Die cavia bedoel je.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
De hond komt helemaal naar de zolder en gaat bovenop mij liggen, hij voelt zich niet lekker de laatste dagen.

Pics?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
De hond komt helemaal naar de zolder en gaat bovenop mij liggen, hij voelt zich niet lekker de laatste dagen.

Hij heet Kolbeinn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm, ik vind dat soort honden best wel lelijk

Je ging toch weg? Tyf dan op kindje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
allerlei mensen op verschillende fora vrezen voor morgen met AJax![]()
![]()

quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je ging toch weg? Tyf dan op kindje.

Houd je gemak eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je ging toch weg? Tyf dan op kindje.

Moet je die kop zien man, lijkt net Strootman. Walgelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smoofie vindt dit niet grappig.

morgen bij PSV-FEY allemaal lelijke hoofdenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet je die kop zien man, lijkt net Strootman. Walgelijk.

quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet je die kop zien man, lijkt net Strootman. Walgelijk.

Pelle is een knappe man vindt een huigenote van mij.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
morgen bij PSV-FEY allemaal lelijke hoofden

Dat je dat zegt als Feyenoord fanquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
morgen bij PSV-FEY allemaal lelijke hoofden

Pics van je huisgenote?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pelle is een knappe man vindt een huigenote van mij.

Fak joequote:Op zaterdag 22 september 2012 20:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat je dat zegt als Feyenoord fan

zal ik je binnenkort wel even pmen, zit mobiel.quote:

Oh, het is dus een kat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Is gewoon een bazige hond maar hij voelt zich niet zo goed. Loopt de hele dag zielig rond en wil alleen maar geaaid worden.

Zal vast lief zijn , vind het ras er gewoon niet uitzien en te klein.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Is gewoon een bazige hond maar hij voelt zich niet zo goed. Loopt de hele dag zielig rond en wil alleen maar geaaid worden.

Heb je hem hondenbrokken gegeven?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet man maar hij heeft wat verkeerds gegeten ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |