Zat 'ie vast op te hopen.quote:
Dat was mooi ja, meteen die kleine laten weten wie de baas is. Sportief was hetyniet, maar ach..quote:Op zondag 23 september 2012 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja na 5 seconden wedstrijd Clasie torpederen.
quote:Op zondag 23 september 2012 18:52 schreef eight het volgende:
feli lampies... jullie hebben verdiend gewonnen.
Heeft niks met vertrouwen te maken. Is leedvermaak van 2 jaar terug.quote:Op zondag 23 september 2012 18:07 schreef Rickazio het volgende:
''Het vertrouwen is ineens weer helemaal terug bij de PSV-fans, die '10, 10, 10' schreeuwen.''
Maar je gaat toch niet in op de discussie.quote:Op zondag 23 september 2012 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik had 3 minuten daarvoor nog gepost dus wat lult hij
Ben ik verplicht om met elke discussie mee te doen?quote:Op zondag 23 september 2012 18:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet in op de discussie.
Jij zegt dat 'iemand' een belachelijke mening heeft, dan reageren er mensen op en vervolgens zeg je niks meer.quote:Op zondag 23 september 2012 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben ik verplicht om met elke discussie mee te doen?
quote:Op zondag 23 september 2012 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij zegt dat 'iemand' een belachelijke mening heeft, dan reageren er mensen op en vervolgens zeg je niks meer.
quote:Op zondag 23 september 2012 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooie kol van Toivonen. Volgens iemand hier niet en komt het door de keeper
Klaar toch?quote:Op zondag 23 september 2012 18:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Goed schot, maar een keeper met een normale lengte had 'm gehad.
Lees mijn zin nog eens.quote:Op zondag 23 september 2012 19:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dus jij vindt ook dat het door de keeper komt dat 'ie erin ging?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |