Wat schattig!quote:Op zondag 23 september 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een auto ofzo, gebeurt wel vaker
Soms ben ik echt een gevaarlijk rondlopend object
Dat is ook de reden van newb zijn toompje, neem ik aan?quote:
Dat badhokjesverhaal was al tijden voor ik in zicht kwam, dus het kan niet alleen mijn schuld zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook de reden van newb zijn toompje, neem ik aan?
Oh mijn ik moest zo verschrikkelijk hard lachen, ik heb het nog in mijn inbox staan.quote:Op zondag 23 september 2012 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat badhokjesverhaal was al tijden voor ik in zicht kwam, dus het kan niet alleen mijn schuld zijn.
Hullie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 23 september 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Hullie.
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schaam me er niet eens meer voor![]()
Ach, het is menselijk.quote:Op zondag 23 september 2012 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Ik schaam me er niet eens meer voor
Misschien was dat ook wel mijn fout. We zagen elkaar gewoon zowat elke dag, konden niet genoeg van elkaar krijgen (ik heb het niet over Loka).quote:
En dan komt het hard aan als het uit gaat...quote:Op zondag 23 september 2012 23:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien was dat ook wel mijn fout. We zagen elkaar gewoon zowat elke dag, konden niet genoeg van elkaar krijgen (ik heb het niet over Loka).
Yupquote:Op zondag 23 september 2012 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan komt het hard aan als het uit gaat...
Goedquote:Op maandag 24 september 2012 00:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, nog eventjes. Hoe was je weekend?
Leuke damesquote:Op maandag 24 september 2012 00:08 schreef Faxie het volgende:
Nog wakker ja![]()
Zo even onder een warme douche het zout afspoelen en bijkomen, dan in de badjas kruipen, en met een lekker drankje Fokken met leuke dames
Mijne was prima! Had wat vrienden op bezoek, die zijn van de middag weer vertrokken. Was leuk!quote:Op maandag 24 september 2012 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Straks maar eens lekker slapen. Eerst nog even relaxen.
En jouwe?
Dat is altijd leuk jaquote:Op maandag 24 september 2012 00:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijne was prima! Had wat vrienden op bezoek, die zijn van de middag weer vertrokken. Was leuk!
Das altijd minder ja.quote:Op maandag 24 september 2012 00:15 schreef Murdera het volgende:
Ik heb je niet verlaten bobje, ik kreeg een bluescreen
Hmm, zou het kunnen liggen aan een oververhitte processor bij mij?quote:Op maandag 24 september 2012 00:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das altijd minder ja.
Ik heb vandaag ook de nodige crashes gehad bij het gamen (mijne was een runtime error -_- )
Is het een laptop?quote:Op maandag 24 september 2012 00:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hmm, zou het kunnen liggen aan een oververhitte processor bij mij?
Ik weet niet zo goed wat ik aan die sporadische bluescreens kan doen.
Nee, een desktop.quote:Op maandag 24 september 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is het een laptop?
Laptops hebben wel vaker een wat gebrekkige koeling.
Anders kun je een programma als speedfan gebruiken om de temperatuur te bepalen.
Het zou ook aan je geheugen kunnen liggen, maar bijvoorbeeld ook aan een driver.
Tip:Vaak heb je bij een blue screen een code (zoals 0x0000006A oid), die moet je opschrijven en even googlen!
quote:Op maandag 24 september 2012 00:33 schreef Samzz het volgende:
Tralalala, witte wijn is toch wel erg lekker.
Je kunt er ook een foto van maken met je mobiel of zo, hoef je niet te pennenquote:Op maandag 24 september 2012 00:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, een desktop.
Mjah, volgende keer even kijken of hij lang genoeg blijft staan om de code te onthouden.
Laptops hebben vaak last van stof. Gewoon stofzuiger op de ventilatie roosters zetten.quote:Op maandag 24 september 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is het een laptop?
Laptops hebben wel vaker een wat gebrekkige koeling.
Anders kun je een programma als speedfan gebruiken om de temperatuur te bepalen.
Het zou ook aan je geheugen kunnen liggen, maar bijvoorbeeld ook aan een driver.
Tip:Vaak heb je bij een blue screen een code (zoals 0x0000006A oid), die moet je opschrijven en even googlen!
Van de witte wijn? Dat heeft geen zin, is al opquote:Op maandag 24 september 2012 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Je kunt er ook een foto van maken met je mobiel of zo, hoef je niet te pennen
Wel als het geheugen oververhit raakt. Heb ik al eens meegemaakt (was brak geheugen)quote:Op maandag 24 september 2012 00:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laptops hebben vaak last van stof. Gewoon stofzuiger op de ventilatie roosters zetten.
Trouwens veroorzaakt over verhitting geen blauw scherm.
oeps, was een failquoteje van mijquote:Op maandag 24 september 2012 00:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van de witte wijn? Dat heeft geen zin, is al op.
Hehe, misschien een restant van je laatste dronken avontuur?quote:Op maandag 24 september 2012 00:45 schreef Samzz het volgende:
Wtf, waarom ligt er een plastic tas in m'n bed.
Lolquote:Op maandag 24 september 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hehe, misschien een restant van je laatste dronken avontuur?
Heb niets om fotos mee te maken.quote:Op maandag 24 september 2012 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Je kunt er ook een foto van maken met je mobiel of zo, hoef je niet te pennen
Ik ben niet zo snel dronken. De laatste keer is toch dik een jaar geleden, zo niet langer.quote:Op maandag 24 september 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hehe, misschien een restant van je laatste dronken avontuur?
Knuffeltasquote:Op maandag 24 september 2012 00:45 schreef Samzz het volgende:
Wtf, waarom ligt er een plastic tas in m'n bed.
Wat zondequote:Op maandag 24 september 2012 00:47 schreef Faxie het volgende:
Ik heb hier overigens nog een stuk of 5 flessen wijn die ik zelf nooit opdrink....
Ik kan toch beter met kakkakoekoekonijn knuffelen dan.quote:
Ik zal m'n vriendin eens bellenquote:Op maandag 24 september 2012 00:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja... 't zou wel handig zijn als er eens iemand langs kwam die wel een wijntje lust....
Brak geheugen, er is dus een geheugen deel aangesproken die niet goed functioneerd. Heeft niks met warmte te maken.quote:Op maandag 24 september 2012 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel als het geheugen oververhit raakt. Heb ik al eens meegemaakt (was brak geheugen)
quote:Op maandag 24 september 2012 00:54 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga nog even lezen en dan gaan de ogen dicht. Toedels.
Integendeel, warmte is 1 van de belangrijkste vijanden van pc onderdelen.quote:Op maandag 24 september 2012 00:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Brak geheugen, er is dus een geheugen deel aangesproken die niet goed functioneerd. Heeft niks met warmte te maken.
Blauwe schermen zijn of een driver conflict of hardware matig defect.
Hitte probleem is alleen wanneer een laptop spontaan uitvalt en niet direct mee aan wilt.
Trusten Samzz!quote:Op maandag 24 september 2012 00:54 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga nog even lezen en dan gaan de ogen dicht. Toedels.
Ik vind het al knap als je überhaupt op zo'n ipad iets nuttigs kan doen. Veel verder dan mijn mail lezen, naar het nieuws kijken en youtube filmpjes kijken kom ik niet op dat apparaat. Dan vind ik het snel onhandig worden en kruip ik toch weer achter mijn computer.quote:Op maandag 24 september 2012 04:22 schreef Casie het volgende:
Blijkbaar werkt quoten niet via mijn iPad ( of het ligt aan mijn internetkunsten ja) maar nee murdera het was idd sarcastisch bedoelt over die reclame.
Lang leve spytool.
quote:Op maandag 24 september 2012 04:22 schreef Casie het volgende:
Blijkbaar werkt quoten niet via mijn iPad ( of het ligt aan mijn internetkunsten ja) maar nee murdera het was idd sarcastisch bedoelt over die reclame.
Lang leve spytool.
quote:Op maandag 24 september 2012 09:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gewoon een bestelling geannuleerd. Ik ben kei trots.
Vreemd vrouwmenschquote:Op maandag 24 september 2012 09:32 schreef Myraela het volgende:
quote:
Ik heb Guild Wars II 3 keer geannuleerd maar uiteindelijk heb ik hem nu tochquote:Op maandag 24 september 2012 09:32 schreef Myraela het volgende:
Far shiverpeaks?quote:Op maandag 24 september 2012 09:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb Guild Wars II 3 keer geannuleerd maar uiteindelijk heb ik hem nu toch
Een kort rokje, panty en scheermesjes.quote:Op maandag 24 september 2012 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
touw, ducktape en een mes is nogal voorspelbaar zeker?
Ouch. De TT is dus voorlopig even niet meer van toepassing?quote:Op maandag 24 september 2012 10:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een grote bult op mijn neus vanwege het flauwvallen tegen een tafelpoot. En nu mag ik van mijn ouders het huis niet uit
Toen ging het over iets wat ik had laten vallen en eigenlijk een rondlopende rampenmachine ben, dus eigenlijk welquote:Op maandag 24 september 2012 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ouch. De TT is dus voorlopige even niet meer van toepassing?
maar hoezo flauwgevallen?quote:Op maandag 24 september 2012 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ging het over iets wat ik had laten vallen en eigenlijk een rondlopende rampenmachine ben, dus eigenlijk wel
Geen flauw idee, ik deed een poging te ontbijten maar ik werd misselijk en duizelig en ging onderuit toen ik een glas water haalde.quote:
vaker last van?quote:Op maandag 24 september 2012 10:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik deed een poging te ontbijten maar ik werd misselijk en duizelig en ging onderuit toen ik een glas water haalde.
lijkt me best eng, ineens op de vloer wakker worden (ik gok dat je het zo meemaakt)quote:Op maandag 24 september 2012 10:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet vaak, maar ik had het een halfjaar geleden ook een paar keer.
Dat was altijd mijn beschrijving van mijn weekend toen ik nog enorm veel thuis zat. "Gewoon lekker rustig aan gedaan"quote:
een weekendje niks doen kom je wel lekker van tot rust!quote:Op maandag 24 september 2012 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je het maarvond is dat totaal niet erg natuurlijk
Had je het nodig dan?quote:Op maandag 24 september 2012 11:08 schreef rival het volgende:
een weekendje niks doen kom je wel lekker van tot rust!
Toen je nog een saaie muts was?quote:Op maandag 24 september 2012 11:07 schreef Myraela het volgende:
Dat was altijd mijn beschrijving van mijn weekend toen ik nog enorm veel thuis zat. "Gewoon lekker rustig aan gedaan"
zaterdagmiddag heb ik een hydraulische handrem in een auto gebouwd maar voor de rest heb ik niks anders gedaan dan bankhangen en boodschappen doen iddquote:Op maandag 24 september 2012 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was altijd mijn beschrijving van mijn weekend toen ik nog enorm veel thuis zat. "Gewoon lekker rustig aan gedaan"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |