Dat moet je toch wel een beetje vleien? Lijkt trouwens niet zo fijn, maar goed. Ik heb dat nooitquote:Op zondag 23 september 2012 23:12 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Valt hier allemaal nog mee hoor.De eerste dag dat ik wat op mijn fobo had en wat ging FOK!'en waren er 3 gasten die gelijk al wilde afspreken enzo. Rare figuren.
''WOW JIJ BENT ECHT DE KNAPSTE DIE IK OOIT HEB GEZIEN'' Rot toch op, dan kijk je geen tv, gebruik je geen internet (buiten FOK!) en kom je nooit buiten.
Nice, werkt dat ook in de kroeg?quote:Op zondag 23 september 2012 23:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
De rest is allemaal photoshop, jij niet. Jij bent echt de knapste
Quel heeft hier ook nooit om 1 coin gevraagd. Helaas komt het meeste trieste gedrag hier tot stand door het mannelijke geslachtquote:Op zondag 23 september 2012 23:13 schreef baswijchen het volgende:
[..]
ow;( zit op fok app op mobiel te lui om haar pagina te bezoeken haha
Nee, dan knijp ik gelijk in de tietenquote:
wat?quote:Op zondag 23 september 2012 23:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
E-hosselaars
Gewoon mad poenie scoren via fok
In het keldertje zit een mokkel die half FOK! heeft afgewerktquote:Op zondag 23 september 2012 23:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
E-hosselaars
Gewoon mad poenie scoren via fok
Naja vleien, het is beter dan het tegenovergestelde te horen natuurlijk maar ik hecht er weinig waarde aan. Zeker als ik niet weet hoe die andere persoon eruit ziet, om het maar plat te zeggen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat moet je toch wel een beetje vleien? Lijkt trouwens niet zo fijn, maar goed. Ik heb dat nooit. Mijn fobo is ook niet zo spannend
Billen knijpen werkt beter!quote:Op zondag 23 september 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dan knijp ik gelijk in de tieten
lolquote:Op zondag 23 september 2012 23:15 schreef Toefjes het volgende:
Zou dit ook zo werken als ik naar het Viva forum zou gaan, en daar het brei-topic in zou gaan? Al die vrouwen van slag enzo. hehe
Tuurlijk, Libelle forum doet het ook goed!quote:Op zondag 23 september 2012 23:15 schreef Toefjes het volgende:
Zou dit ook zo werken als ik naar het Viva forum zou gaan, en daar het brei-topic in zou gaan? Al die vrouwen van slag enzo. hehe
quote:Op zondag 23 september 2012 23:15 schreef Toefjes het volgende:
Hoe heet die?quote:Op zondag 23 september 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het keldertje zit een mokkel die half FOK! heeft afgewerktGJE, op een oude fiets moet je het leren, iets voor jou?
Nee, maar dat wil ik ook helemaal niet.quote:Op zondag 23 september 2012 23:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jij kunt nog geen ezel hosselen.
Ik heb nog nooit een klap gehad maar heb dan ook nooit bij een random meisje in de tieten geknepenquote:Op zondag 23 september 2012 23:15 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Billen knijpen werkt beter!Kun je bukken zodra ze omdraaien, kun je de klap nog ontwijken zeg maar
Lekker eenzaam.quote:Op zondag 23 september 2012 23:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, maar dat wil ik ook helemaal niet.
Briljante repliekquote:Op zondag 23 september 2012 23:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, maar dat wil ik ook helemaal niet.
Oke daar heb je wel een punt natuurlijk. Heb je allemaal van die vage gastjes die je complimentjes gaan geven of van die vage shit tegen je vertellenquote:Op zondag 23 september 2012 23:15 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Naja vleien, het is beter dan het tegenovergestelde te horen natuurlijk maar ik hecht er weinig waarde aan. Zeker als ik niet weet hoe die andere persoon eruit ziet, om het maar plat te zeggen.
Moet je doen bij kamperchicks manquote:Op zondag 23 september 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een klap gehad maar heb dan ook nooit bij een random meisje in de tieten geknepen
Allochtonen!quote:Op zondag 23 september 2012 23:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oke daar heb je wel een punt natuurlijk. Heb je allemaal van die vage gastjes die je complimentjes gaan geven of van die vage shit tegen je vertellen. Wat een hel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |