quote:
Nog een bewijs hoe mooi de jaren 90 dus waren.quote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef Evertjan het volgende:
fail TT in de jaren 90 was Claudia nog niet op 3FM
Ja! Best een homofiel liedje ditquote:Op zondag 23 september 2012 21:42 schreef Evertjan het volgende:
suck my dick?? hoor ik dat nou goed?
Ja hoor, Klaas = Baas.quote:Op zondag 23 september 2012 21:39 schreef minthy het volgende:
Er gaat zo zeker ook niemand naar de EO luisteren?
wil je me ff pijpenquote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef Evertjan het volgende:
fail TT in de jaren 90 was Claudia nog niet op 3FM
Hoi minthy:quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 22:16 schreef Pino112 het volgende:
FUU vannacht code geel ivm onweer hier in Overijssel.
Ik wil slapen.
KNMI geeft geel tussen 4 en 7uquote:Op zondag 23 september 2012 22:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Krijgen we onweer in Overijssel, ja?
Ik slaap de laatste tijd ook al slecht dus hopelijk waait het keihard over.quote:Op zondag 23 september 2012 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Kutkutkut, morgen heb ik een kutdag...![]()
Idem hier!quote:Op zondag 23 september 2012 22:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste tijd ook al slecht dus hopelijk waait het keihard over.
Nu echt ff geen zin in om wakker te worden![]()
.
Stuur maar richting het noorden,met noodweer slaap ik het best en ik heb de laatste tijd last van imsomnia.quote:Op zondag 23 september 2012 22:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste tijd ook al slecht dus hopelijk waait het keihard over.
Nu echt ff geen zin in om wakker te worden![]()
.
Je kan het onweer van mij erbij krijgen, al zal dat wel uit dezelfde buien als die van Pino bestaanquote:Op zondag 23 september 2012 22:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Stuur maar richting het noorden,met noodweer slaap ik het best en ik heb de laatste tijd last van imsomnia.
Onweer mag je trouwens houdenquote:Op zondag 23 september 2012 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kan het onweer van mij erbij krijgen, al zal dat wel uit dezelfde buien als die van Pino bestaan
Jamaar jamaar jamaar ik wil het niehiet!111!!quote:
Dan zou het een heel bijzondere bocht makenquote:Op zondag 23 september 2012 22:36 schreef CindieY het volgende:
Deal: noodweer over Zwolle, dan slaat het een heel stuk over, zodat Pino en minthy rustig kunnen slapen en daarna kan themauster ervan genieten.
Morgen overdag wordt het ook prutsweer, had ik begrepen. Lang leve week-ov, waar ik tot eind december nog eens flink misbruik van ga maken
Interesseert me geen moerquote:Op zondag 23 september 2012 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan zou het een heel bijzondere bocht maken
Daar heb jij weer gelijk!quote:Op zondag 23 september 2012 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Interesseert me geen moer, als wij er maar geen last van hebben
Het kan natuurlijk ook even stilvallenquote:Op zondag 23 september 2012 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan zou het een heel bijzondere bocht maken
Nah, stuur het maar in een rechte lijn naar Grunn, dan hebben Pien en ik er sowieso geen last vanquote:Op zondag 23 september 2012 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook even stilvallen
Ik kom wel even richting jullie rijden met een bezem om het noodweer richting hier te vegenquote:Op zondag 23 september 2012 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Interesseert me geen moer, als wij er maar geen last van hebben
Dealquote:Op zondag 23 september 2012 22:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kom wel even richting jullie rijden met een bezem om het noodweer richting hier te vegen.
Top! Je weet ons nu wel ongeveer te wonen, dat scheeltquote:Op zondag 23 september 2012 22:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kom wel even richting jullie rijden met een bezem om het noodweer richting hier te vegen.
Jup vanaf het zomerhuisje van mijn ouders zou ik zo naar jullie huis kunnen fietsenquote:Op zondag 23 september 2012 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Top! Je weet ons nu wel ongeveer te wonen, dat scheelt
Als je daar nu alvast heen gaat, scheelt dat vannacht weer!quote:Op zondag 23 september 2012 22:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Jup vanaf het zomerhuisje van mijn ouders zou ik zo naar jullie huis kunnen fietsen
Het is dat ik morgen weer moet werken maar anders zou ik zo heen gaanquote:Op zondag 23 september 2012 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je daar nu alvast heen gaat, scheelt dat vannacht weer!
Dat was bij Ommen ofzo hè? Of was dat Sersjee, zou ook nog wel eens kunnenquote:Op zondag 23 september 2012 22:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Jup vanaf het zomerhuisje van mijn ouders zou ik zo naar jullie huis kunnen fietsen
Nee mijn ouders zitten in Diever(Drenthe).quote:Op zondag 23 september 2012 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was bij Ommen ofzo hè? Of was dat Sersjee, zou ook nog wel eens kunnen
Dat zijn de ouders van Sersjee idd! In de kerstvakantie ga ik hem vanaf Ommen naar Zwolle brengen, omdat kutweer.quote:Op zondag 23 september 2012 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was bij Ommen ofzo hè? Of was dat Sersjee, zou ook nog wel eens kunnen
Oh das nog wel een knap eind fietsen dan.quote:Op zondag 23 september 2012 22:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee mijn ouders zitten in Diever(Drenthe).
Vind ik nogal een eind fietsen, mijn moeder komt er vandaanquote:Op zondag 23 september 2012 22:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee mijn ouders zitten in Diever(Drenthe).
Wel met de racefiets he dan maak je al gauw de nodige kilometertjesquote:Op zondag 23 september 2012 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh das nog wel een knap eind fietsen dan.
Heb ik één keer gedaan, met kamp van groep 8. 40 à 50 kilometer.
Tof dorp, heb er heel wat zomertjes doorgebrachtquote:Op zondag 23 september 2012 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik nogal een eind fietsen, mijn moeder komt er vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |