Niks?quote:Op zondag 23 september 2012 19:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahhaa. Ik heb geen foto van wat ik nu draag.
heerlijk vind ik datquote:Op zondag 23 september 2012 19:36 schreef GSbrder het volgende:
Commando zit niet lekker in mijn nudie.
Met uitgaan commandoquote:
hehehe.. met slechts alleen een trenchcoat rond gaan wandelenquote:Op zondag 23 september 2012 19:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met uitgaan commando.
Spannende nachten als je jong bent.
In dat geval :quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 19:36 schreef GSbrder het volgende:
Commando zit niet lekker in mijn nudie.
Staat wel gek als manquote:Op zondag 23 september 2012 19:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hehehe.. met slechts alleen een trenchcoat rond gaan wandelen![]()
Going full commando.quote:
Waar wandel je?quote:Op zondag 23 september 2012 19:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:
vanavond nergens, dan eindig ik gestrand in de bermquote:
jurkje met wijde rok op een ietwat winderige zomerdagquote:Op zondag 23 september 2012 19:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zit nou niet erg fijn denk ik zoquote:Op zondag 23 september 2012 19:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Going full commando.
In je blote ballen in een broek lopen.
Anders gaat je zaakje rotten aan het front, hence the name.
nee alleen trenchoat, dichtgeknoopt, dat welquote:Op zondag 23 september 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom zou je zonder ondergoed over straat gaan..?
Als man zijnde... Als vrouw snap ik de geiligheid misschien nog wel. Icm rokje.
dat ook jaquote:Op zondag 23 september 2012 19:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jurkje met wijde rok op een ietwat winderige zomerdag
Juist welquote:Op zondag 23 september 2012 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zit nou niet erg fijn denk ik zo
Kan... Doe jij dat wel eens?quote:Op zondag 23 september 2012 19:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee alleen trenchoat, dichtgeknoopt, dat wel
dat kan ook goed met mijn winterjas.. en dan laarzen eronder..quote:Op zondag 23 september 2012 19:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee alleen trenchoat, dichtgeknoopt, dat wel
Kan een vrouw er makkelijk bijquote:Op zondag 23 september 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom zou je zonder ondergoed over straat gaan..?
dat heb ik in een flink aangeschoten bui wel eens gedaan jaquote:
nja mijn winterjas is een soort van trenchcoat dus jaquote:Op zondag 23 september 2012 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kan ook goed met mijn winterjas.. en dan laarzen eronder..
Waarom heeft u geen kleren onder die trechcoat aan meneer?quote:Op zondag 23 september 2012 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
Als je dat als man doet wordt je gelijk aangezien als pedo oid
winterjas meet doen?quote:Op zondag 23 september 2012 19:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat heb ik in een flink aangeschoten bui wel eens gedaan ja
[..]
nja mijn winterjas is een soort van trenchcoat dus ja![]()
Nooit last van gehad dat een vrouw er uberhaupt bij wou komen dus ik snap het probleem niet zo.quote:
t is nou wel best koud eh.. dan worden we ziekquote:
Hoe beviel het?quote:Op zondag 23 september 2012 19:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat heb ik in een flink aangeschoten bui wel eens gedaan ja
hmm.. goed puntquote:Op zondag 23 september 2012 19:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
t is nou wel best koud eh.. dan worden we ziek
Ah...quote:Op zondag 23 september 2012 19:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heerlijk.. adrenaline rush
Met de laatste keer seks had ik geen problemen van dat het kort duurde ofzoquote:Op zondag 23 september 2012 19:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Langer en vaker doen = minder gevoelig = langer seks.Relativeren.
Kan niet met knetter junior op komst héquote:
Je moet ook eerst uberhaupt een virus binnen hebben om daar last van te ondervinden..quote:Op zondag 23 september 2012 19:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
al moet ik zeggen dat je er niet heel snel ziek van wordt..
1 keer met sneeuw en weinig kleding aan van coevorden naar groningen gegaan.. niet ziek geworden..
die heeft een prima winterjas heur.. weet je hoeveel spek en warm lichaam dr omdie kleine zitquote:Op zondag 23 september 2012 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met de laatste keer seks had ik geen problemen van dat het kort duurde ofzo
[..]
Kan niet met knetter junior op komst hé
Kwantiteit voor kwaliteitquote:Op zondag 23 september 2012 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
Met de laatste keer seks had ik geen problemen van dat het kort duurde ofzo
ik ben wel eens zo goed als nakend naar buiten gegaan in de winter.. volgende dag zo snotterig als de pestquote:Op zondag 23 september 2012 19:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
al moet ik zeggen dat je er niet heel snel ziek van wordt..
1 keer met sneeuw en weinig kleding aan van coevorden naar groningen gegaan.. niet ziek geworden..
Ja maar als jij ziek wordt, krijgt knetter junior ook bacteriën binnen oid. Ik weet niet hoe ik t goed uit moet leggenquote:Op zondag 23 september 2012 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die heeft een prima winterjas heur.. weet je hoeveel spek en warm lichaam dr omdie kleine zit
ik had toen:quote:Op zondag 23 september 2012 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben wel eens zo goed als nakend naar buiten gegaan in de winter.. volgende dag zo snotterig als de pest
Jaaaaaaaquote:
boxer en handdoek (kwam net onder douche vandaan.. geen idee wat ik eigenlijk buiten moest doen mjaquote:Op zondag 23 september 2012 19:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik had toen:
laarzen, kousen, jarretels en jarreteljurkje + lange winterjas..
Oh en een muts op
Ja zoiets jaquote:Op zondag 23 september 2012 19:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
en dan zo van oeh koud oeh koud en toch aaah
doen ze ook bij sauna enzo toch.. miss wou je dat ook doen voor je bloedvatenquote:Op zondag 23 september 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
boxer en handdoek (kwam net onder douche vandaan.. geen idee wat ik eigenlijk buiten moest doen mja)
Geen ondergoed blote tepels + poes?quote:Op zondag 23 september 2012 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben wel eens zo goed als nakend naar buiten gegaan in de winter.. volgende dag zo snotterig als de pest
Doorbloedingquote:Op zondag 23 september 2012 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doen ze ook bij sauna enzo toch.. miss wat je dat ook doen voor je bloedvaten
Wat zie je als ze er een handdoek voor heeft?quote:Op zondag 23 september 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen ondergoed blote tepels + poes?
ik zal toen ook wel dronken zijn geweest.. ik zuip teveelquote:Op zondag 23 september 2012 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doen ze ook bij sauna enzo toch.. miss wou je dat ook doen voor je bloedvaten
Joah, alleen is het nogal een verschil of je vanuit een kleine ongelofelijk warme ruimte naar de kou toe gaat, of van een normale c.q licht koude ruimte naar een koude ruimte. Dat eerste is goed, dat tweede niet.quote:Op zondag 23 september 2012 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doen ze ook bij sauna enzo toch.. miss wou je dat ook doen voor je bloedvaten
quote:Op zondag 23 september 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen ondergoed blote tepels + poes?
quote:Op zondag 23 september 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
boxer en handdoek (kwam net onder douche vandaan.. geen idee wat ik eigenlijk buiten moest doen mja)
ligt eraan hoe ze die handdoek hield hequote:Op zondag 23 september 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zie je als ze er een handdoek voor heeft?
Gezien de post boven jou zal er weinig te zien zijn geweestquote:Op zondag 23 september 2012 19:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ligt eraan hoe ze die handdoek hield he
2e keer dat jij dingen leest die ik nergens lees...quote:Op zondag 23 september 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zie je als ze er een handdoek voor heeft?
Logisch nadenken.quote:Op zondag 23 september 2012 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
2e keer dat jij dingen leest die ik nergens lees...
Hoe belangrijk is het ook?quote:Op zondag 23 september 2012 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
2e keer dat jij dingen leest die ik nergens lees...
Glazen galerij?quote:Op zondag 23 september 2012 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik mis mijn vorige bovenbuurvrouw door jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |