Niks?quote:Op zondag 23 september 2012 19:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahhaa. Ik heb geen foto van wat ik nu draag.
heerlijk vind ik datquote:Op zondag 23 september 2012 19:36 schreef GSbrder het volgende:
Commando zit niet lekker in mijn nudie.
Met uitgaan commandoquote:
hehehe.. met slechts alleen een trenchcoat rond gaan wandelenquote:Op zondag 23 september 2012 19:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met uitgaan commando.
Spannende nachten als je jong bent.
In dat geval :quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 19:36 schreef GSbrder het volgende:
Commando zit niet lekker in mijn nudie.
Staat wel gek als manquote:Op zondag 23 september 2012 19:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hehehe.. met slechts alleen een trenchcoat rond gaan wandelen![]()
Going full commando.quote:
Waar wandel je?quote:Op zondag 23 september 2012 19:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:
vanavond nergens, dan eindig ik gestrand in de bermquote:
jurkje met wijde rok op een ietwat winderige zomerdagquote:Op zondag 23 september 2012 19:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zit nou niet erg fijn denk ik zoquote:Op zondag 23 september 2012 19:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Going full commando.
In je blote ballen in een broek lopen.
Anders gaat je zaakje rotten aan het front, hence the name.
nee alleen trenchoat, dichtgeknoopt, dat welquote:Op zondag 23 september 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom zou je zonder ondergoed over straat gaan..?
Als man zijnde... Als vrouw snap ik de geiligheid misschien nog wel. Icm rokje.
dat ook jaquote:Op zondag 23 september 2012 19:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jurkje met wijde rok op een ietwat winderige zomerdag
Juist welquote:Op zondag 23 september 2012 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zit nou niet erg fijn denk ik zo
Kan... Doe jij dat wel eens?quote:Op zondag 23 september 2012 19:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee alleen trenchoat, dichtgeknoopt, dat wel
dat kan ook goed met mijn winterjas.. en dan laarzen eronder..quote:Op zondag 23 september 2012 19:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee alleen trenchoat, dichtgeknoopt, dat wel
Kan een vrouw er makkelijk bijquote:Op zondag 23 september 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom zou je zonder ondergoed over straat gaan..?
dat heb ik in een flink aangeschoten bui wel eens gedaan jaquote:
nja mijn winterjas is een soort van trenchcoat dus jaquote:Op zondag 23 september 2012 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kan ook goed met mijn winterjas.. en dan laarzen eronder..
Waarom heeft u geen kleren onder die trechcoat aan meneer?quote:Op zondag 23 september 2012 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
Als je dat als man doet wordt je gelijk aangezien als pedo oid
winterjas meet doen?quote:Op zondag 23 september 2012 19:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat heb ik in een flink aangeschoten bui wel eens gedaan ja
[..]
nja mijn winterjas is een soort van trenchcoat dus ja![]()
Nooit last van gehad dat een vrouw er uberhaupt bij wou komen dus ik snap het probleem niet zo.quote:
t is nou wel best koud eh.. dan worden we ziekquote:
Hoe beviel het?quote:Op zondag 23 september 2012 19:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat heb ik in een flink aangeschoten bui wel eens gedaan ja
hmm.. goed puntquote:Op zondag 23 september 2012 19:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
t is nou wel best koud eh.. dan worden we ziek
Ah...quote:Op zondag 23 september 2012 19:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heerlijk.. adrenaline rush
Met de laatste keer seks had ik geen problemen van dat het kort duurde ofzoquote:Op zondag 23 september 2012 19:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Langer en vaker doen = minder gevoelig = langer seks.Relativeren.
Kan niet met knetter junior op komst héquote:
Je moet ook eerst uberhaupt een virus binnen hebben om daar last van te ondervinden..quote:Op zondag 23 september 2012 19:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
al moet ik zeggen dat je er niet heel snel ziek van wordt..
1 keer met sneeuw en weinig kleding aan van coevorden naar groningen gegaan.. niet ziek geworden..
die heeft een prima winterjas heur.. weet je hoeveel spek en warm lichaam dr omdie kleine zitquote:Op zondag 23 september 2012 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met de laatste keer seks had ik geen problemen van dat het kort duurde ofzo
[..]
Kan niet met knetter junior op komst hé
Kwantiteit voor kwaliteitquote:Op zondag 23 september 2012 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
Met de laatste keer seks had ik geen problemen van dat het kort duurde ofzo
ik ben wel eens zo goed als nakend naar buiten gegaan in de winter.. volgende dag zo snotterig als de pestquote:Op zondag 23 september 2012 19:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
al moet ik zeggen dat je er niet heel snel ziek van wordt..
1 keer met sneeuw en weinig kleding aan van coevorden naar groningen gegaan.. niet ziek geworden..
Ja maar als jij ziek wordt, krijgt knetter junior ook bacteriën binnen oid. Ik weet niet hoe ik t goed uit moet leggenquote:Op zondag 23 september 2012 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die heeft een prima winterjas heur.. weet je hoeveel spek en warm lichaam dr omdie kleine zit
ik had toen:quote:Op zondag 23 september 2012 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben wel eens zo goed als nakend naar buiten gegaan in de winter.. volgende dag zo snotterig als de pest
Jaaaaaaaquote:
boxer en handdoek (kwam net onder douche vandaan.. geen idee wat ik eigenlijk buiten moest doen mjaquote:Op zondag 23 september 2012 19:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik had toen:
laarzen, kousen, jarretels en jarreteljurkje + lange winterjas..
Oh en een muts op
Ja zoiets jaquote:Op zondag 23 september 2012 19:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
en dan zo van oeh koud oeh koud en toch aaah
doen ze ook bij sauna enzo toch.. miss wou je dat ook doen voor je bloedvatenquote:Op zondag 23 september 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
boxer en handdoek (kwam net onder douche vandaan.. geen idee wat ik eigenlijk buiten moest doen mja)
Geen ondergoed blote tepels + poes?quote:Op zondag 23 september 2012 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben wel eens zo goed als nakend naar buiten gegaan in de winter.. volgende dag zo snotterig als de pest
Doorbloedingquote:Op zondag 23 september 2012 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doen ze ook bij sauna enzo toch.. miss wat je dat ook doen voor je bloedvaten
Wat zie je als ze er een handdoek voor heeft?quote:Op zondag 23 september 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen ondergoed blote tepels + poes?
ik zal toen ook wel dronken zijn geweest.. ik zuip teveelquote:Op zondag 23 september 2012 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doen ze ook bij sauna enzo toch.. miss wou je dat ook doen voor je bloedvaten
Joah, alleen is het nogal een verschil of je vanuit een kleine ongelofelijk warme ruimte naar de kou toe gaat, of van een normale c.q licht koude ruimte naar een koude ruimte. Dat eerste is goed, dat tweede niet.quote:Op zondag 23 september 2012 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doen ze ook bij sauna enzo toch.. miss wou je dat ook doen voor je bloedvaten
quote:Op zondag 23 september 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen ondergoed blote tepels + poes?
quote:Op zondag 23 september 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
boxer en handdoek (kwam net onder douche vandaan.. geen idee wat ik eigenlijk buiten moest doen mja)
ligt eraan hoe ze die handdoek hield hequote:Op zondag 23 september 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zie je als ze er een handdoek voor heeft?
Gezien de post boven jou zal er weinig te zien zijn geweestquote:Op zondag 23 september 2012 19:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ligt eraan hoe ze die handdoek hield he
2e keer dat jij dingen leest die ik nergens lees...quote:Op zondag 23 september 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zie je als ze er een handdoek voor heeft?
Logisch nadenken.quote:Op zondag 23 september 2012 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
2e keer dat jij dingen leest die ik nergens lees...
Hoe belangrijk is het ook?quote:Op zondag 23 september 2012 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
2e keer dat jij dingen leest die ik nergens lees...
Glazen galerij?quote:Op zondag 23 september 2012 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik mis mijn vorige bovenbuurvrouw door jullie
Snel even die smiley fixen hea! Ik zag ut!quote:Op zondag 23 september 2012 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad
Zo van:![]()
![]()
Dat mag heul niet!
![]()
![]()
____!!111!!!EINZ!!!
ik ga krampachtig doen in bikini's juistquote:Op zondag 23 september 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
Meisjes die krampachtig gaan doen als je ze in ondergoed ziet... Maar in de zomer altijd vrolijk over straat heen lopen in bikini... En zelfs op facebook posten.. Heb ik nooit zo goed begrepen.
Dit hehehehequote:Op zondag 23 september 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
Meisjes die krampachtig gaan doen als je ze in ondergoed ziet... Maar in de zomer altijd vrolijk over straat heen lopen in bikini... En zelfs op facebook posten.. Heb ik nooit zo goed begrepen.
Niet liegen. Niks mis met jouw boezem.quote:Op zondag 23 september 2012 19:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
er was niet veel te zien nee.. de handdoek zat netjes om mijn kleine boezempje u_u
Mrrraauwwww. Ik deed het hardop.quote:
Nee, die ging weleens in boxer+topje of zo'n babydoll haar post uit de brievenbus halen..quote:
Hai jijquote:Op zondag 23 september 2012 19:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mrrraauwwww. Ik deed het hardop.![]()
Niemand snapt dit.quote:Op zondag 23 september 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
Welke?quote:Op zondag 23 september 2012 19:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Snel even die smiley fixen hea! Ik zag ut!
Hahaquote:Op zondag 23 september 2012 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, die ging weleens in boxer+topje of zo'n babydoll haar post uit de brievenbus halen..
Maarja, ik kom op vreemde tijden thuis van 't werk, dus dan deed ik net de buitendeur open als ze er stond
Hai!quote:Op zondag 23 september 2012 19:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
gitaartjuhhhhhhhhhhhhhhh \m/
Echt zo'n vaag moment ook..quote:
Hehequote:Op zondag 23 september 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echt zo'n vaag moment ook..
En ik gewoon doodnormaal "Goeiemorgen buurvrouw" EN zij helemaal blozend van "Uh, ja euh, ja, goeiemorgen"![]()
Wat voor een? Merk, type?quote:Op zondag 23 september 2012 19:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zeker zeker, gitaar besteld. Deze week krijg ik hem binnen hopelijk
Dubbele groet van mij danquote:Op zondag 23 september 2012 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ben het wel gewend inmiddels
Vast contract?quote:Op zondag 23 september 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ben benieuwd of vriendinhaar 51 te weinig uitbetaalde uren uitbetaald krijgt
Kan er wel in jaquote:Op zondag 23 september 2012 19:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja goed, wel fucking zin in een biertje inmiddels.
Van wat ik hoorde heeft ze nog geen contract omdat de boekhouder oid op vakantie was. Maar ze zei al wel dat als ie moeilijk ging doen dat ze gelijk weg was. Maar aangezien ze nog niet thuis is zal t meevallen.quote:Op zondag 23 september 2012 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vast contract?
Dan staat het nogal zwart op wit lijkt mij.
Ja ik zin in drank gofferdomme. Laat dat nog steeds op wezenquote:Op zondag 23 september 2012 19:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja goed, wel fucking zin in een biertje inmiddels.
* gewoonmezelf87 knuffelt LoLa platquote:Op zondag 23 september 2012 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi lovelyquote:Op zondag 23 september 2012 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady snakt naar ademquote:Op zondag 23 september 2012 20:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
* gewoonmezelf87 knuffelt LoLa plat
Fixedquote:Op zondag 23 september 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie komt aangerend met een fles zuurstof
Dat is het dus welquote:Op zondag 23 september 2012 20:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke spellingsregel is dit? Tis geen voltooid deelwoord toch?
Pilschquote:Op zondag 23 september 2012 20:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
koffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Dit.quote:
Welke?quote:Op zondag 23 september 2012 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dan ga ik maar filmpje kijken op m'n pc.. Lang leven m'n deluxe edition van FF5Blu-Ray, DVD en Digitale versie in een doosje
Maar ik ''kom'' aangerent is nog niet voltooid... Dat moet nog gebeurenquote:Op zondag 23 september 2012 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is het dus wel
Ik ren
Jij rent
Wij rennen
Wij hebben gerend.
dan alsnog een d.quote:Op zondag 23 september 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ik ''kom'' aangerent is nog niet voltooid... Dat moet nog gebeuren
Oudquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ik ''kom'' aangerent is nog niet voltooid... Dat moet nog gebeuren
Dit.quote:
graagquote:Op zondag 23 september 2012 20:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
koffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Werd er maar eens aan m'n ballen gezogenquote:
Dat is niet nuttig als je single bent en dus alleen douched..quote:Op zondag 23 september 2012 20:11 schreef fietsie het volgende:
't Schijnt dat douchen een goede hint daartoe is Jofunu-kun
Ja want het is Nederlands.quote:
Ja... Waar gaat dat over?quote:Op zondag 23 september 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij snapt er echt de ballen van hé
Over schone ballen hebben zodat er wel eens aan gelikt wordt. Maar dat werkt nog niet als je geen chick hosselt.quote:
quote:
Ah, dus je hebt het over mijn hosselskills mbt ballen zuigen?quote:Op zondag 23 september 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over schone ballen hebben zodat er wel eens aan gelikt wordt. Maar dat werkt nog niet als je geen chick hosselt.
Truequote:Op zondag 23 september 2012 20:16 schreef fietsie het volgende:
@Vinniiee : ik deed geen randvoorwaardelijkheid naar geaardheid heEen dude hosselen is voor de liefhebber vast ook ok
Nee, maar als je geen chick (of dude) hosselt heb je ook niemand om aan je ballen te zuigen.quote:Op zondag 23 september 2012 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt het over mijn hosselskills mbt ballen zuigen?
quote:Op zondag 23 september 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over schone ballen hebben zodat er wel eens aan gelikt wordt. Maar dat werkt nog niet als je geen chick hosselt.
'Gecorrigeerd'quote:Op zondag 23 september 2012 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde eerst 'Fixed.' zeggen, maar dat is geen Nederlands hè?
Dank je wel schatje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoop het. Ik zit al de hele avond te duimen.
Zo is dat.quote:Op zondag 23 september 2012 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, maar als je geen chick (of dude) hosselt heb je ook niemand om aan je ballen te zuigen.
Is toch zo?quote:
Ja, dat heb ik er ook van gemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan.quote:Op zondag 23 september 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die hosselen.
Ik zie dit nu pas:
[..]
Dank je wel schatje.
jij bent knetter, jij mag datquote:Op zondag 23 september 2012 20:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Spelen met snoepjes .. snoepmuisjes en vampiertanden...ik ben echt 6 ofzo
Je moet je vast voorbereiden héquote:Op zondag 23 september 2012 20:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Spelen met snoepjes .. snoepmuisjes en vampiertanden...ik ben echt 6 ofzo
Er slingert hier alleen ranzige drank in huis.quote:Op zondag 23 september 2012 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
Iedereen aan de drank hier en ik heb niks
Welke?quote:Op zondag 23 september 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Er slingert hier alleen ranzige drank in huis.
Geef maar hier.quote:Op zondag 23 september 2012 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb wel drank in huis, maar geen zin om te drinken
Zo rollen wij broeders, toch?quote:
Er is gister weer wat rum doorheen gegaan.quote:Op zondag 23 september 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Er slingert hier alleen ranzige drank in huis.
+1quote:Op zondag 23 september 2012 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb wel drank in huis, maar geen zin om te drinken
Neeeh.quote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
isgoed![]()
interesse in Cuba Libre?
Ik hossel niet.. en word ook niet gehosseldquote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
Wat heeft jullie mensen wel eens overtuigd om te gaan ''hosselen''?
dry streakquote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
Een goed gevoel bij iemand hebben. Dat is het belangrijkst.quote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
Altijd rood. Overal bij.quote:Op zondag 23 september 2012 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ligt er aan welke en waarbij
Dat scheelt.quote:Op zondag 23 september 2012 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hossel niet.. en word ook niet gehosseld
OMG!quote:Op zondag 23 september 2012 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was wel fijn, met die wijn in de trein.
Een of andere Kokosdrank. Weet niet precies hoe het heet.quote:
Juist.quote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo rollen wij broeders, toch?
Mja, define goed gevoelquote:Op zondag 23 september 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een goed gevoel bij iemand hebben. Dat is het belangrijkst.
Ik hossel nooit, ik word gehosseld.quote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
Mooie herinneringen aan die cocosmeuk wel.quote:Op zondag 23 september 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Een of andere Kokosdrank. Weet niet precies hoe het heet.
[..]
Juist.
6 dagen niet fappen.quote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
Kokosquote:Op zondag 23 september 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Een of andere Kokosdrank. Weet niet precies hoe het heet.
[..]
Juist.
Niet fappen: Het middel totquote:Op zondag 23 september 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
6 dagen niet fappen.
Maar na een uur dacht ik wel: dit heeft echt totaal geen zin.
denken dat t succesvol gaat zijnquote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
Dat gevoel kan ik met 5 minuten hebbenquote:Op zondag 23 september 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja, define goed gevoel
Dat zou al kunnen na 1 uur zogezegd... Maar ik denk dat het ook wat tijd nodig heeft soms?
Omdat ik een knappe vrouw zag die ik zeer graag wilde, dat gepaard gaande met een lange periode van droogstaan, deed mij besluiten om mijn hosselskills uit te proberen.quote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
mijne welquote:Op zondag 23 september 2012 20:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gevoel kan ik met 5 minuten hebbenMijn mensenkennis laat me niet vaak in de steek
Man man man, het ruikt lekker maar jezus wat is het ranzig.quote:
PARDON!!!!!!!!!!quote:Op zondag 23 september 2012 20:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik hossel nooit, ik word gehosseld.![]()
En heeul heuul soms met drank op, subtiele, cq ongelofelijk niet subtiele hints.
quote:Op zondag 23 september 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Man man man, het ruikt lekker maar jezus wat is het ranzig.
telt, hosselen doe je samenquote:Op zondag 23 september 2012 20:31 schreef fietsie het volgende:
Ik was uit hosselen maar -werd- vervolgens gehosseld. Telt dat ook ?
It takes two to hossel.quote:Op zondag 23 september 2012 20:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
telt, hosselen doe je samen
Er komen dan serieus dingen naar boven, alsof je alleen nog maar met je lul denkt.quote:
jaquote:
Iemand leuk vinden / verliefd zijn takes a long time doesnt it?quote:Op zondag 23 september 2012 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Er komen dan serieus dingen naar boven, alsof je alleen nog maar met je lul denkt.![]()
Oh ja verder: iemand leuk vinden of verliefd zijn.
Dat waren de enige 3 redenen waarom ik ooit probeerde te hosselen.
You hossel together.quote:Op zondag 23 september 2012 20:31 schreef fietsie het volgende:
Ik was uit hosselen maar -werd- vervolgens gehosseld. Telt dat ook ?
"HIHI ZE ZEI KWAM"quote:Op zondag 23 september 2012 20:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jahet kwam allemaal door jou
Counter hossel technieken.quote:Op zondag 23 september 2012 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul niet. Hoe kan je iemand hosselen als je niemand hebt om te hosselen?
quote:Op zondag 23 september 2012 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verliefd zijn wel maar ik heb regelmatig dat ik denk "he dat meisje is best leuk".quote:Op zondag 23 september 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iemand leuk vinden / verliefd zijn takes a long time doesnt it?
Amen.quote:Op zondag 23 september 2012 20:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ben echt een slechte vrouw :$
Hoax.quote:Op zondag 23 september 2012 20:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ben echt een slechte vrouw :$
En dan komen heloefs hossel neigingen naar boven?quote:Op zondag 23 september 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Verliefd zijn wel maar ik heb regelmatig dat ik denk "he dat meisje is best leuk".
en daar weet jij van....... wat exactly?quote:
Hij doet het iedere avond.quote:Op zondag 23 september 2012 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij mij, met je bosjes!quote:Op zondag 23 september 2012 20:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, maar die onderdruk ik meestal.quote:Op zondag 23 september 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan komen heloefs hossel neigingen naar boven?
echt hoor.. ik ben zo slecht in multitaskenquote:
ik had je aan je haren de bosjes in moeten sleuren jaquote:
Save as -> MI-> rokjon12.jpgquote:Op zondag 23 september 2012 20:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik hossel mezelf elke avond voor de spiegel.. ben er achteraf niet trots op natuurlijk
Wie wat waar ?quote:Op zondag 23 september 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij doet het iedere avond.![]()
Sorry KT
Niet liegenquote:Op zondag 23 september 2012 20:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oh niks,quote:Op zondag 23 september 2012 20:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en daar weet jij van....... wat exactly?
Wie wa?quote:Op zondag 23 september 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij doet het iedere avond.![]()
Sorry KT
Gewoon gaanquote:Op zondag 23 september 2012 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is dit nou weer voor een vraag:
"Dus zonder tegenbericht graag uiterlijk x.xx uur op het station. Goed?"
"Spiegeltje aan wand, ben ik het lekkerste meisje van het land?quote:Op zondag 23 september 2012 20:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik hossel mezelf elke avond voor de spiegel.. ben er achteraf niet trots op natuurlijk
woepsquote:
zeg het maar hoor.. gooi het er uitquote:
Que ?quote:Op zondag 23 september 2012 20:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Lijkt me niks dan goed.... Mag toch wel een beetje zekerheid krijgen dat je wel een leuk persoon voor je hebquote:Op zondag 23 september 2012 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar die onderdruk ik meestal.
ja en dan lebber ik die hele spiegel af juweetzzzzzzquote:Op zondag 23 september 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
"Spiegeltje aan wand, ben ik het lekkerste meisje van het land?
*zet ander stem op* ja dat ben je. OH COME HERE YOU![]()
![]()
"
Ik bedoelde dat hij zichzelf hosselt.quote:
quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 20:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nothing wrong with a naughty girlquote:Op zondag 23 september 2012 20:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
woeps![]()
[..]
zeg het maar hoor.. gooi het er uit
Arme spiegelquote:Op zondag 23 september 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
"Spiegeltje aan wand, ben ik het lekkerste meisje van het land?
*zet ander stem op* ja dat ben je. OH COME HERE YOU![]()
![]()
"
Toch houden we van je.quote:Op zondag 23 september 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij zichzelf hosselt.
Mijn grappen worden ook met de minuut slechter.
sowieso.. maar ik heb dus multitask issuesquote:Op zondag 23 september 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nothing wrong with a naughty girl
idd HET KWAM DOOR HEM!!!!!!!quote:
Dat blijkt ja want ik snapte het nietquote:Op zondag 23 september 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij zichzelf hosselt.
Mijn grappen worden ook met de minuut slechter.
Ehm, nooit. Er was een keer maar vlak voor dat ik haar wou zoenen bleek ze lesbisch te zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me niks dan goed.... Mag toch wel een beetje zekerheid krijgen dat je wel een leuk persoon voor je heb
Vraag me meer af wanneer je dat doorbreekt.
Dat feel.quote:Op zondag 23 september 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm, nooit. Er was een keer maar vlak voor dat ik haar wou zoenen bleek ze lesbisch te zijn.![]()
Alcohol: makes you ignore obvious signals.
Heus wel. Dikke porno anders.quote:Op zondag 23 september 2012 20:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sowieso.. maar ik heb dus multitask issues
[..]
idd HET KWAM DOOR HEM!!!!!!!
anders was er natuurlijk niks gebeurd
jezus, wat een deprimerende gedachte
Heldquote:Op zondag 23 september 2012 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat dan als je zo hard faalt dat je jezelf nog niet kunt hosselen?
Meh oneens...quote:Op zondag 23 september 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm, nooit. Er was een keer maar vlak voor dat ik haar wou zoenen bleek ze lesbisch te zijn.![]()
Bekend gevoel manquote:Op zondag 23 september 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is vet sipquote:Op zondag 23 september 2012 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Of je doet juist totaal verkeerde dingen.quote:Op zondag 23 september 2012 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meh oneens...
Door alcohol ga je juist af op je gevoel wat alleen maar goed is... Wat betrefd sociale interactie dan.
mijn spiegelbeeld rent altijd keihard van me weg jaquote:Op zondag 23 september 2012 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ook geen ervaring mee...quote:Op zondag 23 september 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of je doet juist totaal verkeerde dingen.
This is going in to the visual wankbank.quote:Op zondag 23 september 2012 20:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja en dan lebber ik die hele spiegel af juweetzzzzzz
quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Geloof ik niks van.quote:Op zondag 23 september 2012 20:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn spiegelbeeld rent altijd keihard van me weg ja
Dan heb je in ieder geval iets geleerd...quote:Op zondag 23 september 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan zijn, maar t kan ook verkeerd uitpakken.
ik bijt alleen de vrouwtjes eh, juweetzquote:
En alleen de leuke vrouwtjes.quote:Op zondag 23 september 2012 20:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik bijt alleen de vrouwtjes eh, juweetz
sowiesoquote:Op zondag 23 september 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En alleen de leuke vrouwtjes.
Lijkt me logischquote:Op zondag 23 september 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En alleen de leuke vrouwtjes.
quote:
Puur op je gevoel af gaan zie ik niet als iets positiefs. Je moet wel blijven nadenken. Als ik zomaar (nou ja ik zat al een uur met een arm om haar heen maar tochquote:Op zondag 23 september 2012 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meh oneens...
Door alcohol ga je juist af op je gevoel wat alleen maar goed is... Wat betrefd sociale interactie dan.
Sluit je aan bij mij en Kaneel.quote:
Als die ene jongen niks had gezegd was dat een enorm vreemd moment geworden.quote:
Ja, heel erg subtielquote:Op zondag 23 september 2012 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
hoe vertel ik mijn vriend dat ik een trio met een vrouw wil
Wat ben ik toch lief dat ik zo mensen help enzo.
Het zijn ook TOESTANDEN!quote:Op zondag 23 september 2012 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
Baasquote:Op zondag 23 september 2012 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
Ach, blijft een vrouw hoor. Keertje zoenen doet daar niks aan afquote:Op zondag 23 september 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
Als die ene jongen niks had gezegd was dat een enorm vreemd moment geworden.
Neuh, maar in je gedachte wel.quote:
ik zoen niet met mannen.. dat is een intimiteit die ik voor de vrouwtjes bewaarquote:Op zondag 23 september 2012 20:47 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ach, blijft een vrouw hoor. Keertje zoenen doet daar niks aan af
Dat zou best erg zijn geweestquote:Op zondag 23 september 2012 20:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh, maar in je gedachte wel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
grapje.
Daar zit je nóg. Ga eens weg. Of wacht, nee. Blijf maar.quote:Op zondag 23 september 2012 20:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh, maar in je gedachte wel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
grapje.
quote:Op zondag 23 september 2012 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar zit je nóg. Ga eens weg. Of wacht, nee. Blijf maar.
Blij dat je wel andere acties verricht...quote:Op zondag 23 september 2012 20:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zoen niet met mannen.. dat is een intimiteit die ik voor de vrouwtjes bewaar
Veel te verquote:Op zondag 23 september 2012 20:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]Te furrr. Verlegen dit dat. Rokje jij beschermt mij he.
ik heb je rug babehquote:Op zondag 23 september 2012 20:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]Te furrr. Verlegen dit dat. Rokje jij beschermt mij he.
zoals?quote:Op zondag 23 september 2012 20:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blij dat je wel andere acties verricht...
quote:Op zondag 23 september 2012 20:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zoen niet met mannen.. dat is een intimiteit die ik voor de vrouwtjes bewaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |