september 2012 01:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Was die zoveel meer waard dan?
ik heb willemsquote:Op maandag 24 september 2012 00:56 schreef StijnDa het volgende:
Weinig Eredivisie spelers op de markt in 4-3-3...
Als iemand toevallig nog wat heeft/kan vinden, zou fijn zijn
Ik zoek nog; Willems, Henriksen, Wijnaldum, Zanka/Jorgensen, Overtoom, Duarte.
Denk niet dat hij boven de 15k gaat uitkomenquote:Op maandag 24 september 2012 02:08 schreef Rijst het volgende:
Mn beste gratis pack tot nu toe
[ afbeelding ]
Edit Hij is 11k waardZal ik hem gelijk verkopen denk niet dat zo'n 80 rated speler snel zal stijgen toch?
Ik heb al meerdere keren blessures gehad van 5 wedstrijdenquote:Op maandag 24 september 2012 02:33 schreef Rijst het volgende:
Trouwens volgens mij hebben ze een bug dat je spelers geen blessures op kunnen lopen. Ze worden ingame geblesseerd maar de volgende wedstrijd kunnen ze gewoon weer spelen.
kutteamquote:Op maandag 24 september 2012 02:36 schreef Rijst het volgende:
Cavani weer 5k gestegengelukkig kon ik hem snel kopen . Hij is echt ziek goed trouwens
Morgenavond even Stekelenburg testen
[ afbeelding ]
Een feyenoorder?quote:Op maandag 24 september 2012 06:33 schreef stoereboii het volgende:
Heb nu 40k + Van der wiel ajax te koopAls hij verkoopt een echte ster halen
goedemorgenquote:
Oh das wel lekkerquote:Op maandag 24 september 2012 07:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
goedemorgen
ja echt he iedereen is ineens ontzettend duur. Die tiote van mij is nu 7k waard, wtf :S
hahahahquote:Op maandag 24 september 2012 07:32 schreef Toefjes het volgende:
Realistisch spel, ik zet Marco van Basten neer als coach en ik loop gelijk tegen mijn eerste nederlaag aan
Sociaal leven is funest voor FUT. En andersomquote:Op maandag 24 september 2012 07:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Meuning, mijn daily gift was wederom niet best: mini bronze pack.
Heb het hele weekend te weinig kunnen traden, met alle gevolgen van dien; een totaal kapitaal van 15k, en nog geen team gemaakt. Druk met andere dingen, en dat gaat ten koste van de omzet
Waarom kan je er niet op?quote:Op maandag 24 september 2012 07:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Btw: dat ik op mijn werk niet op de web app kan, helpt ook niet bepaald. Vorig jaar lukte dat nog wel
No worries als je even vrij hebt, CE downloaden en 150c doen..quote:Op maandag 24 september 2012 07:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Meuning, mijn daily gift was wederom niet best: mini bronze pack.
Heb het hele weekend te weinig kunnen traden, met alle gevolgen van dien; een totaal kapitaal van 15k, en nog geen team gemaakt. Druk met andere dingen, en dat gaat ten koste van de omzet
Vanmiddag even uitchecken weer, betwijfel alleen of het heel erg winstgevend is rond deze tijdquote:Op maandag 24 september 2012 07:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
No worries als je even vrij hebt, CE downloaden en 150c doen..
Gisteren had ik 1,5K.. nu heb 12,7K en heb verder niks getraded ofzoquote:Op maandag 24 september 2012 07:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vanmiddag even uitchecken weer, betwijfel alleen of het heel erg winstgevend is rond deze tijd
Kijk, dat zijn harde centenquote:Op maandag 24 september 2012 07:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gisteren had ik 1,5K.. nu heb 12,7K en heb verder niks getraded ofzo
Ik al 2 dagen, kan niet meer stukquote:Op maandag 24 september 2012 07:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Bronze pack als daily gift.
Ik ben in de wolken.
Om de 3 uur maar? Vorig jaar kon ik 24/7 CE'en met multiple accountsquote:Op maandag 24 september 2012 07:46 schreef Doublepain het volgende:
Elke 3 uurtjes checken, 2 packs halen en weer erop zetten [ afbeelding ]
je kunt elk uur natuurlijk doen. Ik denk dat hij voor de chille manier kiestquote:Op maandag 24 september 2012 07:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Om de 3 uur maar? Vorig jaar kon ik 24/7 CE'en met multiple accounts
Das teveel werk, maar in de toekomst een keer proberen als meer mensen coins hebbenquote:Op maandag 24 september 2012 07:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Om de 3 uur maar? Vorig jaar kon ik 24/7 CE'en met multiple accounts
Ik al 3 dagenquote:Op maandag 24 september 2012 07:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik al 2 dagen, kan niet meer stuk
Misschien moet ik het inderdaad maar zo zien, en dat dan als positief opvattenquote:Op maandag 24 september 2012 07:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sociaal leven is funest voor FUT. En andersom
Gister voordat ik ging slapen opende ik met 7k nog wat bronze packs, en nu ik inlogde waren alleen de healingcards niet verkocht en had ik 11k.quote:Op maandag 24 september 2012 07:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het nog niet super werken helaas.
Zou lekker bewaren tot na donderdag, dan komen er een paar miljoen mensen die teams gaan makenquote:Op maandag 24 september 2012 07:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
Verkoopt een 4-2-3-1 nu al voor een mooie prijs of kan ik die beter achterhouden nog?
Cool, spannendquote:Op maandag 24 september 2012 07:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien moet ik het inderdaad maar zo zien, en dat dan als positief opvatten![]()
Ga komend weekend trouwen, dus ik denk dat de coinsteller een beetje blijft haperen komende periode, het is niet anders.
Zijn er al mensen die met een early season ticket spelen? Hoe speelt het?
Wordt lastig als je niet op de app kan ;-)quote:Op maandag 24 september 2012 07:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
No worries als je even vrij hebt, CE downloaden en 150c doen..
Welke browser?quote:Op maandag 24 september 2012 07:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wordt lastig als je niet op de app kan ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |