Ik ook.quote:Op zondag 23 september 2012 16:29 schreef heloef het volgende:
Ik moet nu standaard lachen bij het woord walvis.
Waarom?quote:Op zondag 23 september 2012 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar in dit geval ook aan Rokje denken.
Okequote:
Rokje wil niet in bed liggen met een piemel. Dus dat gebeurt niet.quote:Op zondag 23 september 2012 16:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Okehopelijk niet bovenop jou als het een walvis is
Balenquote:Op zondag 23 september 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje wil niet in bed liggen met een piemel. Dus dat gebeurt niet.
Fucking baas.quote:Op zondag 23 september 2012 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Balen![]()
Ik heb de lego set van LOTR
Foto komt nog. Er zitten echt gave dingen tussen. Helms deep, en de Weather top bijvoorbeeld. Helms deep is echt groot.quote:Op zondag 23 september 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fucking baas.
Vertel me er alles over en geef me een foto.
Hoiquote:
Je hebt gelijk alles gekocht?quote:Op zondag 23 september 2012 16:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Foto komt nog. Er zitten echt gave dingen tussen. Helms deep, en de Weather top bijvoorbeeld. Helms deep is echt groot.
Grappig, stiekem zou ik willen dat ik ooit een vent vind dat soort gelijke dingen doet als die jongen in de reclame.quote:Op zondag 23 september 2012 16:44 schreef xFriendx het volgende:
Elke keer als ik dat deuntje hoor (of de reclame zie) van penny for your thoughts, dime for a kiss en zo wil ik ook iemand wat sturen zodat ze moet glimlachen![]()
Ja, online dat is goedkoper dan alles los kopen. Dus de afgelopen dagen ben ik bezig geweest om alles in elkaar te zetten. Moet er nog een plekje voor vinden in mijn huis.quote:Op zondag 23 september 2012 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk alles gekocht?
Ja, is tof toch?quote:Op zondag 23 september 2012 16:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grappig, stiekem zou ik willen dat ik ooit een vent vind dat soort gelijke dingen doet als die jongen in de reclame.
Ik dacht dat je stiekem mij wilde vinden.quote:Op zondag 23 september 2012 16:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grappig, stiekem zou ik willen dat ik ooit een vent vind dat soort gelijke dingen doet als die jongen in de reclame.
Dan maakt de afstand niet meer uit, want dat gevoel van verliefd voel je dan toch wel.quote:Op zondag 23 september 2012 16:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, is tof toch?Ook dat is een soort warme deken
Jaa ssssst.quote:Op zondag 23 september 2012 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je stiekem mij wilde vinden.
Bonjourquote:
Precies. Plus het begint nu kouder te worden, donkerder, kaarsjes aan. Dan kriebelt het toch weerquote:Op zondag 23 september 2012 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan maakt de afstand niet meer uit, want dat gevoel van verliefd voel je dan toch wel.
Wat leuk.quote:Op zondag 23 september 2012 16:44 schreef xFriendx het volgende:
Elke keer als ik dat deuntje hoor (of de reclame zie) van penny for your thoughts, dime for a kiss en zo wil ik ook iemand wat sturen zodat ze moet glimlachen![]()
Dat heb ik dan weer niet.quote:Op zondag 23 september 2012 16:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies. Plus het begint nu kouder te worden, donkerder, kaarsjes aan. Dan kriebelt het toch weer
Horen die kriebels niet in de lente thuis?quote:Op zondag 23 september 2012 16:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies. Plus het begint nu kouder te worden, donkerder, kaarsjes aan. Dan kriebelt het toch weer
Ik ben wel een zwijmelaar, dus ik heb daar wel wat meequote:Op zondag 23 september 2012 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat leuk.
Ik wil dan altijd de inhoud van mijn maag eruit gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |