abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 september 2012 @ 19:51:45 #76
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117164361
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 19:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Mag jij vinden. Maar ik heb 'iets' wat ik voor een bepaalde prijs 'kwijt' wil.

En zolang jij die prijs niet betaald, heb je niets te vertellen.
Jij bent dus zo'n botte hork zonder fatsoen.

Ik mag hopen dat als jij ooit je huis te koop zet, dat je dan ook heel groot erbij zet: VASTE PRIJS.
Ook hoi !
pi_117164376
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 19:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Yup. Die mensen doen dan ook meestal een redelijk tegenbod... Dan kun je verder onderhandelen.

Ow, wacht... 8)7
1 incident uitroepen als regel. come on :Y)
pi_117164549
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 19:51 schreef Inlognaam het volgende:
Jij bent dus zo'n botte hork zonder fatsoen.
Nee, met realiteitsbesef. De botte horken zonder fatsoen bieden 30% onder de vraagprijs en verwachten nog een uitgebreide uitleg, met CV en openstaande hypotheekschuld ook. 8)7

quote:
Ik mag hopen dat als jij ooit je huis te koop zet, dat je dan ook heel groot erbij zet: VASTE PRIJS.
Nee hoor, ik leg er eerst 25% op en gun daarna een ander 30% korting. Ze zijn toch te achterlijk om een en ander terug te kunnen rekenen.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_117164624
quote:
17s.gif Op zondag 23 september 2012 19:47 schreef blomke het volgende:
Even terug naar het topic en de vragensteller: misschien is de verkoper&makelaar, al in onderhandeling met een andere partij getreden en willen ze eerst dat traject "afmaken" hetzij met een verkoop, hetzij met een "wordt niks met elkaar". Over 'n week nemen ze misschien contact op met zoiets van...we hebben er nog eens over nagedacht en willen wel 3000 zakken.
Lijkt me sterk, het staat al anderhalf jaar te koop ... en via een bekende die er vlakbij woont weet ik dat er maar weinig kijkers meer komen, in begin wel. Maar ik schijn de eerste weer te zijn geweest sinds drie maand.
pi_117164629
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 19:55 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Nee, met realiteitsbesef. De botte horken zonder fatsoen bieden 30% onder de vraagprijs en verwachten nog een uitgebreide uitleg, met CV en openstaande hypotheekschuld ook. 8)7

[..]

Nee hoor, ik leg er eerst 25% op en gun daarna een ander 30% korting. Ze zijn toch te achterlijk om een en ander terug te kunnen rekenen.
de hele woningmarkt weet dat je niet krijgt wat je vraagt. kopers weten dit, verkopers. maar jij bent wel een heel speciaal lampje idd :Y)
pi_117164785
@Bijvlagenzinvol, neem je het allemaal niet een beetje te persoonlijk?! Je betrekt het wel heel erg op je zelf hoor.
pi_117164983
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 19:59 schreef TanteTruus het volgende:
@Bijvlagenzinvol, neem je het allemaal niet een beetje te persoonlijk?! Je betrekt het wel heel erg op je zelf hoor.
Welnee. Mijn huis staat niet in de verkoop en dat komt ie niet ook.

Zie het maar als educatie. :D
pi_117165037
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

of domme poep. wat het imo is. :Y)
pi_117165073
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
of domme poep. wat het imo is. :Y)
En dat is het verschil tussen jou en mij. Jij huurt.
  zondag 23 september 2012 @ 20:06:07 #85
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_117165110
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 13:47 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Mijn huis staat voor 500.000 ingeschreven :')
En om je uit de droom te helpen, de waarde is hooguit de helft.
Er zijn altijd uitzonderingen. :)
En dromen doe ik 's nachts en in ieder geval niet over de waarde van jouw huis. :P
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_117165114
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

En dat is verschil tussen jou en mij. Jij huurt.
ja. jij hebt schuld, ik heb tegoed. maar daar gaat het nu ff niet over :)
  zondag 23 september 2012 @ 20:07:17 #87
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117165169
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 19:55 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

[..]

Dus eigenlijk heb jij 12.5% marge in je oorspronkelijke prijs :D
Ook hoi !
pi_117165180
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Mwoaahhh die heb ik van jou niet nodig hoor, ik ben ook de verkopende partij geweest. Ik had in mijn buurt ook zo'n koppig buurman. Terwijl ik een jaar geleden toch nog quite heb gespeeld, wilde hij persée winst hebben. Nu zit hij nog in zijn huis ... en heeft hij de prijs al twee keer verlaagd.
  zondag 23 september 2012 @ 20:10:40 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117165363
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 19:36 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Recht hebben gaat wat ver, maar het is wel een kwestie van fatsoen vind ik. Al vind ik dat 'die 9900 euro wordt 'm niet' wel al wat meer impliceert dan enkel 'nee'.
TS heeft een aankoopmakelaar, dus in feite heb je geen flauw idee wat de verkoper tegen zijn makelaar gezegd heeft en zijn makelaar tegen de aankoopmakelaar van TS, je weet alleen dat TS van haar aankoopmakelaar te horen heeft gekregen dat het niet geaccepteerd is en dat er geen tegenbod is.

De reactie van de verkoper kan van alles zijn geweest tussen; "Daar ga ik niet eens over nadenken" tot "Het is te laag om te denken dat we een mooie middenweg kunnen vinden".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117165368
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:07 schreef TanteTruus het volgende:

[..]

Mwoaahhh die heb ik van jou niet nodig hoor, ik ben ook de verkopende partij geweest. Ik had in mijn buurt ook zo'n koppig buurman. Terwijl ik een jaar geleden toch nog quite heb gespeeld, wilde hij persée winst hebben. Nu zit hij nog in zijn huis ... en heeft hij de prijs al twee keer verlaagd.
hij spreekt dan ook normaal gesproken zuiver uit fantasie opzicht.
pi_117165413
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:07 schreef TanteTruus het volgende:
Ja. Want jouw buurman en zijn woning zijn natuurlijk toonaangevend voor de rest van NL. Toch?

8)7 8)7 8)7
pi_117165459
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:11 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ja. Want jouw buurman en zijn woning zijn natuurlijk toonaangevend voor de rest van NL. Toch?

8)7 8)7 8)7
zeker meer een realistische opzet dan jouw fantasie iig.
pi_117165622
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:07 schreef Inlognaam het volgende:
Dus eigenlijk heb jij 12.5% marge in je oorspronkelijke prijs :D
Yup. En jij trapt er ook in.

Koop hem dan met je 30% korting. (Op wat?)
  zondag 23 september 2012 @ 20:15:55 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117165708
Maar de huidige markt is grillig, hier in de wijk is binnen 6 weken een woning verkocht voor 1% onder de vraagprijs, en die vraagprijs lag behoorlijk boven het gemiddelde in de wijk.

Ligt de woning mooi? Nee, hij ligt op een van de minder mooie plekken in de wijk.
Zag het huis er picture perfect uit? Ja, je zou nog bang zijn iets te beschadigen tijdens de verhuizing.
Had je andere (goedkopere) goedkopere huizen voor het bedrag tussen het goedkope huis en het dure huis in die staat van perfectie kunnen brengen? Ja, zeker als je het zelf kunt, als je het moest laten doen dan was het op de grens.

Het zegt dus niet gek veel, het ene huis is zo weg, het andere huis staat een jaar te koop, en sommige huizen worden ineens gedumpt qua prijs omdat de verkopers al wat anders hebben en de dubbele lasten niet meer kunnen opbrengen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_117166009
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:15 schreef Leandra het volgende:
Maar de huidige markt is grillig, hier in de wijk is binnen 6 weken een woning verkocht voor 1% onder de vraagprijs, en die vraagprijs lag behoorlijk boven het gemiddelde in de wijk.

Ligt de woning mooi? Nee, hij ligt op een van de minder mooie plekken in de wijk.
Zag het huis er picture perfect uit? Ja, je zou nog bang zijn iets te beschadigen tijdens de verhuizing.
Had je andere (goedkopere) goedkopere huizen voor het bedrag tussen het goedkope huis en het dure huis in die staat van perfectie kunnen brengen? Ja, zeker als je het zelf kunt, als je het moest laten doen dan was het op de grens.

Het zegt dus niet gek veel, het ene huis is zo weg, het andere huis staat een jaar te koop, en sommige huizen worden ineens gedumpt qua prijs omdat de verkopers al wat anders hebben en de dubbele lasten niet meer kunnen opbrengen.
Uiteraard.

Als er in 1 straat 3 dezelfde woningen te koop staan voor respectievelijk 190K, 210K en 230K, dan schreeuwen de fokkers vanaf hun zolderkamer dat je 30% minder moet bieden op die van 190K.

Dat terwijl die van 190K weleens in betere staat kan zijn dan die van 230K.

Maar ja, de beste stuurlui staan altijd aan wal zullen we maar zeggen. :o
pi_117166161
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk weer zo'n loser met huursubsidie
  zondag 23 september 2012 @ 20:22:44 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117166163
Degene die gedumpt werd qua prijs is ook voor die dumpprijs weggegaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_117166507
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ghehehe.

De kift alleen al. (Meelijwekkend...)

Nee hoor knul, de waarde van mijn woning alleen is al genoeg om de hypotheek te kunnen dekken. Dan heb ik mijn spaardeel nog over. Sorry, je lult (weer) maar wat.
pi_117168376
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:27 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ghehehe.

De kift alleen al. (Meelijwekkend...)

Nee hoor knul, de waarde van mijn woning alleen is al genoeg om de hypotheek te kunnen dekken. Dan heb ik mijn spaardeel nog over. Sorry, je lult (weer) maar wat.
ja met die vraagprijs die jij in je hoofd hebt vast wel.
pi_117168458
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ja met die vraagprijs die jij in je hoofd hebt vast wel.
Laat je niet zo kennen a.u.b. en zoek gewoon een andere woning uit die wel voor 3 knaken weggaat. :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')