Hermandeschermanquote:
Wat ik niet begrijp is waarom de de politie niet (gericht) heeft geschoten op dat tuig. Twintig dode relschoppers is een goede waarschuwing voor het volgende 'feestje'.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
Goed. Welke randdebielen hier zijn ook echt daadwerkelijk naar Haren geweest? En, for cryin out loud, waarom?
Wat een treurige kuddedieren zijn sommige mensen toch ook.
omdat ze dat terecht niet mogen in die situatiequote:Op zaterdag 22 september 2012 22:14 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is waarom de de politie niet (gericht) heeft geschoten op dat tuig. Twintig dode relschoppers is een goede waarschuwing voor het volgende 'feestje'.
Van de wet niet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat ze dat terecht niet mogen in die situatie
Heb een vermoeden van niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is dat diezelfde man als uit dat nieuwsbericht...?
lijkt me nergens voor nodigquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:16 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Van de wet niet?
Verander de wet dan.
Dit soort volk verdiend dat. Staat notabene op fokquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:18 schreef Isegrim het volgende:
Ja, 20 dode tieners, goed plan, mafkees.
quote:"De fout ligt allemaal bij de organisatie. Wij kwamen massaal van het station af en liepen met 1 grote groep richting dat voetbalveld. De politie wilden ons daar ook hebben, dus andere punten waren afgezet met hekken.
Eenmaal aangekomen op dat veld stonden we daar met paar honderd man maar er was geen flikker te doen. Geen muziek, geen punten waar je drank kon halen, alleen een leeg veld vol met jongeren. Toen zijn we massaal naar het centrum getrokken.
nou die quote is echt een prima reden om er maar op los te gaan schieten jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit soort volk verdiend dat. Staat notabene op fok
[..]
Minimaal rubber kogels, minimaal.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou die quote is echt een prima reden om er maar op los te gaan schieten ja
je bent echt dom als je het ook op internet zet, ik zou idd gaan opscheppen maar niet op internetquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
Goed. Welke randdebielen hier zijn ook echt daadwerkelijk naar Haren geweest? En, for cryin out loud, waarom?
Wat een treurige kuddedieren zijn sommige mensen toch ook.
hij heeft het hier ook geplaatst vannacht, rustig maarquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Minimaal rubber kogels, minimaal.
Lees het anders even; Project-X Haren: FOK!kers vertellen
idd, schieten zou dom zijn geweest, het enige wat het zou doen is meer rellen genereren alleen ergerquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij heeft het hier ook geplaatst vannacht, rustig maar
ik zie in beide verhalen geen reden om te schieten
lijkt me ook weer sterkquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:26 schreef cool15 het volgende:
[..]
idd, schieten zou dom zijn geweest, het enige wat het zou doen is meer rellen genereren alleen erger
Nee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:16 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Van de wet niet?
Verander de wet dan.
omdat krakers viez zijn!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:28 schreef Murdera het volgende:
de charges hadden misschien wat harder gemogen.
Waarom treden ze hierbij een stuk minder hard op dan bij een (vreedzame) krakers demo?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nieuwslezer, deed bij de verkiezingen ook de peilingen.
Herman = Baas.
Dat snap ik.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat krakers viez zijn!
die moet je af en toe goed de oren wassen
ik heb geen idee dudequote:
Ja, dat zou wel kunnen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb geen idee dude
misschien omdat er zoveel jongetjes en meisjes van 16 tussen zaten, geen idee
Jeffrey Zwiers@J_Zwiersquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha, humor.
Wat een debielen ook alles toch nog online zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |