ja ik had blijkbaar in een combo gedaan met feyenoord.quote:Op zondag 23 september 2012 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snel veel geld op Feyenoord zetten dan.
Ah, dat is niet zo slim..quote:Op zondag 23 september 2012 16:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja ik had blijkbaar in een combo gedaan met feyenoord.
ik heb nu 1 euro op 5 verschillende correct scores ofzoquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 16:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik heb nu 1 euro op 5 verschillende correct scores ofzo
moet het wel terug krijgen anders kan ik komende week geen frituur halen
[..]
Was het uiteraard niet. Keepers mag je normaal gesproken omver lopen. Kutscheids.quote:
[..]
[..]
[..]
Zal wel weer. Die krijgt wel vaker toppers.quote:Op zondag 23 september 2012 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie is er eigenlijk commentator bij PSV - Fey, toch geen Reitsma eh?
Ik hoop het niet. Dan zou zelfs die wedstrijd z'n spanning verliezen.quote:Op zondag 23 september 2012 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja, die gast die zelfs bij de 4-2 tegen Ajax vorige jaar sprak alsof hij een crematie aanschouwdequote:Op zondag 23 september 2012 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Reitsma was net wel de commentator bij de opstellingenquote:Op zondag 23 september 2012 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Dan zou zelfs die wedstrijd z'n spanning verliezen.
Ik hoop het niet, hij weet de leukste wedstrijden saai te maken. Ik hoop Evert.quote:Op zondag 23 september 2012 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fuck.quote:Op zondag 23 september 2012 16:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Reitsma was net wel de commentator bij de opstellingen
Pffquote:Op zondag 23 september 2012 16:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
God Hell, nee?quote:Op zondag 23 september 2012 16:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Oh nee hequote:Op zondag 23 september 2012 16:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
echt een tyfus dag man alles is kutquote:Op zondag 23 september 2012 16:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 september 2012 16:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De Belgische welteverstaan.quote:Op zondag 23 september 2012 16:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gauw EL maar is overstulpen met klachten, dat ie maar lekker de Jupiler League gaat doen.
Maar wel alles gewonnen.quote:Op zondag 23 september 2012 16:24 schreef TLC het volgende:
Twente 2 keer een penalty nodig hebben in eigen huis om een veel zwakkere tegenstander te verslaan![]()
![]()
![]()
![]()
ja als het Utrecht of zo was geweest was het razend knap geweest, maar met de middelen die Twente heeft is dit niet al te bestquote:
en Viergever zou bij Oranje moeten spelen ?quote:Op zondag 23 september 2012 16:25 schreef sonnyspek het volgende:
Viergever en Maher...Wat een uberkneuzen.
Lekkerrrrr boeiend! WIJ STAAN BOVENAAN.quote:Op zondag 23 september 2012 16:25 schreef TLC het volgende:
[..]
ja als het Utrecht of zo was geweest was het razend knap geweest, maar met de middelen die Twente heeft is dit niet al te best
beter dan Mathijsenquote:Op zondag 23 september 2012 16:27 schreef TLC het volgende:
[..]
en Viergever zou bij Oranje moeten spelen ?
Dat is ook mooi voor Twente hoorquote:Op zondag 23 september 2012 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekkerrrrr boeiend! WIJ STAAN BOVENAAN.
als het een ontkenning isquote:Op zondag 23 september 2012 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kan je de termen 'Theo Reitsma' en 'heel veel plezier' in één zin gebruiken.
maar stond op het EK wel geselecteerdquote:Op zondag 23 september 2012 16:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die speelt dan ook niet!
[Zo. 23 September] PSV - FEYENOORDquote:Op zondag 23 september 2012 16:31 schreef Krunsj het volgende:
Ja hoor, dat durft Toivonen wel, tegen iemand die 20 cm korter en 20 kilo lichter is.
Dit soort wedstrijden moeten ze ook wel winnen om wat van het seizoen te maken, ze hebben in het begin van de competitie ook wel een heel zwaar programma gehad.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Marco met zijn eerste competitiezege met Heerenveen. lijkt het, maarj e weet nooit.
boeit mij geen ene flikker eigenlijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik schakel zo weer over naar Old Trafford.
Fijn voor jequote:Op zaterdag 29 september 2012 19:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
boeit mij geen ene flikker eigenlijk
Respect voor je UIquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:53 schreef Paul het volgende:
FC Utrecht had strafschop moeten krijgen, hands bij Vitesse. Krijgen het alleen niet
Bepaalde weddenschappen moet je eigenlijk ook niet aan willen gaanquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, je moet er maar mee durven rond te lopen.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bepaalde weddenschappen moet je eigenlijk ook niet aan willen gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |