Zulke reactiesquote:Op zondag 23 september 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoilers, nu hoef ik geen studio sport meer te kijken![]()
betekent.quote:Op zondag 23 september 2012 16:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb de hele weekend Theo Reitsma niet gehoord![]()
Dat betekend dus dat het leuk gaat worden_!
Gvd nee toch?quote:Op zondag 23 september 2012 16:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb de hele weekend Theo Reitsma niet gehoord![]()
Dat betekend dus dat het leuk gaat worden_!
Ga je gang:quote:Op zondag 23 september 2012 16:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gvd nee toch?
Dan ga ik serieus een officiële klacht indienen.
quote:Op zondag 23 september 2012 16:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Reitsma was net wel de commentator bij de opstellingen
3x met 1-0, wat flauwquote:Op zondag 23 september 2012 16:23 schreef Doublepain het volgende:
Twente wint weer, dus we moeten wel winnen anders staan we 9 punten achter
??? Feyenoord staat pas op 8 punten hoor...quote:Op zondag 23 september 2012 16:23 schreef Doublepain het volgende:
Twente wint weer, dus we moeten wel winnen anders staan we 9 punten achter
Ja maar ik ben niet voor die kut clubquote:Op zondag 23 september 2012 16:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
??? Feyenoord staat pas op 8 punten hoor...
so? Winnen is winnen. PSV is een paar keer kampioen geworden met het saaiste en lelijkste voetbal ooit.quote:
Voetbal = Voetbal en Penalty is voor homo's..quote:Op zondag 23 september 2012 16:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
so? Winnen is winnen. PSV is een paar keer kampioen geworden met het saaiste en lelijkste voetbal ooit.
Zwak smoesje voor anti-voetbalquote:Op zondag 23 september 2012 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voetbal = Voetbal en Penalty is voor homo's..
Zelfs met het huidige voetbal van Twente, is het nog steeds aantrekkelijker dan het spel van PSVquote:Op zondag 23 september 2012 16:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt ja, maar Twente komt er altijd mee weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |