Ik kan toch beter met kakkakoekoekonijn knuffelen dan.quote:
Ik zal m'n vriendin eens bellenquote:Op maandag 24 september 2012 00:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja... 't zou wel handig zijn als er eens iemand langs kwam die wel een wijntje lust....
Brak geheugen, er is dus een geheugen deel aangesproken die niet goed functioneerd. Heeft niks met warmte te maken.quote:Op maandag 24 september 2012 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel als het geheugen oververhit raakt. Heb ik al eens meegemaakt (was brak geheugen)
quote:Op maandag 24 september 2012 00:54 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga nog even lezen en dan gaan de ogen dicht. Toedels.
Integendeel, warmte is 1 van de belangrijkste vijanden van pc onderdelen.quote:Op maandag 24 september 2012 00:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Brak geheugen, er is dus een geheugen deel aangesproken die niet goed functioneerd. Heeft niks met warmte te maken.
Blauwe schermen zijn of een driver conflict of hardware matig defect.
Hitte probleem is alleen wanneer een laptop spontaan uitvalt en niet direct mee aan wilt.
Trusten Samzz!quote:Op maandag 24 september 2012 00:54 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga nog even lezen en dan gaan de ogen dicht. Toedels.
Ik vind het al knap als je überhaupt op zo'n ipad iets nuttigs kan doen. Veel verder dan mijn mail lezen, naar het nieuws kijken en youtube filmpjes kijken kom ik niet op dat apparaat. Dan vind ik het snel onhandig worden en kruip ik toch weer achter mijn computer.quote:Op maandag 24 september 2012 04:22 schreef Casie het volgende:
Blijkbaar werkt quoten niet via mijn iPad ( of het ligt aan mijn internetkunsten ja) maar nee murdera het was idd sarcastisch bedoelt over die reclame.
Lang leve spytool.
quote:Op maandag 24 september 2012 04:22 schreef Casie het volgende:
Blijkbaar werkt quoten niet via mijn iPad ( of het ligt aan mijn internetkunsten ja) maar nee murdera het was idd sarcastisch bedoelt over die reclame.
Lang leve spytool.
quote:Op maandag 24 september 2012 09:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gewoon een bestelling geannuleerd. Ik ben kei trots.
Vreemd vrouwmenschquote:Op maandag 24 september 2012 09:32 schreef Myraela het volgende:
quote:
Ik heb Guild Wars II 3 keer geannuleerd maar uiteindelijk heb ik hem nu tochquote:Op maandag 24 september 2012 09:32 schreef Myraela het volgende:
Far shiverpeaks?quote:Op maandag 24 september 2012 09:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb Guild Wars II 3 keer geannuleerd maar uiteindelijk heb ik hem nu toch
Een kort rokje, panty en scheermesjes.quote:Op maandag 24 september 2012 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
touw, ducktape en een mes is nogal voorspelbaar zeker?
Ouch. De TT is dus voorlopig even niet meer van toepassing?quote:Op maandag 24 september 2012 10:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een grote bult op mijn neus vanwege het flauwvallen tegen een tafelpoot. En nu mag ik van mijn ouders het huis niet uit
Toen ging het over iets wat ik had laten vallen en eigenlijk een rondlopende rampenmachine ben, dus eigenlijk welquote:Op maandag 24 september 2012 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ouch. De TT is dus voorlopige even niet meer van toepassing?
maar hoezo flauwgevallen?quote:Op maandag 24 september 2012 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ging het over iets wat ik had laten vallen en eigenlijk een rondlopende rampenmachine ben, dus eigenlijk wel
Geen flauw idee, ik deed een poging te ontbijten maar ik werd misselijk en duizelig en ging onderuit toen ik een glas water haalde.quote:
vaker last van?quote:Op maandag 24 september 2012 10:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik deed een poging te ontbijten maar ik werd misselijk en duizelig en ging onderuit toen ik een glas water haalde.
lijkt me best eng, ineens op de vloer wakker worden (ik gok dat je het zo meemaakt)quote:Op maandag 24 september 2012 10:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet vaak, maar ik had het een halfjaar geleden ook een paar keer.
Dat was altijd mijn beschrijving van mijn weekend toen ik nog enorm veel thuis zat. "Gewoon lekker rustig aan gedaan"quote:
een weekendje niks doen kom je wel lekker van tot rust!quote:Op maandag 24 september 2012 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je het maarvond is dat totaal niet erg natuurlijk
Had je het nodig dan?quote:Op maandag 24 september 2012 11:08 schreef rival het volgende:
een weekendje niks doen kom je wel lekker van tot rust!
Toen je nog een saaie muts was?quote:Op maandag 24 september 2012 11:07 schreef Myraela het volgende:
Dat was altijd mijn beschrijving van mijn weekend toen ik nog enorm veel thuis zat. "Gewoon lekker rustig aan gedaan"
zaterdagmiddag heb ik een hydraulische handrem in een auto gebouwd maar voor de rest heb ik niks anders gedaan dan bankhangen en boodschappen doen iddquote:Op maandag 24 september 2012 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was altijd mijn beschrijving van mijn weekend toen ik nog enorm veel thuis zat. "Gewoon lekker rustig aan gedaan"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |