quote:
Nog een bewijs hoe mooi de jaren 90 dus waren.quote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef Evertjan het volgende:
fail TT in de jaren 90 was Claudia nog niet op 3FM
Ja! Best een homofiel liedje ditquote:Op zondag 23 september 2012 21:42 schreef Evertjan het volgende:
suck my dick?? hoor ik dat nou goed?
Ja hoor, Klaas = Baas.quote:Op zondag 23 september 2012 21:39 schreef minthy het volgende:
Er gaat zo zeker ook niemand naar de EO luisteren?
wil je me ff pijpenquote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef Evertjan het volgende:
fail TT in de jaren 90 was Claudia nog niet op 3FM
Hoi minthy:quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 22:16 schreef Pino112 het volgende:
FUU vannacht code geel ivm onweer hier in Overijssel.
Ik wil slapen.
KNMI geeft geel tussen 4 en 7uquote:Op zondag 23 september 2012 22:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Krijgen we onweer in Overijssel, ja?
Ik slaap de laatste tijd ook al slecht dus hopelijk waait het keihard over.quote:Op zondag 23 september 2012 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Kutkutkut, morgen heb ik een kutdag...![]()
Idem hier!quote:Op zondag 23 september 2012 22:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste tijd ook al slecht dus hopelijk waait het keihard over.
Nu echt ff geen zin in om wakker te worden![]()
.
Stuur maar richting het noorden,met noodweer slaap ik het best en ik heb de laatste tijd last van imsomnia.quote:Op zondag 23 september 2012 22:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste tijd ook al slecht dus hopelijk waait het keihard over.
Nu echt ff geen zin in om wakker te worden![]()
.
Je kan het onweer van mij erbij krijgen, al zal dat wel uit dezelfde buien als die van Pino bestaanquote:Op zondag 23 september 2012 22:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Stuur maar richting het noorden,met noodweer slaap ik het best en ik heb de laatste tijd last van imsomnia.
Onweer mag je trouwens houdenquote:Op zondag 23 september 2012 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kan het onweer van mij erbij krijgen, al zal dat wel uit dezelfde buien als die van Pino bestaan
Jamaar jamaar jamaar ik wil het niehiet!111!!quote:
Dan zou het een heel bijzondere bocht makenquote:Op zondag 23 september 2012 22:36 schreef CindieY het volgende:
Deal: noodweer over Zwolle, dan slaat het een heel stuk over, zodat Pino en minthy rustig kunnen slapen en daarna kan themauster ervan genieten.
Morgen overdag wordt het ook prutsweer, had ik begrepen. Lang leve week-ov, waar ik tot eind december nog eens flink misbruik van ga maken
Interesseert me geen moerquote:Op zondag 23 september 2012 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan zou het een heel bijzondere bocht maken
Daar heb jij weer gelijk!quote:Op zondag 23 september 2012 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Interesseert me geen moer, als wij er maar geen last van hebben
Het kan natuurlijk ook even stilvallenquote:Op zondag 23 september 2012 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan zou het een heel bijzondere bocht maken
Nah, stuur het maar in een rechte lijn naar Grunn, dan hebben Pien en ik er sowieso geen last vanquote:Op zondag 23 september 2012 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook even stilvallen
Ik kom wel even richting jullie rijden met een bezem om het noodweer richting hier te vegenquote:Op zondag 23 september 2012 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Interesseert me geen moer, als wij er maar geen last van hebben
Dealquote:Op zondag 23 september 2012 22:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kom wel even richting jullie rijden met een bezem om het noodweer richting hier te vegen.
Top! Je weet ons nu wel ongeveer te wonen, dat scheeltquote:Op zondag 23 september 2012 22:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kom wel even richting jullie rijden met een bezem om het noodweer richting hier te vegen.
Jup vanaf het zomerhuisje van mijn ouders zou ik zo naar jullie huis kunnen fietsenquote:Op zondag 23 september 2012 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Top! Je weet ons nu wel ongeveer te wonen, dat scheelt
Als je daar nu alvast heen gaat, scheelt dat vannacht weer!quote:Op zondag 23 september 2012 22:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Jup vanaf het zomerhuisje van mijn ouders zou ik zo naar jullie huis kunnen fietsen
Het is dat ik morgen weer moet werken maar anders zou ik zo heen gaanquote:Op zondag 23 september 2012 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je daar nu alvast heen gaat, scheelt dat vannacht weer!
Dat was bij Ommen ofzo hè? Of was dat Sersjee, zou ook nog wel eens kunnenquote:Op zondag 23 september 2012 22:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Jup vanaf het zomerhuisje van mijn ouders zou ik zo naar jullie huis kunnen fietsen
Nee mijn ouders zitten in Diever(Drenthe).quote:Op zondag 23 september 2012 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was bij Ommen ofzo hè? Of was dat Sersjee, zou ook nog wel eens kunnen
Dat zijn de ouders van Sersjee idd! In de kerstvakantie ga ik hem vanaf Ommen naar Zwolle brengen, omdat kutweer.quote:Op zondag 23 september 2012 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was bij Ommen ofzo hè? Of was dat Sersjee, zou ook nog wel eens kunnen
Oh das nog wel een knap eind fietsen dan.quote:Op zondag 23 september 2012 22:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee mijn ouders zitten in Diever(Drenthe).
Vind ik nogal een eind fietsen, mijn moeder komt er vandaanquote:Op zondag 23 september 2012 22:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee mijn ouders zitten in Diever(Drenthe).
Wel met de racefiets he dan maak je al gauw de nodige kilometertjesquote:Op zondag 23 september 2012 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh das nog wel een knap eind fietsen dan.
Heb ik één keer gedaan, met kamp van groep 8. 40 à 50 kilometer.
Tof dorp, heb er heel wat zomertjes doorgebrachtquote:Op zondag 23 september 2012 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik nogal een eind fietsen, mijn moeder komt er vandaan
Het Kasteel ben ik geweest toenquote:Op zondag 23 september 2012 22:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Tof dorp, heb er heel wat zomertjes doorgebracht
Kom er regelmatig. Veel familie in de buurt en moeders mist de omgeving nogal eensquote:Op zondag 23 september 2012 22:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Tof dorp, heb er heel wat zomertjes doorgebracht
Dat is toch met die huifkarren/paardencamping?quote:Op zondag 23 september 2012 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het Kasteel ben ik geweest toen.
http://www.kasteeldiever.nl/quote:Op zondag 23 september 2012 22:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is toch met die huifkarren/paardencamping?
"Het Kasteel in Diever krijgt weer kleur ! Het voorjaar in volle glorie."quote:Op zondag 23 september 2012 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.kasteeldiever.nl/
Wel paarden, maar niet echt camping als ik het zo snel bekijk.
Ah die bedoel ik dus wel, zomers komen daar altijd gezinnen met huifkarren op dat grote veld er naast. Die zit vlakbij de broekjesweg waar wij altijd langsfietsten naar het park waar mijn ouders hun huisje staat.quote:Op zondag 23 september 2012 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.kasteeldiever.nl/
Wel paarden, maar niet echt camping als ik het zo snel bekijk.
Ah okéquote:Op zondag 23 september 2012 23:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Ah die bedoel ik dus wel, zomers komen daar altijd gezinnen met huifkarren op dat grote veld er naast. Die zit vlakbij de broekjesweg waar wij altijd langsfietsten naar het park waar mijn ouders hun huisje staat.
Voorjaar 2013quote:Op zondag 23 september 2012 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
"Het Kasteel in Diever krijgt weer kleur ! Het voorjaar in volle glorie."
Ik zeg; doe es een update
Ah die moeten we kaartjes voor Coldplay gevenquote:Op zondag 23 september 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
Wie helpt er trouwens ff slingers ophangen in het topic en de stoel die in het midden staat te versieren?
SC is morgen jarig
Een vlaggetje ook goed?quote:Op zondag 23 september 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
Wie helpt er trouwens ff slingers ophangen in het topic en de stoel die in het midden staat te versieren?
SC is morgen jarig
Joah!! Dat ik daar niet aan gedacht heb!quote:Op zondag 23 september 2012 23:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Ah die moeten we kaartjes voor Coldplay geven.
Helemaal tof!quote:Op zondag 23 september 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een vlaggetje ook goed?![]()
Het is namelijk tijd om m'n bed in te kruipenTrusten
Ligt dat aan de weg naar Olde Willem?quote:Op zondag 23 september 2012 23:11 schreef themauster het volgende:
http://www.wildryck.nl/home.html Hier zitten mijn ouders vroeger heette het Ellert en Brammert.
Nee tussen Diever en Hoogersmilde, Olde Willem ken ik wel en Wateren,Wapse,Doldersum enzo.quote:Op zondag 23 september 2012 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ligt dat aan de weg naar Olde Willem?
Die plaatsjes heb ik allemaal nog gehad een paar weken terugquote:Op zondag 23 september 2012 23:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee tussen Diever en Hoogersmilde, Olde Willem ken ik wel en Wateren,Wapse,Doldersum enzo.
Mijn 1e vriendinnetje(zomerliefde) kwam uit Wapsequote:Op zondag 23 september 2012 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Die plaatsjes heb ik allemaal nog gehad een paar weken terug
Tofquote:Op zondag 23 september 2012 23:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn 1e vriendinnetje(zomerliefde) kwam uit Wapse
Moet er nog even aan wennen, ben meer van het ruigere werkquote:
Te laat...quote:Op zondag 23 september 2012 23:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slapen.
Hopelijk blijft die stomme onweer weg vannacht..
Trusten![]()
.
Nog iets leuks gedaan vandaag ? Ik heb lekker gewerktquote:
quote:
Deze muziek herken ik dan weer nietquote:
Verdomd weinig... Verjaardagsfeestje van iemand die 82 is geworden, de gemiddelde leeftijd lag op 65quote:Op maandag 24 september 2012 00:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nog iets leuks gedaan vandaag ? Ik heb lekker gewerkt, met/zonder 3fm, lag eraan waar ik was
.
Ow dat zal een erg swingend feestje zijn geweestquote:Op maandag 24 september 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdomd weinig... Verjaardagsfeestje van iemand die 82 is geworden, de gemiddelde leeftijd lag op 65![]()
En ik heb ge-ICQ't met Wolfje. Dat was wel een verrijking van mijn dag
Niet echt... Hapje, drankje, kletsje, veel met m'n broer buiten gestaanquote:Op maandag 24 september 2012 00:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow dat zal een erg swingend feestje zijn geweest.
Icq, dat heb ik ook (nog ergens)
. Weet mijn nummer zelfs uit mijn hoofd! Nog steeds? Ja nog steeds
.
Ah ja, nuiten staan is op die feestjes vaak gezelligerquote:Op maandag 24 september 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet echt... Hapje, drankje, kletsje, veel met m'n broer buiten gestaan![]()
Ik wist het nummer niet meer, heb maar een nieuw account aangemaakt
Oude telefoonnummers onthou ik ook tot in de lengte van dagen, nieuwe nummers niet meerquote:Op maandag 24 september 2012 00:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ja, nuiten staan is op die feestjes vaak gezelliger.
Haha, ik weet niet hoe het komt, maar sommige nummers blijven in mijn kop zitten, zo ook het telefoonnummer van mijn eerste vriendinnetje 13 jaar geleden.
Nee idd, nummers die ik toen kende ken ik nog steeds, maar sinds de gsm er bij mij in kwam is dat erg achteruit gegaanquote:Op maandag 24 september 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Oude telefoonnummers onthou ik ook tot in de lengte van dagen, nieuwe nummers niet meer
UH OH!!!!!111quote:Op maandag 24 september 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdomd weinig... Verjaardagsfeestje van iemand die 82 is geworden, de gemiddelde leeftijd lag op 65![]()
En ik heb ge-ICQ't met Wolfje. Dat was wel een verrijking van mijn dag
Dat heb ik uitgezet, voelde me net Tinkywinkyquote:
Have funquote:
Komt goedquote:
Halloquote:Op maandag 24 september 2012 09:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks gehoord![]()
Was vast diep vertrokken
Hey mop, ook via hier gefeliciteerd met je verjaardagquote:
Toen lag ik heel diep te slapenquote:
Thanksquote:
Het was achteraf anderhalve klapquote:Op maandag 24 september 2012 09:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks gehoord![]()
Was vast diep vertrokken
Ik ook. Vreemd, hoor net van m'n ma dat zij er wel wakker van is geworden. Das normaal andersomquote:Op maandag 24 september 2012 09:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen lag ik heel diep te slapen
Das helemaal kut, als je er dan toch wakker van wordt, doe dan een flinke buiquote:Op maandag 24 september 2012 09:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het was achteraf anderhalve klap![]()
.
Merci beaucoup!!!!quote:
Inderdaad! Ik heb mezelf nu maar weer in slaap gehuild.quote:Op maandag 24 september 2012 09:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Das helemaal kut, als je er dan toch wakker van wordt, doe dan een flinke bui
Z'n moederquote:Op maandag 24 september 2012 10:17 schreef themauster het volgende:
Zou er echt iemand geinteresseerd zijn in de feestjes van Domien?
De meisjes die op hem stemmen voor de Hitkrant hittegolf hunk denk ik, maar ik betwijfel of die 3fm luisteren.quote:Op maandag 24 september 2012 10:17 schreef themauster het volgende:
Zou er echt iemand geinteresseerd zijn in de feestjes van Domien?
quote:Op maandag 24 september 2012 10:19 schreef alors het volgende:
[..]
De meisjes die op hem stemmen voor de Hitkrant hittegolf hunk denk ik, maar ik betwijfel of die 3fm luisteren.
Thanksquote:
Thanksquote:Op maandag 24 september 2012 10:47 schreef alors het volgende:
[..]![]()
helemaal overheen gelezen...
Ook namens mij gefeliciteerd, SC![]()
Thanks!!!quote:Op maandag 24 september 2012 11:10 schreef wolfrolf het volgende:
Gefeliciteerd broertje
Vandaag is overigens mijn laatste dag dat ik aan de goede kant van de 30 zit...
Na behoorlijk wat jaren kan ik je melden dat de andere kant zo slecht nog niet is. Ik heb nog wel m'n twijfels bij wat er na 40 kan komen...quote:Op maandag 24 september 2012 11:10 schreef wolfrolf het volgende:
Gefeliciteerd broertje
I'm scared!!!1!!!111quote:Op maandag 24 september 2012 11:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Na behoorlijk wat jaren kan ik je melden dat de andere kant zo slecht nog niet is. Ik heb nog wel m'n twijfels bij wat er na 40 kan komen...
Klopt jaquote:Op maandag 24 september 2012 11:40 schreef Pino112 het volgende:
Coen is op vakantie aldus Domien.
Sander is er nog niet, dus dan wordt het Timur en Ramon vanmiddag?
Laten we het hopenquote:Op maandag 24 september 2012 11:40 schreef Pino112 het volgende:
Coen is op vakantie aldus Domien.
Sander is er nog niet, dus dan wordt het Timur en Ramon vanmiddag?
Oke, ik luister niet élke minuutquote:Op maandag 24 september 2012 11:47 schreef alors het volgende:
[..]
Werd vorige week in de C&S show al gezegd.
Die vond ik leuker dan Saturday Night.quote:
Lolquote:Op maandag 24 september 2012 12:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En wat voor slap excuus heb jij daarvoor??
'middag!quote:Op maandag 24 september 2012 12:02 schreef CindieY het volgende:
Goedemiddag!
SilentChaos, gefeliciteerd!![]()
Morgen dubbel feest, Trademarkie is ook jarig!quote:Op maandag 24 september 2012 11:10 schreef wolfrolf het volgende:
Gefeliciteerd broertje
Sinds wanneer dan? Ik ben er nog langs gekomen en ik heb niks gemerktquote:Op maandag 24 september 2012 12:18 schreef Pino112 het volgende:
De middelste slagboom bij het T-gebouw is stuk maar het groene lampje brandt wel![]()
Genieten hoeveel mensen er heenrijden en daarna weer achteruit moeten.
In ieder geval al sinds 10.30quote:Op maandag 24 september 2012 12:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sinds wanneer dan? Ik ben er nog langs gekomen en ik heb niks gemerkt
Thanksquote:Op maandag 24 september 2012 12:02 schreef CindieY het volgende:
Goedemiddag!
SilentChaos, gefeliciteerd!![]()
Ahja, ik was net voor 10:30 al in het gebouw en na 11:30 heb ik even heel star voor me uitgekeken, ik zag in een flits één van m'n studenten me een knipoog gevenquote:Op maandag 24 september 2012 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In ieder geval al sinds 10.30
Het is trouwens voor het uitgaande verkeer.
Zit jij nou tijdens je les te FOK!ken?quote:Op maandag 24 september 2012 13:00 schreef Pino112 het volgende:
De docent heeft het over een else-tak, volgens mij ben ik hier de enige die dan moet denken aan Paul Elstak![]()
Tuurlijk, informatica-opleiding he, dus iedereen zit toch met de laptop openquote:Op maandag 24 september 2012 13:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zit jij nou tijdens je les te FOK!ken?
Foei, ik had je er uitgezetquote:Op maandag 24 september 2012 13:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tuurlijk, informatica-opleiding he, dus iedereen zit toch met de laptop open
28quote:Op maandag 24 september 2012 12:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk geworden?
quote:
Domino is ook mooiquote:
Mogen ze blijven. Ik hoor liever Timur onder werktijd.quote:Op maandag 24 september 2012 15:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja Sander is nog thuis en Coen weer op vakantie.
35 watquote:Op maandag 24 september 2012 15:51 schreef alors het volgende:
http://www.nu.nl/media/29(...)at-studio-sport.html
Ik vond haar zo leuk... En ik wist niet dat ze al 35 was en moeder, ze lijkt echt veel jonger!
Ja die was erg hequote:Op maandag 24 september 2012 16:15 schreef Pino112 het volgende:
Wow, ik had die Lucky TV van vrijdag niet gezien
En dan lopen ze op Timur te zeiken, die Lucky is 100000000x erger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Wie?quote:Op maandag 24 september 2012 12:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Morgen dubbel feest, Trademarkie is ook jarig!![]()
![]()
En je overleeft het vast
Terecht, ik vrees dat ik hetzelfde doe als ik naar de verkeerde kant van de 30 gaquote:Op maandag 24 september 2012 16:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wie?
En nee, ik kom morgen mijn bed niet uit hoor
In vergelijking met Timur behoorlijk ja. Maar over DWDD hoor je niemand, las het pas in de blog van Jeroen Wollaars (NOS).quote:
Welkom!quote:Op maandag 24 september 2012 16:57 schreef Adelante het volgende:
Zo weer eens een weekje meeluisteren en posten
3FM???quote:Op maandag 24 september 2012 16:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welkom!
Ik zal vast zeggen dat het niet altijd over 3FM gaat, weet je het vast
huhw wat!?!!@>quote:Op maandag 24 september 2012 16:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welkom!
Wat een heerlijke meeneuriërs weer op Classic FM jongensquote:Op maandag 24 september 2012 16:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welkom!
wut? is het een jongen dan?quote:Op maandag 24 september 2012 17:31 schreef alors het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Casanova![]()
![]()
![]()
ik dacht destijds dat een meid het zong
quote:
Zegt me niks, wel zo'n autorace spel dat iedereen uit de 90s wel moet kennen, fuuu hoe heet het nou, echt zo'n classic... Met van die auto's in van die schrale lichtblauwe en faalpaarse kleuren.. Dan kon je ook van die obstakels bouwen op de weg volgens mij...quote:Op maandag 24 september 2012 17:46 schreef henkde_j het volgende:
Kan dit nummer niet meer horen door dit spel![]()
[ afbeelding ]
Stunts?quote:Op maandag 24 september 2012 17:49 schreef alors het volgende:
[..]
Zegt me niks, wel zo'n autorace spel dat iedereen uit de 90s wel moet kennen, fuuu hoe heet het nou, echt zo'n classic... Met van die auto's in van die schrale lichtblauwe en faalpaarse kleuren.. Dan kon je ook van die obstakels bouwen op de weg volgens mij...
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ninetiesquote:Op maandag 24 september 2012 18:49 schreef Paul het volgende:
Vroeger hadden we toch nog een 90s forum met de 90s op 3fm?
Daar startte ik altijd een 3FM topic, maar die liepvoor geen meter omdat iedereen hier naartoe kwamquote:Op maandag 24 september 2012 18:49 schreef Paul het volgende:
Vroeger hadden we toch nog een 90s forum met de 90s op 3fm?
Met het gas vol open blijven hangen op topspeedquote:Op maandag 24 september 2012 17:51 schreef alors het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
die google plaatjes ook, feest van herkenning en herinnering
Ik crashte altijd al bij die loopingsquote:Op maandag 24 september 2012 19:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Met het gas vol open blijven hangen op topspeed
Met Stars lijkt mijquote:Op maandag 24 september 2012 19:16 schreef Evertjan het volgende:
zometeen Sterren van Mentaal Theo en Laag Geluidsniveau Karel
Idemquote:Op maandag 24 september 2012 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Dus ik kan dit woord voor woord meezingen...
Afdeling videoregie is nogal los aan het gaan op video-effectjes, wellicht dat daar door komt.quote:
Ed Edd and Eddyquote:Op maandag 24 september 2012 20:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb heel Cartoon Network gedownload. Alle episodes van alle tekenfilms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |