mijn tijd is 0:43 op mijn computer en jouwe al 49 hoe doe je datquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:49 schreef Tyron het volgende:
Hoezo geen pic van Strootman vs Clasie
hey henkie alles goed geen idee waar je t over hebtquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
mijn tijd is 0:43 op mijn computer en jouwe al 49 hoe doe je dat
ja ouwe baasquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey henkie alles goed geen idee waar je t over hebt
Dit is de eerste die scherp is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef Celeritas het volgende:
Waarom 23 augustus? Ik wou dat het nog augustus was!!
Hm, TT change.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef Celeritas het volgende:
Waarom 23 augustus? Ik wou dat het nog augustus was!!
feyenoord geen underdog?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:10 schreef Pedroso het volgende:
Verwacht een overwinning voor PSV, Ze zullen er nu niet te makkelijk over denken in ieder geval en spelen thuis. Feyenoord is goed als ze de underdog zijn en dat is nu eens niet het geval, denk dat het 3-0 wordt.
Nu een keer niet, als je de spelers en coach van Feyenoord hoort dan vinden ze dat zelf ook niet.quote:
Dat noemen we jaloezie, maar bedankt voor je postquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:39 schreef tech4u het volgende:
hoop op winst Feyenoord. Ik weet niet wat het is, maar ik kan er altijd zo van genieten als PSV verliest.
Bedankt voor je bijdrage...zal ik je maar uit je dromen verlossen..psv verliest niet.Trouwens denk dat dat gevoel omgekeerd ook wel zo is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:39 schreef tech4u het volgende:
hoop op winst Feyenoord. Ik weet niet wat het is, maar ik kan er altijd zo van genieten als PSV verliest.
Met die pauperverdediging wel.quote:Op zondag 23 september 2012 09:16 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage...zal ik je maar uit je dromen verlossen..psv verliest niet.Trouwens denk dat dat gevoel omgekeerd ook wel zo is.
Ligt dicht bij elkaarquote:Op zondag 23 september 2012 09:35 schreef Haringkop het volgende:
Mwah PSV is voor mij nog steeds wel favoriet hoor. Heeft toch de betere ploeg van de twee..
Hoe mooi is het dan om ieders ongelijk te kunnen bewijzen.quote:Op zondag 23 september 2012 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Best triest hoe zeker we er allemaal van zijn dat PSV gaat verliezne
Wel veel aanpassingen bij PSV toch?quote:Op zondag 23 september 2012 10:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hoe mooi is het dan om ieders ongelijk te kunnen bewijzen.
Ik denk trouwens gelijkspel, kleine kans op winst voor PSV als ze eindelijk allemaal eens de volle 100% geven. Vandaar ook maar een kleine kans
Ben benieuwd hoe Ritzmaier zich staande gaat houden. Geen linksback, debuut in een topper, tegen Schaken?
Of gewoon gebruik maken van de matige verdediging.quote:Op zondag 23 september 2012 10:17 schreef Devv het volgende:
Feyenoord moet gewoon hoge ballen richting het doel schieten. Dan valt er vanzelf wel een keer één in.
Okéquote:Op zondag 23 september 2012 10:19 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV zou geen kans moeten kunnen creëren als Feyenoord verdedigend gewoon zijn ding doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |