Fuck darts.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
Kut-TT.
Degene die mij als eerst quote (muv van mensen wiens naam met een S begint) mag de TT verzinnen.
Dart is gayquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
Kut-TT.
Degene die mij als eerst quote (muv van mensen wiens naam met een S begint) mag de TT verzinnen.
Van van.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
Kut-TT.
ik ben als 4e dus dit moet de tt wordenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
Kut-TT.
Ja gaat steeds beter. Maar ik open hem wanneer die gesloten is en niet jouw manier.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Stylo begint een goede leerling te worden
Komt nog wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja gaat steeds beter. Maar ik open hem wanneer die gesloten is en niet jouw manier.
Ik kan beter Nederlands dan hem.quote:
Ah, dat haalde ik er niet uit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan beter Nederlands dan hem.
Maar nu wel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah, dat haalde ik er niet uit.
Vitessequote:
Cavani, Marcellis en Thiago?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké. wat anders dan
[ afbeelding ]
Is darten op rtl7 stream?quote:
eIGEN Goal van Marcellis schele.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Cavani, Marcellis en Thiago?![]()
Maak een Deens Ajax man, dat is echt baas.
Fischer - Helenius - Andersen
---------Eriksen---------?
---------Poulsen of Olsen----------
Boilesen-?-?-?
-------------?
Doe ff normaal.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
eIGEN Goal van Marcellis schele.
Doe eens rustig man, ik zie ook wel eens iets verkeerd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
eIGEN Goal van Marcellis schele.
En met Cavani n de spits gaat het als een treintjequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Doe eens rustig man, ik zie ook wel eens iets verkeerd.
dan hij.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan beter Nederlands dan hem.
Uur.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Hmmm, duurt maar een half uur toch? Anders kan ik maar een deel zien
Opnemen? Je woont in een fucking studenten huis.quote:
Ik heb maar snel even op Barca gewed, die zullen nu ook wel verliezen, Messi zal straks wel een been breken of zo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ga zo Messi tegen Granada kijken.
Ben bij m'n ouders, ff wasje laten doen jwtquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Opnemen? Je woont in een fucking studenten huis.
Ik ook. Heb gewoon DVR met sport 1, EL alles.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Opnemen? Je woont in een fucking studenten huis.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En met Cavani n de spits gaat het als een treintje
[ afbeelding ]
quote:
Messi blesseert zich nooit. Ontwijkt alle aanslagen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb maar snel even op Barca gewed, die zullen nu ook wel verliezen, Messi zal straks wel een been breken of zo.
'K weet niet man, niet echt interessant ofzo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen.
Barney 10-9 van Gerwen
Geen tv?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu White - Huybrechts
[..]
http://www.rtl7darts.nl/live
Hoeveel kosten die rechten daarvoor? RTL koopt het wel maar het is echt nooit op TV. Voetbal en VI krijgt toch voorrang.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu White - Huybrechts
[..]
http://www.rtl7darts.nl/live
Als ik op iemand gok, dan gaat er altijd iets gruwelijk mis, bijvoorbeeld;quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Messi blesseert zich nooit. Ontwijkt alle aanslagen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
Als ik gok loopt het bijna altijd verkeerd af, de keer dat ik het meest heb ingezet was de rit van Sven Kramer met de Gerard Kemkers wissel
PDC WK is altijd live op TV. eerst EL-weken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoeveel kosten die rechten daarvoor? RTL koopt het wel maar het is echt nooit op TV. Voetbal en VI krijgt toch voorrang.
Standaard wedden op de tegenstander van Ajax dan, alvast bedankt namens Frank de Boer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik op iemand gok, dan gaat er altijd iets gruwelijk mis, bijvoorbeeld;
[..]
EK Darts.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat voor toernooi is het eigenlijk?PDC WK is toch pas in december?
En die Adams dan, zit die nog steeds jaarlijks op dat flut toernooi te gooien?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
EK Darts.
En PDC WK is inderdaad pas in December.
Over 3 weken begint World Grand Prix
In November Grand Slam of Darts
Hij blijft er maar over doorgaan dus ik vind het wel zo netjes even om te reageren. Ik zet Barca aan en dan hou ik erover op.quote:
Die heeft ruzie met de directeur of voorzitter Barry Hearn en durft niet naar de PDC te komen. Is ook bestuurslid van de BDO.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En die Adams dan, zit die nog steeds jaarlijks op dat flut toernooi te gooien?
Mag ik zeggen dat ik beetje schrok dat je zoveel wist?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij blijft er maar over doorgaan dus ik vind het wel zo netjes even om te reageren. Ik zet Barca aan en dan hou ik erover op.
WK kijk ik altijd wel man, dat is in december en dan is het zowat de enige 'sport' op TV. Dan ben ik ook gelijk weer op hoogte.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik beetje schrok dat je zoveel wist?
wat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Naar Barca kijken terwijl Ibi bij Schalke zit
Wordt sowieso wel een tof WK.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
WK kijk ik altijd wel man, dat is in december en dan is het zowat de enige 'sport' op TV. Dan ben ik ook gelijk weer op hoogte.
NBA is altijd wel bezig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
WK kijk ik altijd wel man, dat is in december en dan is het zowat de enige 'sport' op TV. Dan ben ik ook gelijk weer op hoogte.
Ben ik in 2010 heen geweest. Je bedoelt zeker Premier League.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
Ik wil nog wel een keer naar zo'n dartsavond in Engeland of Schotland ofzo.
Lekker zuipen en een beetje schreeuwen. Altijd goed.
tutututututtutututuututuutututuutututututuutu heuj heuj tutututututututututututuutuutututuuttutuut heuj heuj tuttutututututuututututtututuutututututut heuj heujquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
Where is the Party? Here is the Party!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
tutututututtutututuututuutututuutututututuutu heuj heuj tutututututututututututuutuutututuuttutuut heuj heuj tuttutututututuututututtututuutututututut heuj heuj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |