abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117167521
Ik zat al op andere sites te zoeken naar een dergelijk antwoord, maar kon niks vinden, alleen mannen die vragen hoe ze aan hun vriendin kunnen vragen of ze een trio willen.
Maar hoe vertel ik mijn vriend dat ik een trio met een vrouw wil?

Ik heb zelf het gevoel dat ik bi-schierig ben. Het lijkt me spannend om eens seks te hebben met een vrouw, een keer zelf een vrouw te kunnen voelen/aanraken, maar dit wil ik wel in het bijzijn van mijn vriend/samen ervaren met mijn vriend.

Ik ben alleen niet zo open over seks, ik praat er niet gemakkelijk over..
Iemand tips om over dit onderwerp te praten?
;)
pi_117167693
''Hallo vriend, ik wil een trio met een vrouw''
Rustig aan.
  zondag 23 september 2012 @ 20:46:31 #3
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_117167812
Je geeft hem dit triootje cadeau voor zijn verjaardag.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_117167825
Het probleem was meer dat toen ik dat twee jaar terug vroeg aan mijn vorige relatie, deze 'negatief' reageerde.. Dat ik niet genoeg aan hem zou hebben, en dat hij bang was dat ik verliefd op haar zou worden.

Daarom ben ik nu bang dat er weer zo gereageerd word
;)
pi_117167844
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:45 schreef kingtoppie het volgende:
''Hallo vriend, ik wil een trio met een vrouw''
+1 _O_
  zondag 23 september 2012 @ 20:48:23 #6
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117167923
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:46 schreef sweetiepie1990 het volgende:
Het probleem was meer dat toen ik dat twee jaar terug vroeg aan mijn vorige relatie, deze 'negatief' reageerde.. Dat ik niet genoeg aan hem zou hebben, en dat hij bang was dat ik verliefd op haar zou worden.

Als je het een keer over seks hebt zeg "hoe zou je het bijvoorbeeld vinden om een trio te hebben met nog een vrouw er bij?"

Klaar.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_117167935
Zeg schat. Wil jij niet een keer "insert name" batsen? Dan doe ik gezellig mee.

Gegarandeerd succes (mits "insert name" geen afzichtig gedrocht is).
  zondag 23 september 2012 @ 20:48:38 #8
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_117167945
quote:

Geloof me, dat is een minderheid.
Minder dan 1% van de hetero-mannen (de latente homo) vindt een extra vrouw een gruwel.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 23 september 2012 @ 20:48:41 #9
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_117167951
zeg gwn dat je vriendin komt en maak het dan een beetje romantisch met kaarsen en rozen enzo en dan op een gegeven moment gaan jullie in het bubbelbad en van het een komt het ander beetje wijn enzo erbij
pi_117168080
quote:

Schat...

Ik heb een bepaalde seksuele gedachte en neem het niet verkeerd op want dit is puur seksueel, maar het lijkt me geil om....?

Hoe verder je verhaal van de context af gaat liggen hoe kutter het eruitkomt...
Rustig aan.
  zondag 23 september 2012 @ 20:51:13 #11
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_117168108
Gewoon af en toe eens laten vallen dat "die ene meid"toch wel een leuk figuur, of mooie borsten, of iets in die trant heeft... dan gaan er vanzelf lampjes branden....
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_117168283
Ts, jij wilt seks met een ander vrouw, maar heb je al eens over nagedacht of je niet jaloers wordt als jouw vriend aandacht aan een ander besteedt?
pi_117168318
Denk je echt dat je vriend daar moeite mee heeft??
Ik zwaai naar dieren.
pi_117168616
Ik vertrouw mijn vriend genoeg, dus ik denk niet dat ik jaloers word als hij aan een andere vrouw zit.
En als ik dat wel word is dat pech hebben voor mij, ik kwam tenslotte met het idee, dus moet dan ook niet zeuren toch?

Ik denk niet dat mijn vriend er veel moeite mee heeft, maar ik wil niet dat hij denkt dat ik een relatie wil met het meisje waarmee we dan seks zullen hebben.

Ik weet ook niet zo goed hoe je zoiets nou moet organiseren.. Voor mijn gevoel is er niemand van mijn vriendinnengroep bi is
;)
pi_117168705
Een vriendin van mij wilde het graag, stelde het voor aan haar vriend en die vond het goed en hij wist wel iemand. Dit ging dus goed.

Later kwam ze een meisje tegen met wie zij het zag zitten, stelde het weer voor aan vriend, prima gedaan. Nu is die vriend alleen verliefd geworden op dat meisje en heeft zij niemand meer
pi_117168768
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:42 schreef sweetiepie1990 het volgende:
Ik ben alleen niet zo open over seks, ik praat er niet gemakkelijk over..
Ook niet bij je vriend? Ik vind dat maar raar.
pi_117168850
Vraag eerst gewoon aan je vriend wat hij van bepaalde vrouwen vindt. dus je kijkt tv, ziet een leuke vrouw en je vraagt hem gewoon wat hij van haar vind. reageert hij positief zeg je gewoon iets van ''hmmm op haar zou je het dus wel kunnen?'' op een uitnodigende toon. waarschijnlijk reageert hij wat ongemakkelijk, bang om je te kwetsen misschien. vervolgens zeg je dat je haar ook een mooie aantrekkelijke vrouw vind.
als het een beetje een kerel is, brengt hij nu het gesprek over op trio's e.d. :)
pi_117168854
ik geef aan wat ik lekker vind, maar ik voel me dan zenuwachtig worden als ik er over praat, weet niet goed hoe het komt..
;)
pi_117168867
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:59 schreef sweetiepie1990 het volgende:
Ik vertrouw mijn vriend genoeg, dus ik denk niet dat ik jaloers word als hij aan een andere vrouw zit.
En als ik dat wel word is dat pech hebben voor mij, ik kwam tenslotte met het idee, dus moet dan ook niet zeuren toch?

Ik denk niet dat mijn vriend er veel moeite mee heeft, maar ik wil niet dat hij denkt dat ik een relatie wil met het meisje waarmee we dan seks zullen hebben.

Ik weet ook niet zo goed hoe je zoiets nou moet organiseren.. Voor mijn gevoel is er niemand van mijn vriendinnengroep bi is
Nouja makkelijk praten: dan pech.
Maar denk dat je je dan toch anders voelt :P
Op internet kan je ook iemand zoeken voor eenmalig, is beter dan een vriendin oid, voordat een van jullie verliefd op diegene wordt ofzo.
pi_117169008
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 21:02 schreef sweetiepie1990 het volgende:
ik geef aan wat ik lekker vind, maar ik voel me dan zenuwachtig worden als ik er over praat, weet niet goed hoe het komt..
Je bent bang dat je vriend je oordeelt of zo?
  zondag 23 september 2012 @ 21:07:29 #21
17061 mvt
blame Canada
pi_117169132
Je kan het ook eens andersom doen. Niet dat hij jou een gunst doet met een triootje, maar dat jij hem een gunst er mee doet.

"Als jij *insert iets wat hij niet wilt* doet voor mij, dan stem ik toe met een triootje met een andere vrouw".
Durf te wedden dat hij er over na denkt.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_117169218
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 21:07 schreef mvt het volgende:
Je kan het ook eens andersom doen. Niet dat hij jou een gunst doet met een triootje, maar dat jij hem een gunst er mee doet.

"Als jij *insert iets wat hij niet wilt* doet voor mij, dan stem ik toe met een triootje met een andere vrouw".
Durf te wedden dat hij er over na denkt.
Ook een manier, vooral als je een moeilijke prater bent.
  zondag 23 september 2012 @ 21:09:25 #23
17061 mvt
blame Canada
pi_117169267
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 21:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ook een manier, vooral als je een moeilijke prater bent.
En met een beetje geluk sleep je er niet alleen een triootje uit, maar ook wat anders
We were to understand there would be pie and punch?
pi_117170210
In ieder geval, als je het hem gevraagd hebt en hij zegt ja, geef het nog een paar weken voor je het uitvoert. Dan krijgt hij de kans het goed te overwegen, misschien vindt hij het later toch niet zo´n goed idee.

En in het geval hij nee zegt, ook daar kan hij op terugkomen ;)
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_117170306
quote:

LOLWUT?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')