Ik heb maar snel even op Barca gewed, die zullen nu ook wel verliezen, Messi zal straks wel een been breken of zo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ga zo Messi tegen Granada kijken.
Ben bij m'n ouders, ff wasje laten doen jwtquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Opnemen? Je woont in een fucking studenten huis.
Ik ook. Heb gewoon DVR met sport 1, EL alles.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Opnemen? Je woont in een fucking studenten huis.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En met Cavani n de spits gaat het als een treintje
[ afbeelding ]
quote:
Messi blesseert zich nooit. Ontwijkt alle aanslagen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb maar snel even op Barca gewed, die zullen nu ook wel verliezen, Messi zal straks wel een been breken of zo.
'K weet niet man, niet echt interessant ofzo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen.
Barney 10-9 van Gerwen
Geen tv?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu White - Huybrechts
[..]
http://www.rtl7darts.nl/live
Hoeveel kosten die rechten daarvoor? RTL koopt het wel maar het is echt nooit op TV. Voetbal en VI krijgt toch voorrang.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu White - Huybrechts
[..]
http://www.rtl7darts.nl/live
Als ik op iemand gok, dan gaat er altijd iets gruwelijk mis, bijvoorbeeld;quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Messi blesseert zich nooit. Ontwijkt alle aanslagen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
Als ik gok loopt het bijna altijd verkeerd af, de keer dat ik het meest heb ingezet was de rit van Sven Kramer met de Gerard Kemkers wissel
PDC WK is altijd live op TV. eerst EL-weken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoeveel kosten die rechten daarvoor? RTL koopt het wel maar het is echt nooit op TV. Voetbal en VI krijgt toch voorrang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |