Fuck darts.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
Kut-TT.
Degene die mij als eerst quote (muv van mensen wiens naam met een S begint) mag de TT verzinnen.
Dart is gayquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
Kut-TT.
Degene die mij als eerst quote (muv van mensen wiens naam met een S begint) mag de TT verzinnen.
Van van.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
Kut-TT.
ik ben als 4e dus dit moet de tt wordenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
Kut-TT.
Ja gaat steeds beter. Maar ik open hem wanneer die gesloten is en niet jouw manier.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Stylo begint een goede leerling te worden
Komt nog wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja gaat steeds beter. Maar ik open hem wanneer die gesloten is en niet jouw manier.
Ik kan beter Nederlands dan hem.quote:
Ah, dat haalde ik er niet uit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan beter Nederlands dan hem.
Maar nu wel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah, dat haalde ik er niet uit.
Vitessequote:
Cavani, Marcellis en Thiago?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké. wat anders dan
[ afbeelding ]
Is darten op rtl7 stream?quote:
eIGEN Goal van Marcellis schele.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Cavani, Marcellis en Thiago?![]()
Maak een Deens Ajax man, dat is echt baas.
Fischer - Helenius - Andersen
---------Eriksen---------?
---------Poulsen of Olsen----------
Boilesen-?-?-?
-------------?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |