mijn tijd is 0:43 op mijn computer en jouwe al 49 hoe doe je datquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:49 schreef Tyron het volgende:
Hoezo geen pic van Strootman vs Clasie
hey henkie alles goed geen idee waar je t over hebtquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
mijn tijd is 0:43 op mijn computer en jouwe al 49 hoe doe je dat
ja ouwe baasquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey henkie alles goed geen idee waar je t over hebt
Dit is de eerste die scherp is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef Celeritas het volgende:
Waarom 23 augustus? Ik wou dat het nog augustus was!!
Hm, TT change.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef Celeritas het volgende:
Waarom 23 augustus? Ik wou dat het nog augustus was!!
feyenoord geen underdog?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:10 schreef Pedroso het volgende:
Verwacht een overwinning voor PSV, Ze zullen er nu niet te makkelijk over denken in ieder geval en spelen thuis. Feyenoord is goed als ze de underdog zijn en dat is nu eens niet het geval, denk dat het 3-0 wordt.
Nu een keer niet, als je de spelers en coach van Feyenoord hoort dan vinden ze dat zelf ook niet.quote:
Dat noemen we jaloezie, maar bedankt voor je postquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:39 schreef tech4u het volgende:
hoop op winst Feyenoord. Ik weet niet wat het is, maar ik kan er altijd zo van genieten als PSV verliest.
Bedankt voor je bijdrage...zal ik je maar uit je dromen verlossen..psv verliest niet.Trouwens denk dat dat gevoel omgekeerd ook wel zo is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:39 schreef tech4u het volgende:
hoop op winst Feyenoord. Ik weet niet wat het is, maar ik kan er altijd zo van genieten als PSV verliest.
Met die pauperverdediging wel.quote:Op zondag 23 september 2012 09:16 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage...zal ik je maar uit je dromen verlossen..psv verliest niet.Trouwens denk dat dat gevoel omgekeerd ook wel zo is.
Ligt dicht bij elkaarquote:Op zondag 23 september 2012 09:35 schreef Haringkop het volgende:
Mwah PSV is voor mij nog steeds wel favoriet hoor. Heeft toch de betere ploeg van de twee..
Hoe mooi is het dan om ieders ongelijk te kunnen bewijzen.quote:Op zondag 23 september 2012 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Best triest hoe zeker we er allemaal van zijn dat PSV gaat verliezne
Wel veel aanpassingen bij PSV toch?quote:Op zondag 23 september 2012 10:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hoe mooi is het dan om ieders ongelijk te kunnen bewijzen.
Ik denk trouwens gelijkspel, kleine kans op winst voor PSV als ze eindelijk allemaal eens de volle 100% geven. Vandaar ook maar een kleine kans
Ben benieuwd hoe Ritzmaier zich staande gaat houden. Geen linksback, debuut in een topper, tegen Schaken?
Of gewoon gebruik maken van de matige verdediging.quote:Op zondag 23 september 2012 10:17 schreef Devv het volgende:
Feyenoord moet gewoon hoge ballen richting het doel schieten. Dan valt er vanzelf wel een keer één in.
Okéquote:Op zondag 23 september 2012 10:19 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV zou geen kans moeten kunnen creëren als Feyenoord verdedigend gewoon zijn ding doet.
Wij hebben ook nog niet heel veel laten zien hoor dit seizoen. Verdedigend staat het aardig. Maar het optimisme wat de meeste hebben, lijkt me wat voorbarig. En psv thuis of uit maakt toch nog wel een verschilletjequote:
gebeurt toch nietquote:Op zondag 23 september 2012 12:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Het zou echt typisch PSV zijn om dit gewoon moeiteloos met 3-0 te winnen.
Bagger opstelling. Vooral de verdedigingquote:Op zondag 23 september 2012 15:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waterman, Hutchinson, Marcelo, Derijck, Ritzmaier, Wijnaldum, Toivonen, Strootman, Narsingh, Lens, Mertens
okquote:Op zondag 23 september 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bagger opstelling. Vooral de verdediging
Wat moet je anders he, als je 3 geblesseerde spelers mistquote:Op zondag 23 september 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bagger opstelling. Vooral de verdediging
quote:Op zondag 23 september 2012 15:37 schreef mrstylo het volgende:
Advocaat moet zich schamen. Ben blij dat hij maar voor 1 jaar getekend heeft.
Dat is niet moeilijk, die wedstrijd wint Waterman makkelijk.quote:Op zondag 23 september 2012 15:37 schreef tompsv18 het volgende:
Waterman en Lamprou gaan straks een wedstrijdje houden wie de slechtste keeper is
?quote:
Enige die zich moet schamen is Brands. Advocaat kun je alleen verwijten dat hij Waterman opstelt, verder niet veel.quote:
donderdag nogquote:Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
?
Heb je Waterman ooit zien keepen?
Hoe kan je dan eens zijn met hem op doel te zetten?quote:
Dat ben ik niet?quote:Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe kan je dan eens zijn met hem op doel te zetten?
Trainers zijn altijd moeilijk te volgen in hun keuzes. Advocaat werkt de hele week met die gasten dus hij zal wel wat gezien hebben.quote:Op zondag 23 september 2012 15:37 schreef mrstylo het volgende:
Advocaat moet zich schamen. Ben blij dat hij maar voor 1 jaar getekend heeft.
Weer die Watermanquote:Op zondag 23 september 2012 15:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waterman, Hutchinson, Marcelo, Derijck, Ritzmaier, Wijnaldum, Toivonen, Strootman, Narsingh, Lens, Mertens
Waarom is jouw ava kapot?quote:Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
?
Heb je Waterman ooit zien keepen?
Hier niet hoor.quote:
Jeugdspeler.quote:Op zondag 23 september 2012 15:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hier niet hoor.
Maar waar kan Depay nooit in basis beginnen?
Is alsof hij nooit in basis mag komen.
Omdat Mertens het in thuiwedstrijden altijd wel goed doet.quote:Op zondag 23 september 2012 15:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hier niet hoor.
quote:Op zondag 23 september 2012 15:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hier niet hoor.
It's funny because it's truequote:
oké.quote:Op zondag 23 september 2012 15:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Over een half uur eindelijk het echte werk.
Zulke reactiesquote:Op zondag 23 september 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoilers, nu hoef ik geen studio sport meer te kijken![]()
betekent.quote:Op zondag 23 september 2012 16:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb de hele weekend Theo Reitsma niet gehoord![]()
Dat betekend dus dat het leuk gaat worden_!
Gvd nee toch?quote:Op zondag 23 september 2012 16:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb de hele weekend Theo Reitsma niet gehoord![]()
Dat betekend dus dat het leuk gaat worden_!
Ga je gang:quote:Op zondag 23 september 2012 16:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gvd nee toch?
Dan ga ik serieus een officiële klacht indienen.
quote:Op zondag 23 september 2012 16:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Reitsma was net wel de commentator bij de opstellingen
3x met 1-0, wat flauwquote:Op zondag 23 september 2012 16:23 schreef Doublepain het volgende:
Twente wint weer, dus we moeten wel winnen anders staan we 9 punten achter
??? Feyenoord staat pas op 8 punten hoor...quote:Op zondag 23 september 2012 16:23 schreef Doublepain het volgende:
Twente wint weer, dus we moeten wel winnen anders staan we 9 punten achter
Ja maar ik ben niet voor die kut clubquote:Op zondag 23 september 2012 16:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
??? Feyenoord staat pas op 8 punten hoor...
so? Winnen is winnen. PSV is een paar keer kampioen geworden met het saaiste en lelijkste voetbal ooit.quote:
Voetbal = Voetbal en Penalty is voor homo's..quote:Op zondag 23 september 2012 16:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
so? Winnen is winnen. PSV is een paar keer kampioen geworden met het saaiste en lelijkste voetbal ooit.
Zwak smoesje voor anti-voetbalquote:Op zondag 23 september 2012 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voetbal = Voetbal en Penalty is voor homo's..
Zelfs met het huidige voetbal van Twente, is het nog steeds aantrekkelijker dan het spel van PSVquote:Op zondag 23 september 2012 16:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt ja, maar Twente komt er altijd mee weg
quote:Op zondag 23 september 2012 16:27 schreef Doublepain het volgende:
HUH WTF WATERMAN EN DERICJK![]()
![]()
Gefeliciteerd Feyenoord
Die kan niet tussentijds teruggehaald worden.quote:Op zondag 23 september 2012 16:28 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ze hebben er helemaal niks van begrepen daar bij PSV. Niet Zoet terughalen.__!
Ik denk 2-2quote:
Had ook niet gekund aan het begin van dit seizoen?quote:Op zondag 23 september 2012 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kan niet tussentijds teruggehaald worden.
Toen is hij opnieuw uitgeleend.quote:Op zondag 23 september 2012 16:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Had ook niet gekund aan het begin van dit seizoen?
Gast als het een ajacied was zei je niksquote:Op zondag 23 september 2012 16:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ach ja, als jij maar kan genieten van dit soort anti-voetballers.
zo rolt davyquote:Op zondag 23 september 2012 16:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 september 2012 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast als het een ajacied was zei je niks
En als het een [insertclub] was zei je ook oojohohohohohohohoquote:Op zondag 23 september 2012 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Al was het er één van Feyenoord, dit soort mongolen dienen gewoon voor het leven geschorst te wordenquote:Op zondag 23 september 2012 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
nou ja wat is anti voetbal... het is gewoon een smerige spelerquote:Op zondag 23 september 2012 16:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat hij iemand duwtquote:Op zondag 23 september 2012 16:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al was het er één van Feyenoord, dit soort mongolen dienen gewoon voor het leven geschorst te worden
En zonder mijquote:Op zondag 23 september 2012 16:32 schreef GGMM het volgende:
Gereekst.
Wat zouden jullie toch zonder mij moeten.
Ik vind het wel schrijnend in een topper.quote:Op zondag 23 september 2012 16:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is dat wat nieuws dan?
PSV - NAC 2010/2011 gezien? Naait hij iemand een rode kaart aan. Kan zoveel meer verzinnen.quote:
Tja, PSV eh.quote:Op zondag 23 september 2012 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel schrijnend in een topper.
Toivonen autist?quote:Op zondag 23 september 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV - NAC 2010/2011 gezien? Naait hij iemand een rode kaart aan. Kan zoveel meer verzinnen.
Bescherm die autist nou niet
2011 en nu iets van 2012?quote:Op zondag 23 september 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV - NAC 2010/2011 gezien? Naait hij iemand een rode kaart aan. Kan zoveel meer verzinnen.
Bescherm die autist nou niet
ze kijken allemaal op naar van bommel en willen nu ook kaartenquote:Op zondag 23 september 2012 16:33 schreef Gramulanion het volgende:
Toivonen gaat nu zeiken bij de scheids.![]()
nopequote:Op zondag 23 september 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is nog steeds bezig met vieze acties die Barbie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, leuk geweest nu.quote:Op zondag 23 september 2012 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Idioot dan, kan ook. Verstandelijk gehandicapt sluit ik niet uit.
Maar dat mag.quote:Op zondag 23 september 2012 16:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ajax - psv in maart smeet hij vertonghen in het eerste kwartier 3 keer naar de grond.
daar werd om gevraagd.quote:Op zondag 23 september 2012 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar dat mag.
Wel triest dat jullie nou heletijd oude wedstrijden erbij halen
quote:Op zondag 23 september 2012 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
daar werd om gevraagd.
Maar nu weer over de wedstrijd aub.
Ahum?quote:Op zondag 23 september 2012 16:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een faal schwalbe van Pelle
je lenzen zijn bevroren?quote:Op zondag 23 september 2012 16:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een faal schwalbe van Pelle
Maar dan mag hij alsnog niet neergehaald worden. Subtiel verschilquote:Op zondag 23 september 2012 16:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
IddHij zoekt die gekbek op
quote:Op zondag 23 september 2012 16:45 schreef Toekito het volgende:
Mertens jongen, als dat bij jou gebeurd roep je om rood. Kansloze belg.
ik doe even graag mee, wie gunt PSV nog watquote:Op zondag 23 september 2012 16:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
iddAlles in het nadeel van PSV volgens hun.
Gelukkig ben jij de enige die objectief is.quote:Op zondag 23 september 2012 16:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je ziet toch hem met 2 benen strootman zijn been klemmen of ben je scheel?quote:Op zondag 23 september 2012 16:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En penalty onterecht gegeven heeft niets met wel of niet voor de lampjes zijn
Nee hoor maar dit keer toevallig 2 momenten welquote:Op zondag 23 september 2012 16:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 september 2012 16:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je ziet toch hem met 2 benen strootman zijn been klemmen of ben je scheel?
afscheid bij AC milan vandaagquote:Op zondag 23 september 2012 16:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waar is van Bommel eigenlijk? Al gewisseld?
Dus dan mag je niet zeggen dat een tegenstander van PSV een pingel wordt ontnomen?quote:Op zondag 23 september 2012 16:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootman steekt toch zijn been naar achteren uit.quote:Op zondag 23 september 2012 16:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je ziet toch hem met 2 benen strootman zijn been klemmen of ben je scheel?
Je bent net een SGP'er die de evolutietheorie probeert te ontkrachten... Je "argumenten" snijden net zo veel houtquote:
Ja omdat hij eruit wilt komen. Kijk dalijk maar in de rust.quote:Op zondag 23 september 2012 16:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Strootman steekt toch zijn been naar achteren uit.
Wat doen ze?quote:
Topper-waardig.quote:Op zondag 23 september 2012 16:49 schreef Adames het volgende:
Wat een keepersstrijd trouwens, Lamprou tegen Waterman
quote:Op zondag 23 september 2012 16:50 schreef Toekito het volgende:
Wissel die grijze blind met mic is eens
Auquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |