Omdat ik geen ezel wil hosselen? Ik ben niet zo triest om een dier te hosselen hoor. Overigens is hosselen het verkeerde woord.quote:
Ook niet als je dronken was?quote:Op zondag 23 september 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een klap gehad maar heb dan ook nooit bij een random meisje in de tieten geknepen
sommigen kunnen geen genoeg van me krijgenquote:Op zondag 23 september 2012 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat Fuszy beter in de markt ligt dan hij zelf denkt.
Neequote:
Ik heb dit account niet zelf aangemaakt.quote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef baswijchen het volgende:
lees deze post van whatsthesecret lees goed hij is een jongen;) Verwijderd uit de Rabobank
meneerquote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef baswijchen het volgende:
lees deze post van whatsthesecret lees goed hij is een jongen;) Verwijderd uit de Rabobank
Haha zie het echt te vaak gebeuren... Het rare is dat de jongens dan altijd de kroeg worden uitgezet xDquote:
Busteddquote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef baswijchen het volgende:
Ja hequote:
hahahaha ga weg manquote:Op zondag 23 september 2012 23:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik heb dit account niet zelf aangemaakt.Dus kan kloppen.
quote:
Kelly ben jij datquote:Op zondag 23 september 2012 23:22 schreef Toefjes het volgende:
Een half jaar geleden een man, en nu een vrouwEr wordt ons weer een loer gedraaid
Hoe voelt dat nou?quote:Op zondag 23 september 2012 23:22 schreef Toefjes het volgende:
Een half jaar geleden een man, en nu een vrouwEr wordt ons weer een loer gedraaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |