Als het vandaag was issie vast nog blijer.quote:Op zondag 23 september 2012 14:28 schreef Logician78 het volgende:
En even een leuk momentje hier, de middelste (10jr) groot twente fan is net bijna kapot gegaan van blijdschap, was echt een homevideo momentjeMijn vriend had als verrassing 2 skybox kaartjes voor hem. Wordt zijn eerste wedstrijd zo leuk!
![]()
![]()
Van harte!quote:Op zondag 23 september 2012 18:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
En wij mogen erbij op het lijstje van 23 september
Vanmiddag hebben wij Kai Milan mogen verwelkomen in ons midden. Met 50cm en 3700gram is Kai 11 dagen te vroeg ingeleid maar alles gaat super met hemOok zijn grote broer Levi (3,5) is supertrots
![]()
Laatste loodjes.....maar het duurt nu niet lang meerquote:Op zondag 23 september 2012 17:20 schreef Women86 het volgende:
Hier gaat het redelijk; bekken klachten spelen zo op het eind weer heel erg op. Daar hoef ik maar weinig voor te doen helaas. Dat zorgt er ook voor dat ik er helemaal klaar mee ben.. en van mij de baby nu gewoon al mag komen! Nog uiterlijk 3 weken. Ben flink aan het aftellen. En als ik dan dat geweldig verliefde gevoel van kwisted en mango hoor denk ik alleen nog maar 'ik wil ooook'![]()
Nog eventjes...
Ah gezellig, jij ook al?quote:Op maandag 24 september 2012 06:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Riep er iemand iets over een baggernacht?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |