abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117140814
Zwangerschap & geboorte

26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap (jongetje)
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
13 november: Mineola (jongetje)
13 november: Freecell
23 november: -Lise- (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***(baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981
14 februari: Zillah666
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 (meisje)
22 februari: Fieder
27 februari: Klumsy
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (tweeling)
18 maart: Barbabientje01
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

06 april: *** Knetterkrankjorum & JJH
11 april: bellelena
16 april: L0t
17 april: _Wolk82_
17 april: Danic

05 mei: Suikertante
06 mei: -mandy-
07 mei: zandsculptuur
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_117140824
Oh crap, voor het eerst de laatste post en dan ook nog mobiel... Ging dat goed?
pi_117140830
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:04 schreef Mineola het volgende:
Oh crap, voor het eerst de laatste post en dan ook nog mobiel... Ging dat goed?
:Y
pi_117140834
Yep! *O*

quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:02 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Eigen bijdrage is er wel, en of die vergoed wordt is afhankelijk van het aanvullende pakket.
Ja precies, ik heb dus een aanvullend pakket, maar als Ditzo zegt dat het ze niet uitmaakt welk bureau, dan neem ik aan dat ze mijn eigen bijdrage dus gaan vergoeden :Y
pi_117140839
En sjezus Ophelia, wat sta je hoog in de lijst! :o :D
pi_117140842
Coco, babykijken, verlof en cadeautjes! Wat een fijne dag! :D

Kwisted, spekkig! O+ O+ O+

Kyara, plopjes!
Klumsy ook plopjes! Zoooo leuk! O+ :D
pi_117140847
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:06 schreef LadyBlack het volgende:
En sjezus Ophelia, wat sta je hoog in de lijst! :o :D
Ja, erg he :X
*kop in het zand...
pi_117140857
Woensdag 18 weken, 8 oktober hebben we 20 weken echo O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_117140876
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:05 schreef LadyBlack het volgende:
Yep! *O*

[..]

Ja precies, ik heb dus een aanvullend pakket, maar als Ditzo zegt dat het ze niet uitmaakt welk bureau, dan neem ik aan dat ze mijn eigen bijdrage dus gaan vergoeden :Y
In november even de nieuwe voorwaarden voor het nieuwe jaar controleren, dan weet je het zeker ;) (handig om dan ook gelijk even te kijken naar de vergoeding van de eigen bijdrage voor een poliklinische bevalling zonder medische indicatie, just in case)
pi_117140920
Ik was in februari uitgerekend en switchte in januari nog van verzekering waarbij het bureau opeens wel uitmaakte.
Dat was even dikke stress op de eerste werkdag van het nieuwe jaar :')
Maar het is goed gekomen en ik kreeg twee kraampakketten :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117140948
Baby voelde ik echt bewust met 20w (als in: dát was de baby!!!!), was wel tegelijk van binnen én van buiten te voelen dus ook voor man. Achteraf gezien voelde ik al een paar weken plopjes.
Grappig trouwens, ik had me dat schoppen van de baby echt veel harder voorgesteld. Als ik lees dat over bont en blauw geschopt worden of buikverbouwingen, dan had ik me dat wel erger voorgesteld dan het huidige gewoel door mijn buik dat ik vooral heel gezellig vind. Of komt dat harde gebeuren nog?!

Kraamzorg volgende week trouwens maar terugbellen, die stonden op m'n Voicemail. Wat moet ik me bij een huisbezoek voorstellen? Ik heb tnt echt nul info van ze gekregen.
pi_117140977
Alle meiden die al zo lang zwanger zijn (of net bevallen), ga jullie wel missen hoor hier!!

Jaaaa als peuterbedje kan dat natuurlijk wel zonder spijltjes! Nouja. Ik was al afgekoeld hoor ;-)

Zit ook bij de FBTO met aanvullende verzekering dus dan zal ik de vrijheid wel hebben. Zal voor de zekerheid toch even bellen.

Alvast veel echoplezier allemaal!!
pi_117140979
Ik zit ook bij Ditzo en er stond (volgens mij) een lijst op de website waaruit ik een keuze kon maken. Maar misschien heb ik het verkeerd onthouden :?
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 23 september 2012 @ 10:19:33 #14
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117141036
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:09 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

In november even de nieuwe voorwaarden voor het nieuwe jaar controleren, dan weet je het zeker ;) (handig om dan ook gelijk even te kijken naar de vergoeding van de eigen bijdrage voor een poliklinische bevalling zonder medische indicatie, just in case)
Ik heb 1,5 jaar geleden al een aanvullende verzekering afgesloten die vanalles vergoedt :')

En een ziekenhuisbevalling gaat het hier sowieso worden ivm bovenwoning. Heb totaal geen zin om halverwege een bevalling nog 2 trappen af te moeten :N
pi_117141049
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 10:19 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik heb 1,5 jaar geleden al een aanvullende verzekering afgesloten die vanalles vergoedt :')

En een ziekenhuisbevalling gaat het hier sowieso worden ivm bovenwoning. Heb totaal geen zin om halverwege een bevalling nog 2 trappen af te moeten :N
Toch tegen die tijd even controleren voor de zekerheid, ze zullen het niet snel uit een pakket halen, maar het kan theoretisch wel.
  zondag 23 september 2012 @ 10:21:50 #16
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117141066
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:20 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Toch tegen die tijd even controleren voor de zekerheid, ze zullen het niet snel uit een pakket halen, maar het kan theoretisch wel.
Ok, da's wel goed om te weten inderdaad :Y
pi_117141170
Oops, ik wilde je niet sjacherijnig maken met mijn opmerking hoor Suiker :* Maar wat DML ook zegt, die richtlijnen zijn er niet voor niks. En dat er geen controle op plaats vind, zegt dan natuurlijk weinig.

Ik wil eigenlijk nog wel een aanvullende verzekering nemen (nu alleen basis). Weet alleen niet of ik nu nog mag switchen (of in elk geval dat ze dan wel uitkeren als het nodig is, iets met voorzienbare kosten en zo).

Klumsy, ook al plopjes, Fijn dat je ze nu wel voelt. Ze zeggen inderdaad dat je een tweede zwangerschap sneller voelt maar dat is volgens mij meer omdat het gevoel beter kunt plaatsen.

quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 09:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww en tweelingplopjes O+
Heb alleen medelijden met je Kyara, op het moment dat ze beiden zo gaan schoppen zoals mijn draakje doet :D .. Mensenlief, geweld x 2! Ik weet niet hoe Midas was? :D
Midas heeft me helemaal bont en blauw geschopt van binnen en nog steeds is hij erg beweeglijk. Bij de 20 weken echo is hij halverwege gedraaid (niet handig) en ik vond begon al in mijn buik te prikken als ik hem een half uur niet gevoeld had. Dus als er straks 2 daarvan in zitten dan heb ik ook alvast medelijden met mezelf. Op de echo waren in elk geval al 2 hele drukke kindjes te zien......
pi_117141223
quote:
17s.gif Op zondag 23 september 2012 10:29 schreef Kyara het volgende:
Oops, ik wilde je niet sjacherijnig maken met mijn opmerking hoor Suiker :* Maar wat DML ook zegt, die richtlijnen zijn er niet voor niks. En dat er geen controle op plaats vind, zegt dan natuurlijk weinig.

Ik wil eigenlijk nog wel een aanvullende verzekering nemen (nu alleen basis). Weet alleen niet of ik nu nog mag switchen (of in elk geval dat ze dan wel uitkeren als het nodig is, iets met voorzienbare kosten en zo).

Wijzigen per 1-1 mag natuurlijk sowieso en de meeste verzekeraars doen niet moeilijk over zwangerschap. (de kosten die vergoed worden uit de aanvullende verzekering vallen best mee, goed mogelijk dat je in een jaar meer premie betaalt dan er verged wordt) Er zijn zelfs verzekeraars waar je i.v.m. zwangerschap halverwege het jaar mag wijzigen.
pi_117141258
Dank je Ophelia. Op zich wil ik wel gewoon bij dezelfde maatschappij blijven en alleen een aanvullende verzekering erbij nemen. Moet dat ook per 1-1? Nou ja, maandag maar even bellen.

Oh nog even op je edit: ja, dat is ook iets om uit te zoeken inderdaad.....
pi_117141285
quote:
17s.gif Op zondag 23 september 2012 10:35 schreef Kyara het volgende:
Dank je Ophelia. Op zich wil ik wel gewoon bij dezelfde maatschappij blijven en alleen een aanvullende verzekering erbij nemen. Moet dat ook per 1-1? Nou ja, maandag maar even bellen.
Ik zou het niet eerder doen dan nodig in ieder geval (en 1-1 is in ieder geval het vaste wijzigingsmoment). En even rekenen, want voor jou gaat het op zijn hoogst om de eigen bijdrage van de kraamzorg en misschien een lactatiekundige o.i.d., dus kan best zijn dat je er niet op vooruit gaat.
pi_117141332
Ik krijg ook de combinatietest vergoed en bij een eventuele afwijking nog wat dingen. Vind ik ook wel een fijn idee.
pi_117141424
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:37 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik zou het niet eerder doen dan nodig in ieder geval (en 1-1 is in ieder geval het vaste wijzigingsmoment). En even rekenen, want voor jou gaat het op zijn hoogst om de eigen bijdrage van de kraamzorg en misschien een lactatiekundige o.i.d., dus kan best zijn dat je er niet op vooruit gaat.
Dat zijn dingen die je je kunt voorzien inderdaad. Maar ik denk ook aan couveuzenazorg, extra opvang bij ziekenhuisopname etc. Kans op vroeggeboorte is bij een tweeling natuuroijk wat groter. En lenzen en anticonceptie zitten er ook weer in. Plus extra fysio en wie weet is dat ook nodig.
pi_117141500
Ik was met het regelen van de kraamzorg er erg vroeg bij .. De zwangerschapstest was net droog bij wijze van spreken :@ .. Ik dacht: afbellen kan altijd nog!

Kindje voelde ik met 17 weken al, echt vroeg! Toen was het allemaal nog lief en onschuldig >:)
Echt bont en blauw trappen doet ze me (nog) niet, maar ooit dan deelt ze toch een trap uit op een niet zo''n prettige plaats. Maar om nou te zeggen dat ik dan krom lig van de pijn, nee dat niet. Eerder een beetje irritant, en dan geef ik soms een por terug :') .. Niet dat dat helpt _O-
pi_117141510
quote:
17s.gif Op zondag 23 september 2012 10:45 schreef Kyara het volgende:

[..]

Dat zijn dingen die je je kunt voorzien inderdaad. Maar ik denk ook aan couveuzenazorg, extra opvang bij ziekenhuisopname etc. Kans op vroeggeboorte is bij een tweeling natuuroijk wat groter. En lenzen en anticonceptie zitten er ook weer in. Plus extra fysio en wie weet is dat ook nodig.
Couveusenazorg ook natuurlijk :Y (helemaal vergeten) Bedoel je met opvang kinderopvang? Dan ben ik wel benieuwd waar je verzekerd bent, want die vergoeding is niet zo makkelijk meer te krijgen in een betaalbaar pakket.
  zondag 23 september 2012 @ 10:51:01 #25
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117141540
:O Mogguh

Stelletje kletsmiepen, gewoon weer 15min bijlezen :+
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117141578
Goedemorgen allemaal.

Ik mocht overal kraamzorg, maar bij een minder hoog verzekerpakket werd de keuze beperkter, dus zeker iets om even te checken bij de verzekering.
Ik heb zelf een vrij hoog pakket, die had ik al omdat ik wat vaker fysio nodig heb, en daarin wordt inderdaad het eigen risico voor ziekenhuisbevalling vergoed, en ook eventueel extra kraamzorg als je langer in het ziekenhuis blijft om je alles toch thuis uit te kunnen leggen enzo. Dus denk zeker dat een (tijdelijk) hoger pakket wel handig kan zijn.

En bont en blauw trappen heb ik ook geen last van, meer gegolf ofzo. Alleen het dtraaien van stuit naar normaal was vrij pijnlijk (maar had het er graag voor over :) ).

Vannacht trouwens best wel gerommeld, maar nu weer helemaal rustig.
  zondag 23 september 2012 @ 10:54:07 #27
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_117141603
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 10:19 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

*breekt even in*
LadyBlack; als je net als ik zelf wenst in het zkh te bevallen zonder medische reden, dan moet je dus gewoon halverwege je bevalling naar het zkh. Want mijn verloskundige kwam eerst controleren of het al noodzakelijk was dat ik naar het zkh ging (zij moet dat akkoorderen). Ik had 6 cm en ging hier dus nog 2,5 trappen af in het trappenhuis.

*vertrekt weer*
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zondag 23 september 2012 @ 10:57:37 #28
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117141677
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:54 schreef J-net het volgende:

[..]

*breekt even in*
LadyBlack; als je net als ik zelf wenst in het zkh te bevallen zonder medische reden, dan moet je dus gewoon halverwege je bevalling naar het zkh. Want mijn verloskundige kwam eerst controleren of het al noodzakelijk was dat ik naar het zkh ging (zij moet dat akkoorderen). Ik had 6 cm en ging hier dus nog 2,5 trappen af in het trappenhuis.

*vertrekt weer*
Oh, damn :') dat is best laat dus nog!

Dankje!
  zondag 23 september 2012 @ 11:00:02 #29
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_117141724
nee toevalligerwijs ging mijn ontsluiting erg snel hoor, want om 1 uur brak mijn water, om 5 uur belden we en om 5.30 was ze er en toen had ik dus al 6 cm.
Maar bij mij was het nog wel precies voor de weeen heftiger werden. Ik kon precies tussen 2 weeen de trap af.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_117142087
Goedemorgen!

Hier ook redelijk goed verzekerd, kwam er alleen achter dat er maar een gedeelte vd eigen bijdrage van kraamzorg vergoed word. Maar na een rekensommetje blijkt dat ik met een hoger pakket bijna evenveel extra premie kwijt was als dat ik nu aan eigen bijdrage moet betalen. Valt nog mee dus :)
pi_117142175
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:49 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Couveusenazorg ook natuurlijk :Y (helemaal vergeten) Bedoel je met opvang kinderopvang? Dan ben ik wel benieuwd waar je verzekerd bent, want die vergoeding is niet zo makkelijk meer te krijgen in een betaalbaar pakket.
Ik heb het even snel gescand hoor maar ik zag dat (een deel van) de kosten voor extra kinderopvang wanneer een van de ouders in het ziekenhuis ligt.
pi_117142201
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 10:57 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Oh, damn :') dat is best laat dus nog!

Dankje!
Als er geen noodzaak is om naar het ziekenhuis te moeten dan mag je op dat moment ook altijd bepalen om toch thuis te blijven.
  zondag 23 september 2012 @ 12:47:17 #33
35189 Troel
scherp en bot
pi_117144586
quote:
17s.gif Op zondag 23 september 2012 11:22 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik heb het even snel gescand hoor maar ik zag dat (een deel van) de kosten voor extra kinderopvang wanneer een van de ouders in het ziekenhuis ligt.
Vaak wel onder ellendige voorwaarden ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 23 september 2012 @ 12:47:36 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_117144595
En als je medisch bevalt, ben je ook vaak het eerste gedeelte thuis ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117144663
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 12:47 schreef Troel het volgende:

[..]

Vaak wel onder ellendige voorwaarden ;)
ideaal is het sowieso niet :{
  zondag 23 september 2012 @ 13:26:46 #36
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117146281
OMG, ik ben vandaag 13 weken, dan ga ik het tweede trimester al in of niet? :o
  zondag 23 september 2012 @ 13:28:01 #37
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117146343
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 11:00 schreef J-net het volgende:
nee toevalligerwijs ging mijn ontsluiting erg snel hoor, want om 1 uur brak mijn water, om 5 uur belden we en om 5.30 was ze er en toen had ik dus al 6 cm.
Maar bij mij was het nog wel precies voor de weeen heftiger werden. Ik kon precies tussen 2 weeen de trap af.
Nu ik er bij nadenk, dat had een vriendin hier ook. Die wou in het ziekenhuis bevallen, maar uiteindelijk was haar zoontje zowat in de auto al geboren :')

Nouja, op tijd bellen dus :+
  zondag 23 september 2012 @ 14:23:51 #38
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117148874
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, ik ben vandaag 13 weken, dan ga ik het tweede trimester al in of niet? :o
JA! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 23 september 2012 @ 14:28:16 #39
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117149088
LB Mijlpaal *O*

Hier moet ik meteen bij de eerste wee naar het ziekenhuis ivm medisch zal per geval ook wel weer verschillen dan neem ik aan??

En even een leuk momentje hier, de middelste (10jr) groot twente fan is net bijna kapot gegaan van blijdschap, was echt een homevideo momentje :D Mijn vriend had als verrassing 2 skybox kaartjes voor hem. Wordt zijn eerste wedstrijd zo leuk! O+ O+ O+
pi_117149456
LadyBlack, 2e trimester! *O*

Ik mocht ook meteen komen toen ik belde met regelmatige weeen (1 minuut, elke 5 minuten). Misschien ook per ziekenhuis verschillend?

Last van lage rugpijn aan 1 kant, straalt een beetje uit naar mijn bil en been. Bij het -te snel- opstaan ook pijnscheuten in mijn schaambot. Herkent iemand dat? Volgens mij is het mijn bekken dat protesteert.
  zondag 23 september 2012 @ 14:46:01 #41
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117149748
quote:
17s.gif Op zondag 23 september 2012 14:37 schreef Kyara het volgende:
LadyBlack, 2e trimester! *O*

Ik mocht ook meteen komen toen ik belde met regelmatige weeen (1 minuut, elke 5 minuten). Misschien ook per ziekenhuis verschillend?

Last van lage rugpijn aan 1 kant, straalt een beetje uit naar mijn bil en been. Bij het -te snel- opstaan ook pijnscheuten in mijn schaambot. Herkent iemand dat? Volgens mij is het mijn bekken dat protesteert.
Herkenbaar, bij mij echt de bekken idd :{ sterkte
pi_117149963
Okey, in de gaten houden dus en proberen kalm aan te doen. -O-
pi_117150351
Had ik ook Kyara! Vooral in het tweede trimester. Nu, waarschijnlijk ook dankzij de rust, een heel stuk minder gelukkig.

Oho.. nog 2 mensen van de pufclub voor me en dan moet ik er aan geloven :{ .. Nummertje 3 is vandaag bevallen (van de 6 in totaal). Spanning!
pi_117151151
Herkenbaar kyara, hier was dat inderdaad protesterend bekken. Met bijna volledige rust (geen zware hh taken, tillen ed.) werd dat pas beter. Ik hoop voor je dat het meevalt en niet veel erger word.
pi_117151397
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 13:28 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Nu ik er bij nadenk, dat had een vriendin hier ook. Die wou in het ziekenhuis bevallen, maar uiteindelijk was haar zoontje zowat in de auto al geboren :')

Nouja, op tijd bellen dus :+
Hier ook zo'n verhaal. Achteraf zei de vk dat ze even bang was dat we het niet meer zouden redden. Als ik gewacht had met bellen tot de weeën om de 3 minuten kwamen (zoals aangegeven was), had ik misschien wel zonder vk kunnen bevallen :+.

2e trimester alweer joh :o *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_117151422
LB, hurrah voor je mijlpaal! :D *O*

Gisteren geboortekaartjes 'ontworpen'. Proefdruk besteld, ben benieuwd :)

Vandaag op een rijtje gezet wat we nog nodig hebben. Niet veel meer. :D
pi_117151753
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:19 schreef Women86 het volgende:
Herkenbaar kyara, hier was dat inderdaad protesterend bekken. Met bijna volledige rust (geen zware hh taken, tillen ed.) werd dat pas beter. Ik hoop voor je dat het meevalt en niet veel erger word.
die hh taken kan ik nog wel laten liggen maar niet meer tillen is onmogelijk hier.
pi_117152451
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gisteren geboortekaartjes 'ontworpen'. Proefdruk besteld, ben benieuwd :)

Vandaag op een rijtje gezet wat we nog nodig hebben. Niet veel meer. :D
Haha, geboortekaartje hebben wij dus vanmorgen gedaan, en dat lijstje hadden we het net over :)

Gister hebben we een muur behangen met fotobehang. Tot mijn grote vreugde was het bijzonder goed bijgetrokken vandaag, gisteren vreesde ik nog dat het een gevalletje 'eraf trekken' zou worden *O*
pi_117155784
quote:
17s.gif Op zondag 23 september 2012 15:31 schreef Kyara het volgende:

[..]

die hh taken kan ik nog wel laten liggen maar niet meer tillen is onmogelijk hier.
Logisch je hebt er nog 1 rondlopen.. Maar zoveel mogelijk proberen te vermijden zou toch het beste zijn met bekkenklachten. Daarom hoop ik ook voor je dat het mee zal vallen en zeker niet erger word.
pi_117156162
LB 2e trimester *O* :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')