echt hequote:Op zondag 23 september 2012 21:08 schreef Injetta het volgende:
Oh wat vreselijk, zoals zij aan die tafel zitten terwijl zij staat te koken.....
De vrouw heeft maar 1 recht he.quote:Op zondag 23 september 2012 21:08 schreef Injetta het volgende:
Oh wat vreselijk, zoals zij aan die tafel zitten terwijl zij staat te koken.....
wen er maar aanquote:Op zondag 23 september 2012 21:08 schreef Injetta het volgende:
Ah, heb het ff gemist denk ik.quote:Op zondag 23 september 2012 21:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Iedere man ? Weet niet met welke jij omgaat. Lange haren op je bovenarmen is nou niet bepaald mooi om te zien.
vooral niet richting die playerquote:Op zondag 23 september 2012 21:09 schreef Friesz het volgende:
Het klikt niet echt lekker onderling tussen die boeren van Henrieke, krijg ik de indruk
zelfde geldt voor de dames van Aadquote:Op zondag 23 september 2012 21:09 schreef Friesz het volgende:
Het klikt niet echt lekker onderling tussen die boeren van Henrieke, krijg ik de indruk
inderdaad zegquote:Op zondag 23 september 2012 21:09 schreef Renesite het volgende:
In de kasten kijken. Doe normaaaaaal
Het aanrecht is geen recht, maar een plichtquote:
kun je nagaan wat je krijgy als Aadje uitgebreid gaat etenquote:Op zondag 23 september 2012 21:10 schreef Paxcon het volgende:
Pf... hij hield toch van simpele maaltijden?
quote:Op zondag 23 september 2012 21:10 schreef Silenus het volgende:
Ina, hou oew bek en vreet die bak leeg
Prima dat je het voor jezelf niet zou maken/halen, maar ga bij iemand anders niet lopen zeuren als je geen allergie of weet ik het wat hebt..quote:
Kwartetje met Aad.quote:Op zondag 23 september 2012 21:11 schreef Starlie het volgende:
Wat een vreselijke zeikmokkels... Ze moeten allemaal een keer goed genomen worden denk ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |