Ik ook.quote:Op zondag 23 september 2012 16:29 schreef heloef het volgende:
Ik moet nu standaard lachen bij het woord walvis.
Waarom?quote:Op zondag 23 september 2012 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar in dit geval ook aan Rokje denken.
Okequote:
Rokje wil niet in bed liggen met een piemel. Dus dat gebeurt niet.quote:Op zondag 23 september 2012 16:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Okehopelijk niet bovenop jou als het een walvis is
Balenquote:Op zondag 23 september 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje wil niet in bed liggen met een piemel. Dus dat gebeurt niet.
Fucking baas.quote:Op zondag 23 september 2012 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Balen![]()
Ik heb de lego set van LOTR
Foto komt nog. Er zitten echt gave dingen tussen. Helms deep, en de Weather top bijvoorbeeld. Helms deep is echt groot.quote:Op zondag 23 september 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fucking baas.
Vertel me er alles over en geef me een foto.
Hoiquote:
Je hebt gelijk alles gekocht?quote:Op zondag 23 september 2012 16:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Foto komt nog. Er zitten echt gave dingen tussen. Helms deep, en de Weather top bijvoorbeeld. Helms deep is echt groot.
Grappig, stiekem zou ik willen dat ik ooit een vent vind dat soort gelijke dingen doet als die jongen in de reclame.quote:Op zondag 23 september 2012 16:44 schreef xFriendx het volgende:
Elke keer als ik dat deuntje hoor (of de reclame zie) van penny for your thoughts, dime for a kiss en zo wil ik ook iemand wat sturen zodat ze moet glimlachen![]()
Ja, online dat is goedkoper dan alles los kopen. Dus de afgelopen dagen ben ik bezig geweest om alles in elkaar te zetten. Moet er nog een plekje voor vinden in mijn huis.quote:Op zondag 23 september 2012 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk alles gekocht?
Ja, is tof toch?quote:Op zondag 23 september 2012 16:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grappig, stiekem zou ik willen dat ik ooit een vent vind dat soort gelijke dingen doet als die jongen in de reclame.
Ik dacht dat je stiekem mij wilde vinden.quote:Op zondag 23 september 2012 16:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grappig, stiekem zou ik willen dat ik ooit een vent vind dat soort gelijke dingen doet als die jongen in de reclame.
Dan maakt de afstand niet meer uit, want dat gevoel van verliefd voel je dan toch wel.quote:Op zondag 23 september 2012 16:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, is tof toch?Ook dat is een soort warme deken
Jaa ssssst.quote:Op zondag 23 september 2012 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je stiekem mij wilde vinden.
Bonjourquote:
Precies. Plus het begint nu kouder te worden, donkerder, kaarsjes aan. Dan kriebelt het toch weerquote:Op zondag 23 september 2012 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan maakt de afstand niet meer uit, want dat gevoel van verliefd voel je dan toch wel.
Wat leuk.quote:Op zondag 23 september 2012 16:44 schreef xFriendx het volgende:
Elke keer als ik dat deuntje hoor (of de reclame zie) van penny for your thoughts, dime for a kiss en zo wil ik ook iemand wat sturen zodat ze moet glimlachen![]()
Dat heb ik dan weer niet.quote:Op zondag 23 september 2012 16:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies. Plus het begint nu kouder te worden, donkerder, kaarsjes aan. Dan kriebelt het toch weer
Horen die kriebels niet in de lente thuis?quote:Op zondag 23 september 2012 16:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies. Plus het begint nu kouder te worden, donkerder, kaarsjes aan. Dan kriebelt het toch weer
Ik ben wel een zwijmelaar, dus ik heb daar wel wat meequote:Op zondag 23 september 2012 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat leuk.
Ik wil dan altijd de inhoud van mijn maag eruit gooien.
quote:Op zondag 23 september 2012 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat leuk.
Dit ja, wat een verschrikkelijke reclame.quote:Op zondag 23 september 2012 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat leuk.
Sowieso.. welke Dagobert zit continu naar zn bankrekening te staren om te kijken of er nog een cent bij is geschreven?quote:Op zondag 23 september 2012 17:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit ja, wat een verschrikkelijke reclame.
Idd.quote:Op zondag 23 september 2012 17:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso.. welke Dagobert zit continu naar zn bankrekening te staren om te kijken of er nog een cent bij is geschreven?
als ik mijn iPad heb ga ik er ook mee knuffelen hoorquote:Op zondag 23 september 2012 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd.
En lachend knuffelend met je Ipad je achterover op bed laten vallen.
Hoe extreem labiel ben je dan.
quote:Op zondag 23 september 2012 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd.
Waar gaat dit over? Het klinkt engquote:Op zondag 23 september 2012 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd.
de ING(?) reclamequote:Op zondag 23 september 2012 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Het klinkt eng
Bij mij gaat het ook altijd kriebelen in de winter, zeker als straks de feestdagen eraan komen.quote:Op zondag 23 september 2012 16:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij mij gaat het juist in de zomer kriebelen, warm zweterig weer, daar krijg ik een enorme plakzak van.quote:Op zondag 23 september 2012 17:17 schreef Casie het volgende:
[..]
Bij mij gaat het ook altijd kriebelen in de winter, zeker als straks de feestdagen eraan komen.
Oke, ik heb het tot 30 seconden vol kunnen houden. Dat liedjequote:
quote:Op zondag 23 september 2012 17:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik mijn iPad heb ga ik er ook mee knuffelen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het een hartstikke schattige reclamequote:Op zondag 23 september 2012 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd.
Dat meen je toch niet he? Kijk van flips had ik dat wel verwacht, maar van jou echt niet.quote:Op zondag 23 september 2012 17:19 schreef Casie het volgende:
[..]
Vind het een hartstikke schattige reclame
jij snapt hetquote:Op zondag 23 september 2012 17:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke, ik heb het tot 30 seconden vol kunnen houden. Dat liedjeEn welke klapmongool gaat nu lopen chatten met z´n neukertje via internetbankieren als hij ergens in the middle of fucking nowhere zit?
![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik doe niet aan grapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik heb geen Nederlandse bankrekening, alleen een Maltees-Britse. Geen kansspelbelasting FTW.quote:Op zondag 23 september 2012 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij snapt het
Gaan wij nu ook internetbankieren zodra ik mijn iPad heb?
erg jammer weer..quote:Op zondag 23 september 2012 17:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen Nederlandse bankrekening, alleen een Maltees-Britse. Geen kansspelbelasting FTW.
Sorryquote:
*kras*quote:
kun je eindelijk die sleeve laten zetten.quote:Op zondag 23 september 2012 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij snapt het
Gaan wij nu ook internetbankieren zodra ik mijn iPad heb?
Sleeve?quote:Op zondag 23 september 2012 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
kun je eindelijk die sleeve laten zetten.
shht, verklap nou niet dat het me daarom gingquote:Op zondag 23 september 2012 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
kun je eindelijk die sleeve laten zetten.
ik vind dat niet leuk.. ik haat kouquote:Op zondag 23 september 2012 17:38 schreef Barbusse het volgende:
Vind ik leuk. Eerste vorst van de herfst een feit
quote:Op zondag 23 september 2012 17:38 schreef Barbusse het volgende:
Vind ik leuk. Eerste vorst van de herfst een feit
Zeker! Laat gemaaktquote:Op zondag 23 september 2012 15:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je maar niet meer brak bent. Nog laat gemaakt?
28 graden, olé olé.quote:Op zondag 23 september 2012 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
En morgen kutweer voorspeld -_-
Stralend zonnetje hier. Zo na werk met een paar collega´s een biertje doen op een terrasjequote:Op zondag 23 september 2012 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En het is nu gewoon donker-bewolkt hier
Het is hier binnen ook gewoon koud...quote:Op zondag 23 september 2012 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stralend zonnetje hier. Zo na werk met een paar collega´s een biertje doen op een terrasje
Met een goed glas whisky bij de open haard zitten danquote:Op zondag 23 september 2012 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is hier binnen ook gewoon koud...
Open haard heb ik nietquote:Op zondag 23 september 2012 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met een goed glas whisky bij de open haard zitten dan
Leuk! M'n vrienden zijn nu net de deur uit (heb een leuk weekend gehadquote:
Jammerquote:Op zondag 23 september 2012 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Open haard heb ik niet![]()
Maar zit nu wel aan een blikje wiskey cola
Kom maar brengen dan, aangezien ik wel een baasquote:Op zondag 23 september 2012 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JammerEn whisky-cola
Èckte bazen drinken dit soort drank:
[ afbeelding ]
neehee barb. wat heb ik nou gezegd?quote:Op zondag 23 september 2012 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JammerEn whisky-cola
[ afbeelding ]
Ik zit aan dat blikje omdat 1 van mijn vrienden die achter gelaten heeft, was nog over van gisternachtquote:Op zondag 23 september 2012 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JammerEn whisky-cola
[ afbeelding ]
Kom maar halen, ik heb beter weer.quote:Op zondag 23 september 2012 18:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Kom maar brengen dan, aangezien ik wel een baas![]()
ben.
Behoorlijk veel, maar ik weet niet welke opmerking je nu precies bedoelt?quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Behoorlijk veel, maar ik weet niet welke opmerking je nu precies bedoelt?
Klinkt goedquote:Op zondag 23 september 2012 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk! M'n vrienden zijn nu net de deur uit (heb een leuk weekend gehad), dus heb ik nu weer tijd om te fokken
We hebben gewoon zitten gamen, blowen, drinken en kletsen, gewoon zoals het hoortquote:Op zondag 23 september 2012 18:14 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Klinkt goedNog spannende dingen beleefd?
Dat ga ik zo dus ook doen.quote:
Haha klinkt ehh tof? Niet zo mijn dingquote:Op zondag 23 september 2012 18:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hebben gewoon zitten gamen, blowen, drinken en kletsen, gewoon zoals het hoort
Hoe was jouw weekend?
Zeker!quote:Op zondag 23 september 2012 18:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat echte stoere mannen appletini met een parasolletje dronken.
Sry daar zijn mijn mogelijkheden iets te beperkt voorquote:Op zondag 23 september 2012 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom maar halen, ik heb beter weer.
nee, dat zijn metromannen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat echte stoere mannen appletini met een parasolletje dronken.
Naja, moet zeggen, blowen doe ik bijna nooit meer. 1 van m'n vrienden had zin om te blowen en draaide een joint, en ik heb gewoon 2 trekkies er van genomen. Kreeg alleen wel een vreetkick (halve zak chokotoff leeggevrotenquote:Op zondag 23 september 2012 18:19 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Haha klinkt ehh tof? Niet zo mijn ding
Al lang niet meer op de zaterdag opstap geweest dus dat heb ik gedaan, en het dr gelijk maar flink van genomen![]()
Ja lekkerquote:Op zondag 23 september 2012 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeeeey Royco!! Hoe is 't!
Klinkt voor mij gewoon als een goede avond.quote:Op zondag 23 september 2012 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, moet zeggen, blowen doe ik bijna nooit meer. 1 van m'n vrienden had zin om te blowen en draaide een joint, en ik heb gewoon 2 trekkies er van genomen. Kreeg alleen wel een vreetkick (halve zak chokotoff leeggevroten).
Maar gewoon een beetje quality time met vrienden is toch wel ook jouw ding? Maakt verder niet zo uit wat je doet, zolang je het allemaal maar naar je zin hebt toch?
Het was gewoon een tof weekend!quote:Op zondag 23 september 2012 18:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klinkt voor mij gewoon als een goede avond.
Ohh chocotoff, lekkerquote:Op zondag 23 september 2012 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, moet zeggen, blowen doe ik bijna nooit meer. 1 van m'n vrienden had zin om te blowen en draaide een joint, en ik heb gewoon 2 trekkies er van genomen. Kreeg alleen wel een vreetkick (halve zak chokotoff leeggevroten).
Maar gewoon een beetje quality time met vrienden is toch wel ook jouw ding? Maakt verder niet zo uit wat je doet, zolang je het allemaal maar naar je zin hebt toch?
Ow zo!quote:Op zondag 23 september 2012 18:24 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ohh chocotoff, lekker
Dat doe ik zeker graag, ben alleen niet zo'n thuisblijver in het weekend, dat bedoelde ik meer
Ik ga graag uit, daar is t lekker druk en zie ik veel bekenden weer eensquote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow zo!
Ja, ik ben gewoon geen uitgaanstype. Liever zit ik thuis met een paar vrienden te chillen. Hooguit gaan we naar de burgerking (omdat zij dat willen) en naar de supermarkt om vreten (en drank!) in te kopen voor de avond en nacht
Altijd leuk om te horen!quote:Op zondag 23 september 2012 18:31 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ga graag uit, daar is t lekker druk en zie ik veel bekenden weer eens
En het is leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!
Tevens had deze zaterdag een leuk extraatje, een bevestiging dat ik toch best leuk ben
Ja, als ik zo'n compliment hoor dan weet ik daar niet zo goed raad mee. Ik heb zoiets van "voor mij is het doodgewoon om er zo uit te zien"quote:Op zondag 23 september 2012 18:34 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zoiets ja
Geeft toch een lekkere boost aan je zelfvertrouwen!
Ik zou het ook niet wetenquote:Op zondag 23 september 2012 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog nooit gedronken eigenlijk.Zou het lekker zijn?
Gaan we ons tegoed doen aan appletinis?quote:Op zondag 23 september 2012 18:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten
Only one way to find out!
Ooit..quote:Op zondag 23 september 2012 18:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gaan we ons tegoed doen aan appletinis?
Het lijkt me niks in ieder gevalquote:Op zondag 23 september 2012 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog nooit gedronken eigenlijk.Zou het lekker zijn?
quote:Op zondag 23 september 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heb ik een site voor.
www.appletini.nl
Doe ik.. soggen hahaquote:Op zondag 23 september 2012 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga gewoon een beetje rondsurfen op fok, doe ik ook!
Ik had nooit verwacht dat jij van voetbal hield.quote:Op zondag 23 september 2012 19:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ben er zo weer, even voetballen kijken
Had jij geen paper af te ronden?quote:
Heb nu pauze.. het lukt niet dus later maar weer verderquote:Op zondag 23 september 2012 19:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had jij geen paper af te ronden?
Ik volg PSV altijdquote:Op zondag 23 september 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat jij van voetbal hield.
Dat is dan weer minder.quote:
Nee dat begrijp ik..quote:
quote:
Nee hoor, dan krijg je dat je elkaar lekker kan uitlachen bij onderlinge wedstrijden.quote:
Writersblock?quote:Op zondag 23 september 2012 19:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb nu pauze.. het lukt niet dus later maar weer verder
Gelukkig maarquote:Op zondag 23 september 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, dan krijg je dat je elkaar lekker kan uitlachen bij onderlinge wedstrijden.
Daarom.quote:Op zondag 23 september 2012 19:19 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Gelukkig maarKun je je ook meteen laten troosten
Bier en tieten zijn veel leuker uiteraard.quote:
Klopt!quote:Op zondag 23 september 2012 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bier en tieten zijn veel leuker uiteraard.
You got a point there.quote:Op zondag 23 september 2012 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Juistquote:
quote:
Altijd fijn, dit soort collectieve instemming.quote:
Alleen er valt zo weinig over te zeggen.quote:Op zondag 23 september 2012 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You don´t complete mequote:
Beetje jammer he, je kunt het de hele avond over tieten of bier hebben hoor. Zoveel verschillen daarinquote:Op zondag 23 september 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen er valt zo weinig over te zeggen.
"Bier is lekker"
"Tieten zijn lekker"
Wat moet een man daar nou meer over zeggen?
En alles wat daar aan gerelateerd isquote:Op zondag 23 september 2012 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje jammer he, je kunt het de hele avond over tieten of bier hebben hoor. Zoveel verschillen daarin
Ik heb nooit hele gesprekken over tieten gehad behalve als een vrouw voor bij kwam met goede tieten ofzo.quote:Op zondag 23 september 2012 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje jammer he, je kunt het de hele avond over tieten of bier hebben hoor. Zoveel verschillen daarin
Dit dus. Daarnaast draait het met bier en tieten meer om het "doen" dan om het "zijn".quote:Op zondag 23 september 2012 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dagvullend ja, ik lees het alquote:Op zondag 23 september 2012 19:37 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
En alles wat daar aan gerelateerd is
Dat komt ook omdat bijna iedereen het doet. Het is net dat ene wat iedereen met elkaar gemeen heeft behalve ademen en etenquote:Op zondag 23 september 2012 19:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Alles komt uiteindelijk uit op seks. Altijd.
quote:Op zondag 23 september 2012 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee over seks kun je eindeloos lullen, dat is zeker.quote:Op zondag 23 september 2012 19:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Alles komt uiteindelijk uit op seks. Altijd.
quote:
Ik overleef het wel hoor. No worries.quote:
quote:
Neuh, ik hou wel van verrassingenquote:Op zondag 23 september 2012 19:56 schreef Evie het volgende:
moet ik nu gaan beantwoorden waar die van mij het meest op lijken of wat?
Gelukkig maarquote:Op zondag 23 september 2012 19:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh, ik hou wel van verrassingen
quote:Op zondag 23 september 2012 19:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Al weet ik niet of jij dat dan ooit wel te weten komt
Voor hem genoeg aanleiding om de liefde te bedrijven met zichzelf vanavond.quote:
Dat gebeurd sowieso welquote:Op zondag 23 september 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor hem genoeg aanleiding om de liefde te bedrijven met zichzelf vanavond.
quote:
Soberzo.quote:Op zondag 23 september 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor hem genoeg aanleiding om de liefde te bedrijven met zichzelf vanavond.
Nee hoor.quote:
Dat weet ik, maar ik dacht meld het even.quote:Op zondag 23 september 2012 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op kaneel.
Waarom bedrijf jij de liefde niet met jezelf?
Ok bedankt voor het meldenquote:Op zondag 23 september 2012 20:29 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik dacht meld het even.
Nou, daar ben ik te lui voor.
Je bedoelt dat je daar personeel voor hebt/wenst te hebben?quote:Op zondag 23 september 2012 20:29 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik dacht meld het even.
Nou, daar ben ik te lui voor.
He, muhahaha, ik ga me vanavond heul niet fappen. Vooroordelen altijd hier.quote:Op zondag 23 september 2012 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ok bedankt voor het melden.
Altijd of af en toe te lui?
quote:Op zondag 23 september 2012 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ok bedankt voor het melden.
Altijd of af en toe te lui?
Zoiets jaquote:Op zondag 23 september 2012 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je daar personeel voor hebt/wenst te hebben?
Goed! We hebben regelijk gescoord denk ik en wil snel weer een Alfaquote:
Hm dat was al duidelijk hoorquote:Op zondag 23 september 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, muhahaha, ik ga me vanavond heul niet fappen. Vooroordelen altijd hier.
quote:Op zondag 23 september 2012 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed! We hebben regelijk gescoord denk ik en wil snel weer een Alfa
Ik zag er vandaag een heleboelquote:Op zondag 23 september 2012 20:36 schreef Evie het volgende:
[..]haha goed bezig!
Zag er gister toen ik terug fietste van mn werk nog een
Wat voor type?quote:Op zondag 23 september 2012 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed! We hebben regelijk gescoord denk ik en wil snel weer een Alfa
Het liefste een Giulietta Spider Veloce, maar omdat ik geen +65k heb liggen, kijk ik richting een Alfetta Berlina (1.8/2.0) 75 (TS), alleen moet ik eigenlijk lpg of diesel, dus een 146/156 jtd maakt meer kans.quote:
vertel!quote:Op zondag 23 september 2012 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zag er vandaag een heleboel![]()
Grapje, ik heb een leuke op het oog, maar is ietsjes te duur
Dat klinkt als Chinees voor mij. Maar ik heb dan ook geen verstand van auto'squote:Op zondag 23 september 2012 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het liefste een Giulietta Spider Veloce, maar omdat ik geen +65k heb liggen, kijk ik richting een Alfetta Berlina (1.8/2.0) 75 (TS), alleen moet ik eigenlijk lpg of diesel, dus een 146/156 jtd maakt meer kans.
Ik ook niet. Mijn eierdopje rijdt. Puntquote:Op zondag 23 september 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat klinkt als Chinees voor mij. Maar ik heb dan ook geen verstand van auto's
Mn pa heeft sinds kort een 146 diesel. Rijd op zich wel goed. Dashboard en zo ziet er ook wat moderner uit dan mijn 155. Wel wat minder rauw qua beleving, maar doet het prima.quote:Op zondag 23 september 2012 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het liefste een Giulietta Spider Veloce, maar omdat ik geen +65k heb liggen, kijk ik richting een Alfetta Berlina (1.8/2.0) 75 (TS), alleen moet ik eigenlijk lpg of diesel, dus een 146/156 jtd maakt meer kans.
De Giulietta Spiver Veloce is zeker de moeite waard om te googlen, bijna iedereen vind dat een mooie auto.quote:Op zondag 23 september 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Giulietta is die bak waar Uma in reed in de reclamequote:Op zondag 23 september 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat is de nieuwe Guilietta, niet de oudequote:Op zondag 23 september 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Giulietta is die bak waar Uma in reed in de reclame. Met die lampjes die eerst rond gaan en dan een sliertje. Leuk in het donker
Voor mij is het gewoon een ouwe bak zonder dakquote:Op zondag 23 september 2012 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Giulietta Spiver Veloce is zeker de moeite waard om te googlen, bijna iedereen vind dat een mooie auto.
Ja, dat kloptquote:Op zondag 23 september 2012 20:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar dat is de nieuwe Guilietta, niet de oude
Ik heb eerder een 156 gehad, reed heerlijk en veel meer auto dan een 146. Ik heb zelf de Fase 2 146 gehad en fase 1 156. Nu zou een fase 3 146 of fase 2 156 op de lijst staan. Maar een oldtimer op lpg heeft de voorkeur.quote:Op zondag 23 september 2012 20:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mn pa heeft sinds kort een 146 diesel. Rijd op zich wel goed. Dashboard en zo ziet er ook wat moderner uit dan mijn 155. Wel wat minder rauw qua beleving, maar doet het prima.
Een 156 reed ook wel goed, zeker moderner, schuine middenconsole vond ik helemaal fijn. Alleen scheelt het van binnen nogal welke bekleding er in zit. Zo'n 2ehands simpel stofje deed toch niet echt stijlvol aan.
Er zijn 3 varianten van de Giulietta, die uit de jaren 50, de jaren 80 en de jaren '10 ik refereerde naar de eerste variant.quote:Op zondag 23 september 2012 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Oude model weet ik zo niet.
Ik begrijp hiervan alleen de laatste zin!quote:Op zondag 23 september 2012 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb eerder een 156 gehad, reed heerlijk en veel meer auto dan een 146. Ik heb zelf de Fase 2 146 gehad en fase 1 156. Nu zou een fase 3 146 of fase 2 156 op de lijst staan. Maar een oldtimer op lpg heeft de voorkeur.
Je bent niet de enige.. al reed die wagen best lekker idd.. niet wagenziekquote:Op zondag 23 september 2012 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik begrijp hiervan alleen de laatste zin!
Welke bedoel je? Jij hebt volgens mij in de 156 en de 75 meegereden.quote:Op zondag 23 september 2012 20:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.. al reed die wagen best lekker idd.. niet wagenziek
146 en 156 zijn types auto.quote:Op zondag 23 september 2012 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik begrijp hiervan alleen de laatste zin!
De laatste denk ik?quote:Op zondag 23 september 2012 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Jij hebt volgens mij in de 156 en de 75 meegereden.
Ik ga dat allemaal echt niet onthouden hoor!quote:Op zondag 23 september 2012 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
146 en 156 zijn types auto.
Fase 1, 2 of 3 verwijst naar de updates die gedurende de productie duur van het model gemaakt zijn. Een Fase 1 ziet er anders uit dan een 2 en die ziet er weer anders uit dan een 3. Meestal gaat het om details en/of opties. Soms maakt het ook verschil met de motoren die leverbaar zijn geweest.
75quote:Op zondag 23 september 2012 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Jij hebt volgens mij in de 156 en de 75 meegereden.
Die laatste was de oudste, die vond jij volgens mij wel fijn jaquote:Op zondag 23 september 2012 20:54 schreef Evie het volgende:
[..]
De laatste denk ik?moet nog wat van auto's leren
150kg extra gewicht wat allemaal op de vooras rust, waardoor de 50/50 balans verstoort wordtquote:
Die reed fijn!!quote:Op zondag 23 september 2012 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die laatste was de oudste, die vond jij volgens mij wel fijn jaWas die hoekige
Dat deed die zeker! Met ruime voorsprong mijn meest favoriete auto die ik ooit heb gehadquote:
Was die grijs? Heb nog een tijdje kenteken in mn telefoon gehad om na te kijken als ik er 1 zag rijden, just in case.quote:Op zondag 23 september 2012 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
150kg extra gewicht wat allemaal op de vooras rust, waardoor de 50/50 balans verstoort wordtde TS is een veel meer gebalanceerde auto. 75 TS Numerata
(totdat die gejat werd
).
Altijd vervelend, mooie auto's boven budget willenquote:Op zondag 23 september 2012 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat deed die zeker! Met ruime voorsprong mijn meest favoriete auto die ik ooit heb gehadzou er graag weer een willen, maar eentje welke net zo goed was als mijn oude kost 2x mijn budget.
wel donker... of blauw??quote:Op zondag 23 september 2012 20:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was die grijs? Heb nog een tijdje kenteken in mn telefoon gehad om na te kijken als ik er 1 zag rijden, just in case.
Alle Numerata's zijn antraciete, deze had nog wel een faal dak en de zij strips waren verweerd. Die twee dingen moest ik nog aanpakken. Het kenteken was 27-LSX-8 zo uit mn hoofd.quote:Op zondag 23 september 2012 20:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was die grijs? Heb nog een tijdje kenteken in mn telefoon gehad om na te kijken als ik er 1 zag rijden, just in case.
handel jij in gestolen wagens ofzo?quote:Op zondag 23 september 2012 21:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan ook, in ieder geval dat gejatte exemplaar was het.
kan niet anders dan echte liefde zijn geweestquote:Op zondag 23 september 2012 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle Numerata's zijn antraciete, deze had nog wel een faal dak en de zij strips waren verweerd. Die twee dingen moest ik nog aanpakken. Het kenteken was 27-LSX-8 zo uit mn hoofd.
Ik was wel helemaal gek met die autoquote:Op zondag 23 september 2012 21:04 schreef Evie het volgende:
[..]
handel jij in gestolen wagens ofzo?
[..]
kan niet anders dan echte liefde zijn geweest
Lekker gedaan Loka!quote:Op zondag 23 september 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn eerste verslag is af, wel 11 uur voor de deadline
Gefeliciteerdquote:Op zondag 23 september 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2012 21:10 schreef Evie het volgende:
mijn verslag is nog lang niet af en nok er gewoon maar mee voor vandaag
Ga je de beddenkoets in?quote:Op zondag 23 september 2012 21:10 schreef Evie het volgende:
mijn verslag is nog lang niet af en nok er gewoon maar mee voor vandaag
Lokaquote:Op zondag 23 september 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik trek net die bishkek vodka open. Matig. Zou het denk ik niet nogmaals kopen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee ga zo eerst om 10 uur een neutje drinken in de stamkroeg
Niet goed?quote:Op zondag 23 september 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik trek net die bishkek vodka open. Matig. Zou het denk ik niet nogmaals kopen.
Wel lekker hoor, maar ik weet goedkopere die fijner smaken naar mijn smaak.quote:
Gaat je wel lukken.quote:Op zondag 23 september 2012 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En donderdag eerste toets. Stiekem ben ik best wel zenuwachtig na zo lang geen toetsen
Vroeger welquote:Op zondag 23 september 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat je wel lukken.
Ben jij niet heel goed in toetsen?
Wat deed je nu ookalweer?quote:Op zondag 23 september 2012 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vroeger wel
En het gaat vast wel goedkomen want eigenlijk is mijn nieuwe opleiding best wel tof
Al vriendjes gemaakt daar?quote:Op zondag 23 september 2012 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vroeger wel
En het gaat vast wel goedkomen want eigenlijk is mijn nieuwe opleiding best wel tof
Aardwetenschappen.quote:
Ik ga donderdag bij iemand etenquote:
Kost tijd om een vriendschap te kwekenquote:Op zondag 23 september 2012 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga donderdag bij iemand eten
Het zijn nu meer protovrienden dan vrienden nog.
Protovriendenquote:Op zondag 23 september 2012 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aardwetenschappen.
[..]
Enkele jaren wel voor mijquote:Op zondag 23 september 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kost tijd om een vriendschap te kweken.
Goed bezig!quote:Op zondag 23 september 2012 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aardwetenschappen.
[..]
Ja toch, mensen zijn na een week of 3 toch nog niet echt vrienden?quote:Op zondag 23 september 2012 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Protovrienden![]()
Goeie term wel!
Nee idd, eerder vage kennissenquote:Op zondag 23 september 2012 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja toch, mensen zijn na een week of 3 toch nog niet echt vrienden?
Ik vraag me altijd af wanneer iemand tot vriend promoveertquote:Op zondag 23 september 2012 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die noem ik altijd kennissen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar zo krijg ik nooit vrienden natuurlijkquote:Op zondag 23 september 2012 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Die noem ik altijd kennissen.
Zelfs na 2 jaar noem ik ze nog kennissen.
Vrienden zijn mensen waar je een beroep op kunt doen zonder dat daar een tegenprestatie tegenover hoeft te staan.quote:Op zondag 23 september 2012 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar zo krijg ik nooit vrienden natuurlijk
Het ligt er aan.quote:Op zondag 23 september 2012 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Die noem ik altijd kennissen.
Zelfs na 2 jaar noem ik ze nog kennissen.
Maar ook in een vriendschap moet je geen 1-richtingsverkeer hebbenquote:Op zondag 23 september 2012 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrienden zijn mensen waar je een beroep op kunt doen zonder dat daar een tegenprestatie tegenover hoeft te staan.
Het geld ook andersom natuurlijk, dat jij voor je vrienden klaar staat wanneer ze je nodig hebbenquote:Op zondag 23 september 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ook in een vriendschap moet je geen 1-richtingsverkeer hebben
Dat kloptquote:Op zondag 23 september 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het geld ook andersom natuurlijk, dat jij voor je vrienden klaar staat wanneer ze je nodig hebben.
Ow, hier is alles lekker rustig en kalmquote:Op zondag 23 september 2012 21:37 schreef PeuRac het volgende:
Zo, d'r komt hier ff een stortbui over
Ja maar we doen nooit iets buiten school, daarom hou ik het maar op kennissen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar zo krijg ik nooit vrienden natuurlijk
Hopelijk blijft die hier voorlopig even wegquote:Op zondag 23 september 2012 21:37 schreef PeuRac het volgende:
Zo, d'r komt hier ff een stortbui over
Neem je een paraplu mee naar de barquote:Op zondag 23 september 2012 21:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Hopelijk blijft die hier voorlopig even weg
Oh, naar mijn ervaring bestaan die eigenlijk niet. Maar goed, ik kan het fout hebben, misschien is de mensheid wel minder egoistisch dan ik denk.quote:Op zondag 23 september 2012 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrienden zijn mensen waar je een beroep op kunt doen zonder dat daar een tegenprestatie tegenover hoeft te staan.
Heb ik niet meerquote:Op zondag 23 september 2012 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neem je een paraplu mee naar de bar
Jawel hoor, ik heb klaar gestaan voor mijn vrienden. Zei helaas niet voor mijquote:Op zondag 23 september 2012 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, naar mijn ervaring bestaan die eigenlijk niet. Maar goed, ik kan het fout hebben, misschien is de mensheid wel minder egoistisch dan ik denk.
Typisch zo'n ding dat ik je nog moet kopen maar nooit doet omdat je er niet uitgaat zonder in de regen en met droog weer heb je hem niet nodig en denk je er niet aan.quote:
Dan waren dat geen echte vrienden en heb je je in hun vergist helaasquote:Op zondag 23 september 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb klaar gestaan voor mijn vrienden. Zei helaas niet voor mij.
Klopt.. en hier buiten waait het zo hard dat je er toch niks aan hebtquote:Op zondag 23 september 2012 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Typisch zo'n ding dat ik je nog moet kopen maar nooit doet omdat je er niet uitgaat zonder in de regen en met droog weer heb je hem niet nodig en denk je er niet aan.
Neen, ik vind een paraplu gewoon te lastig op de fiets en lopend ergens heen gaan doe ik nooit.quote:Op zondag 23 september 2012 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Typisch zo'n ding dat ik je nog moet kopen maar nooit doet omdat je er niet uitgaat zonder in de regen en met droog weer heb je hem niet nodig en denk je er niet aan.
Ja, daar kwam ik later pas achterquote:Op zondag 23 september 2012 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan waren dat geen echte vrienden en heb je je in hun vergist helaas
Ik hoop dat je er van geleerd hebtquote:Op zondag 23 september 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik later pas achter.
Het aangaan van nieuwe vriendschappen vind ik lastigquote:Op zondag 23 september 2012 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er van geleerd hebt
Je moet ook een beetje mazzel hebben. Gedeelde interesses helpen al een heel end.quote:Op zondag 23 september 2012 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het aangaan van nieuwe vriendschappen vind ik lastig
Niet zozeer vanwege het gebrek aan vertrouwen maar meer dat men geen interesse lijkt te hebben om er 1 op te bouwen.
Die waren er ook wel hoorquote:Op zondag 23 september 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje mazzel hebben. Gedeelde interesses helpen al een heel end.
Dan komt een smartphone wel handig in om te weten wat de verwachte schuiltijd is.quote:Op zondag 23 september 2012 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neen, ik vind een paraplu gewoon te lastig op de fiets en lopend ergens heen gaan doe ik nooit.
En als ik ga wandelen (bijvoorbeeld in een winkelstraat) dan ga ik wel even schuilen
Buienradar appquote:Op zondag 23 september 2012 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan komt een smartphone wel handig in om te weten wat de verwachte schuiltijd is.
Ach, in Nederland regent het zelden langer dan 10 minuten of zo.quote:Op zondag 23 september 2012 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan komt een smartphone wel handig in om te weten wat de verwachte schuiltijd is.
Ik kijk gewoon even omhoogquote:Op zondag 23 september 2012 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Buienradar app![]()
En ik heb gewoon een kleine paraplu altijd in mn tas zitten.
Maar dan heb je toch de verkeerden uitgezocht. Heb je je wel eens afgevraagd wat je fout deed?quote:
Ik zei zelden, niet nooitquote:Op zondag 23 september 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
Nooit langer dan 10 minuten? Het heeft hier ruim 2 uur aan 1 stuk door geregend
Van de kleine parapluutjes is zo'n Senz nog best een fatsoenlijk ding. Helaas niet de kwaliteit die je gewend was van de grote, maar toch.quote:Op zondag 23 september 2012 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Buienradar app![]()
En ik heb gewoon een kleine paraplu altijd in mn tas zitten.
Dat heeft achteraf weinig zin, zo waren ze ... dat had ik gewoon niet doorquote:Op zondag 23 september 2012 21:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch de verkeerden uitgezocht. Heb je je wel eens afgevraagd wat je fout deed?
Ik weet ff niet van welk merk deze is, is in elk geval geen goedkope, voel stevig aan, kwalitatief goed (bleef bij de ierse stormen heel), licht en is van buiten gewoon zwart en van binnen een lichte afwerking. Ohja, ook iets wat vaak mankeert bij kleinere, deze is van voldoende formaat uitgeklapt.quote:Op zondag 23 september 2012 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van de kleine parapluutjes is zo'n Senz nog best een fatsoenlijk ding. Helaas niet de kwaliteit die je gewend was van de grote, maar toch.
Het heeft achteraf juist heel veel zin om daar over na te denken. Ik heb in mijn kindertijd ook verkeerde vriendjes gehad en heb daar van geleerd!quote:Op zondag 23 september 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heeft achteraf weinig zin, zo waren ze ... dat had ik gewoon niet door
Mja ik zou het nu misschien iets sneller herkennen, die lakse houding dan.quote:Op zondag 23 september 2012 22:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het heeft achteraf juist heel veel zin om daar over na te denken. Ik heb in mijn kindertijd ook verkeerde vriendjes gehad en heb daar van geleerd!
Goed, heb vandaag weer een van mijn favoriete hobbies uitgevoerdquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, das een tijdje geleden! Hoe was je weekend?
quote:
En dat is?quote:Op zondag 23 september 2012 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed, heb vandaag weer een van mijn favoriete hobbies uitgevoerd
En dat is?quote:Op zondag 23 september 2012 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed, heb vandaag weer een van mijn favoriete hobbies uitgevoerd
quote:
Puzzelritten rijdenquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god. Ben je lid van een bepaalde autoclub dan?
Heb dat wel eens gedaan met de motor, was altijd wel leukquote:Op zondag 23 september 2012 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god. Ben je lid van een bepaalde autoclub dan?
Een vriend van mij heeft dat veel gedaan. Helemaal naar Duitsland en zoquote:Op zondag 23 september 2012 22:08 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb dat wel eens gedaan met de motor, was altijd wel leuk
Vind ik ook, heb het jaren lang gedaan, nu navigeer ik bij een kennis. Wanneer ik zelf weer een Alfa heb, ga ik ook weer voor t klassement.quote:Op zondag 23 september 2012 22:08 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb dat wel eens gedaan met de motor, was altijd wel leuk
Nou, klinkt leukquote:Op zondag 23 september 2012 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind ik ook, heb het jaren lang gedaan, nu navigeer ik bij een kennis. Wanneer ik zelf weer een Alfa heb, ga ik ook weer voor t klassement.
dank je, is het ook zeker. Je mag wel een keer mee, Evie is ook wel eens meegeweest. Yuki ook, maar die komt niet meer in dit topic.quote:
In een Alfa Romeo?quote:Op zondag 23 september 2012 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dank je, is het ook zeker. Je mag wel een keer mee, Evie is ook wel eens meegeweest. Yuki ook, maar die komt niet meer in dit topic.
Voor 7 euro mag je meedoen, in oktober (volgens mij de 4e) is de Limburgrit, traditioneel de mooiste en leukste rit van het jaar. Echt de moeite waard om voor af te reizen.quote:Op zondag 23 september 2012 22:12 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb nog nooit aan die puzzelrit meegedaan. Enkel losse meetings, Viva Italia, Spetaccolo Sportivo, Silverdome meeting, maar puzzelrit nooit. Toch maar eens even inlezen. Ben alleen geen lid van de Scarb.
Uiteraard.quote:
Ben je over de dradenzooi gestruikeld of zo?quote:Op zondag 23 september 2012 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb mijn netbook laten vallen van de week
Godzijdank ben ik nog steeds meeverzekerd voor ongevallen bij mijn ouders
Nee, gewoon uit mijn handen geflikkerd doordat ik van een geluid schrokquote:Op zondag 23 september 2012 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je over de dradenzooi gestruikeld of zo?
Wat voor geluid moet dat dan wel niet geweest zijn!quote:Op zondag 23 september 2012 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, gewoon uit mijn handen geflikkerd doordat ik van een geluid schrok
MSN geluidje zekerquote:Op zondag 23 september 2012 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor geluid moet dat dan wel niet geweest zijn!
Gewoon een auto ofzo, gebeurt wel vakerquote:Op zondag 23 september 2012 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor geluid moet dat dan wel niet geweest zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |