quote:Op donderdag 1 december 2011 11:45 schreef WhatsTheSecret het volgende:
En de reden was mijn t-shirt. Hij was ''asociaal, aanstootgevend en kaasschaaf''.
Het was 550 euro in brief geld. Maar het geld hebben ze niet eens gezien.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:49 schreef HSG het volgende:
TS is een tokkie en de Rabobank hoeft zijn 37 cent niet te hebben.
Imijn t-shirt. Hij was ''asociaal, aanstootgevend en tuinmeubilair".
En de reden was mijn t-shirt. Hij was ''asociaal, aanstootgevend en kamillethee''.
En de reden was mijn t-shirt. Hij was ''asociaal, aanstootgevend en lamp''.
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:52 schreef Marie30 het volgende:
Doet me denken aan die grap:
Komt een Antwerpenaar de bank binnen en zegt: ik wil een kutrekening oepenen in ouw kutbank.
Bediende: zeg meneer een beetje beleefd!
Antwerpenaar: moette toek op ouw bakkes hebben kut? Wa ist probleem, opent na gewoon die kutrekening.
Bediende: ik roep de directeur even.
Directeur: meneer, wat is het probleem?
Antwerpenaar: niks! Ik wil gewoen een kutrekening openen in ouw kutbank om main kuterfenis van een miljoen op te zetten.
Directeur: en dees teef doet moeilijk ofwa...!?
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:52 schreef Marie30 het volgende:
Komt een Antwerpenaar de bank binnen en zegt: ik wil een kutrekening oepenen in ouw kutbank.
Antwerpenaar: moette toek op ouw bakkes hebben kut? Wa ist probleem, opent na gewoon die kutrekening.
Antwerpenaar: niks! Ik wil gewoen een kutrekening openen in ouw kutbank om main kuterfenis van een miljoen op te zetten.
Ik zie weinig gelijkenissen, mijn verhaal is geen grap.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:52 schreef Marie30 het volgende:
Als ik een verzonnen verhaal op FOK! zou posten zou ik niet meer met mijzelf kunnen leven, dat is wel heel erg sneu.quote:
Nee, jouw verhaal is niet grappig, dat is het verschil...quote:Op donderdag 1 december 2011 11:56 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik zie weinig gelijkenissen, mijn verhaal is geen grap.
Ja, want lelijke mensen mogen geen geld storten.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:02 schreef Henno het volgende:
TS is eigenlijk geweigerd omdat hij lelijk is, maar dat liet hij gemakshalve even weg.
Het is KLB geen GRP.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:00 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Nee, jouw verhaal is niet grappig, dat is het verschil...
+1quote:Op donderdag 1 december 2011 12:00 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Nee, jouw verhaal is niet grappig, dat is het verschil...
Ik moest lachen op mijn werk, toch nog leuk geweest vandaag, dank uquote:Op donderdag 1 december 2011 11:52 schreef Marie30 het volgende:
denk je echt dat de Rabobank ook maar iets geeft om 550 euro meer of minder? als je nu 500 miljoen wilde wegzetten ok..quote:Op donderdag 1 december 2011 11:50 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Het was 550 euro in brief geld. Maar het geld hebben ze niet eens gezien.
Dan zei die kalende man vast ook: en dees teef doet moeilijk ofwa?!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:10 schreef 314 het volgende:
[..]
denk je echt dat de Rabobank ook maar iets geeft om 550 euro meer of minder? als je nu 500 miljoen wilde wegzetten ok..
You're welcome. Stond in de Humo van deze weekquote:Op donderdag 1 december 2011 12:09 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik moest lachen op mijn werk, toch nog leuk geweest vandaag, dank u
Alle beetjes helpen. Occupy, je weet toch.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:10 schreef 314 het volgende:
[..]
denk je echt dat de Rabobank ook maar iets geeft om 550 euro meer of minder? als je nu 500 miljoen wilde wegzetten ok..
Een echte hosselaar heeft geen bankrekening, mongool.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:45 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ik wilde even wat briefgeld, zoals een echte hosselaar dat doet, storten op mijn Rabobank rekening.
Wel. Verschillende, op verschillende namen. Schelden is trouwens een teken van zwakte.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Een echte hosselaar heeft geen bankrekening, mongool.
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:21 schreef Worteltjestaart het volgende:
1. Op 1 december in een T-shirt lopen zonder jas is kansloos.
2. Als dit verhaal echt zou zijn had je wel gezegd dat als ze je naar buiten zetten, je je rekening opheft. Als je niet mag storten, dan naai je ze maar.
Verzonnen dus, QED. Pleur op josti...
En waarom zou ik door een iemand mijn rekening opheffen?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:45 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Niets vermoedend loop ik naar binnen, hang mijn jas op en loop rustig naar de balie om eerst het een en ander te regelen met betrekking tot mijn rekening.
Bij jou is het binnenhuis ook koud? Hier is het gewoon 20 graden binnen, prima voor een t-shirt. Ah, jij bent er ook zo een die als een kassameisje verkeerd kijkt je niet meer bij de desbetreffende supermarkt komt?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:34 schreef Worteltjestaart het volgende:
Je hangt je jas niet op als je alleen geld komt storten bij een automaat.
En dan alsnog, op 1 december alleen een t-shirt aanhebben, niet erg geloofwaardig hè?
En waarom zou je je rekening opheffen, vraag je? Omdat je als serieuze klant eruit geschopt zou zijn geworden tedoen tezijn ofzo?
Als ze het bij mij zouden flikken was ik snel klaar bij die toko.
plus je klapt dat wijf er per direct een paar op der neus... wie denkt ze wel niet dat ze is. Kut hoer...quote:Op donderdag 1 december 2011 13:36 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Bij jou is het binnenhuis ook koud? Hier is het gewoon 20 graden binnen, prima voor een t-shirt. Ah, jij bent er ook zo een die als een kassameisje verkeerd kijkt je niet meer bij de desbetreffende supermarkt komt?
Zonde van het gezicht, als ik haar had ontmoet in de dancing had ze mij vast niet weg gestuurd.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:46 schreef Pakspul het volgende:
[..]
plus je klapt dat wijf er per direct een paar op der neus... wie denkt ze wel niet dat ze is. Kut hoer...
Hij was ''asociaal, aanstootgevend en banaan".
Ik heb niemand een mongool genoemd. Dat tweede, heb je daar ook zelf beelden bij in je hoofd?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:12 schreef Catch22- het volgende:
Zo'n shirt aantrekken en anderen een mongool noemen
dat is hetzelfde als een 7 jarige jongetje in zijn kon neuken en iemand anders een homo noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |