Na een tijdje kan je daar moe van worden, tijd om te rustenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En wie gaat dat schoonmaken?
[ afbeelding ]

Zo moe lijkt ze me nog nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na een tijdje kan je daar moe van worden, tijd om te rusten
[ afbeelding ]

Doe niet zo malquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:29 schreef mrstylo het volgende:
Kut Pisveers doe normaal met jullie kut plaatjes.

Doe jij niet zo malquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe niet zo mal
[ afbeelding ]

Ze zijn samen naar Waalwijk gegaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
En dat allemaal zonder Davy. Het lijkt trouwens wel alsof GGMM Stijntje toch maar meegenomen heeft toen hij wegging.

Vergeet je teddybeer niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na een tijdje kan je daar moe van worden, tijd om te rusten
[ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En wie gaat dat schoonmaken?
[ afbeelding ]

Het is een autistentopic en je gaat weg. Makes sense.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een autistentopic dit deel. ik ben weg naar ander topie

Tieft toch op joh met je achterlijke gedrag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is een autistentopic en je gaat weg. Makes sense.

Hoho niet met je voeten stampen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tieft toch op joh met je achterlijke gedrag.

quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een autistentopic dit deel. ik ben weg naar ander topie

Je overschat hem nu wel.quote:

Het gaat lekkerquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:53 schreef Doublepain het volgende:
Maarja ik spreek jullie over 90 minuten, peace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |