quote:Op donderdag 1 december 2011 11:45 schreef WhatsTheSecret het volgende:
En de reden was mijn t-shirt. Hij was ''asociaal, aanstootgevend en kaasschaaf''.
Het was 550 euro in brief geld. Maar het geld hebben ze niet eens gezien.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:49 schreef HSG het volgende:
TS is een tokkie en de Rabobank hoeft zijn 37 cent niet te hebben.
Imijn t-shirt. Hij was ''asociaal, aanstootgevend en tuinmeubilair".
En de reden was mijn t-shirt. Hij was ''asociaal, aanstootgevend en kamillethee''.
En de reden was mijn t-shirt. Hij was ''asociaal, aanstootgevend en lamp''.
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:52 schreef Marie30 het volgende:
Doet me denken aan die grap:
Komt een Antwerpenaar de bank binnen en zegt: ik wil een kutrekening oepenen in ouw kutbank.
Bediende: zeg meneer een beetje beleefd!
Antwerpenaar: moette toek op ouw bakkes hebben kut? Wa ist probleem, opent na gewoon die kutrekening.
Bediende: ik roep de directeur even.
Directeur: meneer, wat is het probleem?
Antwerpenaar: niks! Ik wil gewoen een kutrekening openen in ouw kutbank om main kuterfenis van een miljoen op te zetten.
Directeur: en dees teef doet moeilijk ofwa...!?
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:52 schreef Marie30 het volgende:
Komt een Antwerpenaar de bank binnen en zegt: ik wil een kutrekening oepenen in ouw kutbank.
Antwerpenaar: moette toek op ouw bakkes hebben kut? Wa ist probleem, opent na gewoon die kutrekening.
Antwerpenaar: niks! Ik wil gewoen een kutrekening openen in ouw kutbank om main kuterfenis van een miljoen op te zetten.
Ik zie weinig gelijkenissen, mijn verhaal is geen grap.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:52 schreef Marie30 het volgende:
Als ik een verzonnen verhaal op FOK! zou posten zou ik niet meer met mijzelf kunnen leven, dat is wel heel erg sneu.quote:
Nee, jouw verhaal is niet grappig, dat is het verschil...quote:Op donderdag 1 december 2011 11:56 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik zie weinig gelijkenissen, mijn verhaal is geen grap.
Ja, want lelijke mensen mogen geen geld storten.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:02 schreef Henno het volgende:
TS is eigenlijk geweigerd omdat hij lelijk is, maar dat liet hij gemakshalve even weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |