Na een tijdje kan je daar moe van worden, tijd om te rustenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En wie gaat dat schoonmaken?
[ afbeelding ]
Zo moe lijkt ze me nog nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na een tijdje kan je daar moe van worden, tijd om te rusten
[ afbeelding ]
Doe niet zo malquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:29 schreef mrstylo het volgende:
Kut Pisveers doe normaal met jullie kut plaatjes.
Doe jij niet zo malquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe niet zo mal
[ afbeelding ]
Ze zijn samen naar Waalwijk gegaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
En dat allemaal zonder Davy. Het lijkt trouwens wel alsof GGMM Stijntje toch maar meegenomen heeft toen hij wegging.
Vergeet je teddybeer niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na een tijdje kan je daar moe van worden, tijd om te rusten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En wie gaat dat schoonmaken?
[ afbeelding ]
Het is een autistentopic en je gaat weg. Makes sense.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een autistentopic dit deel. ik ben weg naar ander topie
Tieft toch op joh met je achterlijke gedrag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is een autistentopic en je gaat weg. Makes sense.
Hoho niet met je voeten stampen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tieft toch op joh met je achterlijke gedrag.
quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een autistentopic dit deel. ik ben weg naar ander topie
Je overschat hem nu wel.quote:
Het gaat lekkerquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:53 schreef Doublepain het volgende:
Maarja ik spreek jullie over 90 minuten, peace
Die cavia bedoel je.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
De hond komt helemaal naar de zolder en gaat bovenop mij liggen, hij voelt zich niet lekker de laatste dagen.
Pics?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
De hond komt helemaal naar de zolder en gaat bovenop mij liggen, hij voelt zich niet lekker de laatste dagen.
Hij heet Kolbeinn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm, ik vind dat soort honden best wel lelijk
Je ging toch weg? Tyf dan op kindje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
allerlei mensen op verschillende fora vrezen voor morgen met AJax![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je ging toch weg? Tyf dan op kindje.
Houd je gemak eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je ging toch weg? Tyf dan op kindje.
Moet je die kop zien man, lijkt net Strootman. Walgelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smoofie vindt dit niet grappig.
morgen bij PSV-FEY allemaal lelijke hoofdenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet je die kop zien man, lijkt net Strootman. Walgelijk.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet je die kop zien man, lijkt net Strootman. Walgelijk.
Pelle is een knappe man vindt een huigenote van mij.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
morgen bij PSV-FEY allemaal lelijke hoofden
Dat je dat zegt als Feyenoord fanquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
morgen bij PSV-FEY allemaal lelijke hoofden
Pics van je huisgenote?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pelle is een knappe man vindt een huigenote van mij.
Fak joequote:Op zaterdag 22 september 2012 20:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat je dat zegt als Feyenoord fan
zal ik je binnenkort wel even pmen, zit mobiel.quote:
Oh, het is dus een kat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Is gewoon een bazige hond maar hij voelt zich niet zo goed. Loopt de hele dag zielig rond en wil alleen maar geaaid worden.
Zal vast lief zijn , vind het ras er gewoon niet uitzien en te klein.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Is gewoon een bazige hond maar hij voelt zich niet zo goed. Loopt de hele dag zielig rond en wil alleen maar geaaid worden.
Heb je hem hondenbrokken gegeven?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet man maar hij heeft wat verkeerds gegeten ofzo.
Ja en dan ga jij zeggen dat het een kat is, ja leuk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je hem hondenbrokken gegeven?
Dat had ik niet gezegd, want dat was de grap al.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en dan ga jij zeggen dat het een kat is, ja leuk.
Ja oké.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat had ik niet gezegd, want dat was de grap al.
Gewoon ff pompen in the Gym.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:20 schreef Caland het volgende:
Ik ben nog steeds fucked up brak. Gaat niks worden vanavond.
Dat is te merken aan je grappen ja.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je hem hondenbrokken gegeven?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:12 schreef Caland het volgende:
Het was gisteren wel gezellig in Haren, aldus de Groningse selectie.
En toenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:21 schreef Saind het volgende:
Klaarwakker bitses. Jammer dat na 't werk collegaatje aankwam met shotjes jäger ter grootte van een fluitje
Kutboeren
Woon je alleen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Maar goed, ik ga de hond even uitlaten.
Je hebt tegenwoordig van die kattenluiken die via een chip werken. Fucking baas.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Maar goed, ik ga de hond even uitlaten.
Ik wil ook die PM ontvangen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal ik je binnenkort wel even pmen, zit mobiel.
Ik stuur t door als je me introduceert aan een geile turkse zonder snor.quote:
Ben geen Turk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik stuur t door als je me introduceert aan een geile turkse zonder snor.
Dus je wilt een lesbische?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Koerdse vrouw dan, idc. ALlemaal 1 pot nat.
Ja ik ken er wel paar. Maar daarvan is maar 1 lekker. Maar ze gaat alleen met Turken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan kun je toch nog wel een geile Turkse regelen of niet?
WAt een kutwijf. Ik gebruik wel mijn Islamatische naam.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik ken er wel paar. Maar daarvan is maar 1 lekker. Maar ze gaat alleen met Turken.
En zeg dan dat je haren geverfd zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WAt een kutwijf. Ik gebruik wel mijn Islamatische naam.
xxxxx al abideen
Hoezoquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En zeg dan dat je haren geverfd zijn.
Islamitische blond harige zijn niet zo gewoon.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En zeg dan dat je haren geverfd zijn.
Niet zo stoer doen Eindhovenaar.quote:
Ja, want ik heb ook echt erg blond haarquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Islamitische blond harige zijn niet zo gewoon.
Niet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, want ik heb ook echt erg blond haar
M'n zwakke punt wat doe jequote:Op zaterdag 22 september 2012 20:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen Eindhovenaar.
Nee, als er geen licht wordt op geschenen is het gewoon zwart, zo donker blond is het.quote:
Serieus? Ik heb nooit roodharige Koerden gezien.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:36 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n zwakke punt wat doe je
Nee maar oprecht, ik ken 5 koerden, allemaal rood haar.
zijn ook familie van mekaar, dat wel
Dan gaat het wel lukken denk ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, als er geen licht wordt op geschenen is het gewoon zwart, zo donker blond is het.
Yaaay. MAar waarom gaat ze alleen met Turken? Alsof er niets beter is dan Turkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb nooit roodharige Koerden gezien.
[..]
Dan gaat het wel lukken denk ik.
Iets met ouders, schande of zo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Yaaay. MAar waarom gaat ze alleen met Turken? Alsof er niets beter is dan Turken.
Pics. DM.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iets met ouders, schande of zo.
Ik kon wel met haar, maar had geen zin in een Turk toen (en nu nog steeds niet).
Maar dan wel zonder haakneus. Hou je toch een vrij beperkte selectie dames over.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Hebben wel meer mensen hoor, zo wil InZanity alleen maar met Israëlische vrouwen.
Mila kunis o.a.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder haakneus. Hou je toch een vrij beperkte selectie dames over.
Nee daar doe ik niet aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |