Ja ga haar maar versieren!quote:Op zondag 23 september 2012 23:05 schreef baswijchen het volgende:
die whatsthesecret is een meisje toch?
Het is Colt 45quote:
Overgestapt?quote:Op zondag 23 september 2012 23:05 schreef jepperdeprep het volgende:
Kan iemand mij trouwens weer even in OP zetten?
Xbox 360. GT: Smookz
45 staat voor kaliberquote:
Hard to get...quote:
Echt?quote:
Danke!quote:
Ja, vanwege IRL vrienden die het spel op de Xbox hebben gekauft. Mis de PS3 controller wel thoughquote:
Ja he hihihi.quote:Op zondag 23 september 2012 23:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat ze rot op zegt tegen GTAboy
haha kweet niet of ik geloof dat ze een meisje is miss wil hij/zij/het aandacht of gratis fut coins er zijn zulke mensen!!!!quote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! een vrouwquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
Meester op de basisschool
Haha jeetje, wat een leuke grap
Dan heeft ze zich 2 jaar geleden ingeschreven op Fok! En gaat ze nu haar evil masterplan uitvoerenquote:Op zondag 23 september 2012 23:09 schreef baswijchen het volgende:
[..]
haha kweet niet of ik geloof dat ze een meisje is miss wil hij/zij/het aandacht of gratis fut coins er zijn zulke mensen!!!!
Valt hier allemaal nog mee hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 23:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! een vrouw![]()
zouden er echt mensen zijn die helemaal onder de indruk zijn omdat ze met een vrouw aan het discussiėren zijn op het internet? In deze reeks dan
Waarom zou ik gratis fut coins krijgen?quote:Op zondag 23 september 2012 23:09 schreef baswijchen het volgende:
[..]
haha kweet niet of ik geloof dat ze een meisje is miss wil hij/zij/het aandacht of gratis fut coins er zijn zulke mensen!!!!
Hoeveel mensen bevat jou rot op lijstje wel niet?quote:Op zondag 23 september 2012 23:12 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Valt hier allemaal nog mee hoor.De eerste dag dat ik wat op mijn fobo had en wat ging FOK!'en waren er 3 gasten die gelijk al wilde afspreken enzo. Rare figuren.
''WOW JIJ BENT ECHT DE KNAPSTE DIE IK OOIT HEB GEZIEN'' Rot toch op, dan kijk je geen tv, gebruik je geen internet (buiten FOK!) en kom je nooit buiten.
De rest is allemaal photoshop, jij niet. Jij bent echt de knapstequote:Op zondag 23 september 2012 23:12 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Valt hier allemaal nog mee hoor.De eerste dag dat ik wat op mijn fobo had en wat ging FOK!'en waren er 3 gasten die gelijk al wilde afspreken enzo. Rare figuren.
''WOW JIJ BENT ECHT DE KNAPSTE DIE IK OOIT HEB GEZIEN'' Rot toch op, dan kijk je geen tv, gebruik je geen internet (buiten FOK!) en kom je nooit buiten.
ow;( zit op fok app op mobiel te lui om haar pagina te bezoeken hahaquote:Op zondag 23 september 2012 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan heeft ze zich 2 jaar geleden ingeschreven op Fok! En gaat ze nu haar evil masterplan uitvoerenScherp!
Je bent voor Feyenoordquote:Op zondag 23 september 2012 23:12 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |