+1quote:Op zondag 23 september 2012 20:45 schreef kingtoppie het volgende:
''Hallo vriend, ik wil een trio met een vrouw''
Als je het een keer over seks hebt zeg "hoe zou je het bijvoorbeeld vinden om een trio te hebben met nog een vrouw er bij?"quote:Op zondag 23 september 2012 20:46 schreef sweetiepie1990 het volgende:
Het probleem was meer dat toen ik dat twee jaar terug vroeg aan mijn vorige relatie, deze 'negatief' reageerde.. Dat ik niet genoeg aan hem zou hebben, en dat hij bang was dat ik verliefd op haar zou worden.
Daarom ben ik nu bang dat er weer zo gereageerd word
Geloof me, dat is een minderheid.quote:Op zondag 23 september 2012 20:46 schreef sweetiepie1990 het volgende:
Het probleem was meer dat toen ik dat twee jaar terug vroeg aan mijn vorige relatie, deze 'negatief' reageerde.. Dat ik niet genoeg aan hem zou hebben, en dat hij bang was dat ik verliefd op haar zou worden.
Schat...quote:Op zondag 23 september 2012 20:46 schreef sweetiepie1990 het volgende:
Ook niet bij je vriend? Ik vind dat maar raar.quote:Op zondag 23 september 2012 20:42 schreef sweetiepie1990 het volgende:
Ik ben alleen niet zo open over seks, ik praat er niet gemakkelijk over..
Nouja makkelijk praten: dan pech.quote:Op zondag 23 september 2012 20:59 schreef sweetiepie1990 het volgende:
Ik vertrouw mijn vriend genoeg, dus ik denk niet dat ik jaloers word als hij aan een andere vrouw zit.
En als ik dat wel word is dat pech hebben voor mij, ik kwam tenslotte met het idee, dus moet dan ook niet zeuren toch?
Ik denk niet dat mijn vriend er veel moeite mee heeft, maar ik wil niet dat hij denkt dat ik een relatie wil met het meisje waarmee we dan seks zullen hebben.
Ik weet ook niet zo goed hoe je zoiets nou moet organiseren.. Voor mijn gevoel is er niemand van mijn vriendinnengroep bi is
Je bent bang dat je vriend je oordeelt of zo?quote:Op zondag 23 september 2012 21:02 schreef sweetiepie1990 het volgende:
ik geef aan wat ik lekker vind, maar ik voel me dan zenuwachtig worden als ik er over praat, weet niet goed hoe het komt..
Ook een manier, vooral als je een moeilijke prater bent.quote:Op zondag 23 september 2012 21:07 schreef mvt het volgende:
Je kan het ook eens andersom doen. Niet dat hij jou een gunst doet met een triootje, maar dat jij hem een gunst er mee doet.
"Als jij *insert iets wat hij niet wilt* doet voor mij, dan stem ik toe met een triootje met een andere vrouw".
Durf te wedden dat hij er over na denkt.
En met een beetje geluk sleep je er niet alleen een triootje uit, maar ook wat andersquote:Op zondag 23 september 2012 21:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook een manier, vooral als je een moeilijke prater bent.
LOLWUT?quote:Op zondag 23 september 2012 20:46 schreef sweetiepie1990 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |